DomůFórumKasinaGama Casino - všeobecná diskuze

Gama Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od yoyeli
|
19 214 zobrazení 116 odpovědí |
|
1...5 6
wiednerchristian1980
před měsícem

Určitě si takové věci zaznamenejte, pokud jsou potřeba.

Pokud jde o ověření, řeklo kasino, proč jsou dokumenty odmítnuty? Nyní bude důležité zaměřit se hlavně na úspěšné absolvování dodatečného ověření, protože bez toho neodstoupíte. Vždy dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho, co je třeba udělat ohledně výběru nebo ověření, a pokud neuspějí, pokusíme se vám pomoci, pokud budete mít zájem.

První věc, kterou uděláme, je zjistit, proč jsou dokumenty zamítnuty. Co všechno jste museli poslat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Bankovní karta Selfie Řidičský průkaz Registrační formulář Účet za mobilní telefon


Nyní jsem obdržel potvrzení od podpory, že moje selfie nesplňuje jejich standardy kvality...v jakémkoli jiném kasinu by to bylo akceptováno...zkusím to znovu a pokud to znovu nebude fungovat, zapojím právníka a také podat stížnost u dozorového úřadu kasina file

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před měsícem

No zkuste jim to poslat znovu, ujistěte se, že je vše dobře vidět, protože to kasina žádají. Pokud neuspějete, můžete zkusit nejprve podat stížnost nám, protože to může s úřady trvat déle a my se také můžeme pokusit pomoci a kontaktovat kasino.

Dejte nám tedy vědět, jestli další fotka už prošla.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ověření je dokončeno....další problém...moje výběry se nezpracovávají...podle podpory by to mělo být provedeno do 24 hodin...nemám štěstí...stále tvrdím, že na tom není něco v pořádku kasino file

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před měsícem

Teď mě kontroluje podpora...je to čím dál vtipnější file

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před měsícem

Nyní je vše opět v pořádku...ale všechny mé žádosti o výběr jsou zamítnuty...technická podpora mi opět aktivovala způsob platby bankovním převodem...taky to nefunguje...technické problémy...ale jako Četl jsem zde v jiných komentářích, nejsem jediný, kdo má problém...jinými slovy, kasino není renomované...pokud jste měli problémy před 2 lety, mohli jste změnit poskytovatele plateb... samotná podpora mi taky nepomůže, protože obviňují poskytovatele plateb...tak jaké mám další možnosti...pěkné moc nikdo, aby dostal moje peníze...nebo???

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před měsícem

Vidím, že v kasinu prožíváte turbulentní období. Dobrou zprávou je, že jste byli ověřeni. Nyní bude důležité být trpělivý se svým stažením. Vzhledem k tomu, že byly zrušeny kvůli technickým problémům, asi bych se zeptal, jestli máte nějakou alternativu, kterou byste mohli použít. Pokud využívají poskytovatele plateb třetí strany, není vše v jejich rukou.

Každopádně zkuste s nimi komunikovat o tom, jak provést výběr, jakou platební metodu použít, a pokud se vám to zdá nemožné a z kasina nic relevantního neslyšíte, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Už jsem strávil několik hodin s živou podporou...také přes e-mail...teď opět zmizel způsob bankovního převodu...zkusím to ještě jednou, pak to nahlásím na policii a vše ostatní předám k mému právníkovi...nebo uvědomím dozorčí orgán kasina...mám toho dost

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před měsícem

Také jsem několikrát požádal podporu, aby můj účet uzavřela a řádně vyplatila své výhry...toto bylo také zcela ignorováno...

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980
před měsícem

V tomto případě bych byl opatrný, protože existují kasina, kde musíte nejprve úspěšně vybrat, abyste získali peníze, protože pokud zavřete svůj účet, zabaví peníze. Ujistěte se, že jste si ověřili, zda něco takového nemají v podmínkách, protože dnes jsem řešil jednoho hráče a stejnou situaci.

Pokud budete mít i nadále problémy, můžete zkusit využít naše služby a naše Centrum pro řešení stížností a podat u násstížnost . Pokusili bychom se vám pomoci vyřešit vaši situaci.

Tak počkejte a dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Zde je jen jeden příklad ze dneška...žádosti se nevyřizují. Tento případ jsem již měl. Vím, že kasino má 24 hodin. Když jsem měl stejný problém, po 24 hodinách jsem kontaktoval podporu. Poté bylo vše opět zamítnuto. Rád využiji vaší pomoci. Ověřili jste kasino jako bezpečné. Možná máte lepší kontakty na Gama. Předem vám děkuji za vaše úsilí. Pozdravy file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vynikající kasino, hraji tam více než rok a nikdy jsem toho nelitoval.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zde je jen jeden příklad ze dneška...žádosti se nevyřizují. Tento případ jsem již měl. Vím, že kasino má 24 hodin. Když jsem měl stejný problém, po 24 hodinách jsem kontaktoval podporu. Poté bylo vše opět zamítnuto. Rád využiji vaší pomoci. Ověřili jste kasino jako bezpečné. Možná máte lepší kontakty na Gama. Předem vám děkuji za vaše úsilí. Pozdravy file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

No, můžete to alespoň zkusit, i když vám nic neslibuji, je lepší vyzkoušet více možností než žádnou.

Odkaz jsem zveřejnil ve své předchozí odpovědi (zelená písmena) a tam můžete podat svou stížnost.

Pokud s tím bude problém, můžete mi dát vědět a já se pokusím pomoci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vynikající kasino, hraji tam více než rok a nikdy jsem toho nelitoval.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Když už tu hraješ tak dlouho, čeho si nejvíc ceníš? Můžete zmínit něco konkrétního?🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

bohužel mám s tímto kasinem opravdu špatnou zkušenost. Jediné, co mohu říci, je, že si myslím, že kasino zasahuje do RTP hráče. Není to možné v mém případě, kdy za posledních 50 a více vkladů je těžké vyhrát i pár zatočení. Všechny další jsou ztraceny bez ohledu na hru nebo poskytovatele

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Jaké jsou nejlepší pragmatické sloty pro roztočení v Gamě?

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

bohužel mám s tímto kasinem opravdu špatnou zkušenost. Jediné, co mohu říci, je, že si myslím, že kasino zasahuje do RTP hráče. Není to možné v mém případě, kdy za posledních 50 a více vkladů je těžké vyhrát i pár zatočení. Všechny další jsou ztraceny bez ohledu na hru nebo poskytovatele

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj.

Vzpomínám si, že jsem si myslel, že mám neustále smůlu jinde; pravdou bylo, že jsem nezvažoval jedinečnou volatilitu každého slotu a sázel jsem ne tak chytře. Další věc je, že naše mysl si obvykle uchovává loe v čerstvé paměti, ale i když výhry jsou tak nějak očekávané, nakonec ne tak nezapomenutelné.

Je velmi nepravděpodobné, že by takové kasino mělo každou hru, kterou jste dosud hráli, nějak pozměněno, ale váš názor samozřejmě respektuji. Pokud nikam nespěcháte, můžete kontaktovat náš datový tým, jakmile budete mít celou historii kasinových her. Základní analýza je něco, co můžeme zkusit, i když je to jen odhad. Pouze licenční úřad nebo poskytovatel hry může kontrolovat zdrojové kódy hry 🤷‍♂️ - což je hlavní indikátor.


Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky