před 10 měsíci
Nedá mi to nahrát, ujišťuji vás, že jsem obdržel 4 výběry
It won't let me upload it, I assure you that I received 4 withdrawals
Ami no me deja subirlo , te aseguro que me llegaron 4 retiros
OdpovědětCitovat0
Nedá mi to nahrát, ujišťuji vás, že jsem obdržel 4 výběry
It won't let me upload it, I assure you that I received 4 withdrawals
Ami no me deja subirlo , te aseguro que me llegaron 4 retiros
Nezpochybňuji to, co říkáte a doufám, že je to pravda, jen zde mnoho uživatelů říká, že peníze nikdy nikdo nedostal. A ti, kteří říkají, že ano, jsou librabetští partneři a lžou. Ocenil bych, kdybyste nahráli platbu, kterou jste obdrželi.
I don't dispute what you say and I hope it's true, it's just that many users here say that no one ever received money. And those who say they did are librabet partners and they are lying. I would appreciate it if you would upload the payment you received.
Δεν αμφισβητώ αυτά που λέτε και μακάρι να είναι αλήθεια, απλώς πολλοί χρήστες εδώ λένε ότι δεν έλαβε κανείς ποτέ χρήματα. Και όσοι λένε οτι λάβανε είναι συνεργάτες του librabet και λένε ψέματα. Θα εκτιμούσα αν ανεβάζατε την πληρωμή που λαβατε.
Nejsem členem Librabet, nelžu a čekám na další 2 výběry.
I am not a member of Librabet, I am not lying, and I am waiting for 2 more withdrawals.
Yo no soy socio de librabet no miento , ademas estoy a la espera de 2 retiros mas
Dobrý večer. Dostali jste své peníze?
Good evening. Did you receive your money?
Καλησπέρα. Λάβατε τα χρήματα σας;
Dobrý den, obdržel jsem výběr, o který jsem požádal 22. 1.... pouze za 116 EUR.
Trvalo to asi 20 dní, ostuda
Hello, I have received a withdrawal that I requested on 22/01... for only €116.
It took approximately 20 days, a disgrace
Hola, he recibido una retirada que pedí el día 22/01.. de solo 116€.
Han tardado 20 días aproximadamente, una vergüenza
Stále čekáte na výběr dalších peněz nebo vám byly vyplaceny?
Are you still waiting for more money to be withdrawn or have you been paid out?
Περιμένετε κι άλλα χρήματα για ανάληψη ή σας εξόφλησαν ;
Na účtu mi zbývá 1300 €.
Myslím, že jejich obdržení bude trvat měsíce.
Tato kasina jsou taková..
Každý den musíte také psát do chatu
I have €1300 left in my account.
I think it will take months to receive them.
These casinos are like that..
You also have to write to the chat every day
Me quedan 1300€ en mi cuenta.
Creo que van a tardar meses en recibirlos.
Estos casinos son así..
Además te toca escribir todos los días al chat
Když jste provedli výběr, byli jste požádáni o 116 EUR, nebo jste požádali o více a dali vám pouze 116 EUR?
protože mám 3 nevyřízené výběry po 500 EUR a bojím se, že své peníze nikdy nedostanu!
When you made your withdrawal, were you asked for €116 or did you ask for more and they only gave you €116?
because I have 3 pending withdrawals of €500 each and I'm afraid I'll never get my money!
Στην αναληψη σας ζητησατε 116€ ή ζητήσατε περισσότερα και σας βάλανε μόνο 116€;
γιατί εχω έχω 3 εκκρεμείς αναλήψεις των 500€ η καθεμία και φοβάμαι ότι δε θα πάρω ποτέ τα χρηματα μου!
Dobrý den, obdržel jsem výběr, o který jsem požádal 22. 1.... pouze za 116 EUR.
Trvalo to asi 20 dní, ostuda
Hello, I have received a withdrawal that I requested on 22/01... for only €116.
It took approximately 20 days, a disgrace
Hola, he recibido una retirada que pedí el día 22/01.. de solo 116€.
Han tardado 20 días aproximadamente, una vergüenza
To je skvělé, i když čekání na stažení je opravdu dlouhé.
O situaci budu nyní informovat Vašeho řešitele reklamací.
Mohu se jen zeptat, zda jste museli projít procesem ověření, než vám zaplatili peníze, prosím?
That is great, even though it really is a long time to wait for the withdrawal.
I will inform your complaint resolver about the situation now.
May I just ask if you had to go through the verification process before they paid the money to you, please?
Na účtu mi zbývá 1300 €.
Myslím, že jejich obdržení bude trvat měsíce.
Tato kasina jsou taková..
Každý den musíte také psát do chatu
I have €1300 left in my account.
I think it will take months to receive them.
These casinos are like that..
You also have to write to the chat every day
Me quedan 1300€ en mi cuenta.
Creo que van a tardar meses en recibirlos.
Estos casinos son así..
Además te toca escribir todos los días al chat
Peníze jsem obdržel.
Trvá to skoro dva týdny i déle a musíte si denně stěžovat na chatu, ale nakonec zaplatí
I have received the money.
It takes almost two weeks or more, and you have to complain daily in the chat, but in the end they pay
He recibido el dinero.
Tardan casi dos semanas o más, y tienes que quejarte diariamente en el chat, pero al final pagan
Vidím, že existuje několik kasin, kde jste na výběr docela čekali. Navzdory tomu, jak dlouho to tady trvalo, hrajete tu stále? 🤔
I see that there are several casinos where you've waited quite a bit for a withdrawal. Despite how long it took here, do you still play here? 🤔
Už nehraju v legiano kasinu.
U Librabet mi stále zbývají peníze a sázím a zároveň vybírám, co mi zbývá.
I no longer play at legiano casino.
At Librabet I still have money left and I am betting and at the same time withdrawing what I have left.
En legiano casino ya no juego.
En librabet todavía me queda dinero y voy apostando y al mismo tiempo retirando lo que me queda
Tak snad to za vás brzy uděláme. Právo? 🙏
So, hopefully soon it will be all done for you. Right? 🙏
Toto kasino je největší podvod, jaký jsem kdy v online kasinech zažil. Zpočátku jde vše dobře, hry se zdají být férové a platby jsou zpracovávány, i když s určitým zpožděním. Pak začne problém. Po výhře kolem 500 eur mě kontaktoval agent, který mi řekl, že bude mým osobním manažerem a že jsem na úrovni 3 vip. Od té doby mohu říci, že jsem hrál kolem 1000 eur ve stejné hře a se sázkou 1 euro v různé dny a hra neotevřela jediný bonus. Nikdy se to nevyplatilo. Když jsem provedl vklady, všiml jsem si, že hra se vždy odpočítává do posledního kola, ve kterém jsem vyhrál 500 eur. Snažil jsem se kontaktovat svého agenta prostřednictvím e-mailu a nedostal jsem žádnou odpověď. Online chat je mimo provoz 3 dny a zákaznická podpora prostřednictvím e-mailu také nereaguje. To je vážné. Zkontrolujte prosím toto kasino, protože z toho, co jsem pochopil (pozdě), ztratili licenci a skupina vyhlásila platební neschopnost.
This casino is the biggest scam I've ever experienced in online casinos. At first everything goes well, the games seem fair and the payments are processed, albeit with some delay. Then the problem starts. After winning around 500 euros, I was contacted by an agent who told me that he would be my personal manager and that I was on level 3 vip. From then on, I can say that I played around 1000 euros on the same game and with a bet of 1 euro on different days and the game didn't open a single bonus. It never paid out. When I made deposits, I noticed that the game always counted down to a final round in which I had won the 500 euros. I tried to contact my agent via email and got no reply. The online chat has been down for 3 days and customer support by email is also unresponsive. This is serious. Please check this casino because from what I understand (late) they lost their license and the group declared insolvency.
Este casino é a maior fraude que eu já experienciei nos casinos online. No início tudo corre bem, os jogos parecem justos e os pagamentos ainda que com algum atraso, são processados. O problema começa depois. Após ter ganho cerca de 500 euros, fui contactada por um agente que me disse que seria o meu gestor pessoal sendo que me encontrava no nível 3 vip. Apartir daí posso dizer que joguei cerca de 1000 euros no mesmo jogo e com aposta de 1 euro em diferentes dias e o jogo não abriu um único bónus. Nunca pagou. Aquando dos depósitos verifiquei que o jogo contava sempre para uma última rodada na qual tinha ganho os tais 500 euros. Tentei contactar o meu agente via email e não obtive resposta. O chat online está desativado há 3 dias e o suporte ao cliente por email também não responde. Isto é grave. Verifiquem por favor este casino porque daquilo que percebi(tarde) eles perderam a licença e o grupo declarou insolvência.
Ahoj,
Můžete mi vysvětlit problém, prosím? Část, která říká: "Když jsem provedl vklady, všiml jsem si, že hra se vždy odpočítává do posledního kola, ve kterém jsem vyhrál 500 eur." není to pro mě tak samozřejmé.
O úpadku nevím a také podle mého názoru kasino o licenci nepřišlo; místo toho skončily všechny 4 sublicence Curacao. Většina kasin tedy přešla na Komory (AOFA) nebo jiné možnosti.
Hello,
Can you explain the problem for me, please? The part saying, "When I made deposits, I noticed that the game always counted down to a final round in which I had won the 500 euros." is not that obvious to me.
I do not know about bankruptcy, and also, in my opinion, the casino has not lost its license; instead, all 4 Curacao sublicenses have ended. Thus, the majority of casinos switched to Comoros (AOFA) or other options.
Vysvětlím, co mě vedlo k podezření. Hrál jsem stejnou hru znovu a znovu, ale pokaždé, když jsem opustil hru, abych provedl nový vklad, obrazovka ukázala, že můj poslední tah byl tah provedený před více než 15 dny, ve kterém jsem vyhrál 500 eur. Jinými slovy, bylo to, jako bych odtamtud vždy začínal znovu.
I'll explain what made me suspicious. I played the same game over and over again, but every time I left the game to make a new deposit, the screen showed that my last move had been a move made more than 15 days ago in which I had won 500 euros. In other words, it was as if I always started again from there.
Vou explicar melhor o que me levantou suspeitas. Joguei sempre no mesmo jogo mas cada vez que saia do jogo para fazer um novo depósito o ecran mostrava que a minha ultima jogada tinha sido uma jogada feita há mais de 15 dias na qual tinha ganho 500 euros. Ou seja como se recomeçasse sempre apartir daí.
Zkoušel jsi v této věci kontaktovat podporu?
Měli by být vždy informováni a podle toho jednat.🤔
Have you tried to contact the support regarding this, though?
They should be always informed and act accordingly.🤔
Jak dlouho jim trvalo, než vám zaplatili?
How long did it take them to pay you?
Olá. Quanto tempo demoraram para te pagar?
Dobrý den, proč se ptáte? Čekáte tady taky nějaké peníze? Pokud ano, mohl byste mi o situaci říci něco více?
Hello, why do you ask? Are you waiting for some money here too? If so, could you tell me a bit more about the situation?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.