DomůFórumKasinaImmerion Casino - všeobecná diskuze

Immerion Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

53 621 zobrazení 456 odpovědí |
před rokem
|
1...13 14 15...23
Přidat příspěvek
fizruk1993
před 7 měsíci

Náš tým pro vyřizování stížností se již vaším případem zabývá, takže doufejme, že se věci konečně pohnou kupředu.

Pokud je to možné, uveďte ve své stížnosti potřebné informace.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den. Mám problém s výběrem peněz v kasinu Immerion. Prosím o pomoc. Nemohu si vybrat peníze od poloviny dubna. Úmyslně zdržují proces. Všechny dokumenty k ověření byly odeslány už dávno. Kyc neodpovídá na e-maily. Prosím o pomoc. To je abnormální. Ve všech kasinech trvají všechny procedury 2-3 dny. A tady čekám na své peníze už téměř 2 měsíce.

Automaticky přeloženo:
mindunasj
před 6 měsíci

Dobrý den, je mi líto situace, ve které se nacházíte.

Zkusme se dostat k jádru věci. Když jste říkal, že jste odeslal dokumenty do KYC, byl jste úspěšně ověřen, nebo ne? To je asi nejdůležitější věc k získání vašich peněz.

Řeklo kasino také, proč to pořád protahují a proč to trvá tak dlouho? Je něco, co posíláte dál a stále to pro kasino není dobré?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Každý postup trvá příliš dlouho. Zdá se, že se záměrně zdržuje. Už dlouho čekám na schválení dokumentů Kyc. Žádají o jeden dokument, o dva týdny později o další, o dva týdny později o další... Kdyby mohli v jednom dopise napsat, co potřebují.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

A KYC ani neoznámil ani nepotvrdil dokumenty. Neposkytují žádné informace. Napsal jsem jim mnoho dopisů a nedostal jsem žádnou odpověď, zda nějaké dokumenty chybí a kdy budou potvrzeny.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dostal jsem stejnou zprávu... Jsem japonský hráč, ale bylo mi řečeno, abych odeslal výpis z účtu v angličtině pro certifikaci KYC, které jsem nerozuměl... V tuto chvíli dělají specializovaný podvod... Opravdu doufám, že tato škodlivá kasina budou brzy zavřena...

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Žádal jsem podporu o pomoc asi 20krát a dostal jsem stejnou odpověď: omluvili jsme se za dlouhé čekání, požádali jsme Kyc, aby byl rychlejší. Ale nic se nezměnilo.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Každý postup trvá příliš dlouho. Zdá se, že se záměrně zdržuje. Už dlouho čekám na schválení dokumentů Kyc. Žádají o jeden dokument, o dva týdny později o další, o dva týdny později o další... Kdyby mohli v jednom dopise napsat, co potřebují.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Rozumím. Je škoda, že jste podal stížnost až teď, protože si myslím, že kdyby to bylo o něco dříve, mohli bychom být blíž ke kontaktování kasina.

Řekl bych, že jako hráč bych také rád dostal kompletní seznam dokumentů, které musím poskytnout, a ne každý týden posílat jiný dokument. Zvlášť když vůbec nevíte, jaký bude výsledek a jestli je vše v pořádku.

Ale nezbývá nám nic jiného, ​​než čekat na stížnost a doufat, že se to vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dostal jsem stejnou zprávu... Jsem japonský hráč, ale bylo mi řečeno, abych odeslal výpis z účtu v angličtině pro certifikaci KYC, které jsem nerozuměl... V tuto chvíli dělají specializovaný podvod... Opravdu doufám, že tato škodlivá kasina budou brzy zavřena...

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, není to úplně neobvyklé, co po vás kasino požaduje, ale je to stejné, že po týdnu stále žádají o nějaký jiný dokument, nebo zatím jen o tento? Jak dlouho vám trvá ověření?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Děkujeme, že jste nás kontaktovali! Okamžitě jsem podal stížnost a s Pavlovou pomocí vedu spor už asi dva měsíce! Mezitím jsem však po podání jedné stížnosti byl požádán o podání další a to se opakovalo... Myslím, že se jedná o opravdu škodlivé kasino. Myslím, že existence takových kasin je pro hráče jen nepříjemná...

Myslím, že Casino Guru by měl co nejdříve změnit své hodnocení tohoto kasina, aby zabránil tomu, aby se noví hráči stali obětí tohoto podvodu.

Automaticky přeloženo:
zakiyamada8672
před 6 měsíci

Začnu od konce a tedy i hodnocení, to se mění v závislosti na různých věcech, ale i na reklamaci. Kdyby to kasino nevyřešilo a my jsme byli na vaší straně, tak by to šlo dolů. Každopádně vidím, že to stále trvá a jeden měsíc je podle mě dlouhá doba.

Ale Pavel bude dál pomáhat a doufám, že dokud to neskončí pozitivně. Byl bych rád, kdyby se to dalo urychlit, jinak nevím, co s tím můžu dělat.

Takže si budu muset počkat na tvou další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni 🙋🏻‍♂️

Výběr zrušen – žádná transparentnost, jen zdržovací taktika. Na výplatu mého zůstatku 3 000 € čekám už přes dva týdny.

Platba byla provedena dne

27. května 2025.

Od té doby mě podpora opakovaně informovala, že zpracování bude trvat „15 minut až 24 hodin", a poté

„24 až 48 hodin" a později „až 72 hodin nebo déle".

Dne 3. června 2025 byla výplata nakonec bez komentáře zrušena s plošným odůvodněním

„Test spravedlnosti".

Vklad jsem provedl bez bonusu a hrál výhradně za své vlastní peníze.

Momentálně již nemám přístup k funkci výběru, což se rovná svévolnému pozastavení účtu.

Automaticky přeloženo:
Problemswithimmerion
před 6 měsíci

Ahoj,

Po dodržení všech postupů, obdrželi jste zpětnou vazbu pouze ohledně férovosti? Ehm, jsem rád, že jste podali stížnost, protože si podle mého názoru zasloužíte pochopit, co se pokazilo nebo co se kasino domnívá, že se stalo. Zmínilo se v tom – řekněme tomu „prohlášení" – například „nějaká konkrétní pravidla"?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

To bylo jediné vysvětlení, které jsem dostal, žádný bonus jsem nevyužil. file Už uplynulo 17 dní.

Automaticky přeloženo:
Problemswithimmerion
před 6 měsíci

Teď už chápu. Připadá mi to jako přesně ta samá situace, kterou hráči popisují v jiných kasinech v souvislosti s tímto, pokud se tu moc nemýlím. Podle mého osobního názoru je to jakási taktika. Neříkám, že je to podvod, ale upřímně řečeno, je pro mě těžké uvěřit, že se z ničeho nic objeví několik kasin v rámci skupiny a pošlou každému podstatně nižší částku k prošetření poskytovatelem hry.

„Hráč z Francouzské Guyany čelí problémům se zablokovaným výběrem, o který požádal před dvěma týdny poté, co hrál na Immerionu. Opakovaně je informován, že poskytovatel hry kontroluje jeho relaci, která trvá déle než slíbených 15 dní, a na své e-maily neobdržel žádnou odpověď."

Sporná částka: 1 722 EUR

Zní to povědomě?

Je to přinejmenším divné.

Bohužel musíme dát kasinu šanci shromáždit životopis poskytovatele hry.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ano, to zní přesně jako můj případ, s hodnotou sporu 3 000 eur. I mně neustále říkají, abych počkal na odpověď od poskytovatele her – ale bez jakýchkoli aktualizací nebo jasné komunikace. Už je to více než 17 dní a zpoždění se zdá být úmyslné. Chápu, že některé postupy vyžadují čas, ale nedostatek transparentnosti je nepřijatelný. Upřímně doufám, že tento případ bude brán vážně a brzy vyřešen.

file Dnes mi přišla zpráva, že to teď může trvat až 30 dní 😅.

Bohužel to potvrzuje mé podezření, že to úmyslně zdržují. Transparentnost a jasná komunikace rozhodně vypadají jinak. S ničím takovým jsem se v žádném renomovaném kasinu ještě nesetkal.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Protože zde nejsou povoleny dary, zanechal jsem na Trustpilotu upřímnou a pozitivní recenzi na Casino Guru. 👍

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, to zní přesně jako můj případ, s hodnotou sporu 3 000 eur. I mně neustále říkají, abych počkal na odpověď od poskytovatele her – ale bez jakýchkoli aktualizací nebo jasné komunikace. Už je to více než 17 dní a zpoždění se zdá být úmyslné. Chápu, že některé postupy vyžadují čas, ale nedostatek transparentnosti je nepřijatelný. Upřímně doufám, že tento případ bude brán vážně a brzy vyřešen.

file Dnes mi přišla zpráva, že to teď může trvat až 30 dní 😅.

Bohužel to potvrzuje mé podezření, že to úmyslně zdržují. Transparentnost a jasná komunikace rozhodně vypadají jinak. S ničím takovým jsem se v žádném renomovaném kasinu ještě nesetkal.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Musím říct, že jsem nikdy neviděl tolik podobných situací s poskytovateli her, jako jsem viděl v těchto dvou kasinech. Možná nejsem objektivní, ale myslím si, že kasino by mělo projevovat větší transparentnost a péči o platící zákazníky. Samozřejmě nemám tušení, co spouští tolik kontrol; možná k tomu vždycky existoval velmi dobrý důvod. Na druhou stranu, zdvořilý a chladný přístup může hráči alespoň dát pocit, že věci nejsou tak negativní.

Upřímně doufám, že toto vyšetřování nebude trvat tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Protože zde nejsou povoleny dary, zanechal jsem na Trustpilotu upřímnou a pozitivní recenzi na Casino Guru. 👍

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

To je krásné a brala bych to jako závazek do budoucna. Víš, ta stížnost je stále aktivní a bylo by divné, kdyby se něco pokazilo... 😀

Podívejme se samozřejmě, co kasino na stížnost řekne. Myslím, že teď je řada na nich.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

filefile Bohužel je pro mě podpora velmi matoucí, protože dostávám různé informace a časové rámce.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...13 14 15...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.