Dík!
Mám radost z toho, že pro mě někdo něco dělá! Doufám, že se to vyřeší! Toto kasino prostě musí být uzavřeno! A každý zákazník, který je zablokován bez důvodu, a zákazníci, kteří jsou zablokováni během několika minut, protože ztratí částku, dostanou své peníze zpět, protože to opravdu není fér!
Thanks!
I'm happy with the feeling that someone is doing something for me! I hope it gets resolved! This casino simply needs to be closed down! And every customer who is blocked for no reason and customers who are blocked within minutes because they lose an amount get their money back because it is really not fair!
Hy bedankt!
ik ben al blij met het gevoel dat iemand iets voor doet! Ik hoop dat het opgelost wordt! Deze casino moet gesloten worden gewoon! En ieder klant die geblokkeerd is zonder reden en klanten die binnen minuten geblokkeerd worden omdat ze een bedrag verliezen hun gekd terug krijgen want is echt niet eerlijk!
No, uvidíme, kam vás stížnost dostane. 🤞
Abych byl 100%, zbyly na vašem zůstatkovém účtu nějaké peníze, když byl váš účet uzavřen?
Myslím, že to je v takových případech zásadní bod.
Děkuji!
Well, let's see where the complaint gets you. 🤞
Just to be 100%, was there any money left in your balance account when your account was closed?
I feel this is a crucial point in such cases.
Thank you!
Docela smutné, řekl bych. Přesto, mohu vám položit stejnou otázku?
Kolik peněz zbylo na vašem kasinovém účtu v okamžiku jeho uzavření, prosím?
Quite sad, I'd say. Still, may I ask you the same question?
How much money was left in your casino account the moment it was closed, please?
Nevím, jestli mám peníze na účtu! Vím jen, že jsem ten večer vložil celkem skoro 5000 eur a pořád jsem prohrával a ani mi to nevadilo a že se objevila chybová hláška a pak jsem se chtěl znovu přihlásit, přišla mi zpráva, že II byl zablokován a já okamžitě jsem se obrátil na zákaznický servis, ale až do dnešního dne jsem nikdy nedostal odpověď. Nikdy jsem nedostal e-mail s tím, co jsem vložil/částku nebo e-mail s tím, co jsem zaplatil, pouze můj bankovní účet je bohužel můj jediný důkaz. Jde mi o to: i když jsem prohrál a oni mě bezdůvodně zablokovali a ignorovali mě! Myslím si, že mám právo dostat své peníze zpět, protože mě také opouštějí bez důvodu a bez šance získat mé peníze zpět. Jsem jen naštvaný a nemůžu to přijmout.
I don't know if I have money in my account! All I know is that I deposited almost 5,000 euros in total that evening and I kept losing and I didn't even mind and that there was an error message and then I wanted to log in again I got a message that II was blocked and I immediately approached customer service, but until To date I have never had an answer. I have never received an email with what I deposited/amount or email with what I paid out, only my bank account is my only proof unfortunately. My point is: even though I lost and they block me for no reason and ignore me! I think I have a right to get my money back because they are also abandoning me for no reason and without a chance to get my money back. I'm just angry and can't accept it.
ik weet niet of ik geld heb op me account! Ik weet alleen dat ik die avond bijna 5000 euro totaal heb gestort en ik bleef verliezen en dat vond ik niet eens erg en dat er foutmelding was en dan wou ik opnieuw inloggen kreeg ik melding dat ii geblokkeerd was en ben meteen klantenservice gaan benaderen maar tot heden heb ik nooit antwoord gehad. Ik heb ook nooit een mail gehad met wat ik storte/bedrag of mail met wat ik uitbetaalde alleen me bank rekening is me enig bewijs helaas. Mijn punt is: ook al heb ik verloren en hun blokkeren me zonder reden en negeren mij! Vind ik dat ik recht heb op me geld terug te ontvangen want zij geven mij zonder reden ook de steek en zonder kans om geld terug te winnen. Ben gewoon boos en kan het niet accepteren.
Pořád ztrácím, najednou jsem hrál a web zamrzne, obnovím stránku a pak mě zablokují
Poté jsem byl ještě naštvanější, protože jsem také registrován v Cruks, to se nikdy nemělo stát, ale protože se jedná o maďarskou společnost, která ignoruje všechna evropská pravidla, myslím, že by bylo rozumné navštívit asi 50 lidí. podezřelé adresy, jedna v Itálii, jedna v Maďarsku
I keep losing suddenly I was playing and the site freezes I refresh the page then they blocked me
Afterwards I was even angrier since I am also registered in Cruks, this should never have happened, but since this is a Hungarian company that ignores all European rules, I think it would be wise to visit with about 50 people. suspicious addresses, one in Italy, one in Hungary
Ik blijf maar verliezen plotseling ik was aant spelen en site loopt vast ik refresh de pagina toen hadden ze me geblokeerd
daarna was ik nog bozer aan gezien ik ook geregistreerd staat in cruks had dit nooit mogen kunnen gebeuren maar aan gezien dit een hongaars bedrijf is wat alle europese regels aan zijn laarslapt denk ik dat het verstandig is om langs te gaan met een man of 50 2 verdachte adressen een in italie een in Hongarije
Už se nelze přihlásit, ignorovat na živém chatu, stejně jako u vás, ignorovat na VIP poště, ignorovat na podpůrném mailu a na Trustpilot stále říkají tytéž tupé řeči, že stačí kontaktovat podporu, ale ano, nereagují
Can no longer log in, ignore on live chat, just like with you, ignore on VIP mail, ignore on support mail and at Trustpilot they still say the same blunt talk of just contact support, but yes, they do not respond
Kan niet meer in loggen negeren op live chat net als bij jou negeren op vip mail negeren op support mail en bij trustpilot zeggen ze nog altijd zelfde bot praatje van neem maar contact op met support maar ja die reageren niet
Můžete jim poslat zprávu prostřednictvím jiného e-mailu. Jakmile jim dáte správný e-mail, o který žádají, budou vás znovu ignorovat
You can send them a message via another email. As soon as you give them the correct email they ask for, they will ignore you again
Je kan ze wel bericht sturen via andere mail zodra je de goede mail geeft waar ze om vragen negeren ze je weer
Nyní obtěžuji jejich affiliate partnera v naději, že mi onemocní a zařídí mi odškodnění
I am now harassing their affiliate partner in the hope that they will make me sick and arrange compensation for me
Ik heb ben nu hun affliate partner lastig aan het vallen met de hoop dat ze me ziek worden en een compensatie gaan regelen voor me
Takže to znamená, že jste neprohráli, ale kasino vzalo vaše peníze? Hráli jste s bonusem?
So that means you didn't lose, but the casino took your money ? Did you play with a bonus?
Nevím, jestli mám peníze na účtu! Vím jen, že jsem ten večer vložil celkem skoro 5000 eur a pořád jsem prohrával a ani mi to nevadilo a že se objevila chybová hláška a pak jsem se chtěl znovu přihlásit, přišla mi zpráva, že II byl zablokován a já okamžitě jsem se obrátil na zákaznický servis, ale až do dnešního dne jsem nikdy nedostal odpověď. Nikdy jsem nedostal e-mail s tím, co jsem vložil/částku nebo e-mail s tím, co jsem zaplatil, pouze můj bankovní účet je bohužel můj jediný důkaz. Jde mi o to: i když jsem prohrál a oni mě bezdůvodně zablokovali a ignorovali mě! Myslím si, že mám právo dostat své peníze zpět, protože mě také opouštějí bez důvodu a bez šance získat mé peníze zpět. Jsem jen naštvaný a nemůžu to přijmout.
I don't know if I have money in my account! All I know is that I deposited almost 5,000 euros in total that evening and I kept losing and I didn't even mind and that there was an error message and then I wanted to log in again I got a message that II was blocked and I immediately approached customer service, but until To date I have never had an answer. I have never received an email with what I deposited/amount or email with what I paid out, only my bank account is my only proof unfortunately. My point is: even though I lost and they block me for no reason and ignore me! I think I have a right to get my money back because they are also abandoning me for no reason and without a chance to get my money back. I'm just angry and can't accept it.
ik weet niet of ik geld heb op me account! Ik weet alleen dat ik die avond bijna 5000 euro totaal heb gestort en ik bleef verliezen en dat vond ik niet eens erg en dat er foutmelding was en dan wou ik opnieuw inloggen kreeg ik melding dat ii geblokkeerd was en ben meteen klantenservice gaan benaderen maar tot heden heb ik nooit antwoord gehad. Ik heb ook nooit een mail gehad met wat ik storte/bedrag of mail met wat ik uitbetaalde alleen me bank rekening is me enig bewijs helaas. Mijn punt is: ook al heb ik verloren en hun blokkeren me zonder reden en negeren mij! Vind ik dat ik recht heb op me geld terug te ontvangen want zij geven mij zonder reden ook de steek en zonder kans om geld terug te winnen. Ben gewoon boos en kan het niet accepteren.
Znamená to tedy, že jste neprohráli všechny peníze, které jste vložili, a ještě jste nějaké měli na svém hráčském účtu, ale během hry se vám zobrazilo chybové hlášení, ano? Pak vám kasino zablokovalo účet?
Každopádně by bylo hezké znát důvod, proč se to stalo, a protože máte stížnost, uvidíme, kam nás tým dostane.
Pokud máte něco nového, určitě nám dejte vědět.
So it means that you didn't lose all the money you deposited and you still had some in your player account, but you got an error message during the game, yes ? Then the casino blocked your account ?
Anyway, it would be nice to know the reason why this happened, and since you have a complaint, let's see where the team gets us.
If you have anything new, be sure to let us know.
Nyní obtěžuji jejich affiliate partnera v naději, že mi onemocní a zařídí mi odškodnění
I am now harassing their affiliate partner in the hope that they will make me sick and arrange compensation for me
Ik heb ben nu hun affliate partner lastig aan het vallen met de hoop dat ze me ziek worden en een compensatie gaan regelen voor me
Nemyslím si, že je to nejlepší způsob komunikace s kasinem. Pokud jste právě přišli o všechny peníze a čekáte na odškodnění, asi vás zklamu, ale takhle to nefunguje. 🤔
Každopádně uvidíme, kam se v reklamačním procesu dostanete a co náš tým zjistí.
I don't think this is the best way to communicate with the casino. If you just lost all your money and are waiting for compensation, I'm probably going to disappoint you, but that's not the way it works. 🤔
Anyway, we'll see where you get in the complaint process and what our team finds out.
Neztrácím to, protože jsem hrál bez bonusu
Im not losing it its gone wile i was playing without bonus
Kasino mě ignoruje, takže si myslím, že neexistuje žádný jiný způsob, že se stalo jiné kasino stejně, zjistil jsem facebookové profily a funguje to dobře, vrátili mi peníze
The casino ignore me so i think theres no other way there was a other casino happend the same i findt out facebook profiles and it works well they refunded me
Když říkáte, že je to pryč, naznačujete tím, že jste nebyl tím, kdo si hrál s penězi?
Usilovně se snažím pochopit, co ve vás vyvolává pocit, že byste měli být odškodněni.
I kdyby byl váš účet nějak hacknut nebo jednoduše zneužit, upřímně řečeno, stále by to nic nezměnilo.
Ale jak říkám, asi to nechápu správně.
When you say it is gone, are you suggesting you weren't the one who played with the funds?
I'm trying hard to understand what makes you feel you should be compensated.
Even if your account had somehow been hacked or simply misused, frankly, still, it would not change a thing.
But, as I said, I'm probably not getting it correctly.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.