DomůFórumKasinaFatPirate Casino - všeobecná diskuze

FatPirate Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

22 959 zobrazení 164 odpovědí |
před rokem
|
1...8 9
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Řekl bych, že je to klasická obecná reakce.

Uvidíme, jestli se v nejbližších dnech něco vyřeší, nebo jak to dopadne.

Těším se na další novinky.

Hodně štěstí. ☘️


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno,

D+6 (bez přidávání dnů od 27. srpna) a stále nic.

Tolikrát jsem jim znovu položil/a svůj požadavek a zdá se, že vždycky dostávám stejné obecné odpovědi. Jsem opravdu unavený/á a otrávený/á ze všech těch výmluv, které jsou mimochodem stejné jako odpovědi. Už opravdu nemám trpělivost 😔 Měl/a jsem dostávat e-maily, že je všechno v pořádku a že zatím vůbec nic, skvělé... filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Larisa.sava2103
před 3 měsíci

Chápu, proč jsi frustrovaný, upřímně řečeno, já bych byl taky.

Ale nevzdávejte to, dokud na tom náš tým pracuje; vždycky existuje šance, že to dobře dopadne. Možná je to přesně to, co kasino chce, abyste to vzdali.

Vím, že čekání není snadné a po tak dlouhé době to může být otravné, ale právě to nás posune dál.

Uvědomuji si, že to pro vás nemusí být uspokojivá odpověď a možná se opakuji, ale víc vám říct nemohu. Věřím, že když vydržíte, tak to dopadne dobře.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den,

Zajímalo by mě, jaké máte důvody pro tak vysoké hodnocení kasina. Ve skutečnosti by taková kasina měla být na černé listině, aby se před nimi hráči chránili.

Podmínky jsou pro hráče nepřívětivé a to je hezky řečeno.

Limit pro výběr 500 eur je jednoznačně dostatečný.

Jak je tedy možné, že index bezpečnosti je tak neuvěřitelně vysoký?

Jaké zabezpečení mi může kasino s tak nízkými výplatními částkami nabídnout, pokud vyhraji větší částku?

Pokud vyhraji 10 000 eur a můžu si vybrat 500 eur denně, není to jisté, což mimochodem závisí na tom, jak rychle podpora skutečně funguje.


Mám případ, kdy se teď musím honit za penězi.

Proč? Protože podmínky nejsou během registrace podrobně vysvětleny, což renomovaná kasina dělají.

Proto: DRŽTE SE DALE! Nespolehliví!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Headnut1102
před 2 měsíci

Ahoj, rozumím. Pojďme si to trochu rozebrat.

Proto je podle mého názoru důležité si tyto podmínky přečíst před registrací, vkladem nebo hraním. Máte pravdu; pokud vám kasino nedokáže předložit jasné limity, třeba prostřednictvím živého chatu nebo e-mailové podpory, doporučil bych vám, abyste si své rozhodnutí hrát tam i nadále přehodnotili.

Děkuji, že jste to zmínil/a. Na základě předchozích příspěvků si myslím, že toto kasino má velký prostor pro zlepšení.

Index však primárně odráží jejich ochotu platit. Pokud kasino limity zpětně změní nebo je pro hráče znepřehlední, je podání stížnosti moudré rozhodnutí. 👍

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, už pár dní mám problém s tímhle nepořádkem, FatPirate.


  • 2. října jsem na automatech pěkně vyhrál (dokonce jsem si uložil záznam: https://www.pplink.social/N9abuohpVr) bez použití bonusu, jen se skutečným zůstatkem. V následujících dnech jsem vsadil část své výhry, ale stále jsem měl zůstatek přes 500 €.
  • 6. října se zničehonic nemohu přihlásit ke svému účtu a pokaždé, když se o to pokusím, se mi zobrazí tato chyba („Váš účet je pod kontrolou"):

file

  • Zkoušel jsem kontaktovat chat a požádat o vysvětlení, ale řekli mi, že s tím nemohou nic dělat a musím kontaktovat příslušné oddělení e-mailem. Kontaktoval jsem podporu e-mailem. [email protected] jednou 6. října a pak znovu 7. října, ale stále jsem nedostal žádnou odpověď.
  • Chtěl bych, aby mi byl účet znovu otevřen, nebo aby mi FatPirate ALESPOŇ dovolil vybrat si peníze, protože pravidelně vyhrávám na jejich automatech. Nemohu zveřejnit snímek obrazovky svých prostředků a/nebo požádat o výběr, protože se nemůžu přihlásit.
Upraveno
Automaticky přeloženo:
Spaffle
před 2 měsíci

Ahoj, vidím, že ses dostal/a do nepříjemné situace. Pro mě je nejdůležitější, že ti nedali žádné vysvětlení, proč se to stalo a proč je tvůj účet prověřován. Pokud jsi napsal/a příslušnému oddělení a nikdo ti nereagoval, tak to není úplně v pořádku.

Možná to spustilo něco v kasinu. Prošli jste ověřením účtu a odeslali nějaké dokumenty, nebo to nebylo nutné?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Nic jsem nenahrál, protože v sekci „ověření" bylo uvedeno, že nahrávání dokumentů není nutné.

Automaticky přeloženo:
Spaffle
před 2 měsíci

Dobře, pak bych řekl, že by bylo vhodné podat stížnost.

Náš tým se vám pokusí pomoci. Pokud nechtěli žádné dokumenty a jen vám zablokovali účet a nereagují, bude to nejlepší řešení.

Jste uvnitř?

Pokud ano, můžete podat stížnost zde na tomto odkazu . 👈

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ok, díky, hned otevřu stížnost.

Automaticky přeloženo:
Spaffle
před 2 měsíci

Pokud máte nějaké novinky, můžete mi je dát hned teď. 🙂

Držím ti palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
1...8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.