DomůFórumKasinaJackpot Frenzy Casino - všeobecná diskuze

Jackpot Frenzy Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od Radka
|
3 068 zobrazení 64 odpovědí |
|
1 2 34
n7wm8bwr9w
před měsícem

Víte, že uživatelé se obvykle nevrátí, jakmile je problém vyřešen, a proto nemáme žádné další stopy - jako v tomto případě.

Doporučuji, abyste zůstali v kontaktu s podporou kasina, abyste zajistili, že věci jdou tak, jak mají. Jak jste si již pravděpodobně všimli, toto kasino je trochu pomalé a možná také trochu neuspořádané. Takže sledování pokroku neuškodí.

Jak to vidím z vašeho popisu, zdá se, že z mnoha „chybí" pouze jedno stažení; je to tak?

V každém případě se ohledně toho zeptejte podpory a dejte nám prosím vědět, s čím přicházejí.


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobrý večer, všichni se stále pohřešují, ale ta první již hotová 29.10.2024 stále bez výsledku a při čtení různých situací ve mně narostla trochu úzkosti.

Ostatní jsem udělal během příštích 2 dnů, ale kvůli svátkům a víkendu nebudou probíhat, budu vás příští týden informovat o jakémkoli vývoji, abych mohl podniknout kroky, pokud bude negativní

Automaticky přeloženo:
n7wm8bwr9w
před měsícem

Udělejte to prosím; počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Pondělí, což je pracovní den, uvidím, jestli zpracují ten 29., jinak už jdu kontaktovat live chat a asistenci, abych viděl stav převodů a budu vás aktualizovat, děkuji moc a přeji hezký víkend

Automaticky přeloženo:
n7wm8bwr9w
před měsícem

Hej. Tak jsou nějaké novinky, prosím?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Dobré ráno, kontaktoval jsem asistenční centrum s žádostí o informace a novinky o výběrech, připojil jsem screenshoty výběrů s relativními čísly a toto, co nyní přikládám, je odpověď, myslím, že se generuje automaticky, takže si myslím, že dnes jsme stále na začátku bez zpráv file

Automaticky přeloženo:
n7wm8bwr9w
před měsícem

Ano, vypadá to tak, ale nemusí to znamenat, že vaši žádost nezpracovávají. Právo?

Zkuste být trpěliví a počkáme zde na další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Dobré ráno, v první řadě děkuji za váš zájem o mou záležitost, také jsem vám chtěl říct, že v tuto chvíli zatím nic nepřišlo, žádné zprávy. file

Automaticky přeloženo:
n7wm8bwr9w
před měsícem

Vypadá to, že stále kontrolují, že? Mohu se zeptat, zda vás žádají o zaslání nějakých dokumentů k ověření?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Dobré ráno, ještě před výběry jsem jim pro jistotu poslal fotku občanského průkazu a výpis z karty, kterou jsem vkládal a vybíral, později mě jen požádali o uvedení emailu, na který jsem byl registrován na jejich sázkařské stránce a hned jsem jim to poskytl, takže si myslím, že nic dalšího nepotřebují.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Vždy na začátku, a když požádáte o informace prostřednictvím asistence, zde je stejná zpráva zkopírována a vložena odeslaná automatickým robotem, aniž by žádost převzal skutečný spolupracovník file

Automaticky přeloženo:
n7wm8bwr9w
před měsícem

Věřím, že pokud máte pocit, že to nikam nevede, měli byste zde podat stížnost, kde se náš tým pokusí pomoci. Je to zcela zdarma, takže není důvod, proč byste to neměli dělat.

Stačí sledovat tento odkaz a vysvětlit vše našemu týmu pro stížnosti ohledně situace v tomto kasinu.

Přečtěte si prosím o tom , jak řešíme stížnosti zde, abyste získali více informací o tom, co můžete očekávat, a pokud máte nějaké dotazy, rádi vám na ně odpovíme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Děkuji, ale bohužel se mi tyto odkazy nenačítají, tudíž mě nepřesměrují na žádnou stránku

Automaticky přeloženo:
n7wm8bwr9w
před měsícem

Vidím, že jste mohli podat stížnost, která nyní čeká na posouzení naším týmem. Jsem rád, že jsi to nakonec udělal.

Zkuste také vymazat mezipaměť a soubory cookie ve svém počítači a znovu se přihlaste ke svému účtu, pokud se příště setkáte s podobným problémem. Snad to pomůže při řešení situace.

Určitě nám dejte vědět, zda je vše v pořádku, a informujte nás o vašem případu v tomto kasinu.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Perfektní, čekám, že mi přijmou stížnost tím, že zahájím debatu, možná i označím stránky a já to aktualizuji. Děkuji také za váš zájem o můj problém.

Automaticky přeloženo:
n7wm8bwr9w
před měsícem

Vidím, že náš tým pro stížnosti již zaslal odpověď na vaši stížnost a nyní musíme počkat, než uplyne 14denní lhůta, než budeme moci zasáhnout.

Je to standardní postup a mezitím nás prosím informujte o všech aktualizacích, které můžete od kasina získat.

Budeme zde čekat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Budu vás informovat a ještě jednou děkuji.

Automaticky přeloženo:
n7wm8bwr9w
před měsícem

Jistá věc! Jsme tu pro vás a osobně doufám, že se problém velmi brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobrý večer, dnes stále nic

Automaticky přeloženo:
n7wm8bwr9w
před měsícem

Uvidíme, zda dojde k nějakému pohybu do zítřka, což je datum uvedené ve vaší stížnosti, kde by se měl náš tým zapojit, pokud nedošlo k žádné změně. Právo?

Nebo už došlo k nějaké změně?

Budeme tady čekat.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky