DomůFórumKasinaJackpot Frenzy Casino - všeobecná diskuze

Jackpot Frenzy Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od Radka
|
3 052 zobrazení 64 odpovědí |
|
1 2...4
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Jackpot Frenzy Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Jaro
před 7 měsíci

Požádal jsem o výběr na webu jekpotfrenzy a stále mi nedali peníze na vklad. Je nějaká naděje na získání peněz? Je to podvodná stránka a byl jsem podveden?

Automaticky přeloženo:
tsperanza55
před 7 měsíci

Dobrý den, provedli jste vklad do kasina a nepřišel na váš herní účet, že? Zkusili jste kontaktovat poskytovatele plateb, abyste zjistili, zda má nějaké problémy a zda peníze bez problémů odešly z vašeho účtu? V takových případech to nemusí být chyba kasina a často mají svázané ruce, takže bych doporučoval zeptat se nejdříve tam.

Klidně jim dejte vědět, co vám řekli.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ne, vyhrál jsem a nezaplatili mi týden od minulého pátku jekpotfrenzy Požádal jsem o výběr 26. dne a týden.

Odpoví mi jako první za dva maximálně 3 dny teď je to 3 až 5 dní Dělal jsem různé vklady a vždy jsem prohrál, teď když jsem vyhrál, nedají mi je jak to funguje mám skoro ztratil trpělivost zažaluji je vůbec to nejde 'letos všechna moje data můj bankovní účet musím to považovat jen za podvod

Automaticky přeloženo:
tsperanza55
před 7 měsíci

Ok, díky za vysvětlení.

Myslím, že je nejlepší zmínit, že můžete snadno podat stížnost na toto kasino prostřednictvím Casino Guru Resolution Center , ale uvědomte si, že náš specializovaný tým pro stížnosti poskytne kasinu celých 14 dní na vyplacení vašich výher. Pokud to kasino nezvládne, zasáhne tým.

Nejste si jisti počítáním, takže mi dovolte, abych se vás zeptal – upřednostňujete odeslat vyhovující nyní?

Pokud ano, pokračujte prosím pomocí tohoto odkazu 👈

Co myslíte, chystáte se na to? Nebojte se, je to zcela zdarma.

Automaticky přeloženo:
tsperanza55
před 7 měsíci

Kontaktuji je každých 5 minut. Také jsem vstoupil do živé hry a povídal si s asistentem o tom, jak je možné vstoupit na stránku jekpotfrenzy, která neplatí hráčům. Odpověděli, že stránky jsou v pořádku, můj pohled a že mi nezaplatili od 26. dubna, kdy jsem se přihlásil, pošlu vám snímek obrazovky file

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ano, mluvím s nimi, vždy mi říkají to samé, abych počkal, a také jsem obdržel e-mail, že požádali finančního poradce, aby provedl výběr v můj prospěch tím, že jej ručně zadal

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kontaktuji je každých 5 minut. Také jsem vstoupil do živé hry a povídal si s asistentem o tom, jak je možné vstoupit na stránku jekpotfrenzy, která neplatí hráčům. Odpověděli, že stránky jsou v pořádku, můj pohled a že mi nezaplatili od 26. dubna, kdy jsem se přihlásil, pošlu vám snímek obrazovky file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano a můj první výběr od doby, kdy jsem začal hrát na této stránce ostatní stránky, které jsem hrál Nikdy jsem neměl žádné problémy Vždy dostanu zaplaceno maximálně druhý den

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

file Toto je stránka, ze které jsem požádal o stažení

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Může mi někdo pomoci připomenout toto kasino jekpotfrenzy Požádal jsem o výběr 500 eur za výhru k dnešnímu dni Stále mi nebyla připsána žádost ze dne 26. dubna minulý pátek v 11 58 minut

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Podařilo se vám spojit se s podporou kasina ohledně vašeho výběru a získat nějaké vysvětlení? Je tam váš účet ověřen, nebo je to váš první výběr?

Automaticky přeloženo:
tsperanza55
před 7 měsíci

Ahoj,

a děkujeme za udržení konverzace na správném místě, abychom mohli komunikaci sledovat bez nedorozumění.

Zdá se tedy, že kasino má s vaším výběrem docela zpoždění a rozhodlo se tento proces pokrýt ručně. Myslím, že je dobře, že máte komunikační kanál otevřený, ale není nutné je upomínat každých pět minut, jak jste někde zmínil. Taková frekvence vás může vést ke zcela opačnému přístupu, pokud pochopíte můj význam.

Každopádně na základě dalších informací, které říkají, že všechny předchozí výběry byly zpracovány bez jakýchkoli komplikací, se přikláním k názoru, že to může být jen dočasný problém. I když chápu, je to docela vytrvalé.

Co takhle dát jim celých 14 dní? Pokud se v této lhůtě nic nestane, bude dalším krokem podání bezplatné reklamace.

Další podrobnosti týkající se mnou zmiňovaného termínu, stejně jako vysvětlení procesu, jsou shrnuty v tomto článku 👈, který doporučuji k přečtení. Jen pro případ.

Samozřejmě doufám, že žádná stížnost nebude nutná!


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zablokovali 200 eur z mé probíhající transakce s tím, že to byla systémová chyba a že jsem to vsadil! Už nikdy!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

V příloze je blokovaný výběr!! file

Automaticky přeloženo:
goldmetal67
před 2 měsíci

Omlouvám se, ale vlastně té problematice nerozumím. Mohl bys to prosím lépe popsat?

Zmizel vám nějakým způsobem váš zůstatek z vašeho kasinového účtu?

Uveďte prosím více podrobností, abychom vám mohli s touto situací pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Od minulého čtvrtka jsem požádal o 3 výběry a stále nic, nikdo neodpovídá, natož online chat

Automaticky přeloženo:
sabrinahammami839
před 2 měsíci

Ahoj, hned na začátku bych rád řekl, že dáváme kasinům celých 14 dní na vyplacení hráče. Nebylo pro vás nutné ověření u kasina? Hráli jste s bonusem nebo ne?

Každopádně bych byl ještě trpělivý a netrápil se tím, ačkoliv je to týden, ale určitě bych byl trochu nervózní. Pokud kasino nic neposlalo, neodpovědělo a ignorovalo vás, pokusíme se vám pomoci.

Takže myslíš, že to vydržíš?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nezaplatili mi zablokovaných 200 eur. Řekli mi, že jsem je hrál....stále tam jsou. Přišli o zákazníka za 200 eur....jaké zloději. Už nikdy s nimi!

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file Ode dneška přikládám nevyřízenou platbu!!

Automaticky přeloženo:
goldmetal67
před 2 měsíci

Ahoj.

Snažil jsem se tomu porozumět, ale upřímně, moc to nešlo. Mohl byste vzít v úvahu naši předchozí zprávu ohledně vzájemného porozumění, prosím?

Možná váš zůstatek nějak zmizel z vašeho kasinového účtu?

Uveďte prosím více podrobností, abychom vám mohli s touto situací pomoci.

Teď jen hádat:

kasino říká - peníze už neexistují, vy jste je hráli

Říkáte - peníze jsou rezervovány pro nedokončený pokus o výběr.

Je to blízko, prosím?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Dobré ráno, každý den od 29.10.2024 provádím výběry z jakpot frenzy a ten s datem 29.10.2024 ještě není ani ověřen sázkovou kanceláří, čtu všechny tyto situace, můžete mi poradit jaké akce začít brát?

ps. I když v sekci ověření identity bylo uvedeno, že můj účet byl ověřen, poslal jsem na e-mail podpory občanský průkaz i výpis z účtu pro další ověření

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky