FórumKasinaJackTop Casino - všeobecná diskuze

JackTop Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od C078
|
21694 zobrazení 212 odpovědí |
|
1...5 6 7...12
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Ne, je to tak, nevzdávám se

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nyní je také zavřeno

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Dík!


Mám radost z toho, že pro mě někdo něco dělá! Doufám, že se to vyřeší! Toto kasino prostě musí být uzavřeno! A každý zákazník, který je zablokován bez důvodu, a zákazníci, kteří jsou zablokováni během několika minut, protože ztratí částku, dostanou své peníze zpět, protože to opravdu není fér!

Automaticky přeloženo:
helbo87
před 8 měsíci

No, uvidíme, kam vás stížnost dostane. 🤞

Abych byl 100%, zbyly na vašem zůstatkovém účtu nějaké peníze, když byl váš účet uzavřen?

Myslím, že to je v takových případech zásadní bod.

Děkuji!


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nyní je také zavřeno

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Docela smutné, řekl bych. Přesto, mohu vám položit stejnou otázku?

Kolik peněz zbylo na vašem kasinovém účtu v okamžiku jeho uzavření, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

peníze prostě zmizely

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nevím, jestli mám peníze na účtu! Vím jen, že jsem ten večer vložil celkem skoro 5000 eur a pořád jsem prohrával a ani mi to nevadilo a že se objevila chybová hláška a pak jsem se chtěl znovu přihlásit, přišla mi zpráva, že II byl zablokován a já okamžitě jsem se obrátil na zákaznický servis, ale až do dnešního dne jsem nikdy nedostal odpověď. Nikdy jsem nedostal e-mail s tím, co jsem vložil/částku nebo e-mail s tím, co jsem zaplatil, pouze můj bankovní účet je bohužel můj jediný důkaz. Jde mi o to: i když jsem prohrál a oni mě bezdůvodně zablokovali a ignorovali mě! Myslím si, že mám právo dostat své peníze zpět, protože mě také opouštějí bez důvodu a bez šance získat mé peníze zpět. Jsem jen naštvaný a nemůžu to přijmout.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

filefilefilefile

Tak to funguje a na emaily vůbec nereagují

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od helbo87 byl odstraněn
cj4q7bykbg
před 8 měsíci

Co se stalo! Přesně

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Pořád ztrácím, najednou jsem hrál a web zamrzne, obnovím stránku a pak mě zablokují

Poté jsem byl ještě naštvanější, protože jsem také registrován v Cruks, to se nikdy nemělo stát, ale protože se jedná o maďarskou společnost, která ignoruje všechna evropská pravidla, myslím, že by bylo rozumné navštívit asi 50 lidí. podezřelé adresy, jedna v Itálii, jedna v Maďarsku

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už se nelze přihlásit, ignorovat na živém chatu, stejně jako u vás, ignorovat na VIP poště, ignorovat na podpůrném mailu a na Trustpilot stále říkají tytéž tupé řeči, že stačí kontaktovat podporu, ale ano, nereagují

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Můžete jim poslat zprávu prostřednictvím jiného e-mailu. Jakmile jim dáte správný e-mail, o který žádají, budou vás znovu ignorovat

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nyní obtěžuji jejich affiliate partnera v naději, že mi onemocní a zařídí mi odškodnění

Automaticky přeloženo:
cj4q7bykbg
před 8 měsíci

Takže to znamená, že jste neprohráli, ale kasino vzalo vaše peníze? Hráli jste s bonusem?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nevím, jestli mám peníze na účtu! Vím jen, že jsem ten večer vložil celkem skoro 5000 eur a pořád jsem prohrával a ani mi to nevadilo a že se objevila chybová hláška a pak jsem se chtěl znovu přihlásit, přišla mi zpráva, že II byl zablokován a já okamžitě jsem se obrátil na zákaznický servis, ale až do dnešního dne jsem nikdy nedostal odpověď. Nikdy jsem nedostal e-mail s tím, co jsem vložil/částku nebo e-mail s tím, co jsem zaplatil, pouze můj bankovní účet je bohužel můj jediný důkaz. Jde mi o to: i když jsem prohrál a oni mě bezdůvodně zablokovali a ignorovali mě! Myslím si, že mám právo dostat své peníze zpět, protože mě také opouštějí bez důvodu a bez šance získat mé peníze zpět. Jsem jen naštvaný a nemůžu to přijmout.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Znamená to tedy, že jste neprohráli všechny peníze, které jste vložili, a ještě jste nějaké měli na svém hráčském účtu, ale během hry se vám zobrazilo chybové hlášení, ano? Pak vám kasino zablokovalo účet?

Každopádně by bylo hezké znát důvod, proč se to stalo, a protože máte stížnost, uvidíme, kam nás tým dostane.

Pokud máte něco nového, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nyní obtěžuji jejich affiliate partnera v naději, že mi onemocní a zařídí mi odškodnění

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nemyslím si, že je to nejlepší způsob komunikace s kasinem. Pokud jste právě přišli o všechny peníze a čekáte na odškodnění, asi vás zklamu, ale takhle to nefunguje. 🤔

Každopádně uvidíme, kam se v reklamačním procesu dostanete a co náš tým zjistí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Neztrácím to, protože jsem hrál bez bonusu

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Kasino mě ignoruje, takže si myslím, že neexistuje žádný jiný způsob, že se stalo jiné kasino stejně, zjistil jsem facebookové profily a funguje to dobře, vrátili mi peníze

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Neztrácím to, protože jsem hrál bez bonusu

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Když říkáte, že je to pryč, naznačujete tím, že jste nebyl tím, kdo si hrál s penězi?

Usilovně se snažím pochopit, co ve vás vyvolává pocit, že byste měli být odškodněni.

I kdyby byl váš účet nějak hacknut nebo jednoduše zneužit, upřímně řečeno, stále by to nic nezměnilo.

Ale jak říkám, asi to nechápu správně.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky