Děkuji za rychlou odpověď. Doufám, že to bude fungovat. Několikrát jsem si stěžoval a nic. počkám a uvidím.
Thanks for the quick reply. I hope it works. I've complained several times and nothing. I'll wait and see.
Danke für die schnelle Antwort. Ich hoffe es klappt. Mehrmals habe ich reklamiert und nichts. Abwarten.
Pro mnoho hráčů to byla hrozná situace; nicméně podle toho, co vím, moji kolegové nedávno vytvořili docela fungující komunikační cestu s kasinem a vedení si je velmi dobře vědomo každé dosud podané stížnosti. Informovali mě, že se situace oproti stavu před dvěma týdny výrazně zlepšila. Rád bych brzy viděl výsledky!
This has been a terrible situation for many players; however, according to what I know, my colleagues have just recently established a fairly working communication route with the casino, and the management is very well aware of every complaint submitted thus far. They informed me that the situation has significantly improved compared to two weeks ago. I'd love to see the results soon!
Dobrý den, přečtěte si mou předchozí odpověď. Vím, že je to na hovno, ale tým pro stížnosti se snaží nechat všechny případy vyřešit, když vedení kasina nedávno začalo dávat smysl. Uzavření stížnosti nyní by příliš nepomohlo získat výplaty.
Nedostatek poměrně správných informací z podpory mi však připadá jako hloupý způsob, jak získat nějaký čas. Zde samozřejmě není žádný nesouhlas.
Hello, please read my previous response. I know it sucks, but the complaint team is trying to let all cases be resolved now that casino management has recently started making some sense. Closing the complaint now wouldn't help much in getting the payouts.
However, the lack of fairly correct information from the support feels like a stupid way to buy some time. There is, of course, no disagreement here.
Dobrý večer, chci se s vámi podělit o svou zkušenost a žádost o kompenzaci od Legiano, protože trvali na tom e-maily a telefonáty, že musí hrát, aby získali fiktivní bonusy. Nedávno jsem si přečetl článek od celní správy, kde označili legiano.com za nelegální stránku pro italskou jurisdikci, a to jak kvůli reklamě, tak kvůli absolutnímu zákazu registrace italských občanů, což nedělají. V minulosti jsem požádal o vyloučení z webu, což neudělali, a mezitím jsem přišel o další peníze. Po odečtení všech ostatních jsem požádal o kompenzaci celé vsazené částky, protože se jedná o nelegální web v Itálii, ale uplynul týden a já jsem nedostal žádnou odpověď a myslím, že ji nikdy nedostanu.
Good evening I want to share with you my experience and the request for compensation from legiano because they insisted with emails and phone calls to have to play to get phantom bonuses. Net of this I recently read an article from the customs agency where it indicated legiano.com as an illegal site for Italian jurisdiction both for advertising and the absolute ban on having Italian citizens register which they do not do. I asked in the past to be excluded from the site which they did not do and in the meantime I lost more money. Net of everything I asked for compensation for the entire amount wagered because it is an illegal site in Italy but a week has passed but I have not received a response and I believe I will never receive one.
Buonasera voglio condividere con voi la mia esperienza e la richiesta di risarcimento da parte di legiano poiché hanno insistito con email e telefonate a dover giocare per avere fantomatici bonus . Al netto di questo ultimamente ho letto un articolo dell'agenzia delle dogane dove indicava legiano.com come un sito illegale per la giurisdizione italiana sia per la pubblicità che il divieto assoluto di fare iscrivere cittadini italiani cosa che non fanno . Ho chiesto in tempi passati l'esclusione dal sito cosa che non hanno fatto e nel contempo ho perso altri soldi . Al netto di tutto ho chiesto un risarcimento per l'intero importo scommesso poiché è un sito illegale in Italia ma è passata una settimana ma non ho ricevuto risposta e credo che mai la riceverò .
Už dva měsíce čekám na nějakou výhru a pořád jsem tady a myslím si to samé: Nedostanu ji. V tom kasinu jsem prohrál spoustu peněz. Řekli mi, že to bylo odesláno 9. dubna, a o týden později mi řekli, že to nebylo odesláno a že mi to nedají... Jinými slovy, jsou to podvodníci. Nejhorší je, že mám důkazy, které to všechno dokazují.
I've been waiting for some winnings for two months now, and I'm still here, and I'm thinking the same thing: I won't receive it. I lost a lot of money at that casino. They told me it was sent on April 9th, and a week later they told me it wasn't sent and that they wouldn't give it to me... In other words, they're scammers. The worst part is that I have proof to prove it all.
Llevo esperando unas ganancias 2 meses ya , y sigo aqui , y pienso lo mismo que no lo recibire , yo perdi mucho dinero en ese casino . Me dijeron que fue enviado el 9 de abril , y ala semana me dice que no fue enviado y que no me lo darian... Osea unos estafadores. Lo peor esque tengo pruebas que lo demuestran todo , ami favor.
Dobrý večer, chci se s vámi podělit o svou zkušenost a žádost o kompenzaci od Legiano, protože trvali na tom e-maily a telefonáty, že musí hrát, aby získali fiktivní bonusy. Nedávno jsem si přečetl článek od celní správy, kde označili legiano.com za nelegální stránku pro italskou jurisdikci, a to jak kvůli reklamě, tak kvůli absolutnímu zákazu registrace italských občanů, což nedělají. V minulosti jsem požádal o vyloučení z webu, což neudělali, a mezitím jsem přišel o další peníze. Po odečtení všech ostatních jsem požádal o kompenzaci celé vsazené částky, protože se jedná o nelegální web v Itálii, ale uplynul týden a já jsem nedostal žádnou odpověď a myslím, že ji nikdy nedostanu.
Good evening I want to share with you my experience and the request for compensation from legiano because they insisted with emails and phone calls to have to play to get phantom bonuses. Net of this I recently read an article from the customs agency where it indicated legiano.com as an illegal site for Italian jurisdiction both for advertising and the absolute ban on having Italian citizens register which they do not do. I asked in the past to be excluded from the site which they did not do and in the meantime I lost more money. Net of everything I asked for compensation for the entire amount wagered because it is an illegal site in Italy but a week has passed but I have not received a response and I believe I will never receive one.
Buonasera voglio condividere con voi la mia esperienza e la richiesta di risarcimento da parte di legiano poiché hanno insistito con email e telefonate a dover giocare per avere fantomatici bonus . Al netto di questo ultimamente ho letto un articolo dell'agenzia delle dogane dove indicava legiano.com come un sito illegale per la giurisdizione italiana sia per la pubblicità che il divieto assoluto di fare iscrivere cittadini italiani cosa che non fanno . Ho chiesto in tempi passati l'esclusione dal sito cosa che non hanno fatto e nel contempo ho perso altri soldi . Al netto di tutto ho chiesto un risarcimento per l'intero importo scommesso poiché è un sito illegale in Italia ma è passata una settimana ma non ho ricevuto risposta e credo che mai la riceverò .
Máte pravdu, kasino nemá licenci AAMS. Uzavřelo vám prosím kasino účet? Nejsem si jistý ohledně vrácení peněz, ale uzavření účtu zní jako dobré rozhodnutí.
Prosím, uveďte podrobnosti o tom, jak a kdy jste požádali o uzavření svého účtu. Možná se vám pokusíme pomoci.
You are correct; the casino does not hold an AAMS license. Did the casino close your account, please? I'm not sure about the refund but the account closure sounds like a good call.
Please provide the details of how and when you requested the closure of your account. Perhaps we can try to help you.
Dnes mi řekli, že by peníze měly dorazit, a že ARN, které mi mělo být zasláno před dvěma týdny, stále nedorazilo. Jeden den mi řeknou ano, druhý den ne. Neuvěřitelné!


Today they told me my money should arrive, and that the ARN, which was supposed to be sent to me two weeks ago, still hasn't arrived. One day they tell me yes, the next they tell me no. Incredible!


Hoy me dicen que mi dinero debe de llegar , y que el ARN , que supuestamente hace 2 semanas me lo enviarian todavia no llego. Un dia me dicen que si , otro que no. Increíble!


Takže vám vysvětluji, že jsem 7. dubna urgentně požádal o uzavření, načež mi neodpověděli a účet neuzavřeli. Poslali mi další bonusy a já jsem pokračoval ve hře, dokud jsem nezjistil, že se jedná o nelegální kasino v Itálii. Požádal jsem o vrácení peněz a oni mě smazali, aniž by na jakoukoli z mých žádostí odpověděli.
So I explain to you I asked for closure on April 7th urgently after which they did not answer me and did not close the account. They sent me other bonuses and I continued to play until I discovered that it is an illegal casino in Italy I asked for a refund and they deleted me without answering any of my requests.
Allora le spiego ho chiesto la chiusura il 7 aprile con urgenza dopodiché non mi hanno risposto e non hanno chiuso l'account . Mi hanno inviato altri bonus e ho continuato a giocare fino a quando ho scoperto che è un casino illegale in Italia gli ho chiesto il rimborso e mi hanno cancellato senza rispondere a nessuna mia richiesta .
Také dodávám, že můj účet je ve fázi kontroly, ale podpora mi řekla, že byl uzavřen. Nejdřív mi po ničem nechali jiskřičku naděje. Ze zákona se v Itálii nesmí hrát a na jejich stránkách je napsáno, kde je to zakázáno, ale není specifikováno, že v Itálii je to nelegální.
I also add that my account is under review but the support told me that it was closed. At first they left me a glimmer of hope after nothing. By law you cannot practice in Italy and on their site it is written where it is forbidden to play but it is not specified that in Italy it is illegal
Aggiungo anche che il mio account risulta in revisione ma l'assistenza mi ha detto che è stato chiuso . Dapprima mi lasciavano un lume di speranza dopo nulla . Per legge non può esercitare in Italia e nel loro sito c'è scritto dove è vietato giocare ma non è specificato che in Italia è illegale
Teď mi říkají, že mi celou částku poslali 9. dubna, TO JE LEŽ, nic nedorazilo a já je upozornila a oni slíbili, že mi pošlou doklad o ARN, už jsou to dva týdny a nic mi neposlali, pořád s těmi svými výmluvami, až mi z toho exploduje hlava.
Now they tell me that they sent me the full amount on April 9th, IT'S A LIE, nothing arrived and I notified them and they promised to send me proof of the ARN, it's been two weeks and they haven't sent me anything, always with their excuses, my head is exploding.
Ahora me dicen que el 9 de abril me enviaron el dinero completo, MENTIRA, no llego nada y les avise y me prometieron enviarme un justificante del ARN , hace dos semanas y no me envían nada , siempre con sus excusas , me explota la cabeza.
Dnes mi řekli, že by peníze měly dorazit, a že ARN, které mi mělo být zasláno před dvěma týdny, stále nedorazilo. Jeden den mi řeknou ano, druhý den ne. Neuvěřitelné!


Today they told me my money should arrive, and that the ARN, which was supposed to be sent to me two weeks ago, still hasn't arrived. One day they tell me yes, the next they tell me no. Incredible!


Hoy me dicen que mi dinero debe de llegar , y que el ARN , que supuestamente hace 2 semanas me lo enviarian todavia no llego. Un dia me dicen que si , otro que no. Increíble!


Myslím, že jsem to viděl i v některých jiných případech. Podle mého názoru je to stále taktika zdržování. Nikdy bych si nedokázal představit, že bych tento termín použil, ale připadá mi to jako vyhýbání se výplatě.
Nemůžu pro to najít žádné rozumné vysvětlení.
I believe I have seen that in some other cases too. In my opinion, it is still a stalling tactic. I would never imagine using the term, but it feels just like avoiding the payout.
I can't find any reasonable explanation for that.
Takže vám vysvětluji, že jsem 7. dubna urgentně požádal o uzavření, načež mi neodpověděli a účet neuzavřeli. Poslali mi další bonusy a já jsem pokračoval ve hře, dokud jsem nezjistil, že se jedná o nelegální kasino v Itálii. Požádal jsem o vrácení peněz a oni mě smazali, aniž by na jakoukoli z mých žádostí odpověděli.
So I explain to you I asked for closure on April 7th urgently after which they did not answer me and did not close the account. They sent me other bonuses and I continued to play until I discovered that it is an illegal casino in Italy I asked for a refund and they deleted me without answering any of my requests.
Allora le spiego ho chiesto la chiusura il 7 aprile con urgenza dopodiché non mi hanno risposto e non hanno chiuso l'account . Mi hanno inviato altri bonus e ho continuato a giocare fino a quando ho scoperto che è un casino illegale in Italia gli ho chiesto il rimborso e mi hanno cancellato senza rispondere a nessuna mia richiesta .
Ahoj,
Jak vidíte v tomto vlákně, tomuto kasinu na upřímnosti v podstatě nezáleží, takže podle mého názoru je to částečně obecná odpověď na vaše otázky.
Dovolte mi však, prosím, reagovat na každý bod zvlášť:
Uzavření účtu probíhá jako první:
Požádal jsem vás o podrobný popis konkrétních kroků, které jste podnikl/a k žádosti o uzavření účtu, protože to je zásadní otázka. Nejsem si jistý/á, zda to víte, ale obecná žádost o uzavření účtu nemusí být řešena stejným způsobem jako žádost o sebevyloučení s uvedením závislosti na hazardních hrách. Prosím, sdělte mi tedy podrobnosti.
Za druhé, chybí licence AAMS:
To nezní jako spravedlivý důvod pro vrácení peněz. Jednoduchý scénář, pokud vám to nevadí:
Pokud byste vyhráli významnou částku, odmítli byste peníze a zavřeli účet, protože kasinu chybí italská licence? Myslíte si, že chybějící licence nějakým způsobem snížila RTP nebo obecně vaše šance na výhru? Odmítlo vám kasino například vyplatit výhru, protože žijete v Itálii?
Podle mého názoru je mnohem lepší držet se pouze kasin s licencí AAMS, abyste se takovým požadavkům úplně vyhnuli.
Samozřejmě si počkám na podrobnosti, protože si chci být jistý celým kontextem událostí.
Hello,
As you can see in this thread, this casino pretty much does not care about being honest, so in my opinion, it is a partially general answer to your questions.
However, let me respond to each point separately, please:
Account closure goes first:
I asked you to detail the specific steps you took to request the account's closure because that's a critical question. I am not sure whether you know that, but a general account closure request may not be addressed the same way as a self-exclusion request stating gambling addiction. So, please let me know the details.
Secondly, missing the AAMS license:
does not sound like a fair reason for refunds. Simple scenario, if you don't mind:
If you had won a significant amount, would you have rejected the money and closed the account because the casino is missing the Italian license? Do you think the missing license has by any means lowered the RTP or, generally speaking, your chances to win? Did the casino for example, reject paying you out because you live in Italy?
In my opinion, it is far better to stick with only AAMS-licensed casinos to avoid such requests completely.
Of course, I will wait for the details, as I want to be certain about the entire context of events.
Ahoj, stručně vysvětlím, co se vlastně stalo.
Začal jsem hrát v lednu poté, co mi na telefon přišla reklama, že utratím docela dost peněz a nikdy si výhru nebudu moci vybrat kvůli limitům pro výběr. Zároveň jsem si všechno přehrál. Nicméně pokračovali v reklamě prostřednictvím zpráv, telefonátů a e-mailů, bonusů za cashback atd., což je v Itálii již nelegální, a já jsem tomu znovu naletěl, tentokrát jsem něco vyhrál a vybral si to. Trvalo to 3 měsíce, dokud jsem si nepřečetl článek na internetu, kde celní úřad vložil seznam nelegálních online kasin včetně Legiano.
Nicméně jsem dne 7. 4. 2025 oficiálně požádal o uzavření svého účtu, popsal jsem důvod a požádal o vrácení všech hraných částek. Jinak bych musel, jak si myslím, že budu muset udělat na svou ochranu, podniknout právní kroky proti asociaci regulující hazardní hry na evropské úrovni.
Měl bych zdůraznit, že i po 7. 4. 2025 mě nadále naléhavě nutili hrát znovu, což jsem udělal a znovu prohrál.
Kdybych vyhrál velkou částku, měl bych problémy s italskými daňovými úřady a s největší pravděpodobností by mě kromě daňových úniků mohli obvinit i z dalších trestných činů, jako je praní špinavých peněz. Takže naštěstí jsem velké částky nevyhrál.
Vím, že bude těžké získat peníze zpět, ale také mi přijde nefér, že některá kasina umožňují italským občanům registraci, přestože to zákony zakazují.
Myslím, že pokud budou chtít, můžou problém vyřešit, jinak uvidím, co dělat dál, z principu.
Takhle se to skutečně stalo, když popíšeme fakta taková, jaká jsou.
Nevidím žádný rozdíl v tom, že pokud si někdo chce účet zavřít, znamená to, že už nechce utrácet peníze a musí to být okamžité a bezplatné, aby to mohl udělat autonomně, což se u Legiana neděje.
Hi, I'll briefly explain what really happened.
I started playing in January after an advert arrived on my phone spending quite a bit of money and never being able to collect the winnings due to withdrawal limits and at the same time I replayed everything. Having said that they continued to advertise with messages, phone calls and emails cash back bonuses etc etc which in Italy is already illegal and I fell for it again this time winning something and cashing it this lasted for 3 months until reading an article on the internet where the customs agency inserted a list of illegal online casinos including legiano.
Having said that, I have officially requested the closure of my account on 4/7/2025, describing the reason and asking for a refund of all the sums played, otherwise I would have, as I think I will have to do to protect myself, a legal action that will involve the association that regulates gaming at a European level.
I should point out that after 4/7/2025 they continued to insistently make me replay, which I did and lost again.
If I had won a large sum I would have had problems with the Italian tax authorities and in all likelihood in addition to tax evasion they could have charged me with other crimes such as money laundering. So luckily I did not win large sums.
I know it will be difficult to get a refund, but it also seems unfair to me that some casinos let Italian citizens sign up despite the laws prohibiting it.
I think if they want they can solve the problem, otherwise I'll see what to do more as a question of principle.
This is what really happened describing the facts as they are.
I don't find any difference if someone wants to close an account it means that they don't want to spend money anymore and it must be immediate and free to do it autonomously which doesn't happen with Legiano.
Salve le spiego in sintesi quello che è realmente successo .
Ho iniziato a giocare a gennaio dopo una pubblicità arrivata sul mio telefono spendendo un bel po' di soldini e non riuscendo mai a riscuotere le vincite per limiti di prelievo e nel contempo ho rigiocato tutto . Detto questo hanno continuato a pubblicizzare con messaggi, telefonate e email bonus cash back ecc ecc cosa che in Italia è già illegale e ci sono ricascato questa volta vincendo qualcosa e incassndola questo è durato per 3 mesi fino a quando leggendo un articolo su internet dove l'agenzia delle dogane inseriva un elenco di casinò online illegali fra cui legiano .
Detto questo ho chiesto ufficialmente la chiusura del mio account il 7/4/2025 descrivendo il motivo e chiedendo il rimborso di tutte le somme giocate altrimenti avrei come penso dovrò fare per tutelarmi un azione giudiziale che coinvolgerà l'associazione che regola i giochi a livello europeo .
Preciso che dopo il 7/4/2025 hanno continuato in maniera insistente a farmi rigiocare, cosa che ho fatto perdendo ancora .
Se avessi vinto una grossa somma avrei avuto problemi con il fisco italiano e con ogni probabilità oltre all'evasione fiscale mi avrebbero potuto imputare altri reati come il riciclaggio . Quindi per fortuna non ho vinto grosse cifre .
So che sarà difficile avere un rimborso, ma mi sembra anche ingiusto che alcuni casinò facciano iscrivere cittadini italiani nonostante le leggi lo vietano .
Penso se vogliono lo risolvono il problema altrimenti vedrò sul da farsi più per una questione di principio .
Questo è quello che realmente è accaduto descrivendo i fatti per quelli che sono .
Non trovo nessuna differenza se uno vuole chiudere un account vuole dire che non vuole più spendere soldi e la cosa dev'essere immediata e libera di poterla fare autonomamente cosa che con legiano non avviene .
Také dodávám, že můj účet je ve fázi kontroly, ale podpora mi řekla, že byl uzavřen. Nejdřív mi po ničem nechali jiskřičku naděje. Ze zákona se v Itálii nesmí hrát a na jejich stránkách je napsáno, kde je to zakázáno, ale není specifikováno, že v Itálii je to nelegální.
I also add that my account is under review but the support told me that it was closed. At first they left me a glimmer of hope after nothing. By law you cannot practice in Italy and on their site it is written where it is forbidden to play but it is not specified that in Italy it is illegal
Aggiungo anche che il mio account risulta in revisione ma l'assistenza mi ha detto che è stato chiuso . Dapprima mi lasciavano un lume di speranza dopo nulla . Per legge non può esercitare in Italia e nel loro sito c'è scritto dove è vietato giocare ma non è specificato che in Italia è illegale
Taky jsem trochu zmatený. Myslel jsem, že jsi měl v úmyslu nechat si účet uzavřít. Ale zároveň se zdáš být zklamaný, že účet nakonec uzavřen byl.
Dobře, počkám si na vaši další odpověď, jen abych se vyhnul možným nedorozuměním. 🙏
Zvážil bych rozhovor s právníkem o zákonech. Zde, jak již bylo uvedeno, se zaměřujeme na obecnou spravedlnost.
I'm a bit confused too. I believed your intention was to have your account closed. But you also seem disappointed that the account was closed in the end.
Well, I will wait for your further response, just to avoid possible misunderstandings. 🙏
I would think about speaking with a lawyer about the law. Here, as previously stated, we concentrate on general fairness.
Dobře, asi jsem udělal chybu.
Zdravím
Okay, I must have made a mistake.
Greetings
Va bene avrò sbagliato io .
Saluti
Nebo to může být jen vtipný překlad z vestavěného překladače. 🙂 Nebojte se, myslím, že společně najdeme způsob, jak situaci pochopit.
Myslíš, že bys mohl/ a taky reagovat na tento příspěvek 👈, prosím?
Měl jsem trochu obavy ohledně uzavření účtu. Chci vědět, jestli se kasino zachovalo řekněme podle vaší žádosti.
Or it could be just a funny translation coming from the inbuilt translator. 🙂 Don't worry; I think we will find a way to understand the situation together.
Do you think you could respond to this post, too 👈, please?
I was a little concerned about the account closure part. I want to know if we can say that the casino behaved let's say accordingly to your request.
Myslím si, že jelikož se jedná o fórum, které zřejmě hodnotí online kasina a zjevně také řeší situace hráčů, chtěl jsem se podělit o své zkušenosti v naději, že s vaší pomocí situaci vyřeším a také sdělím ostatním italským uživatelům, že hraní na tomto fóru je nelegální.
I just think that being a forum that seems to rate online casinos and apparently also resolves player situations. I thought I would share my experience hoping with your help to resolve the situation and also communicate to other Italian users that playing there is illegal.
Penso solo che essendo un forum che sembrerebbe valutare i casinò online e a quanto pare risolve anche situazioni dei giocatori . Pensavo di mettere alla luce la mia esperienza sperando con il vostro aiuto di risolvere la situazione e comunicare anche agli altri utenti italiani che giocare lì è illegale .
Pokud máte způsob, jak s nimi komunikovat, popsat jim mou situaci a problém vyřešit, je to v pořádku, jinak je to stejně v pořádku. Určitě už nikdy nebudu hrát v online kasinech.
If you have a way to communicate with them and describe my situation and solve the problem, that's fine, otherwise it's fine anyway. I will definitely never play online casinos again.
Se avete modo di comunicare con loro e descrivergli la mia situazione risolvendo il problema è bene altrimenti va bene lo stesso così. Di sicuro non giocherò mai più a casinò online .
Ahoj, stručně vysvětlím, co se vlastně stalo.
Začal jsem hrát v lednu poté, co mi na telefon přišla reklama, že utratím docela dost peněz a nikdy si výhru nebudu moci vybrat kvůli limitům pro výběr. Zároveň jsem si všechno přehrál. Nicméně pokračovali v reklamě prostřednictvím zpráv, telefonátů a e-mailů, bonusů za cashback atd., což je v Itálii již nelegální, a já jsem tomu znovu naletěl, tentokrát jsem něco vyhrál a vybral si to. Trvalo to 3 měsíce, dokud jsem si nepřečetl článek na internetu, kde celní úřad vložil seznam nelegálních online kasin včetně Legiano.
Nicméně jsem dne 7. 4. 2025 oficiálně požádal o uzavření svého účtu, popsal jsem důvod a požádal o vrácení všech hraných částek. Jinak bych musel, jak si myslím, že budu muset udělat na svou ochranu, podniknout právní kroky proti asociaci regulující hazardní hry na evropské úrovni.
Měl bych zdůraznit, že i po 7. 4. 2025 mě nadále naléhavě nutili hrát znovu, což jsem udělal a znovu prohrál.
Kdybych vyhrál velkou částku, měl bych problémy s italskými daňovými úřady a s největší pravděpodobností by mě kromě daňových úniků mohli obvinit i z dalších trestných činů, jako je praní špinavých peněz. Takže naštěstí jsem velké částky nevyhrál.
Vím, že bude těžké získat peníze zpět, ale také mi přijde nefér, že některá kasina umožňují italským občanům registraci, přestože to zákony zakazují.
Myslím, že pokud budou chtít, můžou problém vyřešit, jinak uvidím, co dělat dál, z principu.
Takhle se to skutečně stalo, když popíšeme fakta taková, jaká jsou.
Nevidím žádný rozdíl v tom, že pokud si někdo chce účet zavřít, znamená to, že už nechce utrácet peníze a musí to být okamžité a bezplatné, aby to mohl udělat autonomně, což se u Legiana neděje.
Hi, I'll briefly explain what really happened.
I started playing in January after an advert arrived on my phone spending quite a bit of money and never being able to collect the winnings due to withdrawal limits and at the same time I replayed everything. Having said that they continued to advertise with messages, phone calls and emails cash back bonuses etc etc which in Italy is already illegal and I fell for it again this time winning something and cashing it this lasted for 3 months until reading an article on the internet where the customs agency inserted a list of illegal online casinos including legiano.
Having said that, I have officially requested the closure of my account on 4/7/2025, describing the reason and asking for a refund of all the sums played, otherwise I would have, as I think I will have to do to protect myself, a legal action that will involve the association that regulates gaming at a European level.
I should point out that after 4/7/2025 they continued to insistently make me replay, which I did and lost again.
If I had won a large sum I would have had problems with the Italian tax authorities and in all likelihood in addition to tax evasion they could have charged me with other crimes such as money laundering. So luckily I did not win large sums.
I know it will be difficult to get a refund, but it also seems unfair to me that some casinos let Italian citizens sign up despite the laws prohibiting it.
I think if they want they can solve the problem, otherwise I'll see what to do more as a question of principle.
This is what really happened describing the facts as they are.
I don't find any difference if someone wants to close an account it means that they don't want to spend money anymore and it must be immediate and free to do it autonomously which doesn't happen with Legiano.
Salve le spiego in sintesi quello che è realmente successo .
Ho iniziato a giocare a gennaio dopo una pubblicità arrivata sul mio telefono spendendo un bel po' di soldini e non riuscendo mai a riscuotere le vincite per limiti di prelievo e nel contempo ho rigiocato tutto . Detto questo hanno continuato a pubblicizzare con messaggi, telefonate e email bonus cash back ecc ecc cosa che in Italia è già illegale e ci sono ricascato questa volta vincendo qualcosa e incassndola questo è durato per 3 mesi fino a quando leggendo un articolo su internet dove l'agenzia delle dogane inseriva un elenco di casinò online illegali fra cui legiano .
Detto questo ho chiesto ufficialmente la chiusura del mio account il 7/4/2025 descrivendo il motivo e chiedendo il rimborso di tutte le somme giocate altrimenti avrei come penso dovrò fare per tutelarmi un azione giudiziale che coinvolgerà l'associazione che regola i giochi a livello europeo .
Preciso che dopo il 7/4/2025 hanno continuato in maniera insistente a farmi rigiocare, cosa che ho fatto perdendo ancora .
Se avessi vinto una grossa somma avrei avuto problemi con il fisco italiano e con ogni probabilità oltre all'evasione fiscale mi avrebbero potuto imputare altri reati come il riciclaggio . Quindi per fortuna non ho vinto grosse cifre .
So che sarà difficile avere un rimborso, ma mi sembra anche ingiusto che alcuni casinò facciano iscrivere cittadini italiani nonostante le leggi lo vietano .
Penso se vogliono lo risolvono il problema altrimenti vedrò sul da farsi più per una questione di principio .
Questo è quello che realmente è accaduto descrivendo i fatti per quelli che sono .
Non trovo nessuna differenza se uno vuole chiudere un account vuole dire che non vuole più spendere soldi e la cosa dev'essere immediata e libera di poterla fare autonomamente cosa che con legiano non avviene .
Teď situaci chápu mnohem lépe - moc děkuji. Představuji si, že vás to muselo stresovat, a z tohoto pohledu je celkem jasné, že na jedné straně je toto kasino připravené spamovat hráče a na druhé straně není schopné vyplácet výhry ve vlastních časových rámcích!
Doufám, že se společně můžeme zabývat několika důležitými detaily. Uvedl jste konkrétně, že jste měl pocit, že prohráváte příliš mnoho nebo ztrácíte kontrolu, když jste požádal o uzavření svého účtu? Kasino musí na takové informace odpovídajícím způsobem reagovat. Vidíte mnoho hráčů, kteří dělají totéž jen proto, aby získali více bonusů, a kasina to vědí.
Kasina by však měla reagovat odlišně, když někdo zmíní problém s hazardem nebo něco podobného.
Zvážili byste podání oficiální stížnosti na webových stránkách Casino Guru? Podle mého názoru by nebylo na škodu tuto situaci dále prošetřit. V žádném případě se nemusíte bát, jedná se o bezplatný proces.
Pokud se vám tento nápad líbí, přečtěte si tohoto průvodce, abyste měli představu o tom, co můžete očekávat:
https://casinoguru-it.com/istruzioni-risoluzione-reclami
Samotnou stížnost lze podat prostřednictvím tohoto odkazu: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti 👈
Pokud máte pochybnosti, otázky nebo si jen chcete dál vyměňovat příspěvky, odpovězte mi zde. Ozvu se vám. 🙏
Now I understand the situation far better - thank you very much. I imagine it must have stressed you out and from that perspective, it comes out pretty clear that on the one side, this casino is ready to spam players and on the other hand, is not capable of paying out within its own time frames!
There are a few critical details I hope we can address together. Did you specifically state that you felt like you were losing too much or losing control when you requested the closure of your account? The casino must respond appropriately to such information. You see many players doing the same thing just to get more bonuses, and casinos know that.
However, casinos should react differently when someone mentions a gambling problem or something similar.
Would you consider submitting an official complaint on the Casino Guru website? In my opinion, it would not hurt to give this situation a further investigation. You don't need to worry by any means; we are talking about a free-of-charge process.
If you like the idea, read this guide to have some clues of what to expect:
https://casinoguru-it.com/istruzioni-risoluzione-reclami
The complaint itself can be submitted through this link: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti 👈
If you have doubts, questions, or just want to keep exchanging posts, reply to me here. I'll get back to you. 🙏

Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.