FórumKasinaGama Casino - všeobecná diskuze

Gama Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 11 měsíci od yoyeli
|
7409 zobrazení 93 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Kasino Gama


Vydělal jsem 200 € a pak jsem se rovnou ověřil a vše fungovalo skvěle. Musel jsem poslat svou bankovní kartu finančnímu oddělení, abych zaplatil. Udělal jsem to. Vše bylo schváleno, chtěl jsem zaplatit a najednou se píše zrušeno důvod technický problém, zkuste to znovu. Pak jsem zaplatil znovu a najednou se píše zrušeno, musím to vyjasnit se svou bankou, udělal jsem to a řekli, že je vše v pořádku. Okamžitě jsem pak napsal na podporu, řekl, že bych měl zkusit zaplatit znovu, tak jsem to udělal, udělal jsem to znovu a pak se znovu píše zrušeno kvůli technickému problému, zkuste to prosím znovu. Musíte si představit, že jsem se snažil vyplácet každou druhou hodinu po dobu 3 dnů v řadě a pokaždé, když to bylo zrušeno, buď nastal technický problém, nebo jsem si to musel vyjasnit se svou bankou. 3 dny s touto omluvou. A pokaždé, když jsem si chtěl stěžovat na podporu, řekl o tři dny později, že napsal, že tentokrát to bude fungovat, zkuste to znovu. Jsou to podvodníci, mají všechny moje údaje, pas, adresu bydliště, bankovní kartu a nechtějí platit!!!

Automaticky přeloženo:
Domi2101
před 7 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod toto kasino. Pokud jde o váš případ, vidím, že jste v začarovaném kruhu. Podtrhl bych však, že 3 dny nejsou příliš dlouhá doba na paniku, i když chápu, že dostávat stále stejnou odpověď není rozhodně nic příjemného.

Jsem si jistý, že se vám podařilo podat stížnost a je asi moudré počkat, jak se to bude dále vyvíjet, protože jsem viděl, že kasino odpovědělo, jak říkáte, že to byla chyba banky a vy říkáte, že banka potvrdila, že je vše v pořádku v pohodě na své straně.

Necháme tedy na našem týmu, aby se dostal k jádru problému a uvidíme, jak se nakonec vyřeší.

Prozatím si budeme muset počkat a doufat, že tyto technické problémy budou co nejdříve vyřešeny. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

filefilefile

Můžete mi říct, proč každá platba, kterou vidíte, dávala stejné dva důvody pro zrušení? Důvod číslo 1: Měl bych si to vyjasnit se svou bankou Důvod číslo 2: oh, technická chyba. Pokaždé, když zaplatíte, vždy dáte jednu ze dvou výmluv. Pokud to není lež jim, lžou i mně. Kdo už tomu může věřit!!! Můžete vidět, kolikrát jsem se snažil vyplatit a stále jsem dostával tyto výmluvy

Automaticky přeloženo:
Domi2101
před 7 měsíci

Chápu, že je to jistě frustrující, ale proč stále dostáváte tyto 2 důvody, nevím. Kasino by to mělo vědět. Myslím, že nejrozumnější v tomto případě je počkat a uvidíme, kam se náš reklamační tým dostane, protože nechci dělat ukvapené závěry.

Pevně věřím, že se Vaše situace vyřeší a dobře dopadne. Pokud se dozvíte něco nového, dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chápu, že je to jistě frustrující, ale proč stále dostáváte tyto 2 důvody, nevím. Kasino by to mělo vědět. Myslím, že nejrozumnější v tomto případě je počkat a uvidíme, kam se náš reklamační tým dostane, protože nechci dělat ukvapené závěry.

Pevně věřím, že se Vaše situace vyřeší a dobře dopadne. Pokud se dozvíte něco nového, dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Snažím se o výplatu od 17.10.2023 a k dnešnímu dni 23.10.2023 je stále zrušena z důvodu technické závady. Zdá se mi, jako by toto kasino chránili! ! Když jsem četl komentáře, dočetl jsem se, že některé komentáře nemohly být vyplaceny ani v GAMA Casinu z důvodu TECHNICKÉ PORUCHY, tyto komentáře byly před 3 měsíci! Náhoda nebo žádná náhoda i před 3 měsíci technická porucha a nemohla vyplatit, tady mi vyprávějí všechny příběhy!! Chcete mi říct, že kasino gama nebylo schopno vyplácet 3 měsíce kvůli technickému problému. PŘI ODKLÁDÁNÍ VŠAK NEJSOU ŽÁDNÉ TECHNICKÉ ZÁVADY. Pomalu se dostávám na 180!!!!!! Proč sakra při provádění zálohy nedochází k žádné technické závadě? Nechali nás hrát vklad a jakmile vyděláme peníze, nelze je kvůli technickým problémům 3 měsíce vybrat, teď vážně!!!!!!!!!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
Domi2101
před 6 měsíci

Hm...může to být technická závada, ale v tom případě by kasino mělo nabídnout jinou možnost převodu peněz na vás. Věřím, že by to mohlo být řešení, které hledáte.

Vidím, že jste s nimi již otevřeli stížnost, takže věřím, že přijdou s tímto řešením. Stále jste na stažení příliš dlouho nečekali, takže nepropadejte panice. Vím o poctivých kasinech, kde výběry trvají ještě déle. Rozhodně to není dobrá zákaznická zkušenost, ale i tak se to dá vyřešit ve váš prospěch.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 6 měsíci

Na moji odpověď opravdu nereagovali. Proč nedochází k technickému narušení při vkladu????? Nechali nás vložit, ale pak je najednou technický problém s výběrem a vklad nefunguje, opravdu si nepřipadáte jako zaskočení! Co to znamená, protože jsem na výplatu nečekal dlouho, pro ně to pro mě nemusí být dlouho od 17. října!!!! Chci, aby mi zaplatili peníze!!!!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
Domi2101
před 6 měsíci

Mohu vám říci, že již vidím reakci kasina na vaši stížnost. Jen to musí zkontrolovat a schválit Petronela, stejně jako poslední komentář, který jste tam zveřejnili.

Prosím, dejte nám čas, abychom to prošli. Je jasné, že byste to chtěli vyřešit co nejdříve, ale každý měsíc řešíme přibližně 1 000 nových případů (+ pracujeme na případech, které již probíhají), takže to je spousta dat a informací, které musíme projít .

Každopádně, protože už víme, že kasino reagovalo na vaši stížnost, řekl bych, že je to vždy pozitivní krok. Dám si čas, ale doufám, že se to vyřeší pozitivně. Jen se prosím ujistěte, že během čekání na rozuzlení nepřijdete o své výhry 👍

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Aha, tak bych měl čekat a nic nedělat

Automaticky přeloženo:
Domi2101
před 6 měsíci

Pro teď? Ano přesně. Pokud se ptáte takovým způsobem.

Jsou limity pracovních sil, které prostě nemůžeme překročit.

Mrzí mě to, tým je teď přetížený, ale dál dělá maximum. Opožděné reklamace je třeba nejdříve co nejdříve vyřídit.

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

„Spravedlivé kasino ověřeno Guru", když mnoho lidí čelí „technickým problémům" při výběru a zdá se, že tyto problémy nezmizí. Vůbec ne stinná, vlastně docela férová a milá 😉

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před 4 měsíci

Yoyeli, co takhle použít jiný tón, než trvat na tom, být hrubý a vědomě úzký?

Pokud má kasino skutečně technické problémy, je nejen logické, že by jejich následky netrpěl jen jeden člověk?

Vypořádejte se s tím, že jste své peníze ztratili dobrovolně. Je to smutné, ale přesto je to pravda. Zcela zřejmé. 😉


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tady musím být upřímný, jsou prostě špatní, čísla nejdou, výplata se pouze ruší, ať použijete jakoukoliv výplatní metodu, vklad je velmi jednoduchý, o výplatě se vám ani nesní

jen odrb, drž se dál 👍👍

Automaticky přeloženo:
jadhero97
před 2 měsíci

Ahoj. Než se zde dostanu k nějakým závěrům, mohl byste prosím vysvětlit, o co přesně jde? 🙏 Potřebujeme o tom vědět víc, abychom vám mohli pomoci, pokud budete potřebovat, abychom zasáhli.

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky