Je mi líto, ale stejný snímek obrazovky jste zaslali i do vlákna jiného kasina , takže byste prosím mohli uvést, kterému kasinu patří?
I'm sorry, but you have posted the same screenshot to the other casino's thread as well, so could you specify which casino it belongs to, please?
Promiň, za to může Librabet...
Sorry, it's Librabet's fault...
Perdón, corresponde a librabet...
Děkuji, že jste to vyjasnili; Jen jsem nechtěl ostatní mást, víš.
Máte pro nás náhodou nějaké novinky?
Thank you for clearing that up; I just didn't want to confuse others, you know.
Do you have any updates for us, by any chance?


zrušili moji sázku na hru cs2, přesněji mapu dvě, která ještě nebyla živá, ani blízko, bylo to jako v
uprostřed první mapy. Poskytl jsem nezvratný důkaz, časová razítka, jen se podívejte na HLTV/PGL Stream VOD a uvidíte, že je nemožné, abych tu sázku vložil po začátku mapy 2 ani zdaleka. Ale je jim to jedno, rozhodnutí admina. Loupež


they voided my bet on a cs2 game, map two to be exact, that was not live yet, not even close, it was like in
the middle of the first map. I provided irrefutable proof, timestamps, just check HLTV/PGL Stream VOD and see that it is impossible that I placed that bet after Map 2 start not even close. Yet they dont care, admin decision. Robbery
Nyní, když jste odeslali svou stížnost , náš tým se brzy spojí s kasinem, takže doufejme, že budeme mít nějaké odpovědi.
Chápu, že to musí být frustrující, ale zkus být trochu trpělivý, prosím. 🙏
Now that you've submitted your complaint, our team will shortly get in touch with the casino, so hopefully we'll have some answers.
I understand that it must be frustrating, but try to be patient a bit, please. 🙏


zrušili moji sázku na hru cs2, přesněji mapu dvě, která ještě nebyla živá, ani blízko, bylo to jako v
uprostřed první mapy. Poskytl jsem nezvratný důkaz, časová razítka, jen se podívejte na HLTV/PGL Stream VOD a uvidíte, že je nemožné, abych tu sázku vložil po začátku mapy 2 ani zdaleka. Ale je jim to jedno, rozhodnutí admina. Loupež


they voided my bet on a cs2 game, map two to be exact, that was not live yet, not even close, it was like in
the middle of the first map. I provided irrefutable proof, timestamps, just check HLTV/PGL Stream VOD and see that it is impossible that I placed that bet after Map 2 start not even close. Yet they dont care, admin decision. Robbery
Ano, je to tak, jen náhodně prohlásili, že jsem vsadil po začátku hry a zrušili svou vítěznou sázku. Ale já to neudělal, poskytl jsem jim nezvratný důkaz, ale je jim to jedno.
Yes it is, they just randomly claimed I bet after the game started and voided my winning bet. But I did not, provided them irrefutable proof but they do not care.
To vše by mělo být vidět na vašem účtu. ne? 🤔
Well, this all should be seen in your account. Isn't it? 🤔
Můj účet byl uzavřen a už více než měsíc se snažím ručně vybrat své peníze. Nejdříve mě požádali o zaslání údajů o mé bance. Pak, po mnoha dnech, mi bylo řečeno, že mohu vybírat pouze pomocí kryptoměn, pokud jsem neprovedl žádný vklad v kryptoměnách ani je nikdy nepoužil. Takže jsem si vytvořil peněženku, dozvěděl se o kryptoměnách, aby mi pak bylo řečeno, abych znovu poslal bankovní účet ze Španělska! A pak znovu, abych poslal další peněženku nějaké stránky! Zdržují můj výběr, jak jen to jde, a pochybuji, že mi někdy zaplatí. Můj účet byl samozřejmě také bezdůvodně uzavřen. Nikdy, nikdy nehrajte v tomto kasinu, nebudete zaplaceni.
My account was closed, and I have been trying to manually withdraw my funds for more than one month now. First, I was asked to send my details of my bank. Then, after a lot of days, I was said that I could only withdraw using cryptocurrencies, when I haven't made any deposit with cryptos nor have ever used them. So, I created a wallet, learned about crypto, to then be told to send again a bank account from Spain! And then, again to send another wallet of a site! They are delaying my withdrawal as much as possible, and I doubt they will ever pay me. Of course, my account was also closesd for no reason. Never, never play on this casino, you won't be paid.
Dobrý den, zdá se, že Mirka požádala zástupce kasina o spolupráci při řešení záležitosti; nicméně první kolo je téměř u konce. Asi můžeme jen doufat v druhou šanci.
To je hrozná situace; kdybychom alespoň měli nějaké indicie o uzavření účtu. Něco, s čím bychom mohli pracovat.
Hello, it appears Mirka asked the casino representative for cooperation in resolving the matter; however, the first round is almost over. We can only hope for a second chance, I guess.
This is a terrible situation; if only we had some clues about the account closure at least. Something to work with.
Librabet Casino has an antediluvian system regarding withdrawals. According to the terms of the contract, they are supposed to pay within 3 business days of submitting a withdrawal. Today is the fourth day and the processing status is still the same. They keep referring to the financial department as if they should pay on invoice. This is the 21st century please. Do you have any advice for me on how to get my money back? I don't like this practice of theirs. Money goes to them immediately but back is a problem. 

Thank you J.
Casino Librabet má ohledně výběru předpotopní systém. Dle smluvních podmínek mají vyplácet do 3 pracovních dnů od zadání výběru. Dnes je to čtvrtý den a stále stav vyřízení je stejný. Pořád dokola se odkazují na finanční oddělení jako by snad měli vyplácet na fakturu. Toto je 21. století prosím. Máte pro mě nějakou radu jak získat své peníze zpět?. Tato jejich praktika se mi nijak nelíbí. Peníze směrem k nim hned ale zpět je to problém. 

Děkuji J.
Hi,
It's unpleasant, but there's no other option than to give them some time.
According to player reviews and this entire thread, this is not entirely unusual at this casino, and if you want to discuss the contractual terms, I'm afraid they generally apply in ideal conditions, which is not a common situation if the financial department is in a slump or investigating something.
I understand that it sounds a bit far-fetched, but on the other hand, it's unlikely that any intervention from the government will speed this up.
Try to hang in there. It takes time, but if the player has played by the rules, this casino pays out.
Under these circumstances, I find it a bit hasty to deal with "money back", that's the worst option when a casino refuses to pay out fair winnings. It also has its consequences.
I apologize for the honesty and I hope it won't take long overall!
Ahoj,
je to sice nemilé, ale není jiná možnost než jim dát trochu času.
U tohohle kasina to podle hráčských recenzí a celého tohoto vlákna není úplně neobvyklé a pokud cheš řešit smluvní podmíky, tak se dost obávám, že ty obecně platí za ideálního stavu, což pokud je finanční oddělení ve skluzu nebo něco investiguje není běžný stav.
Chápu, že to zní dost všelijak, ale zase na druhou stranu, těžko tohle uspíší nějaký zásah z věnčí.
Zkus to vydržet. Trvá to, ale pokud hráč hrál v souladu s pravidly, tohle kasino vyplácí.
Za těchto okolností mi přijde trochu unáhlené řešit "peníze zpět", to je nejzašší volba když casino odmítá vyplatit fér výhry. Má to totiž i své důsledky.
Omlouvám se za upřímnost a doufám, že to celkově nebude trvat dlouho!
Librabet Casino has an antediluvian system regarding withdrawals. According to the terms of the contract, they are supposed to pay within 3 business days of submitting a withdrawal. Today is the fourth day and the processing status is still the same. They keep referring to the financial department as if they should pay on invoice. This is the 21st century please. Do you have any advice for me on how to get my money back? I don't like this practice of theirs. Money goes to them immediately but back is a problem. 

Thank you J.
Casino Librabet má ohledně výběru předpotopní systém. Dle smluvních podmínek mají vyplácet do 3 pracovních dnů od zadání výběru. Dnes je to čtvrtý den a stále stav vyřízení je stejný. Pořád dokola se odkazují na finanční oddělení jako by snad měli vyplácet na fakturu. Toto je 21. století prosím. Máte pro mě nějakou radu jak získat své peníze zpět?. Tato jejich praktika se mi nijak nelíbí. Peníze směrem k nim hned ale zpět je to problém. 

Děkuji J.
Už dávno jsem dostal výplatu.
Ale musel jsem čekat skoro 3 měsíce.
Stále na mě čekají peníze z výběru od 19. června.
I got paid a long time ago.
But I had to wait almost 3 months.
I still have money waiting from a withdrawal since June 19th.
A mí me pagaron hace tiempo.
Pero tuve que esperar casi 3 meses.
Todavía tengo dinero esperando de una retirada desde el día 19 junio
Zdá se, že vám více záleží na nižší šanci na výhru než na rychlosti výběru. Jak uvádějí ostatní hráči, výběry jsou možné, ale zdlouhavé. Myslím, že šance na výhru jsou proto dobré; jinak bychom neměli tolik hráčů čekajících na výběry po celém světě...
Co si o tom myslíš?
It appears that you are more concerned about lower odds of winnings than about the withdrawal speed. As reported by the other players, the withdrawals are possible but lengthy. I guess the chances of winning are therefore good; otherwise, we wouldn't have so many players waiting for withdrawals world-wide...
What do you think?
Chci si vybrat peníze z Librabetu.
Dříve to trvalo 3 měsíce!
Jsem teď ověřený a už 15 dní čekám na dva výběry. A vždycky odpovídají stejně...
Budu muset podat stížnost.
I want to withdraw my money from Librabet.
In the past it took 3 months!
I'm now verified and have been waiting for two withdrawals for 15 days. And they always reply the same way...
I'll have to file a complaint.
Quiero retirar mi dinero que tengo en Librabet.
En el pasado tardaron 3 meses!
Ahora ya estoy verificado y llevo 15 días esperando 2 retiros. Y siempre contestan lo mismo...
Tendré que poner una queja
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.
čekání na výběr od 12. března 220 €...