Této otázce úplně nerozumím, ale mohl bych hádat, že to má něco společného s vaší stížností . Mám pravdu? Doufejme, že náš tým bude schopen kontaktovat kasino, aby mohl být váš problém vyřešen.
Nevíte náhodou, co je důvodem toho, že s vámi nechtějí komunikovat?
Mezitím, pokud se chcete podívat, zde je index bezpečnosti tis kasina vysvětlen o něco lépe. Možná vám to pomůže pochopit, jak kontrolujeme všechna online kasina.
I do not completely understand this question, but I could guess it has something to do with your complaint. Am I right? Hopefully, our team will be able to get in touch with the casino so your issue can be resolved.
Do you, by any chance, know what the reason is that they do not want to communicate with you?
In the meantime, if you wish to have a look, here is the safety index of tis casino explained a bit better. Maybe it will help you to understand how do we review all the online casinos.
Udržují mě na lince a pokaždé, když mi na Trust Pilot řeknete, abych kontaktoval podporu, když to udělám znovu, ignorují je
They keep me on the line and every time on Trust Pilot I am told to contact support when I do that again, they ignore them
ze houden me aan het lijntje en elke keer op trust pilot wordt er aan gegeven van neem contact op met de support waneer ik dat weer doet negeren ze
Doufejme, že pak bude mít náš tým více štěstí při kontaktování kasina.🙏
Hopefully, our team will have more luck contacting the casino then.🙏
Zkontroloval jsem vaše nedávné stížnosti, abych získal nějakou představu, a zjistil jsem, že máte s tímto kasinem docela dlouhou historii. Je možné, že vaše dřívější stížnost na ně, která byla zamítnuta jako nevyřešená, je důvodem, proč se vyhýbají kontaktu s vámi? Podle podrobností jste měli zájem o vrácení peněz kvůli chybějící holandské licenci.
Kasina na to obvykle nereagují dobře. Také se domníváme, že nemáte nárok na vrácení peněz.
No, upřímně doufám, že se zde mýlím.
I checked your recent complaints to get some idea, and I found you have quite a history with this casino. Is it possible that your earlier complaint against them, which was dismissed as unresolved, is the reason they are avoiding contact with you? According to the details, you were interested in refunds due to a missing Dutch license.
Casinos usually do not respond well to that. We also do not believe you were entitled to a refund.
Well, I sincerely hope I'm mistaken here.
Protože každé měřitelné kritérium je docela dobré, řekl bych, že právě proto. Není neobvyklé, že hráči, kteří požadují vrácení peněz kvůli jejich licencím na Curacao, nesouhlasí. Je to snad tento případ?
Řekněme, že na toto téma máme jinou optiku.
Since every measurable criterion is fairly good, I would say that is why. It is not unusual for players who request refunds because of their Curacao licenses to disagree. Is this the case, perhaps?
Let's just say we have different optics on this subject.
Chtěl bych vrátit peníze, ale protože by to nebylo možné, neměli by říkat pilotovi důvěry, aby mě kontaktoval, zatímco pokud to udělám, žádná odpověď, pak je to podle mého názoru podvod
I would like to have a refund, but since this would not be possible, they should not say on trust pilot to contact me, while if I do this there is no response, then in my opinion it is a sham
Ik zou graag een refund hebben maar aan gezien dit niet mogelijk zou zijn moeten ze niet op trust pilot zeggen van neem contact op terwijl als ik dit doet er geen reactie komt dan is het in mijn ogen schijnvertoning
Samozřejmě by bylo nejlepší, kdyby se dostali k vám. Podle poslední aktualizace, kterou jste uvedl ve své stížnosti, jsem viděl, že to opět dávají na nějaké oddělení, kde by měli vaši situaci řešit. Jsem zvědav, jestli napíšou a dají vědět, jak to jde a jestli se něco změnilo.
Pokud ano, budu zde.
Well obviously it would be best if they got to you. According to the last update you gave in your complaint, I saw that they are again putting it on some department where they should deal with your situation. I wonder if they will write and let you know how it is going and if anything has changed.
If so I will be here.
Na jakém oddělení čekám měsíce, zablokovali můj e-mail
What department im waiting for months they blocked my email
Je mi líto, ale stále jsem zcela přesvědčen, že očekáváte, že kasino zaplatí za problém popsaný ve vaší dříve zamítnuté stížnosti . Skoro to vypadá, že kasino souhlasí s odmítnutím a není ochotné o problému dále diskutovat, dokonce ani s vámi.
Mohu vědět, proč se domníváte, že kasino je stále povinno tuto záležitost prosazovat?
Mám na mysli tuto situaci:
"Pokud kasino umožňuje hráčům z určité země vkládat a hrát, měli by vyplatit své legitimní výhry. Ze stejného principu platí, že pokud hráč vloží peníze do kasina a prohraje, hráč nemá nárok na vrácení peněz."
Nemůžeme penalizovat kasina, pokud nemají žádnou konkrétní licenci.
Po shromáždění všech informací bude nyní tato stížnost zamítnuta."
Snad první 👈 má vysvětlení?
"Jak jsem již vysvětlil dříve, kasina mohou zavřít účty hráčů kdykoli az jakéhokoli důvodu, pokud během toho nebyly zabaveny žádné finanční prostředky. Opravdu bychom rádi pomohli, ale za těchto okolností je to pro nás nemožné."
Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. "
Za těchto okolností bych rád pochopil, jakou odpověď očekáváte. Pomozte mi to pochopit, prosím.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Je mi líto, ale stále jsem zcela přesvědčen, že očekáváte, že kasino zaplatí za problém popsaný ve vaší dříve zamítnuté stížnosti . Skoro to vypadá, že kasino souhlasí s odmítnutím a není ochotné o problému dále diskutovat, dokonce ani s vámi.
Mohu vědět, proč se domníváte, že kasino je stále povinno tuto záležitost prosazovat?
Mám na mysli tuto situaci:
"Pokud kasino umožňuje hráčům z určité země vkládat a hrát, měli by vyplatit své legitimní výhry. Ze stejného principu platí, že pokud hráč vloží peníze do kasina a prohraje, hráč nemá nárok na vrácení peněz."
Nemůžeme penalizovat kasina, pokud nemají žádnou konkrétní licenci.
Po shromáždění všech informací bude nyní tato stížnost zamítnuta."
Snad první 👈 má vysvětlení?
"Jak jsem již vysvětlil dříve, kasina mohou zavřít účty hráčů kdykoli az jakéhokoli důvodu, pokud během toho nebyly zabaveny žádné finanční prostředky. Opravdu bychom rádi pomohli, ale za těchto okolností je to pro nás nemožné."
Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. "
Za těchto okolností bych rád pochopil, jakou odpověď očekáváte. Pomozte mi to pochopit, prosím.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Jsou ale situace, kdy si hráč i kasino vykládají věci po svém, takže někdy bych se ani nedivil, kdyby to na Trustpilotu bylo jinak. Asi je nikdo nemůže k ničemu nutit a pokud pošlete nějaký důkaz, který je relevantní a stejně to nedopadne dobře, tak asi víte, co si o tom myslet.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.