Je mi líto, ale stále jsem zcela přesvědčen, že očekáváte, že kasino zaplatí za problém popsaný ve vaší dříve zamítnuté stížnosti . Skoro to vypadá, že kasino souhlasí s odmítnutím a není ochotné o problému dále diskutovat, dokonce ani s vámi.
Mohu vědět, proč se domníváte, že kasino je stále povinno tuto záležitost prosazovat?
Mám na mysli tuto situaci:
"Pokud kasino umožňuje hráčům z určité země vkládat a hrát, měli by vyplatit své legitimní výhry. Ze stejného principu platí, že pokud hráč vloží peníze do kasina a prohraje, hráč nemá nárok na vrácení peněz."
Nemůžeme penalizovat kasina, pokud nemají žádnou konkrétní licenci.
Po shromáždění všech informací bude nyní tato stížnost zamítnuta."
Snad první 👈 má vysvětlení?
"Jak jsem již vysvětlil dříve, kasina mohou zavřít účty hráčů kdykoli az jakéhokoli důvodu, pokud během toho nebyly zabaveny žádné finanční prostředky. Opravdu bychom rádi pomohli, ale za těchto okolností je to pro nás nemožné."
Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. "
Za těchto okolností bych rád pochopil, jakou odpověď očekáváte. Pomozte mi to pochopit, prosím.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Jsou ale situace, kdy si hráč i kasino vykládají věci po svém, takže někdy bych se ani nedivil, kdyby to na Trustpilotu bylo jinak. Asi je nikdo nemůže k ničemu nutit a pokud pošlete nějaký důkaz, který je relevantní a stejně to nedopadne dobře, tak asi víte, co si o tom myslet.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Nevím, o co jim jde, ale určitě by bylo vhodné, kdyby byli hráči i kasino vždy poctiví. Asi bych nehrál v takovém, kde to tak není.
I don't know what they're up to, but it would certainly be appropriate if both the players and the casino were always honest. I probably wouldn't play in one where that's not the case.
Reakce přes podporu živého chatu podpora e-mail vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reakce hier van neem kontakt na aleen werkt dit net
Datum dodávky: 4. července 2024
Bewerk
Odpovědět Jacktop Casino
2 uur geleden
Vážený Collyne Daamen,
Děkujeme, že jste nás na tento problém upozornili. Upřímně se omlouváme za jakékoli potíže, se kterými jste se setkali při kontaktování našich kanálů podpory. Vaše zpětná vazba je pro nás klíčová a jsme odhodláni okamžitě vyřešit jakékoli komunikační problémy.
Přijměte prosím naši omluvu za způsobené nepříjemnosti. Doporučujeme vám, abyste nás znovu zkusili kontaktovat prostřednictvím kteréhokoli z těchto kanálů, protože vám rádi pomůžeme a zajistíme pozitivní řešení vašich problémů.
Děkujeme za trpělivost a pochopení. Těšíme se na vaši odpověď a na rychlé vyřešení této záležitosti.
S přátelským pozdravem,
Tým Jacktop Casino
Geen reactie via de support live chat support email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Datum van ervaring: 04 juli 2024
Bewerk
Antwoord van Jacktop Casino
2 uur geleden
Dear Collyn Daamen,
Thank you for bringing this issue to our attention. We sincerely apologize for any difficulties you've experienced in reaching our support channels. Your feedback is crucial to us, and we're committed to resolving any communication challenges promptly.
Please accept our apologies for the inconvenience caused. We encourage you to try reaching out to us again through any of these channels, as we are eager to assist you and ensure a positive resolution to your concerns.
Thank you for your patience and understanding. We look forward to hearing from you and resolving this matter promptly.
Kind Regards,
Jacktop Casino Team
Dobře, takže jsi je oslovil? Snažili se s vámi něco vyřešit nebo ne?
Okay, so you reached out to them ? Did they try to work something out with you or not ?
Už se snažím dostat do kontaktu několika způsoby, možná přijdou na IGB Live v Amsterdamu, jedinou možnost, kterou vidím, je kontaktovat bumerangové partnery.
I am already trying to get in touch in several ways, maybe they will come to IGB Live in Amsterdam, the only option I see is to contact boomerang partners.
Ik probeer al op meerdere manieren contact te krijgen mischien komen ze bij igb live in amsterdam enigste optie die ik nog ziet is het aan spreken van boomerang partners
Chceš říct, že půjdeš na konferenci a tam se s nimi budeš konfrontovat? Docela zajímavé, řekl bych. Nejlepší by bylo, kdyby s vámi mohli tento problém vyřešit jednou provždy, protože vím, že jsme v minulosti měli korespondenci a na toto kasino jste podali několik stížností.
Kéž by to všechno dobře dopadlo.
You mean you're going to go to the conference and you're going to confront them there ? Quite interesting, I'd say. The best thing would be if they could resolve this problem with you once and for all because I know we have had a history of correspondence in the past and several complaints have been lodged by you against this casino.
I wish it had all turned out well.
Chápu, jen nevím, jestli je to nejlepší nápad a jestli by se s tím dalo něco udělat. Ale budu tu pro každou novinku.
I understand, I just don't know if it's the best idea and if you could do something with it. But I'll be here for any news.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.