DomůFórumKasinaFatPirate Casino - všeobecná diskuze

FatPirate Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

22 976 zobrazení 164 odpovědí |
před rokem
|
1...7 8 9
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Nežádal jsem o znovuotevření, to je to, co je tak nepříjemné. Nikdy jsem nepožádal o znovuotevření účtu kvůli problémům s hazardem.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nikdy jsem se neptal na znovuotevření účtu, tohle je ta nepříjemná část, a teď jsem kvůli problémům s hazardem požádal o uzavření účtu.

Automaticky přeloženo:
Barney01
před 6 měsíci

Pak jsem se asi ztratil v tom, co jsi napsal, protože se mi zdálo, že se ti to podařilo zavřít a teď chceš, aby to znovu otevřeli, protože je chceš kontaktovat.

Pevně ​​věřím, že pokud budete i nadále potřebovat pomoc, budeme vám ji schopni poskytnout.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Potřebuji pomoct, točí se to v kruhu.

Automaticky přeloženo:
Barney01
před 6 měsíci

Petronela se evidentně snaží ze všech sil pomoci. Budeme muset počkat na vývoj případu a doufejme, že se dozvíme více a tato situace bude za vámi.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, omlouvám se, že ti musím napsat.

Martin se mi snažil se stížností co nejlépe pomoci, ale Father Pirate se snaží říct, že jsem při registraci použil chybný e-mail, že jsem porušil jejich obchodní podmínky. Spletl jsem si e-mail o jedno písmeno a mám tolik otázek, na které potřebuji odpovědi, ale jako vždycky nikdy neodpovídají, a pokud ano, vždycky mě žádají, abych odpověděl z e-mailové adresy, kterou jsem použil při registraci. Samozřejmě to nejde, protože jsem udělal chybu.

Je tu ještě jedna otázka, pokud jsem měl špatnou e-mailovou adresu, jak mi v květnu uzavřeli účet přes živý chat? Kontaktoval jsem je v neděli přes živý chat a uzavřený účet je propojen s e-mailem, který jsem omylem napsal špatně.

Automaticky přeloženo:
Barney01
před 5 měsíci

Ahoj,

Jsem ráda, že ses ozval/a! Přesto mě mrzí, že to takhle skončilo. 🙁

Podle mého názoru je problém v tom, že to nemůžeme použít jako argument, protože pokud nepoužijete stejnou registrovanou e-mailovou adresu k žádosti o uzavření účtu, kasino není povinno věc vyšetřovat. Věřím, že v tomto případě jsme omezeni pravidly, nikoli nedostatkem pochopení událostí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vím, že říkáš, že máš svázané ruce. Prohrál jsem víc než 3000, spíš 5000, což mi zničilo život. Nedostal jsem od nich ani jednu slušnou odpověď.

Můj e-mail byl napsán špatně, a to dopisem, který by mi oslovilo jakékoli renomované kasino, stejně jako když jsem požádal o bonus.

Opravdu si nemyslím, že je to správný výsledek, a rád bych, aby mi ten tlustý pirát vysvětlil, jak mi zablokovali účet, když jsem měl špatnou e-mailovou adresu.

Automaticky přeloženo:
Barney01
před 5 měsíci

Chápu to a je mi líto, že vám nemohu pomoci získat odpovědi, které hledáte. Podle mého názoru Martin přesně vyjádřil naše společné pocity, když napsal:

„Abych byl upřímný, kdybych se konečně rozhodoval čistě na základě spravedlnosti a úmyslu, pravděpodobně bych se více přikláněl ve váš prospěch. Je zřejmé, že jste se snažil udělat správnou věc, a já vám věřím, když říkáte, že jste se trápil a hledal pomoc. Pravidla, která zde dodržujeme, jsou bohužel poměrně přísná, pokud jde o ověřování a lhůty, a pokud nedojde k jasnému porušení pravidel nebo nesprávnému zacházení ze strany kasina, jsme omezeni v tom, co můžeme prosazovat."

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokud je to stejné jako moje zkušenost, dostali byste výplatu následující den, první platba trvala věky Měl jsem několik výplat, protože všechny byly vyplaceny následující den, dokonce i v sobotu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno,

Podařilo se ti získat nějaké platby od FatPirate?


Zruší mi výběry a pokaždé mi řeknou, abych kontaktoval svou banku. Je to s nimi pořád dokola. Zkoušel jsem vybrat přes Visu, Revolut a teď bankovním převodem.

Automaticky přeloženo:
Larisa.sava2103
před 3 měsíci

Dobrý den, existuje nějaký důvod, proč byste měl/a i nadále kontaktovat svou banku? Jak dlouho tato situace trvá? Nepodařilo se vám ani jednou provést výběr pomocí žádné z uvedených platebních metod?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno,

Kontaktoval jsem svou banku několikrát, problém nepochází od nich, nemají žádný požadavek na peníze ani nic jiného.


Zkoušel jsem výběr z karty Visa, kterou jsem použil k vkladu, bankovním převodem a přes Revolut. Zatím nic.

Od 27. srpna jsem žádal o výběry, ale stále nic, kromě zrušení z jejich strany bez udání důvodu. A také jsem se dnes ráno znovu pokusil o výběr, tentokrát bankovním převodem.

Zákaznický servis mi pokaždé posílá stejné odpovědi...

Automaticky přeloženo:
Larisa.sava2103
před 3 měsíci

Také bych rád přiložil několik snímků obrazovky zpráv, které jsem si s nimi včera vyměnil. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Larisa.sava2103
před 3 měsíci

Takže pokud vám stále odmítají výběr a nic vám o tom neřeknou, pravděpodobně to hráč neočekává. Ani já bych se v takové situaci nechtěl ocitnout. Ale věřím, že vám náš tým bude schopen pomoci, protože jste podal stížnost . Nejdůležitější je vědět, co se děje, a pokud to nevíme, náš tým se to pokusí zjistit.

Jak ale řekla Natalia, dáváme kasinům 14 dní na to, aby hráče zaplatili.

Doufám, že se problém do té doby vyřeší. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže pokud vám stále odmítají výběr a nic vám o tom neřeknou, pravděpodobně to hráč neočekává. Ani já bych se v takové situaci nechtěl ocitnout. Ale věřím, že vám náš tým bude schopen pomoci, protože jste podal stížnost . Nejdůležitější je vědět, co se děje, a pokud to nevíme, náš tým se to pokusí zjistit.

Jak ale řekla Natalia, dáváme kasinům 14 dní na to, aby hráče zaplatili.

Doufám, že se problém do té doby vyřeší. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Moc vám děkuji za vaši pomoc! Dám vám vědět, jakmile budu mít nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
Larisa.sava2103
před 3 měsíci

Budu čekat a doufat, že se ozvu s pozitivními zprávami. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Budu čekat a doufat, že se ozvu s pozitivními zprávami. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, děkuji za vaši zprávu.


Momentálně nemám žádné dobré zprávy, omlouvám se... Znovu jsem kontaktoval chat a oni mi dali stejné výmluvy, co se týče mých předchozích žádostí o výběr. A když jsem se zeptal, proč mi říkáte, že můj účet nemusí být ověřen, když mé platby čekají na ověření, žádné další zprávy...


Děkuji za vaši pomoc! Přeji hezký den :)

Automaticky přeloženo:
Larisa.sava2103
před 3 měsíci

No, pokud potřebují ověřit výběry, není to totéž jako ověření hráče. Tyto záležitosti pravděpodobně řeší finanční oddělení a myslím, že kdyby potřebovali dokumenty, požádali by vás o ně.

Tak počkejme a uvidíme, co se stane.

Pokud se nic nestane, náš tým bude připraven pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno,

Rád bych přidal fotku odpovědi od FatPirate, kterou jsem dnes ráno obdržel e-mailem.

Dodnes čekám na svůj první výběr, o který jsem znovu požádal 1. září (který mi předtím zrušili).


Hezký den! file

Automaticky přeloženo:
Larisa.sava2103
před 3 měsíci

Řekl bych, že je to klasická obecná reakce.

Uvidíme, jestli se v nejbližších dnech něco vyřeší, nebo jak to dopadne.

Těším se na další novinky.

Hodně štěstí. ☘️


Automaticky přeloženo:
1...7 8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.