FórumKasinaGama Casino - všeobecná diskuze

Gama Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od yoyeli
|
17700 zobrazení 113 odpovědí |
|
1...5 6
wiednerchristian1980
před 6 dny

Určitě si takové věci zaznamenejte, pokud jsou potřeba.

Pokud jde o ověření, řeklo kasino, proč jsou dokumenty odmítnuty? Nyní bude důležité zaměřit se hlavně na úspěšné absolvování dodatečného ověření, protože bez toho neodstoupíte. Vždy dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho, co je třeba udělat ohledně výběru nebo ověření, a pokud neuspějí, pokusíme se vám pomoci, pokud budete mít zájem.

První věc, kterou uděláme, je zjistit, proč jsou dokumenty zamítnuty. Co všechno jste museli poslat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 dny

Bankovní karta Selfie Řidičský průkaz Registrační formulář Účet za mobilní telefon


Nyní jsem obdržel potvrzení od podpory, že moje selfie nesplňuje jejich standardy kvality...v jakémkoli jiném kasinu by to bylo akceptováno...zkusím to znovu a pokud to znovu nebude fungovat, zapojím právníka a také podat stížnost u dozorového úřadu kasina file

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před 5 dny

No zkuste jim to poslat znovu, ujistěte se, že je vše dobře vidět, protože to kasina žádají. Pokud neuspějete, můžete zkusit nejprve podat stížnost nám, protože to může s úřady trvat déle a my se také můžeme pokusit pomoci a kontaktovat kasino.

Dejte nám tedy vědět, jestli další fotka už prošla.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 dny

Ověření je dokončeno....další problém...moje výběry se nezpracovávají...podle podpory by to mělo být provedeno do 24 hodin...nemám štěstí...stále tvrdím, že na tom není něco v pořádku kasino file

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před 4 dny

Teď mě kontroluje podpora...je to čím dál vtipnější file

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před 4 dny

Nyní je vše opět v pořádku...ale všechny mé žádosti o výběr jsou zamítnuty...technická podpora mi opět aktivovala způsob platby bankovním převodem...taky to nefunguje...technické problémy...ale jako Četl jsem zde v jiných komentářích, nejsem jediný, kdo má problém...jinými slovy, kasino není renomované...pokud jste měli problémy před 2 lety, mohli jste změnit poskytovatele plateb... samotná podpora mi taky nepomůže, protože obviňují poskytovatele plateb...tak jaké mám další možnosti...pěkné moc nikdo, aby dostal moje peníze...nebo???

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před 2 dny

Vidím, že v kasinu prožíváte turbulentní období. Dobrou zprávou je, že jste byli ověřeni. Nyní bude důležité být trpělivý se svým stažením. Vzhledem k tomu, že byly zrušeny kvůli technickým problémům, asi bych se zeptal, jestli máte nějakou alternativu, kterou byste mohli použít. Pokud využívají poskytovatele plateb třetí strany, není vše v jejich rukou.

Každopádně zkuste s nimi komunikovat o tom, jak provést výběr, jakou platební metodu použít, a pokud se vám to zdá nemožné a z kasina nic relevantního neslyšíte, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Už jsem strávil několik hodin s živou podporou...také přes e-mail...teď opět zmizel způsob bankovního převodu...zkusím to ještě jednou, pak to nahlásím na policii a vše ostatní předám k mému právníkovi...nebo uvědomím dozorčí orgán kasina...mám toho dost

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před 2 dny

Také jsem několikrát požádal podporu, aby můj účet uzavřela a řádně vyplatila své výhry...toto bylo také zcela ignorováno...

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před 2 dny

V tomto případě bych byl opatrný, protože existují kasina, kde musíte nejprve úspěšně vybrat, abyste získali peníze, protože pokud zavřete svůj účet, zabaví peníze. Ujistěte se, že jste si ověřili, zda něco takového nemají v podmínkách, protože dnes jsem řešil jednoho hráče a stejnou situaci.

Pokud budete mít i nadále problémy, můžete zkusit využít naše služby a naše Centrum pro řešení stížností a podat u násstížnost . Pokusili bychom se vám pomoci vyřešit vaši situaci.

Tak počkejte a dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 dny

Zde je jen jeden příklad ze dneška...žádosti se nevyřizují. Tento případ jsem již měl. Vím, že kasino má 24 hodin. Když jsem měl stejný problém, po 24 hodinách jsem kontaktoval podporu. Poté bylo vše opět zamítnuto. Rád využiji vaší pomoci. Ověřili jste kasino jako bezpečné. Možná máte lepší kontakty na Gama. Předem vám děkuji za vaše úsilí. Pozdravy file

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Vynikající kasino, hraji tam více než rok a nikdy jsem toho nelitoval.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Zde je jen jeden příklad ze dneška...žádosti se nevyřizují. Tento případ jsem již měl. Vím, že kasino má 24 hodin. Když jsem měl stejný problém, po 24 hodinách jsem kontaktoval podporu. Poté bylo vše opět zamítnuto. Rád využiji vaší pomoci. Ověřili jste kasino jako bezpečné. Možná máte lepší kontakty na Gama. Předem vám děkuji za vaše úsilí. Pozdravy file

Automaticky přeloženo:
včera

No, můžete to alespoň zkusit, i když vám nic neslibuji, je lepší vyzkoušet více možností než žádnou.

Odkaz jsem zveřejnil ve své předchozí odpovědi (zelená písmena) a tam můžete podat svou stížnost.

Pokud s tím bude problém, můžete mi dát vědět a já se pokusím pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Vynikající kasino, hraji tam více než rok a nikdy jsem toho nelitoval.

Automaticky přeloženo:
včera

Když už tu hraješ tak dlouho, čeho si nejvíc ceníš? Můžete zmínit něco konkrétního?🤔

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky