DomůFórumKasinaImmerion Casino - všeobecná diskuze

Immerion Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před 10 měsíci od Proboteanumaria
|
28 823 zobrazení 353 odpovědí |
|
1...16 17 18
Přidat příspěvek
Problemswithimmerion
před měsícem

Aktualizace výplaty:


Dnes ráno mi na bankovní účet dorazila výplata 1 000 eur – po celkem 23 dnech čekání.


Historie výběrů na mém účtu nyní ukazuje, že výběr 1 000 € byl označen jako „zaplacený".

Kromě toho je stále uvedena další výplata 1 000 EUR se stavem „zpracovává se".

file

Automaticky přeloženo:
Problemswithimmerion
před měsícem

Děkujeme za tuto důležitou aktualizaci. Ať si myslíme cokoli, kasino platí, jak jsem říkal. Uživatelská zkušenost je ale hrozná. 🙁

Automaticky přeloženo:
Problemswithimmerion příspěvek smazal/a
Problemswithimmerion
před měsícem

Pro mě je to nejpůsobivější část, takže nedává smysl, že ostatní, navzdory pravidlům, museli být tak důkladně ověřováni. Děkuji za poskytnutí těchto klíčových informací!

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Smazal jsem tento příspěvek, kdo ví, co bude dál 😅

Automaticky přeloženo:
Problemswithimmerion
před měsícem

Prosím, nedělejte to 🙏. Pokud kasino změní svou strategii nebo upraví pravidla, díky vašemu sdělení budeme moci lépe porozumět předchozím okolnostem.

Například si vzpomínám na pár hráčů, kteří si stěžovali, že pravidla zcela vynechávají KYC. Přesto se téměř každá stížnost v určitém okamžiku kvůli ověřování protáhne. Není divu, že jsou hráči tak naštvaní.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Ahoj všichni.

Zrušili mi výběr po téměř 24 hodinách a peníze mi vrátili na účet, ale teď už nemůžu provést další výběr, fakticky zablokovali výběry. Od mé původní žádosti o výběr uplynulo téměř 48 hodin a peníze jsem stále neobdržel. Podpora mi sdělila obvyklou věc: že výběr je ověřován a může trvat 14 dní nebo i déle. Mám už teď poslat dokumenty k ověření, abych se vyhnul dalším zpožděním? Zatím po mně žádnou dokumentaci nepožadovali. Opravdu doufám, že neskončím jako mnoho lidí tady a nebudu čekat týdny nebo dokonce měsíce na výplatu. Je to 1 600 € vyhraných ze 100 € vkladu, ne jmění, ale i tak je to pro mě důležité. Je to poprvé, co mám s kasinem takový problém, a hrál jsem v mnoha.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Nachytali jste se v tomto podvodném kasinu. Proč nikdo nic nedělá, aby toto kasino zablokoval...

Automaticky přeloženo:
mindunasj
před 4 týdny

Prosím, uzavřete můj případ


Vážený týme kasinových guruů,

Rád bych Vás požádal o uzavření mého případu. Dva nevyřízené výběry byly kasinem zrušeny. Po opětovném kontaktování podpory jsem obdržel další zprávu, že výběr bude muset projít „kontrolou férovosti". Navíc byl můj účet pro výběr zablokován.


V důsledku toho jsem prohrál celkem 2 000 eur a nyní jsem si trvale uzavřel herní účet. Po téměř měsíci neustálého opakování a nedostatku odhodlání mi chybí síla a trpělivost, abych se s tímto chováním dále vypořádával. Podle mého názoru je to úmyslné a extrémně nespravedlivé.


Přesto bych vám chtěl/a velmi poděkovat za vaši podporu a nasazení v mém případě.


Automaticky přeloženo:
Problemswithimmerion
před 3 týdny

Dobrý den, je mi líto, že to takto skončilo. Peter stížnost řádně aktualizuje; bohužel vám nemůžeme pomoci s jejím uzavřením na fóru.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Nachytali jste se v tomto podvodném kasinu. Proč nikdo nic nedělá, aby toto kasino zablokoval...

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den, doufám, že vám tým pro vyřizování stížností pomůže. Mezitím se klidně zeptejte chatGPt, zda je možné kasino zavřít. Asi budete překvapeni.

Samozřejmě chápu, že tvé pocity pramení z frustrace, a s tebou soucítím. Zkus to prosím vydržet.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Ahoj všichni.

Zrušili mi výběr po téměř 24 hodinách a peníze mi vrátili na účet, ale teď už nemůžu provést další výběr, fakticky zablokovali výběry. Od mé původní žádosti o výběr uplynulo téměř 48 hodin a peníze jsem stále neobdržel. Podpora mi sdělila obvyklou věc: že výběr je ověřován a může trvat 14 dní nebo i déle. Mám už teď poslat dokumenty k ověření, abych se vyhnul dalším zpožděním? Zatím po mně žádnou dokumentaci nepožadovali. Opravdu doufám, že neskončím jako mnoho lidí tady a nebudu čekat týdny nebo dokonce měsíce na výplatu. Je to 1 600 € vyhraných ze 100 € vkladu, ne jmění, ale i tak je to pro mě důležité. Je to poprvé, co mám s kasinem takový problém, a hrál jsem v mnoha.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Vrátili vám celou částku zpět na účet, ale výběr stále probíhá?

Vysvětlili ale proč, nebo jen řekli, že to musí zkontrolovat?

Není nutné posílat žádné dokumenty, pokud jste o to nebyli požádáni, to je jisté. Možná by se měli podívat na vaši hratelnost, víte.

Jen se prosím ujistěte, že se výher nedotknete, a dejte nám vědět o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Vrátili všechny peníze, zrušili výběry a „dočasně" zablokovali jakékoli další výběry.


Dali mi klasickou odpověď, kterou, zdá se, dávají každému: že hry poslali k ověření poskytovateli a že se mi do 14 dnů, nebo samozřejmě i déle, ozvoří.


Prozkoumal jsem to a tyto kontroly poskytovatelů obvykle trvají jen den nebo dva. Navíc jsem hrál hry jen od jednoho poskytovatele, Amusnet, takže by to opravdu nemělo trvat tak dlouho.


Občas se jich ptám, jestli jsou k dispozici nějaké aktualizace, ale vždycky odpoví stejnou zprávou: „Poslali jsme to poskytovateli, může to trvat až 14 dní, občas i déle."


Počkám a budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
mariusstefan089743
před 3 týdny

Děkuji za to.

Někdy to ale opravdu záleží na poskytovateli hry, takže doufám, že to pro vás nebude trvat dlouho. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Bylo by lepší dát nějaký trest

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj,

Dovolte mi, abych vás informoval o nejnovějším skupinovém hovoru, na kterém jsme se zamýšleli nad probíhající situací.

Zaprvé, kasino dnes přijde o svůj Fair Badge (nebo alespoň takový je plán). Index bezpečnosti bude manuálně snížen a vedení kasina dostane poslední ultimátum. Pokud tomu dobře rozumím, požadujeme, aby každý otevřený případ, který kasino zdrží, byl vyřešen v příštích 7 dnech; pokud se to nepodaří, budou všechny tyto případy uzavřeny jako „Proti Fair Gamblingu".

Nejsem si jistý, jestli to výrazně zlepší šance na vyřešení dalších stížností.

Totéž platí pro YBets, protože se jedná o stejný management.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny


Ahoj, jsem jedním z dotčených hráčů. Musím také podat oficiální stížnost, abych byl zařazen na pondělní termín?


Automaticky přeloženo:
mariusstefan089743
před 3 týdny

Dobrý den, v každém případě bych začal podáním stížnosti. Zbytek však závisí na detailech každého případu. Výsledek však může být ovlivněn, což závisí na reakci a přístupu kasina.

Právě jsem ale aktualizoval příspěvek. Není pondělí – změnilo se to na 7denní lhůtu a hráči uvidí konkrétní poznámku ve svých stížnostech.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Děkuji za upřesnění!

Právě jsem podal stížnost ohledně kasina Immerion.


Vážím si vaší pomoci a podpory.

Automaticky přeloženo:
mariusstefan089743
před 3 týdny

Rád vám mohu pomoci a děkuji za podání stížnosti. Představuji si, že to musí být stresující a otravné; doufejme, že tento poslední krok, který se snažíme provést, situaci zlepší.

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky