FórumKasinaGama Casino - všeobecná diskuze

Gama Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 11 měsíci od yoyeli
|
7410 zobrazení 93 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Ano, možná zde mám více účtů, protože jsem si nepamatoval přihlašovací údaje, ale upřímně, proč se cítíte uražen, protože mluvím pravdu a některé a nemluvím o všech nabídkách kasina zde na Značka CasinoGuru? Jak jinak si vysvětlit, že kasino jako Gama nebo Cat je vámi hodnoceno nejlépe, ale každý druhý hráč má problémy? řekni mi, že když už mluvíme o obviňování, moje je pro vás, abyste se pokrytecky chovali, jako byste podporovali hráče, ale ve skutečnosti podporujete kasina a jedna stížnost, má drahá, je, že to ukazuje, že ani nemáte svůj vlastní systém, který by mohl fungovat


https://casinoguru-de.com/catcasino-the-player-deposits-will-be-taken-from

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

"Jak jinak si vysvětlíte, že kasino jako Gama nebo Cat má od vás nejvyšší hodnocení, ale každý druhý hráč má problémy?"

Jednoduše proto, že více hráčů si chce stěžovat přímo zde na fóru nebo vytvářet stížnosti prostřednictvím Centra řešení, hráči bez problémů stížnosti neposílají, že?

Všimli jste si, že se sem hráči právě přišli podělit o svá podezření a obavy z online kasin?

Vaše čísla tedy odrážejí pouze část hráčů – výsledek není přesný. Pokud víte o dalších, kteří se domnívají, že byli podvedeni, dejte jim stížnost. Pokaždé, když jsme přistihli kasino při něčem nečestném, má to následky, ALE musíme je nejprve chytit. Obvinění jsou jen začátek.

Kromě toho byste měli procházet záložku každého kasina s názvem „vysvětlení indexu bezpečnosti", protože název napovídá, že obsahuje vysvětlení. Tento článek byl vytvořen, aby pokryl proces krok za krokem. Přečtěte si to, prosím .

Je to však jen část celkového obrazu, zbytek pokrývají stížnosti i uživatelské recenze.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

A ty tady mluvíš o poctivém přístupu? Je to od vás nebo od kasin upřímné, že přehlížíte závislé hráče a využíváte je?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jistě, kasina by to nikdy neměla dělat. Jaký je smysl otázky, prosím?

Vím, že nemáme šanci využít závislých hráčů. Takže, co mi chybí?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Veřejná část jeho stížnosti má Nettellerovu odpověď, konkrétně:


„Chtěl bych potvrdit, že váš NETELLER je plně způsobilý přijímat platby od obchodníků. Nebráníme dokončení transakce.


Přenosy v rámci systému NETELLER jsou okamžité; finanční prostředky byste měli obdržet, jakmile obchodník dá pokyn k platbě.

Obchodníci však posílají prostředky ze svých stránek svým vlastním tempem. Ověřte si u obchodníka, jak dlouho to bude trvat.


Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás prosím ještě jednou.


S přátelským pozdravem,

Martin

tým NETELLER'


Vše je zde otevřené, stejně jako v recenzích Cat Casino a všech možných stížnostech; to jsou opravdoví podvodníci, kteří by měli být zastaveni.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj!

Mluvíme o stejné stížnosti? Protože to tady pořád nevidím.

https://casino.guru/catcasino-the-player-s-deposits-are-not-refunded-by

Myslím, že jde o další stížnost vytvořenou pod jiným profilem, že?

Jak jsem řekl, není čas to všechno procházet, takže - díky, že jste to uvedl a ušetřili jste mi čas.

Pokud je to pravda, tak se určitě těším na odpověď kasina!


Automaticky přeloženo:
yoyeli
před 9 měsíci

Ahoj, zajímalo by mě, říkáš:

"Také jsem teď četl o dvou negativních recenzích na Gama, které prostě nebyly zveřejněny."

Co myslíš? Jak můžete číst recenze, které nebyly zveřejněny?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jak vidím, několik hráčů již hrálo s Cat Casino a Gama Casino (které oba patří k sobě). Mám problémy s kasinem Gama.


Již mi bylo zasláno potvrzení o výběru na Neteller a peníze nikdy nedorazily.

Poté mi bylo slíbeno, že pokud poskytnu své bankovní údaje, peníze budou okamžitě převedeny. Poté jsem napsal, že své bankovní údaje poskytnu pouze v případě, že budu moci okamžitě získat peníze. Chat mi to také slíbil a upozornil, že platba proběhne okamžitě. Celých 7 dní mě chat znovu a znovu odrazoval a neuměl odpovědět.


Až po těchto 7 dnech mi byl zaslán e-mail, že ode mě potřebují další data. Jak vám může trvat tak dlouho, než požadujete data?

Samozřejmě jsem uvedl i ostatní údaje, načež mi kasino znovu poslalo email, že peníze byly převedeny.

To bylo před 3 pracovními dny a můj bankovní poradce mi potvrdil, že mezinárodní převod také trvá maximálně 2-3 dny. Jen ve velmi ojedinělých případech to trvá déle než 3 dny a proto mám opět velmi špatný pocit, že mi kasino nevyplatí 1800€.

Už jsem také psal Anastasii na Telegram, která pouze odpověděla, že se na to podívá. Poté už však k žádné další reakci nedošlo.

Teď musím zase čekat do pondělí a doufat, že peníze konečně dorazí. Nikdy jsem nezažil, aby kasino posílalo potvrzovací e-mail o výplatě a poté neobdrželo peníze.

Každý den čekáte, zlobíte se a nikdo vám nedává žádné informace. Kasino nelze kontaktovat jinak než prostřednictvím živého chatu, který je stejně ignorantský jako vy a nemá žádný přímý kontakt s finančním oddělením, takže je to zcela zbytečné.

Opakované e-mailové požadavky jsou jednoduše ignorovány a jakmile dostanete odpověď, je nevýrazná a rozporuplná.

Moje sebevědomí je úplně pryč a když se v pondělí znovu podívám na svůj bankovní účet, peníze tam už asi zase nebudou. Takhle to trvá už 26 dní.


Proč to popisuji tak podrobně? To ti můžu říct. Casino Guru aktuálně uvádí 5 669 kasin a pokud si vyberete kasina na základě nejvyššího hodnocení a tím i nejvyššího bezpečnostního standardu, pak je Cat Casino na 20. místě a Gama Casino je v TOP 100. A to z 5 669 kasin.

Od tak vysoce hodnocených kasin by se dalo čekat něco jiného a je záhadou, jak může Casino Guru hodnotit tato dvě kasina tak vysoko. Jak můžete vidět zde ve vláknu, s kasinem byly podobné problémy již tehdy a v té chvíli bylo hodnocení 8,5. Nyní je hodnocení 9,3, i když kasino již několikrát pochybovalo a zjevně má problémy s platbami.


Mimochodem, do Gama Casino jsem se tehdy přihlásil jen kvůli Casino Guru, protože má tak vysoké hodnocení a tady jsem Casino Guru věřil. S 5 669 kasiny musí být 20. a také 100. místo absolutní špičkou, ale rozhodně ne kasina, která se takto chovají ke svým hráčům.

Rád sem zase napíšu, až konečně dostanu peníze. Jsem zvědavý, kdy a jestli vůbec k tomu dojde.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mám zde příspěvek o více než 3 000 znacích, který čeká na kontrolu. Co by to mělo být? Od kdy se poprvé kontrolují příspěvky na fóru? Vložil jsem do příspěvku velké úsilí a proto vás žádám o uvolnění tohoto příspěvku.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj,

je to proto, že se snažíme držet krok se spammery, kteří fórum denně zneužívají. Je to náš způsob, jak udržovat fórum čisté bez nebezpečných odkazů a reklam. V tomto konkrétním případě bych vinil slovo "Telegram".

Jak vidíte, příspěvek byl schválen. Omlouvám se za potíže.


Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Malaga
před 9 měsíci

Věřím, že Guru z nějakého důvodu chrání tuto skupinu kasin.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Věřím, že Guru z nějakého důvodu chrání tuto skupinu kasin.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nejsme.

Mohu vás vrátit na konec diskuse?

https://casino.guru/forum/casinos/gama-casino---general-discussion/4

Není třeba opakovat totéž v jiném vlákně, řekl bych.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mám zde příspěvek o více než 3 000 znacích, který čeká na kontrolu. Co by to mělo být? Od kdy se poprvé kontrolují příspěvky na fóru? Vložil jsem do příspěvku velké úsilí a proto vás žádám o uvolnění tohoto příspěvku.

Automaticky přeloženo:
Malaga
před 9 měsíci

Mohu vás požádat, abyste se drželi tématu právě zde?

https://casino.guru/forum/casinos/gama-casino---general-discussion/4

Nebudu opakovat stejnou komunikaci vícekrát, opravdu na to nemám čas. Promiň, jsem jen upřímný.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Rozhodl jsem se sem přesunout všechny příspěvky, protože všechny zvuky související s kasinem Gama.

Žádám vás oba, abyste zůstali u tohoto vlákna. Není potřeba dělat na fóru nepořádek pro ostatní.

Doufám, že se na tom shodneme.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj člověče hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
parnkiti
před 9 měsíci

Možná problémy? Doufám, že ne!

Automaticky přeloženo:
Malaga
před 9 měsíci

Jo, to samé tady.


Jednou z realistických odpovědí na jejich platební problémy může být skutečnost, že se jedná o ruské kasino. Chci tím říct, že možná mají problémy s placením kvůli celosvětovým sankcím proti podnikům vlastněným Ruskem. Může to být také tím, že jsou to úplní podvodníci.

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před 9 měsíci

Ahoj,

Děkujeme vám za vaši reakci.

Hluboce se omlouváme za nepříjemnosti způsobené pokračujícími technickými problémy, které ovlivňují proces odstoupení od smlouvy. Náš tým pilně pracuje na rychlém vyřešení těchto problémů a obnovení bezproblémové funkčnosti.

Mohli byste nám laskavě poskytnout vyčerpávající popis situace zasláním e-mailu na adresu aleksandra.ru@cataffs.com , včetně vašeho ID nebo e-mailu spojeného s vaším registrovaným účtem?

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 9 měsíci

Ahoj,

Děkujeme vám za vaši reakci.

Chceme se upřímně omluvit za současné technické potíže ovlivňující proces odstoupení od smlouvy. Ujišťujeme vás, že jsme odhodláni tyto problémy rychle vyřešit, abychom zajistili nepřetržité služby.


Žádáme vás, abyste nám poskytli podrobný popis situace tím, že nás kontaktujete prostřednictvím e-mailu na adrese aleksandra.ru@cataffs.com . Uveďte prosím své ID nebo e-mail spojený s vaším registrovaným účtem.

Automaticky přeloženo:
blazan
před 9 měsíci

Ahoj,

Děkujeme vám za vaši reakci.

Rádi bychom tuto situaci přezkoumali podrobněji, protože jsme se s podobnými situacemi dosud nesetkali.

Napište prosím na aleksandra.ru@cataffs.com s vaším ID nebo e-mailovou adresou, kde je váš účet registrován.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

20krát jsem se pokusil vybrat své peníze a pokaždé, když byl výběr zrušen, mám ověřený profil, kreditní karty a všechno! Prosím pomozte!

Automaticky přeloženo:
alexeee13
před 7 měsíci

Dobrý den, podle stížnosti, kterou jste stihli podat , jsem si všiml, že jste nemohli odstoupit z důvodu technických problémů. Také vidím, že vám kasino odpovědělo a řeklo, že musíte provést výběr na kartu MasterCard, kterou ještě nemáte.

Jakmile však kartu zpracujete a provedete výběr znovu, můžete nám dát vědět, jak to dopadlo a zda se vyskytly nějaké další problémy nebo zda vše proběhlo v pořádku?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky