FórumKasinaJackTop Casino - všeobecná diskuze

JackTop Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od C078
|
21624 zobrazení 212 odpovědí |
|
1...3 4 5...12
Přidat příspěvek
C078
před 11 měsíci

A jaký je prosím účel?

Mimochodem, čekáte snad na cestě nějaké komplikace? Chci říct, pokud se nemýlím, jde o to, že kasino vás ignoruje, protože jste požádali o tento konkrétní seznam, pravděpodobně proto, že máte tendenci je žalovat za to, že nezvážili vaše vyloučení CRUCKS, což z našeho pohledu nebylo v rámci svých možností.

Jen jsem přemýšlel nahlas. No, doufám, že jednoho dne přestaneš hrát. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Mohu to také ukázat ve svých bankovních transakcích, ale kasino může reagovat na pilota důvěry, ale ne na e-maily a chat podpory, což není stinná věc, pokud se mě ptáte.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Doufám, že jednoho dne odpoví, možná je na adrese na webu skutečná služba

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

A ignorují mě, když zavřou můj účet, když bezdůvodně ztratím své peníze Žádám o bonus za dobrou vůli, pokud nějaký mají, musím se spojit s podporou, co mi říkají pokaždé, když pilot důvěry přijde s řešení, ale ignorují mě několik dní týdny měsíce jsou teď jako zločinci smutní, že jim tato stránka dává dobrou pověst, ale je to jeden velký podvod

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Radka byl odstraněn
před 11 měsíci

Mohu to také ukázat ve svých bankovních transakcích, ale kasino může reagovat na pilota důvěry, ale ne na e-maily a chat podpory, což není stinná věc, pokud se mě ptáte.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To je přesně můj názor, myslím, že stejný seznam můžete získat nejen z kasina, ale také z banky.

Nebyl jsem si jistý, zda můžete hledat určité rozdíly.

Říkám upřímně, co vím. Když je zaměstnanec kasina „vyhrožován" soudem, právníky a právníky, je o tom okamžitě informován manažer. Nyní zvažte, že v procesu může být použito každé jedno slovo, takže obvykle je veškerá komunikace s takovým hráčem nastavena jako zakázaná.

Kasina se snaží chránit své zaměstnance před chybou, když jednají pod tlakem. Doufám, že vám to dává smysl.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

A ignorují mě, když zavřou můj účet, když bezdůvodně ztratím své peníze Žádám o bonus za dobrou vůli, pokud nějaký mají, musím se spojit s podporou, co mi říkají pokaždé, když pilot důvěry přijde s řešení, ale ignorují mě několik dní týdny měsíce jsou teď jako zločinci smutní, že jim tato stránka dává dobrou pověst, ale je to jeden velký podvod

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jak jsem již mnohokrát řekl, kasino nemůže vzít v úvahu vaši registraci CRUCKS, pokud si stále otevíráte účty v kasinech bez holandské licence.

Dokážeš to pochopit? Vložili jste, hráli a prohráli.

Soucítím s tím, že se cítíš ignorován podporou. Na druhou stranu a při vší úctě si projděte své stížnosti nebo toto vlákno, všichni běháme v kruhu. - je to nekonečné. Hlavní bod je stále stejný: je to vyčerpávající pro obě strany.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Pracujete s nimi, řekl jsem jediné, co chci, je seznam transakcí a lžou mi na důvěryhodném pilotovi, ale pokud nerozumíte, kde je tato stránka

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

vše, co žádám, nelze vyřešit

Automaticky přeloženo:
C078
před 11 měsíci

Nikdo s nimi nepracuje, jen si myslím, že je zbytečné, aby obě strany stále mluvily o tom samém a nikam se nedostaly. Všiml jsem si, že jste požádali o seznam transakcí a kasino s vámi nemá zájem komunikovat. To je nepříjemné a chápu to.

Každopádně máš otevřenou stížnost, tak uvidíme, kam se dostaneme.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, uplynulo 17 hodin a na můj účet stále přibývají peníze, ale poskytovatel platby ukázal, že je zpracováno, kontaktoval jsem podporu, ale tvrdí (nevěřím tomu), že peníze ještě dostali

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

nevkládejte jeden velký podvod

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Měl jsem stejnou zkušenost, přišel jsem o 4000 eur a byl bez důvodu zablokován a na nic nereagují! Jsem zablokován v jakékoli komunikaci! Když pošlu e-maily někomu jinému, odpoví a když řeknu, že jsem hráč se svým účtem a požaduji, aby mi vrátili peníze, už nedostanu odpověď. Je hezké ztratit takovou práci a zablokovat je, takže nemáte šanci vyhrát zpět všechny nebo část svých peněz, že? Už jste něco zařídili? Rád bych o tom slyšel. Z těchto lidí se mi udělalo špatně

Automaticky přeloženo:
C078
před 8 měsíci

Zažil jsem to samé po ztrátě 4000 eur? Musí existovat způsob, jak se k těmto lidem vrátit

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mělo by to být možné, pokud půjdeme do jejich centrály s několika lidmi

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Také jste prohráli a pak jste byli zablokováni! Není to férová šance, že? Prohrajete a nikdy nedostanete šanci vyhrát své peníze zpět nebo jejich část. Je mi z toho špatně! Připadá mi opravdu podezřelé, že mě ignorují... reagují jinými e-maily, a když jim řeknu, kdo jsem, žádná odpověď ani prostřednictvím živého chatu! Tak pak jsou někde špatně a nemůžete někoho zablokovat bez udání důvodu. Doufám, že s tím můžeme něco udělat, protože jsem hrál 4000 eur za méně než 1 večer a plánoval jsem hrát víc, abych vyhrál zpět nebo možná prohrál trochu peněz, ale pak bych to přijal a teď se cítím v háji. Díval jsem se online a sotva jsem našel něco o tom, jak můžete žalovat kasino v zahraničí. Ujistěte se, že soutěžíte také s Maltskou komisí pro hazardní hry, protože ta může zrušit licenci. Protože v Nizozemsku nesměli nabízet hry. Cítím se opravdu hloupě. Hrál jsem tam, protože web tvrdil, že se jim dá věřit atd. O bezpečném hraní jsem nic nevěděl atd. Až teď jsem zmoudřel. Kde je potom hlavní sídlo? A potřebujeme více lidí. Možná si otevřete stránku na Facebooku a pak můžeme pokračovat v bombardování všech online 1 hvězdičkou.

Automaticky přeloženo:
C078
před 8 měsíci

Souhlasit

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ztratil jsem 8600 a poté okamžitě zavřel svůj účet na Trust Pilot, jen abych byl bombardován stejnými odpověďmi s jinými e-mailovými účty. Jediné, co pomáhá, je jet tam jen s pár lidmi, jsou v Maďarsku, takže to samo o sobě docela jde.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Není nikdo, kdo by pomohl, ani z tohoto fóra, chtějí vám pomoci, ale říkají jen to samé

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky