FórumKasinaJackTop Casino - všeobecná diskuze

JackTop Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od C078
|
26242 zobrazení 212 odpovědí |
|
1...5 6 7...11
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Nevím, jestli mám peníze na účtu! Vím jen, že jsem ten večer vložil celkem skoro 5000 eur a pořád jsem prohrával a ani mi to nevadilo a že se objevila chybová hláška a pak jsem se chtěl znovu přihlásit, přišla mi zpráva, že II byl zablokován a já okamžitě jsem se obrátil na zákaznický servis, ale až do dnešního dne jsem nikdy nedostal odpověď. Nikdy jsem nedostal e-mail s tím, co jsem vložil/částku nebo e-mail s tím, co jsem zaplatil, pouze můj bankovní účet je bohužel můj jediný důkaz. Jde mi o to: i když jsem prohrál a oni mě bezdůvodně zablokovali a ignorovali mě! Myslím si, že mám právo dostat své peníze zpět, protože mě také opouštějí bez důvodu a bez šance získat mé peníze zpět. Jsem jen naštvaný a nemůžu to přijmout.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

filefilefilefile

Tak to funguje a na emaily vůbec nereagují

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
cj4q7bykbg
před 10 měsíci

Co se stalo! Přesně

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pořád ztrácím, najednou jsem hrál a web zamrzne, obnovím stránku a pak mě zablokují

Poté jsem byl ještě naštvanější, protože jsem také registrován v Cruks, to se nikdy nemělo stát, ale protože se jedná o maďarskou společnost, která ignoruje všechna evropská pravidla, myslím, že by bylo rozumné navštívit asi 50 lidí. podezřelé adresy, jedna v Itálii, jedna v Maďarsku

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Už se nelze přihlásit, ignorovat na živém chatu, stejně jako u vás, ignorovat na VIP poště, ignorovat na podpůrném mailu a na Trustpilot stále říkají tytéž tupé řeči, že stačí kontaktovat podporu, ale ano, nereagují

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můžete jim poslat zprávu prostřednictvím jiného e-mailu. Jakmile jim dáte správný e-mail, o který žádají, budou vás znovu ignorovat

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nyní obtěžuji jejich affiliate partnera v naději, že mi onemocní a zařídí mi odškodnění

Automaticky přeloženo:
cj4q7bykbg
před 10 měsíci

Takže to znamená, že jste neprohráli, ale kasino vzalo vaše peníze? Hráli jste s bonusem?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nevím, jestli mám peníze na účtu! Vím jen, že jsem ten večer vložil celkem skoro 5000 eur a pořád jsem prohrával a ani mi to nevadilo a že se objevila chybová hláška a pak jsem se chtěl znovu přihlásit, přišla mi zpráva, že II byl zablokován a já okamžitě jsem se obrátil na zákaznický servis, ale až do dnešního dne jsem nikdy nedostal odpověď. Nikdy jsem nedostal e-mail s tím, co jsem vložil/částku nebo e-mail s tím, co jsem zaplatil, pouze můj bankovní účet je bohužel můj jediný důkaz. Jde mi o to: i když jsem prohrál a oni mě bezdůvodně zablokovali a ignorovali mě! Myslím si, že mám právo dostat své peníze zpět, protože mě také opouštějí bez důvodu a bez šance získat mé peníze zpět. Jsem jen naštvaný a nemůžu to přijmout.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Znamená to tedy, že jste neprohráli všechny peníze, které jste vložili, a ještě jste nějaké měli na svém hráčském účtu, ale během hry se vám zobrazilo chybové hlášení, ano? Pak vám kasino zablokovalo účet?

Každopádně by bylo hezké znát důvod, proč se to stalo, a protože máte stížnost, uvidíme, kam nás tým dostane.

Pokud máte něco nového, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nyní obtěžuji jejich affiliate partnera v naději, že mi onemocní a zařídí mi odškodnění

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemyslím si, že je to nejlepší způsob komunikace s kasinem. Pokud jste právě přišli o všechny peníze a čekáte na odškodnění, asi vás zklamu, ale takhle to nefunguje. 🤔

Každopádně uvidíme, kam se v reklamačním procesu dostanete a co náš tým zjistí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Neztrácím to, protože jsem hrál bez bonusu

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Kasino mě ignoruje, takže si myslím, že neexistuje žádný jiný způsob, že se stalo jiné kasino stejně, zjistil jsem facebookové profily a funguje to dobře, vrátili mi peníze

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Neztrácím to, protože jsem hrál bez bonusu

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Když říkáte, že je to pryč, naznačujete tím, že jste nebyl tím, kdo si hrál s penězi?

Usilovně se snažím pochopit, co ve vás vyvolává pocit, že byste měli být odškodněni.

I kdyby byl váš účet nějak hacknut nebo jednoduše zneužit, upřímně řečeno, stále by to nic nezměnilo.

Ale jak říkám, asi to nechápu správně.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Zavřeli můj účet, když na něm byly peníze 8400 přesně když jsem chtěl hrát, všechno pryč a nemohl jsem hrát, protože mi zablokovali účet Chci dostat své peníze zpět ik snažím se téměř 6 měsíců dostat do kontaktu na téměř všech možných jediný způsob, který zbývá, je zjistit, kdo tam pracuje, nebo zkusit to s affliate partnerem boomerang partnery na webu je napsána adresa v itálii, navázal jsem kontakt, ale řekl, že nejsem ze softwarových řešení fgs

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nejsem z těch, kteří chytají mouchu

Automaticky přeloženo:
cj4q7bykbg
před 10 měsíci

pokud najdete způsob, jak získat peníze, a doufejme, že uspějete! Mohl byste nás prosím informovat, protože jsem z toho také nemocný! Že se to stává stále více lidem, ale mohou pokračovat ve svých podvodech! Někdo je musí zastavit a zajistit, aby každý dostal své peníze zpět, stejně jako když byla zavedena licence KSA, lidé mohli požadovat své peníze zpět, protože neexistovala povinnost hrát. Doufám, že se to jednoho dne vyřeší, chci zpět každý cent, který jsem převedl, protože ve skutečnosti své kasino v Nizozemsku nenabízejí. Pozdrav

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zavřeli můj účet, když na něm byly peníze 8400 přesně když jsem chtěl hrát, všechno pryč a nemohl jsem hrát, protože mi zablokovali účet Chci dostat své peníze zpět ik snažím se téměř 6 měsíců dostat do kontaktu na téměř všech možných jediný způsob, který zbývá, je zjistit, kdo tam pracuje, nebo zkusit to s affliate partnerem boomerang partnery na webu je napsána adresa v itálii, navázal jsem kontakt, ale řekl, že nejsem ze softwarových řešení fgs

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Fajn, jen by mě zajímalo, jak někdo dokáže, že peníze právě zmizely. asi uvidíme. 🤞🤞

Mimochodem, ve vaší stížnosti byla sporná částka stanovena na 8 600 EUR Můžete prosím Petronelu upozornit, že částka není správná?

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne, dělám chybu při výpočtu na můj bankovní účet

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je to ztracený případ! Nikdy nedostaneme své peníze zpět! Pak by se měl stát zázrak, protože jsou v zahraničí šťastní, ale přál bych si, aby je tvrdě zasáhl hack nebo krize a ten den trpěli tak, jak se nechali vést. Navštěvuji psychologa, protože to nemohu přijmout. Myslím, že teď to přijímám a jdu dál.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nikdy jsem se nemusel vzdát, už jsem něco takového měl a vyšlo to, stálo to ještě více peněz, tato společnost není na Maltě, která má zákony proti těmto druhům scén, pokud vše půjde dobře, je to maďarská společnost , prostě pokračuj. samozřejmě doufáme, že jim zabráníte v porušování pravidel, pokud jde o nabízení hazardních her v Nizozemsku, ksa není povoleno, mohou za to dostat velmi vysokou pokutu

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky