FórumKasinaJackTop Casino - všeobecná diskuze

JackTop Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od C078
|
21652 zobrazení 212 odpovědí |
|
1...4 5 6...12
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Ahoj

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Připadá mi opravdu zvláštní, že nikdo nemůže pomoci a že mohou pokračovat a krást lidem peníze! Protože brát peníze a nedat jim šanci vyhrát zpět nebo prohrát více není kasino! Měli by se zavřít, jsem opravdu naštvaný, kdybych věděl, že mě zablokují, stejně bych nehrál, vole

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vytvořil jsem facebookovou stránku s jejich jménem, přidejte se, pokud jste obětí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Není nikdo, kdo by pomohl, ani z tohoto fóra, chtějí vám pomoci, ale říkají jen to samé

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

To je pravděpodobně důvod, proč jste se rozhodli podat stížnost sem, že? 🙂

Jen nechápu, proč by jakékoli kasino zavřelo hráčský účet, pokud hráč skutečně prohrává. Pro mě to vůbec nedává smysl.

Můžete mi s tím pomoci? Proběhla jiná komunikace s kasinem před uzavřením vašeho účtu?


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Připadá mi opravdu zvláštní, že nikdo nemůže pomoci a že mohou pokračovat a krást lidem peníze! Protože brát peníze a nedat jim šanci vyhrát zpět nebo prohrát více není kasino! Měli by se zavřít, jsem opravdu naštvaný, kdybych věděl, že mě zablokují, stejně bych nehrál, vole

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Možná mi pomůžete pochopit váš problém. Mohl byste prosím upřesnit, jak vám kasino ukradlo peníze? Opravdu bych rád porozuměl tomu, co vás činí tak jistým krádeží.

Hráli jste a prohráli jste, nyní se snažíte získat zpět své peníze, protože nemáte šanci prohrát ještě více.

Díky tomu máte pocit, že kasino něco ukradlo? Rozumím správně, prosím?

Navíc vám musím říct, že se mýlíte; kasina mohou zavřít komukoli účet bez udání důvodu. K tomuto kroku obvykle přistupují, když určitý hráč obviní kasino z pokusu o podvod nebo krádež. Jsem si jistý, že to najdete i v jeho podmínkách.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

děkuji za hodnocení, ale tak to cítíš! Kdybych věděl, že můj účet je zablokován, nebudu pokračovat v ukládání peněz, že? Takže pokud vložím peníze a nebyl tam žádný limit, tak předpokládám, že můžu pokračovat ve hře a je na mně, jestli prohraju nebo přestanu, ale pokud se někdo po třech hodinách rozhodne, že budete bez varování zablokováni, cítím se

podělal mě, protože nemám způsob, jak získat část svých peněz zpět! Protože Jacktop nemá žádnou hráčskou povinnost péče, takže nechápu, kde se to vzalo, a hráče ignorujete prostřednictvím jakékoli formy komunikace, zatímco oni na mně vydělali peníze. Jen se ptám na důvod a do té doby, než bude blokáda platit, si stále zasloužím odpověď. Takže si myslíš, že je to fér? Já ne

Automaticky přeloženo:
helbo87
před 8 měsíci

Takže stále nevíte důvod, proč vám kasino zablokovalo účet podle toho, co jsem se dočetl. Je to správně ?

Pokud jde o nevkládání peněz, pokud jste věděli, že kasino vám zablokuje účet, je to celkem logické. Určitě by ale bylo užitečné vědět, proč se to stalo.

Kasino s vámi vůbec nekomunikuje?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

co se stalo pokaždé, když jdu do živého chatu, ignorují mě, čtou, ale neodpovídají

e-mail, odeslal jsem téměř 500 e-mailů, neodpovídám, neodpověděl jsem, odeslal jsem zprávy o aplikaci, neodpověděl jsem, poslal jsem recenzi na trustpilot, odpověděl jsem všemi způsoby, stejné odpovědi, které potřebuji kontaktovat podporu, ale neodpovídám

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ano, stále neznám důvod! A nikdo mi neodpovídá. Zkoušel jsem to s jinou e-mailovou adresou a oni odpověděli, a když řeknu, že jsem to já, jsem ignorován a na živém chatu také, bohužel, cítím se ošizený. Doufám, že nyní chápete, proč chci své peníze zpět

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Protože kdybych věděl, že se to stane, nikdy bych nehrál! Také hraji na jiném webu, také jsem tam prohrál tisíce eur a nevadilo mi to, protože zákaznický servis je k dispozici a pokud mám nějaké otázky, dostávám odpovědi, takže se cítím bezpečně. Tento mi bere peníze a blokuje mě bez milosti, a proto doufám, že dostanu své peníze zpět a chci, aby toto kasino prostě zmizelo z internetu, pokračuje v podvodech a myslím, že je to smutné. Hazardními hrami si můžete poctivě vydělat

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Každý den posílám e-mail s žádostí o vysvětlení, proč jsem byl zablokován a na jak dlouho! Měl jsem takzvaného VIP manažera a ten zatím na nic nereagoval. Vždy jsem hrál v bezpečném kasinu a myslel jsem si, že má také licenci KSA, protože to bylo na casinojager.nl. Také jsem poslal e-mail na Casinojager.nl, že jacktop je podvod a ani oni neodpověděli

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

co se stalo pokaždé, když jdu do živého chatu, ignorují mě, čtou, ale neodpovídají

e-mail, odeslal jsem téměř 500 e-mailů, neodpovídám, neodpověděl jsem, odeslal jsem zprávy o aplikaci, neodpověděl jsem, poslal jsem recenzi na trustpilot, odpověděl jsem všemi způsoby, stejné odpovědi, které potřebuji kontaktovat podporu, ale neodpovídám

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nemyslím si, že je správné, aby vám kasino říkalo, abyste dosáhli podpory, a pak veškerou komunikaci ignorovali. Každopádně by mě zajímalo, proč vám kasino uzavřelo účet?

Co se týče stížnosti, ta je stále otevřená a uvidíme, zda vám náš tým pomůže. Opravdu v to doufám.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, stále neznám důvod! A nikdo mi neodpovídá. Zkoušel jsem to s jinou e-mailovou adresou a oni odpověděli, a když řeknu, že jsem to já, jsem ignorován a na živém chatu také, bohužel, cítím se ošizený. Doufám, že nyní chápete, proč chci své peníze zpět

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Domnívám se, že by byl vhodný oprávněný důvod, proč kasino uzavřelo váš účet. Pokud vám kasino žádný neposkytlo a vy nevíte proč a stále mezi vámi a kasinem neprobíhá žádná komunikace, protože vám neodpovídají, doporučil bych otevřít stížnost.

Stačí použít tento odkaz a náš tým se pokusí prošetřit vaši situaci a pomoci vám.

Pokud budete pokračovat, dejte mi vědět, jsem zvědavý, jak se celá situace vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

20

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Děkuji za pochopení mé situace! Ihned jsem přes odkaz podal reklamaci, doufám, že to má smysl. Bylo mi z toho špatně, když už jsem nemocná!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Můj účet je jinak v pořádku, protože jsem předtím vsadil 1000 eur a vyhrál je zpět a dostal zaplaceno po odeslání 100 e-mailů. Dokonce i tehdy bylo těžké nechat mi vyplatit peníze. Ale pak hraji znovu a blokuji všechny typy komunikace

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Můj účet byl bez důvodu uzavřen

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Není možná žádná forma komunikace

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Můj účet je jinak v pořádku, protože jsem předtím vsadil 1000 eur a vyhrál je zpět a dostal zaplaceno po odeslání 100 e-mailů. Dokonce i tehdy bylo těžké nechat mi vyplatit peníze. Ale pak hraji znovu a blokuji všechny typy komunikace

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, viděl jsem to a jsem zvědavý, jak to nakonec všechno dopadne. Řekl bych, že alespoň nějaká šance by tu mohla být, i když už máte peníze z kasina.

Uvidíme, jestli tomu tak bude i tentokrát a myslím, že po této zkušenosti by bylo asi moudré najít si jinou.

Když však kasino nekomunikuje a vy nevíte, co se s výběrem děje a dokonce vás bez udání důvodu zablokuje, nemyslím si, že je to správné. Nakonec uvidíme, co náš tým vymyslí.

Doufám, že se vše spravedlivě vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Můj účet byl bez důvodu uzavřen

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zavřeli teď i váš účet? Předpokládám, že pokud nemůžete komunikovat s kasinem, jak říkáte, neznáte ani důvod. Je mi líto, když se hráči dostanou do této situace, ale viděl jsem, že jste již podali stížnost , tak uvidíme, zda vám můžeme pomoci. Doufám, že ano, protože 8 tisíc eur není nejméně na to, abyste se vzdali.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky