FórumKasinaGama Casino - všeobecná diskuze

Gama Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 11 měsíci od yoyeli
|
7406 zobrazení 93 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Ahoj

Můžete mi prosím konečně pomoci s mým případem proti Gamě? Už se cítím tak podělaný Gama a to je přesně to, co dělají.

Jenom mi tam lžou. Dokonce se tvrdilo, že peníze byly převedeny, což nebyla pravda.

Pak ze mě byly vytlačeny moje bankovní údaje. Napsal jsem na podporu, že nechci tyto citlivé údaje prozradit. Vždy používám Neteller pro vklady a výběry z kasin a nechci, aby kasino mělo moje bankovní údaje. Podpora mi slíbila, že platba bude OKAMŽITĚ dokončena, pokud poskytnu své bankovní údaje. Už je to 5 dní.

Nyní jsem nejen vrátil nová data, ale stále nedostávám žádné peníze z Gamy.


Můžete nyní kontaktovat manažera nebo affiliate manažera a zeptat se jich, co se děje?

To, že kasino vážně napíše email, že peníze byly převedeny na mě a že jde o lež, nelze z hlediska drzosti a podvodné energie překonat. To, že pak ze mě vylákají moje bankovní údaje, aby si mohli údajně převést peníze a začít tu samou hru od začátku, je asi další lumpárna.


Vstupte prosím sem a promluvte si s kasinem osobně. Potřebuji peníze.




Automaticky přeloženo:
Malaga
před 9 měsíci

Mrzí mě, že procházíte přesně tím samým, čím jsem si musel projít já. Odmítají platit stůj co stůj a vymýšlejí si výmluvy. Toto není kasino s dobrými úmysly, je to nejhorší z nejhorších.

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před 9 měsíci

Právě jsem si pozorně pročetl toto vlákno. Skutečně se zdá jako taktika společnosti Gama tvrdit, že zpracovatelé plateb mají problém, což není pravda.

Tím kasino poškozuje i dobrou pověst Neteller, Jeton atd.

Také mi vzali bankovní údaje a obávám se, že je použijí k podvodným aktivitám.


Casino Guru by sem měl konečně zasáhnout. Kasino má stále hodnocení 8,9. Co by to mělo být? Kasino evidentně podvádí.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Proč zde Casino Guru konečně není aktivní? Cítíte se naprosto bezmocní a očividně vás kasino posere. Casino Guru mohl kasino kontaktovat již dávno. Každé kasino má affiliate manažery a Casino Guru je může snadno kontaktovat. Teď čekám na pomoc. Jsem tak naštvaný a nemám vůbec trpělivost. Žádám vás, abyste to brali vážně.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Bylo by opravdu hezké, kdyby se k tomu konečně vyjádřil někdo z Casino Guru. Nyní jsem o to několikrát žádal ve své stížnosti i zde na fóru.


Navíc moje hodnocení kasina pro Gama stále není aktivováno.


Je to dost frustrující, když vás kasino považuje za úplného blázna. Tady by se ale alespoň Casino Guru mohlo postavit.

Automaticky přeloženo:
Malaga
před 9 měsíci

Milá Malago. Je mi líto, že to chápu, ale podívejte se na svou stížnost – kasinu ještě zbývá nějaký čas. Dokud časovač nedosáhne nuly, nedojde k žádnému pokroku, v tuto chvíli je to jen asi den. Abychom zůstali neutrální, musíme všem kasinům poskytnout stejný časový rámec.

Pamatujte, že toto je fórum - primárně vytvořené pro hráče, aby byli v kontaktu s hráči, Complaint Team není na fóru aktivní, řeší stížnosti samostatně. Vzhledem k tomu, že nejsem součástí tohoto týmu, starám se o fórum, nepřísluší mi zasahovat, dokud neproběhne další vývoj prostřednictvím samotné stížnosti, v podstatě proto, že neznám žádné podrobnosti.

Omlouvám se, ale v tuto chvíli nemohu dodat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chápu, že s hodnocením bezpečnosti se toho moc dělat nedá, ale je skutečná škoda, že se lidé kvůli tomu stále stávají obětí schémat tohoto kasina. Tyto „platební problémy" zjevně přetrvávají a s tímto nepoctivým kasinem nelze nic dělat.

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před 9 měsíci

Můžete nějak dokázat, že kasino zpoždění předstírá? To by bylo skvělé. Protože jak to vidím já, neexistuje žádný jiný způsob, jak chytit padouchy.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

V mém případě to byly 3 týdny. Nejprve jsem dostal e-mail, že peníze byly odeslány na můj účet Neteller. Gama tvrdil, že Neteller měl problém, což zjevně nebyla pravda.

To znamená, že kasino lhalo.

Poté mi podpora slíbila, že pokud poskytnu své bankovní údaje, dostanu peníze okamžitě. 6 dní se nic nedělo, takže kasino znovu lhalo. Pak mi konečně přišel e-mail, že ode mě potřebují další data. To jsem poslal taky a teď zase čekám, až konečně dorazí peníze.

Vklady jsou připsány okamžitě, ale výplata by neměla být možná za 3 týdny, i když jsou způsoby platby stejné?

Promiň, ale to prostě není možné. Především proto, že kasino vždy odpovídá velmi pozdě a odpovědi jsou většinou nesmyslné a neposkytují přesné informace.

Pokud mi přesně vysvětlíte, v čem je problém a kdy je pravděpodobné, že bude problém vyřešen, bylo by to v pořádku. Kasino ale na dotazy téměř nereaguje a pak dává jen velmi podivné odpovědi, které neodpovídají na žádnou otázku.

Kolik důkazů pak potřebujete? Kasino musí udělat vše, co je v jeho silách, aby zajistilo, že finanční prostředky se k hráči dostanou co nejrychleji. V dnešní době je převod peněz tou nejjednodušší věcí na světě a pokud se kasino stále vymlouvá, kasino to nechce.

Automaticky přeloženo:
Malaga
před 9 měsíci

Ahoj.

Na chvíli se zaměřím na tvrdá fakta. Ptali jste se Netellera na nevyřízené transakce nebo problémy na jejich straně? Obdrželi jste e-mail nebo vytvořili printscreen, prosím?

To by velmi pomohlo.

Kromě toho vklad a výběr nejsou stejné operace - nelze je srovnávat.

Nikdo (vaše banka nebo poskytovatel plateb, kterého používáte) obvykle nekontroluje vaše odchozí transakce – děje se tak na základě vaší vůle.

Navíc v okamžiku, kdy vložíte, kasino nekontroluje vaši herní historii ani kasino účet, aby vám umožnilo hrát okamžitě. Právě to dělá výběry pro celý proces složitější.

Souhlasím, že kasino je ve zpoždění - otázkou je proč - na to nemám odpověď.

Každopádně jsem krátce viděl vaši stížnost , i když se mi zdá, že kasino má skutečně nějaké problémy k řešení:

"Hluboce litujeme rozsáhlého zpoždění, ke kterému došlo, ale ujišťujeme vás, že vrácení peněz se v současné době zpracovává. Jakmile budou peníze vráceny, upozorníme na to ve stížnosti a také odpovíme na hráčovu poštu."

Taky bych byl naštvaný...



Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ano, dostal jsem odpověď od společnosti Neteller, což by měli vědět, pokud si přečtou mou stížnost.

Neteller jasně potvrdil, že nemají absolutně žádné problémy a kasino lže.


Nyní kasino vzalo moje bankovní údaje a znovu mi poslalo e-mail, že peníze byly převedeny na mě.

Opět se ke mně dosud žádné peníze nedostaly.


Pokud kasino znovu nezaplatí, měli byste kasino opravdu hodně potrestat, protože pak kasino oklamalo i vás. Ostatně kasino již potvrdilo, že peníze budou převedeny na mě.


Také je naprosto neslušné, když vám kasino dvakrát pošle e-mail s potvrzením, že peníze byly odeslány, a pak je to špatně. To je přístup, který je naprosto nepřijatelný.


Ale uvidíme, jestli peníze dorazí nebo ne.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Mimochodem, poslal jsem recenzi na kasino, která už týden čeká a stále nebyla zveřejněna.


Proč moje recenze ještě nebyla zveřejněna?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Takže mám také obrovské problémy s kasinem v tuto chvíli jsem byl schopen prohrát tisíce eur navzdory zákazu a ano, účet byl uzavřen kvůli závislosti na hazardních hrách a vedení vědělo o mém problému CasinoGuru nezveřejňuje mou stížnost ani mé hodnocení Myslím, že CasinoGuru je v tom hodně hluboko. Zde je moje recenze a příběh zároveň:


Toto kasino nebo dvě kasina Gama a Cat jsou jedno a totéž jednání absolutně nedbalé, mohl jsem se zaregistrovat jako zablokovaný hráč v tomto kasinu, i když vedení samo způsobilo zablokování kasina kvůli závislosti na hazardních hrách, a tak to bylo šlo to docela rychle Tisíce vašich přistály v tomto kasinu, ale to nestačilo Při mém relapsu jsem ukradl kolegovi kreditní kartu a mohl jsem s ní bez problémů vkládat v tomto kasinu, kolega to samozřejmě nahlásil policii Samozřejmě jsem tam řekl, ve kterém kasinu jsem dostal peníze v hazardních hrách, a policie si byla a je jistá, že toto kasino je povinno vrátit vklady, a tak jsem kasinu e-mailem požádal, aby si především zarezervovali vklady, ke kterým došlo u ukradená kreditní karta, ale místo toho, aby tady kasino spolupracovalo, co to vlastně je. Podle jejich licence by vás tady měli brát za blázna. Požadují účtenky z mé kreditní karty, která je již dávno ověřená, ale o té odcizené nechtějí nic vědět, protože tady si pánové jsou jisti, že vám to musí vrátit. Věc se snaží oddálit tím, že moje údaje nechávali roky ve smyčce kyc, když jsem se ptal na kontaktní údaje, tedy telefonní číslo, které mohu dát vyřizujícímu policistovi, vůbec žádná reakce, tady víte, že co Udělal jsem, je to pro kasino také právní problém, ale dobře, pokud si dámy a pánové myslí, že je příliš pozdě, zahájím zúčtování za svou kartu a také doporučím policii a mému kolegovi, aby udělali totéž pro jeho, protože oba Zdejší strany mají nárok na vrácení peněz Já, protože mohu prokázat, že jsem byl zablokován, a můj kolega tak či onak, protože jsem mu ukradl kartu a přístupové údaje, pokud si Gama nebo Cat Casino myslí, že chtějí také zaplatit poplatky za zpětné zúčtování, pak prosím I se pokusili tuto záležitost pokojně objasnit

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, dostal jsem odpověď od společnosti Neteller, což by měli vědět, pokud si přečtou mou stížnost.

Neteller jasně potvrdil, že nemají absolutně žádné problémy a kasino lže.


Nyní kasino vzalo moje bankovní údaje a znovu mi poslalo e-mail, že peníze byly převedeny na mě.

Opět se ke mně dosud žádné peníze nedostaly.


Pokud kasino znovu nezaplatí, měli byste kasino opravdu hodně potrestat, protože pak kasino oklamalo i vás. Ostatně kasino již potvrdilo, že peníze budou převedeny na mě.


Také je naprosto neslušné, když vám kasino dvakrát pošle e-mail s potvrzením, že peníze byly odeslány, a pak je to špatně. To je přístup, který je naprosto nepřijatelný.


Ale uvidíme, jestli peníze dorazí nebo ne.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj.

Zkontroloval jsem VEŘEJNOU část vaší stížnosti, která se víceméně týká uzavření účtu. Ke zbytku nemám přístup – soukromé emaily a interní komunikace. Takže ne - nenašel jsem odpověď Netellres. Jinak bych se tě na to neptal.

Pokud nejste spokojeni s pokrokem, získejte ho - ale to se mnou nesouvisí, omlouvám se.

O výsledku ať se rozhodne, až přijde závěr.

Ano, řekl bych, že to ze strany kasina trvá příliš dlouho. Jako samozřejmě.



Automaticky přeloženo:
Malaga
před 9 měsíci

Protože to souvisí s vaší stížností, která ještě neskončila.

O všech recenzích s nevyřízenými stížnostmi se rozhoduje po uzavření stížnosti.

Toto je jedna z nejnovějších aktualizací, které jsme vyvinuli.

Více čtěte zde .


Automaticky přeloženo:
2pfkdnyqj4
před 9 měsíci

Nazdárek.

Prověřil jsem interní systém a pod tímto konkrétním profilem " 2pfkdnyqj4 " nebyla žádná zamítnutá stížnost

Vaše recenze Casino Millionaria byla zamítnuta, protože jste si vytvořili několik účtů a alespoň dvakrát jste se pokusili odeslat jednu recenzi. To je zjevně proti pravidlům komunity.

Když mluvíme o stejných IP adresách, zdá se, že jste docela ztraceni ve správě všech účtů, které jste zde vytvořili.

Kolik jste jich nastavili, můžete říct? Řekl bych, že ne méně než 4 ...

Opravdu vám to zní jako normální a upřímný přístup?

Myslím, že ne. Nebudu tedy procházet všechny vaše profily a stížnosti - stačí mi celý tento příběh.



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, možná zde mám více účtů, protože jsem si nepamatoval přihlašovací údaje, ale upřímně, proč se cítíte uražen, protože mluvím pravdu a některé a nemluvím o všech nabídkách kasina zde na Značka CasinoGuru? Jak jinak si vysvětlit, že kasino jako Gama nebo Cat je vámi hodnoceno nejlépe, ale každý druhý hráč má problémy? řekni mi, že když už mluvíme o obviňování, moje je pro vás, abyste se pokrytecky chovali, jako byste podporovali hráče, ale ve skutečnosti podporujete kasina a jedna stížnost, má drahá, je, že to ukazuje, že ani nemáte svůj vlastní systém, který by mohl fungovat


https://casinoguru-de.com/catcasino-the-player-deposits-will-be-taken-from

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

A ty tady mluvíš o poctivém přístupu? Je to od vás nebo od kasin upřímné, že přehlížíte závislé hráče a využíváte je?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Veřejná část jeho stížnosti má Nettellerovu odpověď, konkrétně:


„Chtěl bych potvrdit, že váš NETELLER je plně způsobilý přijímat platby od obchodníků. Nebráníme dokončení transakce.


Přenosy v rámci systému NETELLER jsou okamžité; finanční prostředky byste měli obdržet, jakmile obchodník dá pokyn k platbě.

Obchodníci však posílají prostředky ze svých stránek svým vlastním tempem. Ověřte si u obchodníka, jak dlouho to bude trvat.


Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás prosím ještě jednou.


S přátelským pozdravem,

Martin

tým NETELLER'


Vše je zde otevřené, stejně jako v recenzích Cat Casino a všech možných stížnostech; to jsou opravdoví podvodníci, kteří by měli být zastaveni.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Jak jsem řekl ve svém posledním příspěvku, jeho důkaz o Netellerově reakci je součástí jeho veřejné korespondence s Guruem. Připadá mi podezřelé, že se vám to nepodařilo najít.


Také dříve, když jsem řekl, že recenze Cat Casino (sesterské kasino Gamy) jsou plné důkazů, že se zastavily, řekl jste, že jste nic nenašli. V příloze najdete jen některé z recenzí, které to zdůrazňují.


Také jsem teď četl o dvou negativních recenzích na Gama, které prostě nebyly zveřejněny.


Jste ve spojení s těmito podvodníky nebo proč jsou chráněni? filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky