DomůFórumKasinaLibrabet Casino - všeobecná diskuze

Librabet Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

 od bmeleady17
|
16 053 zobrazení 157 odpovědí |
|
1...6 7 8
Jaro

Ahoj. Požádal jsem o stažení, ale stále je to ve lhůtě 3 pracovních dnů, kterou uplatňují ve svých obchodních podmínkách. Jen by mě zajímalo, jak dlouho to trvalo. Protože pokud je pravda to, co říkají ostatní hráči, myslím, že bude chvíli trvat, než si vyberu své výhry, pokud zaplatí

Upraveno
Automaticky přeloženo:
tftcosta

Někdy bych se na Podmínky tak nefixoval, protože si myslím, že se občas stanou věci, které zdrží celé odstoupení. Ale pokud se vyskytnou nějaké problémy a nedostali jste své peníze, budeme tu a pokusíme se vám pomoci, pokud to bude v našich silách.

Byl bych tedy rád, abyste nás informovali, zda máte něco nového nebo ne.

Automaticky přeloženo:
Romi

Problém je v tom, že můj online chat byl deaktivován déle než dva týdny. Mám prý account managera, který neodpovídá, stejně jako nikdo neodpovídá na emaily. Nikdy jsem nevydělával žádné peníze, vůbec nic. Dosáhl jsem úrovně 4 a měl bych nárok na cashback, ale nemohu jej nárokovat, protože je nemám jak kontaktovat. Má ještě někdo tento problém?

To může být jen velký podvod

Automaticky přeloženo:
Ccfhe

To je prostě neslušné. Chci říct, i když se zaměstnanci kasina z nějakého důvodu rozhodli zveřejnit všechny kanály, očekával bych vysvětlení nebo upřímně řečeno, že uzavření účtu pro mě bude rozumnější.

Zkoušeli jste se spojit přes sociální sítě? Myslím, že to moc nepomůže...

Bylo vám někdy řečeno, že všechny bonusy byly omezeny? To, co jste popsal, zní skoro jako jiný druh „administrativního rozhodnutí".

Automaticky přeloženo:

Jejich chat zde funguje bez problémů

Automaticky přeloženo:
Radka

To je velmi zvláštní. co můžu dělat?

Již jsem e-mailem požádal o uzavření účtu a nedostal jsem žádnou odpověď. Je možné, že mi byl zablokován přístup ke kanálům podpory?



Automaticky přeloženo:
tftcosta

Nechápu, co se děje, faktem je, že po výhře přestali platit, automaty přestaly otevírat bonusy a zmizel online chat.

Automaticky přeloženo:

To je velmi zvláštní. co můžu dělat?

Již jsem e-mailem požádal o uzavření účtu a nedostal jsem žádnou odpověď. Je možné, že mi byl zablokován přístup ke kanálům podpory?



Automaticky přeloženo:

Zní to tak. Někdy chat zmizí poté, co si hráč stěžuje na RTP a takzvané neplatící hry nebo cokoli v podobném oboru. Mnohem horší je však samozřejmě ignorování žádosti o výplatu nebo zrušení účtu.

Pokud mohu, o čem jste naposledy mluvili s podporou nebo chatem?

Automaticky přeloženo:
Radka

Právě žádost o uzavření účtu. Chat se odpojoval, dokud prostě přestal fungovat

Automaticky přeloženo:
Ccfhe

Mohu se zeptat, zda jste byli schopni provést výběr? Pokud ano, jak dlouho to trvalo?

Automaticky přeloženo:
tftcosta

Ano, ale trvalo to asi 15 dní

Automaticky přeloženo:

Právě žádost o uzavření účtu. Chat se odpojoval, dokud prostě přestal fungovat

Automaticky přeloženo:

Takové situace zjevně postrádají jakoukoli logiku. Ať se stalo cokoli, vysvětlení je nutnost, alespoň pro mě.

Pokud se přesto rozhodnete zavřít účet u Lirabet, možná bude fungovat podání stížnosti na ně.

Vzhledem ke všemu mě nenapadá žádná jiná možnost, protože z nějakého důvodu s vámi nikdo v kasinu nechce mluvit.

Automaticky přeloženo:

Je Librabet spolehlivý? ví někdo?

Automaticky přeloženo:
tsakomatias

O jakém kasinu mluvíte?

Automaticky přeloženo:
Stelios11

Myslím, že nejlepší, co uděláte, je podívat se, co hráči dělají v tomto vlákně nebo uživatelských recenzích a stížnostech. To by vám mělo dát docela dobrou představu o tom, jaké kasino je. I nyní zde hráči řeší své situace, takže se od nich můžete také hodně naučit.

Budete se tedy muset rozhodnout, kde budete hrát a zda vám to za to stojí.

Automaticky přeloženo:
Stelios11

Hlavním problémem je pravděpodobně čas, který zaberou zpracování odstoupení od smlouvy, z toho, co jsem četl, je mnohem více než 3 pracovní dny, které tvrdí, ale chci věřit, že nakonec napraví, co se děje. a denní limit je nízký. Čekám 5. den. Někteří lidé také tvrdí, že je podpora ignoruje, ale já jsem s podporou takový problém neměl. Myslím, že když budeš srdečný a uctivý, nebudou tě ​​ignorovat.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

file ČEKÁM OD 23. ÚNORA.

NAPOSLEDY JSEM VYBRALA PENÍZE, ZAPLATENÍ MI TRVALO MĚSÍC.

A Z CHATU VÁM DÁVAJÍ POUZE falešné NADĚJE

Automaticky přeloženo:
beruco-26

Dobrý den. Prošli jste ověřením?

Automaticky přeloženo:

file ČEKÁM OD 23. ÚNORA.

NAPOSLEDY JSEM VYBRALA PENÍZE, ZAPLATENÍ MI TRVALO MĚSÍC.

A Z CHATU VÁM DÁVAJÍ POUZE falešné NADĚJE

Automaticky přeloženo:

Nemyslíš tím, že bys podal stížnost, když už to trvá nějakou dobu? Myslím, že ten měsíc, co jsi předtím čekal, na stažení stačí a stejně bych asi čekat nechtěl, i když s tím asi nic nenaděláš. Hráli jste s bonusem nebo ne? Byli jste v kontaktu s kasinem a řekli vám něco o čekání?🤔

Automaticky přeloženo:

Chci jen dostat své peníze ven.

Nehrál jsem žádné bonusy ani nic podobného.


Podal jsem několik stížností ale neodpovídají....

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky