DomůFórumKasinaJackTop Casino - všeobecná diskuze

JackTop Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od C078
|
29 921 zobrazení 212 odpovědí |
|
1...3 4 5...11
před rokem

A ignorují mě, když zavřou můj účet, když bezdůvodně ztratím své peníze Žádám o bonus za dobrou vůli, pokud nějaký mají, musím se spojit s podporou, co mi říkají pokaždé, když pilot důvěry přijde s řešení, ale ignorují mě několik dní týdny měsíce jsou teď jako zločinci smutní, že jim tato stránka dává dobrou pověst, ale je to jeden velký podvod

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak jsem již mnohokrát řekl, kasino nemůže vzít v úvahu vaši registraci CRUCKS, pokud si stále otevíráte účty v kasinech bez holandské licence.

Dokážeš to pochopit? Vložili jste, hráli a prohráli.

Soucítím s tím, že se cítíš ignorován podporou. Na druhou stranu a při vší úctě si projděte své stížnosti nebo toto vlákno, všichni běháme v kruhu. - je to nekonečné. Hlavní bod je stále stejný: je to vyčerpávající pro obě strany.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Pracujete s nimi, řekl jsem jediné, co chci, je seznam transakcí a lžou mi na důvěryhodném pilotovi, ale pokud nerozumíte, kde je tato stránka

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

vše, co žádám, nelze vyřešit

Automaticky přeloženo:
C078
před rokem

Nikdo s nimi nepracuje, jen si myslím, že je zbytečné, aby obě strany stále mluvily o tom samém a nikam se nedostaly. Všiml jsem si, že jste požádali o seznam transakcí a kasino s vámi nemá zájem komunikovat. To je nepříjemné a chápu to.

Každopádně máš otevřenou stížnost, tak uvidíme, kam se dostaneme.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, uplynulo 17 hodin a na můj účet stále přibývají peníze, ale poskytovatel platby ukázal, že je zpracováno, kontaktoval jsem podporu, ale tvrdí (nevěřím tomu), že peníze ještě dostali

Automaticky přeloženo:
před rokem

nevkládejte jeden velký podvod

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Měl jsem stejnou zkušenost, přišel jsem o 4000 eur a byl bez důvodu zablokován a na nic nereagují! Jsem zablokován v jakékoli komunikaci! Když pošlu e-maily někomu jinému, odpoví a když řeknu, že jsem hráč se svým účtem a požaduji, aby mi vrátili peníze, už nedostanu odpověď. Je hezké ztratit takovou práci a zablokovat je, takže nemáte šanci vyhrát zpět všechny nebo část svých peněz, že? Už jste něco zařídili? Rád bych o tom slyšel. Z těchto lidí se mi udělalo špatně

Automaticky přeloženo:
C078
před 12 měsíci

Zažil jsem to samé po ztrátě 4000 eur? Musí existovat způsob, jak se k těmto lidem vrátit

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Mělo by to být možné, pokud půjdeme do jejich centrály s několika lidmi

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Také jste prohráli a pak jste byli zablokováni! Není to férová šance, že? Prohrajete a nikdy nedostanete šanci vyhrát své peníze zpět nebo jejich část. Je mi z toho špatně! Připadá mi opravdu podezřelé, že mě ignorují... reagují jinými e-maily, a když jim řeknu, kdo jsem, žádná odpověď ani prostřednictvím živého chatu! Tak pak jsou někde špatně a nemůžete někoho zablokovat bez udání důvodu. Doufám, že s tím můžeme něco udělat, protože jsem hrál 4000 eur za méně než 1 večer a plánoval jsem hrát víc, abych vyhrál zpět nebo možná prohrál trochu peněz, ale pak bych to přijal a teď se cítím v háji. Díval jsem se online a sotva jsem našel něco o tom, jak můžete žalovat kasino v zahraničí. Ujistěte se, že soutěžíte také s Maltskou komisí pro hazardní hry, protože ta může zrušit licenci. Protože v Nizozemsku nesměli nabízet hry. Cítím se opravdu hloupě. Hrál jsem tam, protože web tvrdil, že se jim dá věřit atd. O bezpečném hraní jsem nic nevěděl atd. Až teď jsem zmoudřel. Kde je potom hlavní sídlo? A potřebujeme více lidí. Možná si otevřete stránku na Facebooku a pak můžeme pokračovat v bombardování všech online 1 hvězdičkou.

