Je mi líto, ale stále jsem zcela přesvědčen, že očekáváte, že kasino zaplatí za problém popsaný ve vaší dříve zamítnuté stížnosti . Skoro to vypadá, že kasino souhlasí s odmítnutím a není ochotné o problému dále diskutovat, dokonce ani s vámi.
Mohu vědět, proč se domníváte, že kasino je stále povinno tuto záležitost prosazovat?
Mám na mysli tuto situaci:
"Pokud kasino umožňuje hráčům z určité země vkládat a hrát, měli by vyplatit své legitimní výhry. Ze stejného principu platí, že pokud hráč vloží peníze do kasina a prohraje, hráč nemá nárok na vrácení peněz."
Nemůžeme penalizovat kasina, pokud nemají žádnou konkrétní licenci.
Po shromáždění všech informací bude nyní tato stížnost zamítnuta."
Snad první 👈 má vysvětlení?
"Jak jsem již vysvětlil dříve, kasina mohou zavřít účty hráčů kdykoli az jakéhokoli důvodu, pokud během toho nebyly zabaveny žádné finanční prostředky. Opravdu bychom rádi pomohli, ale za těchto okolností je to pro nás nemožné."
Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. "
Za těchto okolností bych rád pochopil, jakou odpověď očekáváte. Pomozte mi to pochopit, prosím.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Jsou ale situace, kdy si hráč i kasino vykládají věci po svém, takže někdy bych se ani nedivil, kdyby to na Trustpilotu bylo jinak. Asi je nikdo nemůže k ničemu nutit a pokud pošlete nějaký důkaz, který je relevantní a stejně to nedopadne dobře, tak asi víte, co si o tom myslet.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Nevím, o co jim jde, ale určitě by bylo vhodné, kdyby byli hráči i kasino vždy poctiví. Asi bych nehrál v takovém, kde to tak není.
I don't know what they're up to, but it would certainly be appropriate if both the players and the casino were always honest. I probably wouldn't play in one where that's not the case.
Reakce přes podporu živého chatu podpora e-mail vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reakce hier van neem kontakt na aleen werkt dit net
Datum dodávky: 4. července 2024
Bewerk
Odpovědět Jacktop Casino
2 uur geleden
Vážený Collyne Daamen,
Děkujeme, že jste nás na tento problém upozornili. Upřímně se omlouváme za jakékoli potíže, se kterými jste se setkali při kontaktování našich kanálů podpory. Vaše zpětná vazba je pro nás klíčová a jsme odhodláni okamžitě vyřešit jakékoli komunikační problémy.
Přijměte prosím naši omluvu za způsobené nepříjemnosti. Doporučujeme vám, abyste nás znovu zkusili kontaktovat prostřednictvím kteréhokoli z těchto kanálů, protože vám rádi pomůžeme a zajistíme pozitivní řešení vašich problémů.
Děkujeme za trpělivost a pochopení. Těšíme se na vaši odpověď a na rychlé vyřešení této záležitosti.
S přátelským pozdravem,
Tým Jacktop Casino
Geen reactie via de support live chat support email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Datum van ervaring: 04 juli 2024
Bewerk
Antwoord van Jacktop Casino
2 uur geleden
Dear Collyn Daamen,
Thank you for bringing this issue to our attention. We sincerely apologize for any difficulties you've experienced in reaching our support channels. Your feedback is crucial to us, and we're committed to resolving any communication challenges promptly.
Please accept our apologies for the inconvenience caused. We encourage you to try reaching out to us again through any of these channels, as we are eager to assist you and ensure a positive resolution to your concerns.
Thank you for your patience and understanding. We look forward to hearing from you and resolving this matter promptly.
Kind Regards,
Jacktop Casino Team
Dobře, takže jsi je oslovil? Snažili se s vámi něco vyřešit nebo ne?
Okay, so you reached out to them ? Did they try to work something out with you or not ?
Už se snažím dostat do kontaktu několika způsoby, možná přijdou na IGB Live v Amsterdamu, jedinou možnost, kterou vidím, je kontaktovat bumerangové partnery.
I am already trying to get in touch in several ways, maybe they will come to IGB Live in Amsterdam, the only option I see is to contact boomerang partners.
Ik probeer al op meerdere manieren contact te krijgen mischien komen ze bij igb live in amsterdam enigste optie die ik nog ziet is het aan spreken van boomerang partners
Chceš říct, že půjdeš na konferenci a tam se s nimi budeš konfrontovat? Docela zajímavé, řekl bych. Nejlepší by bylo, kdyby s vámi mohli tento problém vyřešit jednou provždy, protože vím, že jsme v minulosti měli korespondenci a na toto kasino jste podali několik stížností.
Kéž by to všechno dobře dopadlo.
You mean you're going to go to the conference and you're going to confront them there ? Quite interesting, I'd say. The best thing would be if they could resolve this problem with you once and for all because I know we have had a history of correspondence in the past and several complaints have been lodged by you against this casino.
I wish it had all turned out well.
ano, jsem z toho opravdu unavený
yeah i'm really tired of it
ja ik ben het echt zat
Chápu, jen nevím, jestli je to nejlepší nápad a jestli by se s tím dalo něco udělat. Ale budu tu pro každou novinku.
I understand, I just don't know if it's the best idea and if you could do something with it. But I'll be here for any news.
Vidím všechny dobré recenze od návštěvníků s obrázky a perfektní angličtinou lol. kontroluješ vůbec, jestli jsou to skuteční lidé? kasino Guru dát tomuto kasinu známku 6,5 vím za fakta, kniha mrtvých je falešný automat.
I see al good reviews from visitors whit pictures and perfect english lol. do you even check if they are real people? casino Guru give this casino a 6.5 i know for a facts book af dead is a fake slot.
Dobrý den, ano, vždy kontrolujeme uživatelské recenze, abychom se ujistili, že nejsou falešné.
Myslíte si to však jen proto, že hráči mluví dobře anglicky?
Co se týče slotů, proč si myslíte, že jsou falešné?
Hello, yes we always check user reviews to make sure they are not fake.
However, do you think so just because the players speak good English?
About the slots, why do you feel they are fake?
Dobrý den, ano, vždy kontrolujeme uživatelské recenze, abychom se ujistili, že nejsou falešné.
Myslíte si to však jen proto, že hráči mluví dobře anglicky?
Co se týče slotů, proč si myslíte, že jsou falešné?
Hello, yes we always check user reviews to make sure they are not fake.
However, do you think so just because the players speak good English?
About the slots, why do you feel they are fake?
Ne, rozumím, že většina uživatelů mluví perfektně anglicky.........
Perfektní obrázek v angličtině, který stejné skupině kasin říká, že s tím měli skvělé zkušenosti, bonus jsou skvělé okamžité výběry, věříte tomu? a pak máte hráče, jako jsem já, ne tak skvělé v angličtině, některé NE AL. dáváte upřímné zkušenosti s ověřováním výběrů z automatů a guru kasina si myslí, že je z nich jen frustrace?
Oke the slots the slot book of dead Hraji tento slot už roky v tomto kasinu poslední skutečný rozptyl právě chybí pomalu míjí 50krát stejně. pokud hrajete tento slot, prostě víte. RTP na slotech také chybí.
No i understand most users speak perfect English.........
A picture and perfect in english telling the same group of casinos that they had some great experience on it bonus are great instant withdrawals come on do you belief this? and then you have players like me not so great in English some NOT AL. giving honest experience on slots withdrawals verification and casino Guru thinking its just frustration from them?
Oke the slots the slot book of dead i have been playing this this slot for years at this casino the last real the scatter just missing slowly passing by 50 times the same . if you play that slot you just know.RTP is also missing on the slots.
Domnívám se, že otázka příspěvků na fóru a uživatelských recenzí se v souladu s tím prolíná v jiném vlákně, takže pokud vám to nevadí, nebudu se zde opakovat.
Na druhou stranu věříme, že hazard je způsob, jak směnit peníze za vzrušení ze hry, takže pokud mají hráči tendenci psát negativní recenze, protože neustále prohrávají, a proto musí být hry falešné, ve skutečnosti to o kasinu vypovídá velmi málo. vlastnosti, protože hry jsou pouze koupeným produktem. Hazardní hry jsou hodně o prohrách.
Totéž platí pro situace, kdy hráč napíše negativní recenzi, aby řekl, že kasino je podvod, protože výběr trvá déle než 24 hodin.
Zvažujeme odložení zahájení do 4. dne. Navzdory tomu však také bereme v úvahu složitost recenzí a snažíme se většinu z nich schválit. Každá recenze poskytující alespoň nějaké informace, které stojí za to sdílet, bude velmi pravděpodobně schválena. Museli jsme však stanovit alespoň několik konkrétních pokynů, abychom zajistili, že se k recenzím bude přistupovat víceméně stejným způsobem. souhlasím s tebou; je to velmi delikátní záležitost.
Podle mého názoru není dobrý nápad hrát automaty bez viditelného RTP; to by mimochodem mohlo být částečně důvodem sníženého indexu bezpečnosti. Slyšeli jste naše doporučení pro férová kasina?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
Pokud máte pochybnosti o férovosti her, doporučuji vám kontaktovat licenční úřad. To je jediný kompetentní řídící orgán v této konkrétní věci.
I believe the matter of forum posts and user reviews is accordingly flowing in the other thread, so if you don't mind, I won't repeat myself here.
On the other hand, we believe that gambling is a way to exchange money for the thrill of the game, so if players tend to write negative reviews because they keep losing and hence the games must be fake, it actually says very little about the casino's qualities since the games are just a bought product. Gambling is very much about losing.
The same goes for situations where the player writes a negative review to say the casino is fraud because the withdrawal is taking more than 24 hours.
We consider a delay to start by the 4th day. Despite that, though, we also consider the complexity of the review and do our best to approve most of them. Every review providing at least some information worth sharing is very likely to be approved. However, we had to set at least a few concrete guidelines to ensure the reviews will be approached more or less the same way. I agree with you; it is a very delicate matter.
In my opinion, it is not a good idea to play slots without visible RTP; this could partially be the reason for the lowered Safety Index, by the way. Have you heard the recommendations we present for fair casinos?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
If you have doubts regarding the games fairness, I suggest you contact the licensing authority. That's the only competent ruling body in that particular matter.
Domnívám se, že otázka příspěvků na fóru a uživatelských recenzí se v souladu s tím prolíná v jiném vlákně, takže pokud vám to nevadí, nebudu se zde opakovat.
Na druhou stranu věříme, že hazard je způsob, jak směnit peníze za vzrušení ze hry, takže pokud mají hráči tendenci psát negativní recenze, protože neustále prohrávají, a proto musí být hry falešné, ve skutečnosti to o kasinu vypovídá velmi málo. vlastnosti, protože hry jsou pouze koupeným produktem. Hazardní hry jsou hodně o prohrách.
Totéž platí pro situace, kdy hráč napíše negativní recenzi, aby řekl, že kasino je podvod, protože výběr trvá déle než 24 hodin.
Zvažujeme odložení zahájení do 4. dne. Navzdory tomu však také bereme v úvahu složitost recenzí a snažíme se většinu z nich schválit. Každá recenze poskytující alespoň nějaké informace, které stojí za to sdílet, bude velmi pravděpodobně schválena. Museli jsme však stanovit alespoň několik konkrétních pokynů, abychom zajistili, že se k recenzím bude přistupovat víceméně stejným způsobem. souhlasím s tebou; je to velmi delikátní záležitost.
Podle mého názoru není dobrý nápad hrát automaty bez viditelného RTP; to by mimochodem mohlo být částečně důvodem sníženého indexu bezpečnosti. Slyšeli jste naše doporučení pro férová kasina?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
Pokud máte pochybnosti o férovosti her, doporučuji vám kontaktovat licenční úřad. To je jediný kompetentní řídící orgán v této konkrétní věci.
I believe the matter of forum posts and user reviews is accordingly flowing in the other thread, so if you don't mind, I won't repeat myself here.
On the other hand, we believe that gambling is a way to exchange money for the thrill of the game, so if players tend to write negative reviews because they keep losing and hence the games must be fake, it actually says very little about the casino's qualities since the games are just a bought product. Gambling is very much about losing.
The same goes for situations where the player writes a negative review to say the casino is fraud because the withdrawal is taking more than 24 hours.
We consider a delay to start by the 4th day. Despite that, though, we also consider the complexity of the review and do our best to approve most of them. Every review providing at least some information worth sharing is very likely to be approved. However, we had to set at least a few concrete guidelines to ensure the reviews will be approached more or less the same way. I agree with you; it is a very delicate matter.
In my opinion, it is not a good idea to play slots without visible RTP; this could partially be the reason for the lowered Safety Index, by the way. Have you heard the recommendations we present for fair casinos?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
If you have doubts regarding the games fairness, I suggest you contact the licensing authority. That's the only competent ruling body in that particular matter.
Nemusíte se opakovat, že na nikoho neútočím. Jak mohu diskutovat o kasinu, aniž bych uvedl vlastní zkušenost
Zavřel jsem účet v tomto kasinu před rokem, ztratil jsem možná 50 eur v kasinu, žádná frustrace.... Výherní kniha mrtvých je falešná, můžete ji bránit, jak chcete. Když se zeptám svých přátel, podíváte se při hraní na RTP ani nevědí, o čem mluvím.
A kasino Playboom, prohrál jsem 2500, myslím, že je to skvělé kasino, mám tady ode mě skvělou recenzi, na kasino Guru mám spoustu pozitivních recenzí
A poslední diskuse, proč bych měl jít na licenční úřad?
You dont have to repeat yourself im not atacking nobody.how can i discusse a casino without giving my own experience
I close the account on this casino 1 year ago lost maybe 50 euro on the casino no frustration....Slot book of dead is fake you can defend it al you want.If i ask my friends do you look at the RTP wen playing they dont even know what im talking about.
And Playboom casino i lost 2500 i think its a great casino got a great review here from me i have a lot of positive reviews here on casino Guru
And last its a discussion why would i have to go to licensing authority ?
velký podvod tyto stránky zpočátku nefungovaly správně, také jsem spadl do vody kvůli dobrým recenzím, ale často jsou jen falešné
big scam this site did not work properly at first I also fell into the water because of good reviews but they are often just fake
grote oplichting deze site werkte eerst niet naar behoren ben ook in het water gevallen door goede recensies aleen is dat vaak gewoon nep
Pokaždé, když pilot důvěry vymyslí celé strašidelné příběhy, jsem v živém chatu ignorován
minule jsem byl 3 hodiny pozastaven pro VIP manažera, který na 2 sekundy vstoupil do chatu a pak jej zavřel, pokud by se tato společnost nacházela v Nizozemsku, byl bych tam ještě dnes odpoledne
ale bohužel je to maďarská společnost, kterou pravděpodobně vlastní Rusové, nikdy jsem nedostal zaplaceno, udržují vysoké skóre na pilotu důvěry tím, že lidem dávají zatočení zdarma za 5 hvězdiček
Jako Nizozemec jste jediný, kdo může tyto lidi jednoduše osobně navštívit
a vyprávět příběh
Every time on trust pilot they come up with whole spooky stories, I am ignored in the live chat
last time I was on hold for 3 hours for a VIP manager who came into the chat for 2 seconds then closed it if this company was located in the Netherlands I would still be there this afternoon
but unfortunately this is a hungarian company which is probably owned by russians i never got paid they keep the score high on trust pilot by giving people free spins for 5 stars
As a Dutch person you are the only one who can simply visit these people in person
and tell a story
Elke keer op trust pilot komen ze met hele spook verhalen de live chat wordt ik genegeerd
stond vorige keer 3 uur in de wacht voor een vip manager die kwam 2 seconden in de chat toen sloot hij die af als dit bedrijf in nederland gevestigd zat dan zou ik er vanmiddag nog staan
maar helaas is dit een hongaars bedrijf wat waarschijnlijk in het bezit is van russen ik heb nooit uit betaald gekregen hun houden de score hoog op trust pilot door mensen free spins te geven voor 5 sterren
als nederlander kan je als enigste die mensen gewoon opzoeken in levende lijven
en even verhaal halen
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.