DomůFórumKasinaJackTop Casino - všeobecná diskuze

JackTop Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od C078
|
29 987 zobrazení 212 odpovědí |
|
1...4 5 6...11
helbo87
před 11 měsíci

Takže stále nevíte důvod, proč vám kasino zablokovalo účet podle toho, co jsem se dočetl. Je to správně ?

Pokud jde o nevkládání peněz, pokud jste věděli, že kasino vám zablokuje účet, je to celkem logické. Určitě by ale bylo užitečné vědět, proč se to stalo.

Kasino s vámi vůbec nekomunikuje?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

co se stalo pokaždé, když jdu do živého chatu, ignorují mě, čtou, ale neodpovídají

e-mail, odeslal jsem téměř 500 e-mailů, neodpovídám, neodpověděl jsem, odeslal jsem zprávy o aplikaci, neodpověděl jsem, poslal jsem recenzi na trustpilot, odpověděl jsem všemi způsoby, stejné odpovědi, které potřebuji kontaktovat podporu, ale neodpovídám

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano, stále neznám důvod! A nikdo mi neodpovídá. Zkoušel jsem to s jinou e-mailovou adresou a oni odpověděli, a když řeknu, že jsem to já, jsem ignorován a na živém chatu také, bohužel, cítím se ošizený. Doufám, že nyní chápete, proč chci své peníze zpět

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Protože kdybych věděl, že se to stane, nikdy bych nehrál! Také hraji na jiném webu, také jsem tam prohrál tisíce eur a nevadilo mi to, protože zákaznický servis je k dispozici a pokud mám nějaké otázky, dostávám odpovědi, takže se cítím bezpečně. Tento mi bere peníze a blokuje mě bez milosti, a proto doufám, že dostanu své peníze zpět a chci, aby toto kasino prostě zmizelo z internetu, pokračuje v podvodech a myslím, že je to smutné. Hazardními hrami si můžete poctivě vydělat

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Každý den posílám e-mail s žádostí o vysvětlení, proč jsem byl zablokován a na jak dlouho! Měl jsem takzvaného VIP manažera a ten zatím na nic nereagoval. Vždy jsem hrál v bezpečném kasinu a myslel jsem si, že má také licenci KSA, protože to bylo na casinojager.nl. Také jsem poslal e-mail na Casinojager.nl, že jacktop je podvod a ani oni neodpověděli

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

co se stalo pokaždé, když jdu do živého chatu, ignorují mě, čtou, ale neodpovídají

e-mail, odeslal jsem téměř 500 e-mailů, neodpovídám, neodpověděl jsem, odeslal jsem zprávy o aplikaci, neodpověděl jsem, poslal jsem recenzi na trustpilot, odpověděl jsem všemi způsoby, stejné odpovědi, které potřebuji kontaktovat podporu, ale neodpovídám

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nemyslím si, že je správné, aby vám kasino říkalo, abyste dosáhli podpory, a pak veškerou komunikaci ignorovali. Každopádně by mě zajímalo, proč vám kasino uzavřelo účet?

Co se týče stížnosti, ta je stále otevřená a uvidíme, zda vám náš tým pomůže. Opravdu v to doufám.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, stále neznám důvod! A nikdo mi neodpovídá. Zkoušel jsem to s jinou e-mailovou adresou a oni odpověděli, a když řeknu, že jsem to já, jsem ignorován a na živém chatu také, bohužel, cítím se ošizený. Doufám, že nyní chápete, proč chci své peníze zpět

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Domnívám se, že by byl vhodný oprávněný důvod, proč kasino uzavřelo váš účet. Pokud vám kasino žádný neposkytlo a vy nevíte proč a stále mezi vámi a kasinem neprobíhá žádná komunikace, protože vám neodpovídají, doporučil bych otevřít stížnost.

Stačí použít tento odkaz a náš tým se pokusí prošetřit vaši situaci a pomoci vám.

Pokud budete pokračovat, dejte mi vědět, jsem zvědavý, jak se celá situace vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

20

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Děkuji za pochopení mé situace! Ihned jsem přes odkaz podal reklamaci, doufám, že to má smysl. Bylo mi z toho špatně, když už jsem nemocná!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Můj účet je jinak v pořádku, protože jsem předtím vsadil 1000 eur a vyhrál je zpět a dostal zaplaceno po odeslání 100 e-mailů. Dokonce i tehdy bylo těžké nechat mi vyplatit peníze. Ale pak hraji znovu a blokuji všechny typy komunikace

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Můj účet byl bez důvodu uzavřen

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Není možná žádná forma komunikace

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Můj účet je jinak v pořádku, protože jsem předtím vsadil 1000 eur a vyhrál je zpět a dostal zaplaceno po odeslání 100 e-mailů. Dokonce i tehdy bylo těžké nechat mi vyplatit peníze. Ale pak hraji znovu a blokuji všechny typy komunikace

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, viděl jsem to a jsem zvědavý, jak to nakonec všechno dopadne. Řekl bych, že alespoň nějaká šance by tu mohla být, i když už máte peníze z kasina.

Uvidíme, jestli tomu tak bude i tentokrát a myslím, že po této zkušenosti by bylo asi moudré najít si jinou.

Když však kasino nekomunikuje a vy nevíte, co se s výběrem děje a dokonce vás bez udání důvodu zablokuje, nemyslím si, že je to správné. Nakonec uvidíme, co náš tým vymyslí.

Doufám, že se vše spravedlivě vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Můj účet byl bez důvodu uzavřen

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zavřeli teď i váš účet? Předpokládám, že pokud nemůžete komunikovat s kasinem, jak říkáte, neznáte ani důvod. Je mi líto, když se hráči dostanou do této situace, ale viděl jsem, že jste již podali stížnost , tak uvidíme, zda vám můžeme pomoci. Doufám, že ano, protože 8 tisíc eur není nejméně na to, abyste se vzdali.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ne, je to tak, nevzdávám se

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nyní je také zavřeno

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dík!


Mám radost z toho, že pro mě někdo něco dělá! Doufám, že se to vyřeší! Toto kasino prostě musí být uzavřeno! A každý zákazník, který je zablokován bez důvodu, a zákazníci, kteří jsou zablokováni během několika minut, protože ztratí částku, dostanou své peníze zpět, protože to opravdu není fér!

Automaticky přeloženo:
helbo87
před 11 měsíci

No, uvidíme, kam vás stížnost dostane. 🤞

Abych byl 100%, zbyly na vašem zůstatkovém účtu nějaké peníze, když byl váš účet uzavřen?

Myslím, že to je v takových případech zásadní bod.

Děkuji!


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nyní je také zavřeno

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Docela smutné, řekl bych. Přesto, mohu vám položit stejnou otázku?

Kolik peněz zbylo na vašem kasinovém účtu v okamžiku jeho uzavření, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

peníze prostě zmizely

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky