DomůFórumKasinaJackTop Casino - všeobecná diskuze

JackTop Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před rokem od C078
|
29 851 zobrazení 212 odpovědí |
|
1...9 10 11
před 9 měsíci

Myslel jsem, že už jsem se setkal s nejhoršími kasiny na světě, ale tohle je všechny převyšuje.

Tito se vědomě chovají tak, aby způsobili, že hráč přijde o jakoukoli výhru.

Zruší vaše výběry file

Třikrát je požádáte, aby pozastavili účet, aby nepřišli o finanční prostředky, a oni ne

filefilefile

Pokud svůj herní účet uzavřete, všechny peníze na vašem herním účtu budou zachovány

file

Zpozdí platbu odstoupení po lhůtách stanovených v jejich podmínkách (3 dny). Ještě jsem nedostal peníze na výběr, které jsem zadal v pátek!

Nenabízejí hráčům žádnou ochranu a dělají vše pro to, abyste prohráli to, co jste vyhráli.


Kasino na černé listině a vy mu stále dokážete dát dobré hodnocení..

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den vám přeji.

Vím, že jste to slyšeli mnohokrát, ale stále:

Pokud chcete dokázat, že kasino dělá něco špatně, musíte jednoduše následovat cestu, která je v souladu.

Vážíme si vaší sdílené zpětné vazby, jen uznejte, že pokaždé, když řeknete něco jako „ Kasino na černé listině a stále se vám daří dát mu dobré hodnocení ", zatímco související stížnost stále probíhá, dostanete úplně stejnou odpověď.

Stále doufám, že jednoho dne pochopíte, že tu nejsme, abychom vám odporovali, a zdržíte se této pasivní agrese. Nemohu říci, že vaše příspěvky byly alespoň neutrální, pokud chápete můj význam.

🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den vám přeji.

Vím, že jste to slyšeli mnohokrát, ale stále:

Pokud chcete dokázat, že kasino dělá něco špatně, musíte jednoduše následovat cestu, která je v souladu.

Vážíme si vaší sdílené zpětné vazby, jen uznejte, že pokaždé, když řeknete něco jako „ Kasino na černé listině a stále se vám daří dát mu dobré hodnocení ", zatímco související stížnost stále probíhá, dostanete úplně stejnou odpověď.

Stále doufám, že jednoho dne pochopíte, že tu nejsme, abychom vám odporovali, a zdržíte se této pasivní agrese. Nemohu říci, že vaše příspěvky byly alespoň neutrální, pokud chápete můj význam.

🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Možná zaplatí ksa


Automaticky přeloženo:
C078
před 9 měsíci

Možná. Uvidíme!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ale pokud nechají lidi registrovat se z omezených zemí s úmyslem nevyplatit jim peníze, když vyhrají, měli by vrátit všechny vklady od každého, kdo kdy vložil z uvedených zemí.


Automaticky přeloženo:
D-Rose
před 8 měsíci

Zkusili jste také zjistit, zda je ve vaší zemi zakázán vstup do kasina? Myslím, že je také nutné před uložením někam se vyhnout podobným scénářům.

Také jste požádali o sebevyloučení nebo něco podobného? Podle stížnosti jsem viděl, že jste chtěli uzavřít účet, ale nejsem si jistý, který z těchto dvou procesů se týkal.

Každopádně, protože jsem zmínil, že máte stížnost , náš tým se pokusí zjistit vše relevantní a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 8 měsíci

Kdykoli to bude možné, dejte nám vědět výsledek. Nedokážu si představit, co by to mohlo být, abych řekl pravdu, kasino ve skutečnosti funguje pod licencí Curaçao (GC) .

"Pokud jste vložili také kreditní kartou, můžete požádat kasino přímo o vrácení peněz za transakce, protože nelegálně využívají obchodníky třetích stran." - Máte o tom nějaký důkaz, mohu-li se zeptat? jsem opravdu zvědavý.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 8 měsíci

Hmm, zajímavé, co jsi zjistil. Podařilo se vám také získat náhradu? Z emailu vidím, že by to tak mělo být.

Mohli byste nás také informovat nebo nás informovat o tom, co dále objevíte?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 7 měsíci

Jakou poštu mohu použít

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Proč má jacktop hodnocení 7,8?

Automaticky přeloženo:
C078
před 5 měsíci

Této otázce úplně nerozumím, ale mohl bych hádat, že to má něco společného s vaší stížností . Mám pravdu? Doufejme, že náš tým bude schopen kontaktovat kasino, aby mohl být váš problém vyřešen.

Nevíte náhodou, co je důvodem toho, že s vámi nechtějí komunikovat?

Mezitím, pokud se chcete podívat, zde je index bezpečnosti tis kasina vysvětlen o něco lépe. Možná vám to pomůže pochopit, jak kontrolujeme všechna online kasina.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Udržují mě na lince a pokaždé, když mi na Trust Pilot řeknete, abych kontaktoval podporu, když to udělám znovu, ignorují je

Automaticky přeloženo:
C078
před 5 měsíci

Doufejme, že pak bude mít náš tým více štěstí při kontaktování kasina.🙏

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Po tomto žádná reakce

Automaticky přeloženo:
C078
před 5 měsíci

Zkontroloval jsem vaše nedávné stížnosti, abych získal nějakou představu, a zjistil jsem, že máte s tímto kasinem docela dlouhou historii. Je možné, že vaše dřívější stížnost na ně, která byla zamítnuta jako nevyřešená, je důvodem, proč se vyhýbají kontaktu s vámi? Podle podrobností jste měli zájem o vrácení peněz kvůli chybějící holandské licenci.

Kasina na to obvykle nereagují dobře. Také se domníváme, že nemáte nárok na vrácení peněz.

No, upřímně doufám, že se zde mýlím.



Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Proč má jacktop hodnocení 7,8?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Protože každé měřitelné kritérium je docela dobré, řekl bych, že právě proto. Není neobvyklé, že hráči, kteří požadují vrácení peněz kvůli jejich licencím na Curacao, nesouhlasí. Je to snad tento případ?

Řekněme, že na toto téma máme jinou optiku.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Chtěl bych vrátit peníze, ale protože by to nebylo možné, neměli by říkat pilotovi důvěry, aby mě kontaktoval, zatímco pokud to udělám, žádná odpověď, pak je to podle mého názoru podvod

Automaticky přeloženo:
C078
před 5 měsíci

Samozřejmě by bylo nejlepší, kdyby se dostali k vám. Podle poslední aktualizace, kterou jste uvedl ve své stížnosti, jsem viděl, že to opět dávají na nějaké oddělení, kde by měli vaši situaci řešit. Jsem zvědav, jestli napíšou a dají vědět, jak to jde a jestli se něco změnilo.

Pokud ano, budu zde.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Na jakém oddělení čekám měsíce, zablokovali můj e-mail

Automaticky přeloženo:
C078
před 5 měsíci

Je mi líto, ale stále jsem zcela přesvědčen, že očekáváte, že kasino zaplatí za problém popsaný ve vaší dříve zamítnuté stížnosti . Skoro to vypadá, že kasino souhlasí s odmítnutím a není ochotné o problému dále diskutovat, dokonce ani s vámi.

Mohu vědět, proč se domníváte, že kasino je stále povinno tuto záležitost prosazovat?

Mám na mysli tuto situaci:

"Pokud kasino umožňuje hráčům z určité země vkládat a hrát, měli by vyplatit své legitimní výhry. Ze stejného principu platí, že pokud hráč vloží peníze do kasina a prohraje, hráč nemá nárok na vrácení peněz."

Nemůžeme penalizovat kasina, pokud nemají žádnou konkrétní licenci.

Po shromáždění všech informací bude nyní tato stížnost zamítnuta."

Snad první 👈 má vysvětlení?

"Jak jsem již vysvětlil dříve, kasina mohou zavřít účty hráčů kdykoli az jakéhokoli důvodu, pokud během toho nebyly zabaveny žádné finanční prostředky. Opravdu bychom rádi pomohli, ale za těchto okolností je to pro nás nemožné."

Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. "

Za těchto okolností bych rád pochopil, jakou odpověď očekáváte. Pomozte mi to pochopit, prosím.



Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky