Víte, že uživatelé se obvykle nevrátí, jakmile je problém vyřešen, a proto nemáme žádné další stopy - jako v tomto případě.
Doporučuji, abyste zůstali v kontaktu s podporou kasina, abyste zajistili, že věci jdou tak, jak mají. Jak jste si již pravděpodobně všimli, toto kasino je trochu pomalé a možná také trochu neuspořádané. Takže sledování pokroku neuškodí.
Jak to vidím z vašeho popisu, zdá se, že z mnoha „chybí" pouze jedno stažení; je to tak?
V každém případě se ohledně toho zeptejte podpory a dejte nám prosím vědět, s čím přicházejí.
You know the users usualy do not get back once the problem is resolved hence we have no other clues - like in this case.
I suggest you keep in touch with the casino support to ensure things are going as they should. As you probably spotted already, this casino is a bit slow and perhaps also a bit disorganized. So, keeping an eye on the progress won't hurt.
The way I see it from your description, just one withdrawal seems to be "missing" out of many; is that so?
In any case, ask the support regarding that, and let us know what they come with, please.