před 10 měsíci
0
Ve stížnosti jsem odpověděl na to, co si myslím a chci a proč!
pokud někomu bezdůvodně vezmete peníze a nezbavíte se možnosti, že máte šanci získat zpět ztrátu nebo zisk nebo ještě více ztrát! Toto kasino nemá povinný stanovený limit, takže nevidím problém, proč považovali za nutné zablokovat můj účet poté, co jsem vložil 6000 eur
Thomas si to přečetl a doufám, že je motivován kasinu odporovat. To
I have responded in the complaint about what I think and want and why!
if you take someone's money for no reason and do not take away the possibility that you have a chance of recovering a loss or a profit or even more losses! This casino does not have a mandatory set limit so I don't see the problem why they felt it necessary to block my account after I deposited 6000 euros
Thomas read that and I hope he is motivated to contradict the casino. It
Ik heb in de klacht gereageerd wat ik vind en wil en waarom!
als je iemand geld pakt zonder reden en niet de mogelijkheid afpakt dat je kans maakt op verlies terug halen of winst of juist meer verliezen! Deze casino hanteert geen verplichte ingestelde limiet dus ik zie de probleem niet waarom hun noodzakelijk vonden om mijn account te blokkeren na dat ik 6000 euro heb gestort
de thomas lees dat en ik hoop dat hij gemotiveerd is om de casino tegen te spreken. Het
Nebudu zatím předbíhat a tipovat výsledek. Viděl jsem, co jsi napsal ve stížnosti a uvidíme, co na to Tomáš a jak to nakonec všechno dopadne.
Každopádně jsem rád, že se ti kasino po dlouhé době, co jsem ti neodepsalo, ozvalo.
Přeji vám spravedlivé řešení.
I won't get ahead of myself and predict the result yet. I saw what you wrote in your complaint and we'll see what Tomas has to say and how it all turns out in the end.
Anyway, I'm glad that the casino got back to you after a long time of not writing you back.
I wish you a fair solution.
Ahoj. Můžeme tady nějak pomoci? Viděl jsem vaši stížnost , kde vám náš tým nemohl dále pomáhat, protože jste bohužel ztratili rovnováhu. Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám prosím vědět.
Hello there. Can we be in any help here? I have seen your complaint, where our team were not able to be in your assistance any further, due to the fact, that you have, unfortunately lost your balance. If you need any other help, please let us know.
Toto kasino mi stále odmítá můj druhý výběr.
V pátek jsem zadal jeden za 5000 EUR a druhý za téměř 2000 EUR se vždy zruší. VIP manažer mi sdělí, že jsem překročil denní limit, který je 5000 €, poté změní svou verzi a řekne, že musím počkat, až bude zaplacen první výběr, a že musím zkontrolovat své sázky.
Ve VOP je napsáno, že můžete mít čekající až tři výběry současně, jen je potřeba respektovat denní a měsíční limit, což jsem udělal já.
Dejte si tedy pozor na další kasino, které se vás snaží rozčílit, abyste všechno prohráli.
This casino keeps refusing me my second withdrawal.
I entered one for €5000 on Friday and the second one for almost €2000 is always cancelled. The VIP manager tells me that I have exceeded the daily limit which is €5000 then changes his version and says that I have to wait for the first withdrawal to be paid and that I have to check my bets.
In the T&Cs it is written that you can have up to three withdrawals pending at the same time, you just need to respect the daily and monthly limit which is what I did.
So beware of yet another casino that tries to exasperate you into losing everything.
Questo casinò continua a rifiutarmi il mio secondo prelievo.
Ho inserito uno da 5000€ venerdì e il secondo da quasi 2000€ mi viene sempre cancellato. Il VIP manager mi dice che ho superato il limite giornaliero che è di 5000€ poi cambia versione e dice che bisogna aspettare il pagamento del primo prelievo e che devono effettuare le verifiche delle giocate.
Nei T&C è scritto che si possono avere fino a tre prelievi contemporaneamente in sospeso, basta rispettare il limite giornaliero e mensile che è quello che ho fatto.
Attenzione quindi all'ennesimo casinò che cerca di esasperarti per farti perdere tutto.
Ahoj, koukala jsem na limitku a na našich stránkách to máme stejně, ale taky jsem četla, že jsi dělal vše podle potřeby. Dokážu si představit, že pokud jsou vaše výhry stále kontrolovány, a proto až všechny kontroly skončí, kasino vám poskytne aktualizaci a nakonec si můžete vybrat své peníze. Neměli jste dříve v kasinu žádné úspěšné výběry?
Také jsem viděl, že jste již reklamaci podali , takže se vám náš tým bude snažit pomoci a pevně věřím, že své peníze co nejdříve uvidíte.
Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte nám vědět.
Hi, I looked at the limit and we have the same on our site, but I also read that you did everything as needed. I can imagine if your winnings are still being reviewed and therefore when all the checks finish, then the casino will give you an update and eventually you can withdraw your money. You didn't have any successful withdrawals in the casino before ?
I also saw that you have already filed a complaint, so our team will try to help you and I firmly believe that you will see your money as soon as possible.
If you have any update, let us know.
Předtím jsem výběry neprováděl.
Nyní byl první výběr ve výši 5 000 EUR pozastaven, byl zpracován, ale dosud nebyl zaplacen. Ale stále ruší druhý výběr, který se snažím zadat.
Podvodná strategie, díky které budete hazardovat a prohrát všechno!
I have not made withdrawals before.
Now the first withdrawal of €5000 has gone from suspended to being processed but not yet paid. But they keep canceling the second withdrawal that I keep trying to enter.
Scam strategy to make you gamble and lose everything!
Non ho effettuato prelievi prima.
Adesso il primo prelievo da 5000€ è passato da sospeso a in fase di processo ma non ancora pagato. Però continuano a cancellare il secondo prelievo che provo in continuazione a inserire.
Strategia truffaldina per farti giocare e perdere tutto!
Dosáhli svého podvodného cíle.
Včera jsem třikrát požádal svého VIP manažera o pozastavení mého herního účtu, abych nepřišel o prostředky, které mi odmítli nechat vybrat. Po dalším pokusu o výběr dnes ráno je opět zrušen. Ten syn ženy mi nechal aktivní účet a já jsem přišel o všechno!
Doufám, že to všechno utratí za léky.
Nehrajte si tady, protože dělají vše, co mohou, aby vás nasrali!
Teď čekám, až Veronika kontaktuje kasino, protože chci dostat své peníze zpět!
They achieved their fraudulent goal.
Yesterday I asked my VIP manager three times to suspend my gaming account so as not to lose the funds that they refused to let me withdraw. After making yet another withdrawal attempt this morning, it is canceled again. That son of a woman left me the active account and I lost everything!
I hope they spend it all on medicine.
Don't play here because they do everything they can to screw you!
Now I'm waiting for Veronika to contact the casino because I want to get my money back!
Hanno raggiunto il loro obiettivo fraudolento.
Ieri ho chiesto tre volte al mio VIP manager la sospensione del mio conto gioco per non perdere i fondi che rifiutavano di farmi prelevare. Dopo aver fatto anche stamattina l'ennesimo tentativo di prelievo mi viene nuovamente cancellato. Quel figlio di buona donna mi ha lasciato il conto attivo e ho perso tutto!
Spero che spendano tutto in medicine.
Non giocate qui perché fanno di tutto per fregarvi!
Ora aspetto che Veronika contatti il casinò perché voglio riavere i miei soldi indietro!
Zažil jsem stejný scénář a nejhorší na tom je, že váš účet během chvíle přestane fungovat a komunikace již není možná
I have experienced the same scenario and the worst part is that in no time your account no longer works and communication is no longer possible
ik heb de zelfde senario mee gemaakt en ergste is nog dat er binnen de kortste keren je account niet meer werkt een geen communicatie meer mogelijk is
Dosáhli svého podvodného cíle.
Včera jsem třikrát požádal svého VIP manažera o pozastavení mého herního účtu, abych nepřišel o prostředky, které mi odmítli nechat vybrat. Po dalším pokusu o výběr dnes ráno je opět zrušen. Ten syn ženy mi nechal aktivní účet a já jsem přišel o všechno!
Doufám, že to všechno utratí za léky.
Nehrajte si tady, protože dělají vše, co mohou, aby vás nasrali!
Teď čekám, až Veronika kontaktuje kasino, protože chci dostat své peníze zpět!
They achieved their fraudulent goal.
Yesterday I asked my VIP manager three times to suspend my gaming account so as not to lose the funds that they refused to let me withdraw. After making yet another withdrawal attempt this morning, it is canceled again. That son of a woman left me the active account and I lost everything!
I hope they spend it all on medicine.
Don't play here because they do everything they can to screw you!
Now I'm waiting for Veronika to contact the casino because I want to get my money back!
Hanno raggiunto il loro obiettivo fraudolento.
Ieri ho chiesto tre volte al mio VIP manager la sospensione del mio conto gioco per non perdere i fondi che rifiutavano di farmi prelevare. Dopo aver fatto anche stamattina l'ennesimo tentativo di prelievo mi viene nuovamente cancellato. Quel figlio di buona donna mi ha lasciato il conto attivo e ho perso tutto!
Spero che spendano tutto in medicine.
Non giocate qui perché fanno di tutto per fregarvi!
Ora aspetto che Veronika contatti il casinò perché voglio riavere i miei soldi indietro!
Tak to není dobrá situace. Co způsobilo, že jste nakonec přišli o své peníze? V takových případech, i když vím, že to není jednoduché, byste s finančními prostředky neměli nic dělat, protože se teď obávám, že vám nebude možné pomoci, když jste o všechno přišli.
Je mi velmi líto, že váš výběr byl mnohokrát zrušen, ale pokud by šlo o poměrně hodně peněz, určitě bych s tím nehrál, dokud nebude vše vyřešeno. Uvidíme, co na to Veronica, ale nebyl bych optimistický. 😕
Oh so it's not a good situation. What made you lose your money in the end ? In cases like this, even though I know it's not easy, you shouldn't do anything with the funds, because now I'm worried that it won't be possible to help you when you've lost everything.
I am very sorry that your withdrawal has been cancelled a lot of times, but if it was quite a lot of money I would certainly not play with it until everything is sorted out. We'll see what Veronica has to say, but I wouldn't be optimistic. 😕
Dovolte mi pochopit význam vaší odpovědi.
Četl jsi co jsem napsal??
Třikrát jsem žádal o pozastavení účtu a nebylo uplatněno!!!!
Let me understand the meaning of your answer.
Did you read what I wrote??
I had asked for the account to be suspended three times and it was not applied!!!!
Fammi capire il senso della tua risposta.
Hai letto quello che ho scritto??
Avevo chiesto la sospensione del conto tre volte e non è stata applicata!!!!
Možná se můžeme jen zastavit, ale centrála, abych tak řekl, existuje, samozřejmě jsem našel firmu, kde by působili, tak jsem se zeptal, zda mají požární hlásiče a samovolně to z webu zmizelo, možná bychom měli pokles o
Maybe we can just drop by, but the head office, so to speak, exists, of course I had found a company from where they would operate so I asked if they had fire detectors and spontaneously it disappeared from the website, maybe we should just drop by
Mischien kunnen we gewoon langs gaan aleen het hoofd kantoor zo gezegt bestaat natuurlijk ik had een bedrijf gevonden vanaf waar ze zouden opereren dus ik had gevraagd of ze brand melders hadden en spontaan was het van de website verdwenen mischien moeten we gewoon langs gaan
Potřebuji vystopovat obchodníka třetí strany, kterému jsem provedl vklad kreditní kartou, abych mohl požádat o zpětné zúčtování
Ano jménem Enigma z Budapešti
I need to track down the third-party merchant I made the credit card deposit to to request a chargeback
Yes called Enigma from Budapest
Devo scovare il commerciante di terze parti verso cui ho effettuato il deposito con la carta di credito per chiedere il chargeback
Sì chiama Enigma da Budapest
Myslel jsem, že už jsem se setkal s nejhoršími kasiny na světě, ale tohle je všechny převyšuje.
Tito se vědomě chovají tak, aby způsobili, že hráč přijde o jakoukoli výhru.
Zruší vaše výběry
Třikrát je požádáte, aby pozastavili účet, aby nepřišli o finanční prostředky, a oni ne
Pokud svůj herní účet uzavřete, všechny peníze na vašem herním účtu budou zachovány
Zpozdí platbu odstoupení po lhůtách stanovených v jejich podmínkách (3 dny). Ještě jsem nedostal peníze na výběr, které jsem zadal v pátek!
Nenabízejí hráčům žádnou ochranu a dělají vše pro to, abyste prohráli to, co jste vyhráli.
Kasino na černé listině a vy mu stále dokážete dát dobré hodnocení..
I thought I had already encountered the worst casinos on the face of the earth but this one tops them all.
These knowingly carry out conduct to cause a player to lose any winnings.
They cancel your withdrawals
You ask them three times to suspend the account so as not to lose the funds and they don't
If you close your gaming account, all the money in your gaming account will be retained
They delay the payment of a withdrawal beyond the deadlines set in their T&Cs (3 days). I have yet to receive the withdrawal money I entered on Friday!
They offer no protection to players and do everything they can to make you lose what you have won.
Blacklisted casino and you still manage to give it a good rating..
Pensavo di avere incontrato già i peggiori casinò sulla faccia della terra ma questo supera tutti.
Questi attuano consapevolmente una condotta per far perdere le eventuali vincite di un giocatore.
Ti cancellano i prelievi
Gli chiedi per tre volte di sospendere il conto per non perdere i fondi e non lo fanno
Se chiudi il conto gioco si trattengono tutto il denaro presente sul conto gioco
Ritardano il pagamento di un prelievo oltre i termini stabilito nei loro T&C (3 giorni). Devo ancora ricevere i soldi del prelievo inserito venerdì!
Non offrono nessuna protezione ai giocatori e fanno di tutto per farti perdere quello che hai vinto.
Casinò da blacklist e riuscite ancora a dargli una buona valutazione..
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.