FórumKasinaJackTop Casino - všeobecná diskuze

JackTop Casino - všeobecná diskuze

před 8 měsíci od C078
|
11411 zobrazení 193 odpovědí |
|
1 2...10
Přidat příspěvek
před 8 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s JackTop Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 8 měsíci

Žádná odpověď, kde je komunikace mrtvá

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chci získat náhradu za ztráty, které jsem zaregistroval v cruks a hrát z Nizozemska

Automaticky přeloženo:
C078
před 8 měsíci

Dobrý den, mohu se zeptat na jaký konkrétní problém jste narazil? Proč žádáte o vrácení peněz?

Můžete nám prosím sdělit více, abychom se vám mohli pokusit pomoci?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj, jsem registrován v cruks a v Nizozemsku fungují nelegálně, také skutečnost, že neupravují žádnou prevenci přidávání, je důvodem, proč chci získat náhradu

Automaticky přeloženo:
C078
před 8 měsíci

Ahoj!

Mohu vám položit několik otázek?

Věříte, že jste měli spravedlivou šanci něco vyhrát?

Požádali byste o vrácení peněz v případě, že byste vyhráli?

My v Casino Guru uplatňujeme Fair Gambling Codex , rádi bychom si přečetli o omezených zemích?

„Naše pozice

Není přijatelné nechat hráče hrát hazardní hry, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino plánuje použít pravidlo o omezených zemích, kdykoli hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze bez šance na oplátku skutečně něco vyhrát.

"

Totéž platí pro zákonná omezení.

Dovolte mi říci, že zde nejsme právníci, a proto místo toho zůstáváme u férového přístupu.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, protože bych měl vyhrát a mohu vyplatit to, co nemohu udělat, protože každý dokument, který odmítli, není férová hra, i když jsem vyhrával, chtěl jsem pouze peníze z vkladu zpět, protože nemohu ani vybrat peníze

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

a už týdny na nic nereagují

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, protože bych měl vyhrát a mohu vyplatit to, co nemohu udělat, protože každý dokument, který odmítli, není férová hra, i když jsem vyhrával, chtěl jsem pouze peníze z vkladu zpět, protože nemohu ani vybrat peníze

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Myslím, že bychom se měli zaměřit na pravidla, konkrétně na proces KYC tady a teď:

Protože obvykle musí být nejprve dokončeno ověření, pokud nebudete spolupracovat, nebudete mít nárok na žádné odstoupení od smlouvy.

Laskavě pojmenujte dokumenty zamítnuté kasinem a přidejte důvod zamítnutí.

Zvládneš to?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

NEHRAJTE V TOMTO DOMĚ!!!!!!!!


JSOU TO PODVODNÍCI, ODBORNÍCI NA KRÁDEŽ PENĚZ ZÁKAZNÍKŮM!!!!

Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před 8 měsíci

Ahoj, koukám, že jsi během krátké doby napsal několik příspěvků.

Můžete nám prosím zkusit říct více o tom, co se stalo ve vašem případě, abychom se vám mohli pokusit pomoci?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Může vám pomoci, pokud budete k uživatelům této stránky upřímnější. Řekni pravdu!! V tomto domě je např. prakticky nemožné projít procesem KYC, tlačí zákazníky na hranici trpělivosti a poté přichází frustrace!!!! V tomto domě není nic dobrého, prosím, drž se dál.


TADY NEHRAJTE!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jeden velký podvod registrovaná adresa je dokonce správná adresa nebo o tom osoby tam také lžou, co je možné, mají telefonní číslo, ale nevědí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dokonce i affiliate partneři říkají, že spolu nespolupracujeme, ale platba šla na stejný bankovní účet

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Posílal jsem asi 50 e-mailů na podporu vip pošty a správce vip také poslal 50 zpráv na aplikaci Whats žádná odpověď, když půjdu s falešným číslem a e-mailem, odpoví mi do jedné minuty

Automaticky přeloženo:
cj4q7bykbg
před 8 měsíci

Promiň, ale opravdu nechápu, co tím myslíš. Jaký je problém s kasinem? Ověřovací proces?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vůbec žádná komunikace

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jeden velký podvod, když mají peníze, které jsem okamžitě zablokoval a měsíce žádná odpověď a také na všechno

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Společnost, kterou zaregistrovali na adrese na webu, není v pořádku, mluvím s někým, kdo tam má společnost téměř stejného jména, ale majitel řekl, že použili jeho adresu, ale může také lhát

Automaticky přeloženo:
C078
před 8 měsíci

Dobře, takže váš účet uzavřeli a nekomunikují. V takovém případě vám doporučuji vytvořit stížnost na našem webu. Možná vám pomůžeme: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
1 2...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky