Připadá mi opravdu zvláštní, že nikdo nemůže pomoci a že mohou pokračovat a krást lidem peníze! Protože brát peníze a nedat jim šanci vyhrát zpět nebo prohrát více není kasino! Měli by se zavřít, jsem opravdu naštvaný, kdybych věděl, že mě zablokují, stejně bych nehrál, vole
I find it really strange that no one can help and that they can continue and steal people's money! Because taking money and not giving it the chance to win back or lose more is not a casino! They should close, I'm really angry if I knew they were going to block me, I wouldn't play anyway, man
Ik vind echt raar dat niemand kan helpen en dat hun door kunnen gaan en mensen de geld stelen! Want geld afpakken en niet de kans geven om terug te winnen of meer te verliezen is toch geen casino! Zij horen dicht te gaan ik ben echt kwaad als ik wist dat ze mij gingen blokkeren dan zou ik toch niet spelen man
Není nikdo, kdo by pomohl, ani z tohoto fóra, chtějí vám pomoci, ale říkají jen to samé
There is no one who helps, not even from this forum, they want to help you, but they only say the same thing
Er is ook niemand die helpt ook van dit forum niet die willen je helpen maar ze zeggen ook aleen maar het zelfde
To je pravděpodobně důvod, proč jste se rozhodli podat stížnost sem, že? 🙂
Jen nechápu, proč by jakékoli kasino zavřelo hráčský účet, pokud hráč skutečně prohrává. Pro mě to vůbec nedává smysl.
Můžete mi s tím pomoci? Proběhla jiná komunikace s kasinem před uzavřením vašeho účtu?
This is probably the reason you decided to submit a complaint here, right? 🙂
I just don't understand why any casino would close a player's account if the player is actually losing money. To me, it makes no sense at all.
Can you help me with that? Was there other communication with the casino before they closed your account?
Připadá mi opravdu zvláštní, že nikdo nemůže pomoci a že mohou pokračovat a krást lidem peníze! Protože brát peníze a nedat jim šanci vyhrát zpět nebo prohrát více není kasino! Měli by se zavřít, jsem opravdu naštvaný, kdybych věděl, že mě zablokují, stejně bych nehrál, vole
I find it really strange that no one can help and that they can continue and steal people's money! Because taking money and not giving it the chance to win back or lose more is not a casino! They should close, I'm really angry if I knew they were going to block me, I wouldn't play anyway, man
Ik vind echt raar dat niemand kan helpen en dat hun door kunnen gaan en mensen de geld stelen! Want geld afpakken en niet de kans geven om terug te winnen of meer te verliezen is toch geen casino! Zij horen dicht te gaan ik ben echt kwaad als ik wist dat ze mij gingen blokkeren dan zou ik toch niet spelen man
Možná mi pomůžete pochopit váš problém. Mohl byste prosím upřesnit, jak vám kasino ukradlo peníze? Opravdu bych rád porozuměl tomu, co vás činí tak jistým krádeží.
Hráli jste a prohráli jste, nyní se snažíte získat zpět své peníze, protože nemáte šanci prohrát ještě více.
Díky tomu máte pocit, že kasino něco ukradlo? Rozumím správně, prosím?
Navíc vám musím říct, že se mýlíte; kasina mohou zavřít komukoli účet bez udání důvodu. K tomuto kroku obvykle přistupují, když určitý hráč obviní kasino z pokusu o podvod nebo krádež. Jsem si jistý, že to najdete i v jeho podmínkách.
Maybe you can help me understand your issue. Could you please specify how the casino stole money from you? I'd really like to understand what makes you so certain about the theft.
You played and you lost, now you aim to recover your money because you have no chance to lose even more.
Is this what makes you feel like the casino has stolen something? Do I understand correctly, please?
Additionally, I have to tell you that you are wrong; casinos can close anyone's account without giving a reason. They usually take this step, when a certain player accuses the casino of attempting fraud or theft. I'm sure you find that even in its terms.
děkuji za hodnocení, ale tak to cítíš! Kdybych věděl, že můj účet je zablokován, nebudu pokračovat v ukládání peněz, že? Takže pokud vložím peníze a nebyl tam žádný limit, tak předpokládám, že můžu pokračovat ve hře a je na mně, jestli prohraju nebo přestanu, ale pokud se někdo po třech hodinách rozhodne, že budete bez varování zablokováni, cítím se
podělal mě, protože nemám způsob, jak získat část svých peněz zpět! Protože Jacktop nemá žádnou hráčskou povinnost péče, takže nechápu, kde se to vzalo, a hráče ignorujete prostřednictvím jakékoli formy komunikace, zatímco oni na mně vydělali peníze. Jen se ptám na důvod a do té doby, než bude blokáda platit, si stále zasloužím odpověď. Takže si myslíš, že je to fér? Já ne
well thanks for your assessment but that's how you feel! If I knew that my account was being blocked, I would not continue to deposit money, would I? So if I deposit money and there was no limit then I assume that I can continue to play and that is up to me whether I lose or stop, but if someone decides after three hours that you will be blocked without warning, I feel
screwed me because I have no way to get part of my money back! Because Jacktop has no players' duty of care, so I don't understand where that came from and you ignore a player through any form of communication while they have made money from me. I just ask the reason and until when the blockade applies, I still deserve an answer. So you think it's fair? Not me
nou bedankt voor je oordeel maar dat is hoe jij het vindt! Als ik zou weten dat me account wordt geblokkeerd ga ik toch niet geld blijven storten? Dus als ik geld stort en er was geen limiet dan ga ik vanuit dat ik lekker kan blijven spelen en dat is aan mij over of ik verlies of stop maar als iemand na drie uurtje bepaald dat je geblokkeerd worden zonder waarschuwing voel ik
me genaaid want ik heb geen mogelijkheid om gedeelte van me geld terug te winnen! Want jacktop geen spelers zorgplicht dus ik snap niet waar dat vandaan kwam en je negeert een speler via elke vorm van communicatie terwijl ze aan me geld verdient hebben. Ik vraag alleen de reden en tot wanneer de blokkade geldt ik verdien toch antwoord. Dus dat jij het eerlijk vind? Ikke niet
Takže stále nevíte důvod, proč vám kasino zablokovalo účet podle toho, co jsem se dočetl. Je to správně ?
Pokud jde o nevkládání peněz, pokud jste věděli, že kasino vám zablokuje účet, je to celkem logické. Určitě by ale bylo užitečné vědět, proč se to stalo.
Kasino s vámi vůbec nekomunikuje?
So you still don't know the reason why the casino blocked your account according to what I have read. Is that right ?
As for not depositing money if you knew the casino would block your account, that's quite logical. But it would certainly be useful to know why it happened.
The casino doesn't communicate with you at all ?
co se stalo pokaždé, když jdu do živého chatu, ignorují mě, čtou, ale neodpovídají
e-mail, odeslal jsem téměř 500 e-mailů, neodpovídám, neodpověděl jsem, odeslal jsem zprávy o aplikaci, neodpověděl jsem, poslal jsem recenzi na trustpilot, odpověděl jsem všemi způsoby, stejné odpovědi, které potřebuji kontaktovat podporu, ale neodpovídám
wat happend everytime is i go in live chat they ignore me they read but no respond
email ive send almost 500 emails no respond ive send whats app messages no respond i send review on trustpilot i got respond on there al ways the same answers that i need to take up contact with support but no respond
Ano, stále neznám důvod! A nikdo mi neodpovídá. Zkoušel jsem to s jinou e-mailovou adresou a oni odpověděli, a když řeknu, že jsem to já, jsem ignorován a na živém chatu také, bohužel, cítím se ošizený. Doufám, že nyní chápete, proč chci své peníze zpět
Yes indeed, I still don't know the reason! And no one answers me. I have tried with a different email address and they respond and when I say it is me, I am ignored and on live chat too, unfortunately, that makes me feel ripped off. I hope you now understand why I want my money back
Jah inderdaad ik weet nog steeds de reden niet! En niemand geeft me antwoord. Ik heb geprobeerd met andere mail adres dan reageren ze en als ik zeg dat ik het ben dan wordt ik genegeerd en op live chat ook helaas daardoor voel ik me opgelicht. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik me geld terug wil
Protože kdybych věděl, že se to stane, nikdy bych nehrál! Také hraji na jiném webu, také jsem tam prohrál tisíce eur a nevadilo mi to, protože zákaznický servis je k dispozici a pokud mám nějaké otázky, dostávám odpovědi, takže se cítím bezpečně. Tento mi bere peníze a blokuje mě bez milosti, a proto doufám, že dostanu své peníze zpět a chci, aby toto kasino prostě zmizelo z internetu, pokračuje v podvodech a myslím, že je to smutné. Hazardními hrami si můžete poctivě vydělat
Because if I knew this would happen I would never have played! I also play on another website, I have also lost thousands of euros there and I didn't mind because the customer service is available and I get answers if I have any questions, so I feel safe. This one takes my money and blocks me without mercy and that is why I would hope that I would get my money back and I want this casino to just disappear from the internet, he continues to scam victims and I think that is sad. You can earn honestly by gambling
Want als ik wist dat dit zou gebeuren dan had ik nooit gespeeld! Ik spel ook op andere website ik heb daar ook duizende euro verloren en ik vond niet erg want de klantenservice is bereikbaar en ik krijg antwoorden als ii wat vraag dus voel me veilig. Deze pakt me geld en blokkeert me zonder pardon en daarom zou ik hopen dat ii mw geld terug krijg en wil dat deze casino gewoon verdwijnt van internet hij blijft slachtoffer oplichten en dat vind ik zielig. Met gokken verdien je eerlijk kan
Každý den posílám e-mail s žádostí o vysvětlení, proč jsem byl zablokován a na jak dlouho! Měl jsem takzvaného VIP manažera a ten zatím na nic nereagoval. Vždy jsem hrál v bezpečném kasinu a myslel jsem si, že má také licenci KSA, protože to bylo na casinojager.nl. Také jsem poslal e-mail na Casinojager.nl, že jacktop je podvod a ani oni neodpověděli
Every day I send an email asking them to explain why I have been blocked and for how long! I had a VIP manager so called and he has not responded to anything so far. I have always played in a safe casino and I thought it also had a KSA license because it was on casinojager.nl. I also sent an email to Casinojager.nl that jacktop is a scam and they did not respond either
elke dag stuur ik nog mail of ze me willen uitleggen waarom ik geblokkeerd ben en voor hoe lang! Ik had zo genaamd vipmanager en die heeft tot nu toe ook nergens op gereageerd. Ik heb altijd gespeld in veilig casino en ik dacht dat deze ook ksa vergunning had omdat ie op casinojager.nl stond. Casinojager.nl heb ik ook mail gestuurd dat jacktop oplichting zijn en hun reageren ook niet
co se stalo pokaždé, když jdu do živého chatu, ignorují mě, čtou, ale neodpovídají
e-mail, odeslal jsem téměř 500 e-mailů, neodpovídám, neodpověděl jsem, odeslal jsem zprávy o aplikaci, neodpověděl jsem, poslal jsem recenzi na trustpilot, odpověděl jsem všemi způsoby, stejné odpovědi, které potřebuji kontaktovat podporu, ale neodpovídám
wat happend everytime is i go in live chat they ignore me they read but no respond
email ive send almost 500 emails no respond ive send whats app messages no respond i send review on trustpilot i got respond on there al ways the same answers that i need to take up contact with support but no respond
Nemyslím si, že je správné, aby vám kasino říkalo, abyste dosáhli podpory, a pak veškerou komunikaci ignorovali. Každopádně by mě zajímalo, proč vám kasino uzavřelo účet?
Co se týče stížnosti, ta je stále otevřená a uvidíme, zda vám náš tým pomůže. Opravdu v to doufám.
I don't think it's right for a casino to tell you to reach support and then ignore all communication. Anyway, I would like to know why the casino closed your account ?
As for the complaint, it is still open and we will see if our team can help you. I truly hope so.
Ano, stále neznám důvod! A nikdo mi neodpovídá. Zkoušel jsem to s jinou e-mailovou adresou a oni odpověděli, a když řeknu, že jsem to já, jsem ignorován a na živém chatu také, bohužel, cítím se ošizený. Doufám, že nyní chápete, proč chci své peníze zpět
Yes indeed, I still don't know the reason! And no one answers me. I have tried with a different email address and they respond and when I say it is me, I am ignored and on live chat too, unfortunately, that makes me feel ripped off. I hope you now understand why I want my money back
Jah inderdaad ik weet nog steeds de reden niet! En niemand geeft me antwoord. Ik heb geprobeerd met andere mail adres dan reageren ze en als ik zeg dat ik het ben dan wordt ik genegeerd en op live chat ook helaas daardoor voel ik me opgelicht. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik me geld terug wil
Domnívám se, že by byl vhodný oprávněný důvod, proč kasino uzavřelo váš účet. Pokud vám kasino žádný neposkytlo a vy nevíte proč a stále mezi vámi a kasinem neprobíhá žádná komunikace, protože vám neodpovídají, doporučil bych otevřít stížnost.
Stačí použít tento odkaz a náš tým se pokusí prošetřit vaši situaci a pomoci vám.
Pokud budete pokračovat, dejte mi vědět, jsem zvědavý, jak se celá situace vyvine.
I believe that a valid reason why the casino closed your account would be appropriate. If the casino has not provided you with one and you do not know why and there is still no communication between you and the casino because they do not answer you, I would recommend opening a complaint.
Just use this link and our team will try to investigate your situation and help you.
If you go ahead let me know, I'm curious to see how the whole situation develops.
Děkuji za pochopení mé situace! Ihned jsem přes odkaz podal reklamaci, doufám, že to má smysl. Bylo mi z toho špatně, když už jsem nemocná!
Thank you for understanding my situation! I immediately filed a complaint via the link, I hope it makes sense. It made me sick when I'm already sick!
Bedankt dat je me situatie begrijpt! Ik heb gelijk via de link een klacht ingediend ik hoop dat het zin heeft. Ik ben ziek van geworden terwijl ik al ziek ben!
Můj účet je jinak v pořádku, protože jsem předtím vsadil 1000 eur a vyhrál je zpět a dostal zaplaceno po odeslání 100 e-mailů. Dokonce i tehdy bylo těžké nechat mi vyplatit peníze. Ale pak hraji znovu a blokuji všechny typy komunikace
My account is otherwise in order because I previously gambled 1000 euros and won it back and got paid after sending 100 emails. Even then it was difficult to get my money paid out. But then I play again and block on all types of communication
Me account is verder in orde want ik heb eerder 1000 euro gespeld en terug gewonnen en betaald gekregen na dat ik 100 mails heb gestuurd. Zelf dag ging toen moeilijk om mijn geld te laten uitbetalen. Maar daarna speel ik weer en blok op alle soorten communicatie
Můj účet je jinak v pořádku, protože jsem předtím vsadil 1000 eur a vyhrál je zpět a dostal zaplaceno po odeslání 100 e-mailů. Dokonce i tehdy bylo těžké nechat mi vyplatit peníze. Ale pak hraji znovu a blokuji všechny typy komunikace
My account is otherwise in order because I previously gambled 1000 euros and won it back and got paid after sending 100 emails. Even then it was difficult to get my money paid out. But then I play again and block on all types of communication
Me account is verder in orde want ik heb eerder 1000 euro gespeld en terug gewonnen en betaald gekregen na dat ik 100 mails heb gestuurd. Zelf dag ging toen moeilijk om mijn geld te laten uitbetalen. Maar daarna speel ik weer en blok op alle soorten communicatie
Ano, viděl jsem to a jsem zvědavý, jak to nakonec všechno dopadne. Řekl bych, že alespoň nějaká šance by tu mohla být, i když už máte peníze z kasina.
Uvidíme, jestli tomu tak bude i tentokrát a myslím, že po této zkušenosti by bylo asi moudré najít si jinou.
Když však kasino nekomunikuje a vy nevíte, co se s výběrem děje a dokonce vás bez udání důvodu zablokuje, nemyslím si, že je to správné. Nakonec uvidíme, co náš tým vymyslí.
Doufám, že se vše spravedlivě vyřeší.
Yes, I have seen it and I am wondering how it will all turn out in the end. I would say that at least there might be some chance, even if you have already got money from the casino.
We'll see if that's the case this time, and I think after this experience it would probably be wise to find another one.
However, when the casino does not communicate and you do not know what is happening with the withdrawal and even block you without giving a reason, I do not think that is right. Eventually we'll see what our team gets up to.
I hope everything will be resolved fairly.
Zavřeli teď i váš účet? Předpokládám, že pokud nemůžete komunikovat s kasinem, jak říkáte, neznáte ani důvod. Je mi líto, když se hráči dostanou do této situace, ale viděl jsem, že jste již podali stížnost , tak uvidíme, zda vám můžeme pomoci. Doufám, že ano, protože 8 tisíc eur není nejméně na to, abyste se vzdali.
Have they closed your account now too ? I suppose if you can't communicate with the casino as you say, you don't know the reason either. I'm sorry when players get into this situation, but I saw that you have already filed a complaint, so let's see if we can help you. I hope so, because 8 thousand euro is not the least to just give up.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.