Automaticky přeloženo:
C078
před 12 měsíci

Souhlasit

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ztratil jsem 8600 a poté okamžitě zavřel svůj účet na Trust Pilot, jen abych byl bombardován stejnými odpověďmi s jinými e-mailovými účty. Jediné, co pomáhá, je jet tam jen s pár lidmi, jsou v Maďarsku, takže to samo o sobě docela jde.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Není nikdo, kdo by pomohl, ani z tohoto fóra, chtějí vám pomoci, ale říkají jen to samé

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ahoj

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ahoj

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Připadá mi opravdu zvláštní, že nikdo nemůže pomoci a že mohou pokračovat a krást lidem peníze! Protože brát peníze a nedat jim šanci vyhrát zpět nebo prohrát více není kasino! Měli by se zavřít, jsem opravdu naštvaný, kdybych věděl, že mě zablokují, stejně bych nehrál, vole

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Vytvořil jsem facebookovou stránku s jejich jménem, přidejte se, pokud jste obětí

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Není nikdo, kdo by pomohl, ani z tohoto fóra, chtějí vám pomoci, ale říkají jen to samé

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To je pravděpodobně důvod, proč jste se rozhodli podat stížnost sem, že? 🙂

Jen nechápu, proč by jakékoli kasino zavřelo hráčský účet, pokud hráč skutečně prohrává. Pro mě to vůbec nedává smysl.

Můžete mi s tím pomoci? Proběhla jiná komunikace s kasinem před uzavřením vašeho účtu?


Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Připadá mi opravdu zvláštní, že nikdo nemůže pomoci a že mohou pokračovat a krást lidem peníze! Protože brát peníze a nedat jim šanci vyhrát zpět nebo prohrát více není kasino! Měli by se zavřít, jsem opravdu naštvaný, kdybych věděl, že mě zablokují, stejně bych nehrál, vole

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Možná mi pomůžete pochopit váš problém. Mohl byste prosím upřesnit, jak vám kasino ukradlo peníze? Opravdu bych rád porozuměl tomu, co vás činí tak jistým krádeží.

Hráli jste a prohráli jste, nyní se snažíte získat zpět své peníze, protože nemáte šanci prohrát ještě více.

Díky tomu máte pocit, že kasino něco ukradlo? Rozumím správně, prosím?

Navíc vám musím říct, že se mýlíte; kasina mohou zavřít komukoli účet bez udání důvodu. K tomuto kroku obvykle přistupují, když určitý hráč obviní kasino z pokusu o podvod nebo krádež. Jsem si jistý, že to najdete i v jeho podmínkách.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

děkuji za hodnocení, ale tak to cítíš! Kdybych věděl, že můj účet je zablokován, nebudu pokračovat v ukládání peněz, že? Takže pokud vložím peníze a nebyl tam žádný limit, tak předpokládám, že můžu pokračovat ve hře a je na mně, jestli prohraju nebo přestanu, ale pokud se někdo po třech hodinách rozhodne, že budete bez varování zablokováni, cítím se

podělal mě, protože nemám způsob, jak získat část svých peněz zpět! Protože Jacktop nemá žádnou hráčskou povinnost péče, takže nechápu, kde se to vzalo, a hráče ignorujete prostřednictvím jakékoli formy komunikace, zatímco oni na mně vydělali peníze. Jen se ptám na důvod a do té doby, než bude blokáda platit, si stále zasloužím odpověď. Takže si myslíš, že je to fér? Já ne

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky