FórumKasinaJackTop Casino - všeobecná diskuze

JackTop Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před rokem od C078
|
26169 zobrazení 212 odpovědí |
|
1...7 8 9...11
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Pro mě to samé, na nic nereagují! Tento týden mi přišla zpráva od mého takzvaného Olivera, mého VIP manažera a dostat co? Standardní reklama: dlouho jsme tě neviděli a bla bla. Ale na moje zprávy nereaguje a vlastně mi říkají, kontaktujte mě, jsem všude ignorován. Možná někdo najde majitele přes Indeed a pošle zprávu, protože já sám nemám účet!

Musíme vymyslet chytrý způsob, jak se k nim dostat, například prostřednictvím sociálních sítí, protože věřím, že existuje více lidí, kteří byli podvedeni. Protože jsem tuto platformu nenašel snadno, když jsem byl ve stresu

Automaticky přeloženo:
helbo87
před 10 měsíci

Ahoj. Jestli smím, myslel jsem, že jsi o peníze přišel těsně před uzavřením účtu bez důvodu. Jsem si také jistý, že jsem se na to dříve ptal, ale z pohledu stížnosti se zdá, že kasino nyní zadržuje vaše výhry – tedy aktivní zůstatek.

Takže, aby byla tato konverzace plně aktuální, můžete mi prosím tuto část objasnit?

Myslím, že je opravdu důležité brát v úvahu pouze správné informace. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ale je váš účet také zablokovaný? A od podpory už nedostanete odpověď

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud se ocitnete v podobné situaci, opravdu si myslím, že byste měli stížnost podat také. Je to zdarma, takže jedinou investicí je váš čas. Zní mi to jako dobrý obchod:

https://casino.guru/complaints/createaaa 👈


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj


ne, pochopil jsi to správně a tak se stalo!

Automaticky přeloženo:
helbo87
před 10 měsíci

Ahoj!

Děkuji za Vaši rychlou odpověď. Takže jste opravdu ztratili zůstatek těsně před uzavřením účtu? Aha, chápu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Několik lidí nám na Trustpilot zanechává zprávy s podobnými příběhy a skutečně reagují s žádostí, aby nás kontaktovali, i když to není možné. Pak po každé špatné reakci přidají ještě pár kladných s 5 hvězdičkami a dělají to dál, je to jen podvod. Někdo je musí zastavit. Pomáháš tady lidem! Ale protože toto kasino blokuje každého, kdo vloží spoustu peněz nebo chce bezdůvodně vyplatit výhry, je třeba s tím něco udělat. Upřímně doufám, že někdo podá skupinovou stížnost a vyhledá majitele tohoto stupidního kasina a různých účtů na sociálních sítích s jeho jménem, aby byli lidé rychle upozorněni, když si jejich jména vygooglují.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Několik lidí nám na Trustpilot zanechává zprávy s podobnými příběhy a skutečně reagují s žádostí, aby nás kontaktovali, i když to není možné. Pak po každé špatné reakci přidají ještě pár kladných s 5 hvězdičkami a dělají to dál, je to jen podvod. Někdo je musí zastavit. Pomáháš tady lidem! Ale protože toto kasino blokuje každého, kdo vloží spoustu peněz nebo chce bezdůvodně vyplatit výhry, je třeba s tím něco udělat. Upřímně doufám, že někdo podá skupinovou stížnost a vyhledá majitele tohoto stupidního kasina a různých účtů na sociálních sítích s jeho jménem, aby byli lidé rychle upozorněni, když si jejich jména vygooglují.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chápu vaši frustraci, ale uvidíme, jak stížnost dopadne a zda se kasinu podaří odpovědět a objasnit situaci z jejich strany.

To by bylo jistě vítané.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Oslovuji také jejich affiliate partnery

Automaticky přeloženo:
cj4q7bykbg
před 10 měsíci

Dostali jste odpověď nebo stále čekáte?

Viděl jsem také vaši otevřenou stížnost a myslím si, že by bylo dobré odpovědět na všechny otázky, které byly položeny, protože se zdá, že Petronela moc nenadělá s tím, co jste napsal minule. Tak to klidně udělejte zde na tomto odkazu .

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobře, špatně


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Posílám jí mail

Automaticky přeloženo:
cj4q7bykbg
před 10 měsíci

Je skvělé vidět, že jste si v reklamaci vyměnili nějaké odpovědi, tak pevně věřím, že se vše pohne dál.

Pokud máte něco nového, nezapomeňte aktualizovat svou stížnost a neváhejte mě aktualizovat také na fóru. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kasino odpovědělo na mou stížnost a tvrdí, že lžu a zavádějím. Dokážou tedy lidem reagovat neuvěřitelně jednoduše.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, jsou to hrozní podvodníci, dali mi 8, když jsem začínal, ale to byl jen falešný, ten affiliate je stejně špatný, myslím, že to musí být Rusové

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Teď jsem zvědavá, co udělá Thomas, muž, který řešil můj případ! Protože je jasné, že lžou a podvádějí a v Nizozemsku by neměli a nesmí působit.

Nyní jsem se zeptal, zda mi vrátí 50 % mých peněz, a jsem zvědavý, abych vás informoval. Pokud budou upřímní, všichni mi vrátí peníze.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, v to taky doufám, ale pro mě žádná komunikace

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Teď jsem zvědavá, co udělá Thomas, muž, který řešil můj případ! Protože je jasné, že lžou a podvádějí a v Nizozemsku by neměli a nesmí působit.

Nyní jsem se zeptal, zda mi vrátí 50 % mých peněz, a jsem zvědavý, abych vás informoval. Pokud budou upřímní, všichni mi vrátí peníze.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Uvažovali jste o tom, že byste Tomáše informovali o svých myšlenkách a ujednáních s kasinem?

Četl jsem stížnost a stále si myslím, že chcete své vklady zpět jednoduše proto, že jste přišli o celý zůstatek a nyní nemůžete "vyhrát" peníze zpět kvůli uzavření účtu.

Opravte mě prosím, pokud se mýlím. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, jsou to hrozní podvodníci, dali mi 8, když jsem začínal, ale to byl jen falešný, ten affiliate je stejně špatný, myslím, že to musí být Rusové

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ve jménu spravedlnosti, co se zdá být ve vaší stížnosti naprosto špatné, prosím?

Mám pocit, že oba sdílíte stejný příběh.

Citace z vaší aktuálně otevřené stížnosti :

"Nedávno jsem narazil na další stížnost týkající se stejného kasina. V předchozím případě jste zmínil, že kasino nedrželo žádné finanční prostředky a váš zůstatek na účtu byl nulový, když bylo zablokováno ."

Ale teď to prostě zmizelo. To je opravdu náhoda. Myslím, že se brzy dočkáme.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ve stížnosti jsem odpověděl na to, co si myslím a chci a proč!

pokud někomu bezdůvodně vezmete peníze a nezbavíte se možnosti, že máte šanci získat zpět ztrátu nebo zisk nebo ještě více ztrát! Toto kasino nemá povinný stanovený limit, takže nevidím problém, proč považovali za nutné zablokovat můj účet poté, co jsem vložil 6000 eur

Thomas si to přečetl a doufám, že je motivován kasinu odporovat. To

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky