DomůFórumKasinaFatPirate Casino - všeobecná diskuze

FatPirate Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

22 984 zobrazení 164 odpovědí |
před rokem
|
1...6 7 89
Přidat příspěvek
Jaro
před 7 měsíci

Někdy ano, ale nevěřím, že jsem to udělal pro tuhle, co jsem možná udělal. Miluji je a zároveň je nenávidím, víš, lol

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Prosím, pomozte někdo!


Kasino Fatpiratr nevyplácí výhry a myslím si, že je to ztráta času.

05.11. Vložil jsem 15 000 HUF. Dostal jsem bonus, hodně jsem s ním roztočil a pak jsem na automatu Rotten vyhrál 649 000. Spustil jsem výběry. Nedovolilo mi vybrat 150 tisíc najednou, v chatu psali, že se jedná o denní limit. Zeptal jsem se, jak dlouho to bude trvat, jestli musím něco dělat, řekli, že je vše v pořádku, nic není potřeba, asi 3 dny a dostanu to. O 24 hodin později jsem přidal dalších 150 a pak po 24 hodinách dalších 150, takže 450 000 HUF, na které čekám. Čas plynul, na konci týdne, po 5 pracovních dnech jsem se na to zeptal. Dostal jsem stejnou odpověď: buďte trpěliví, je mnoho výběrů, mnoho žádostí, trochu se propadly. Pak o 7 dní později stejná odpověď. O 9 dní později jsme se dostali do bodu, kdy po mně požadovali dokumenty. Nahrál jsem je, ale nic, nepřijali selfie, hodili ho zpět i s prohlášeními. Nic se neděje. Myslím, že jen ztrácejí čas. Je to pořád ta samá šablona! Prosím, pomozte! Chci dostat své peníze!!

Automaticky přeloženo:
juhp9
před 6 měsíci

Zdravím, vidím, že to nebyl zrovna nejpříjemnější zážitek.

Zkusme se ale prozatím zaměřit na fakt, že abyste peníze dostali, musíte projít ověřením. Kasino si samozřejmě mohlo dokumenty vyžádat dříve a ne až po 9 dnech, takže naprosto chápu vaši frustraci.

Každopádně, řekli ti, proč tvé selfie nebylo přijato? Je to jediná věc, která neprošla a ostatní dokumenty byly v pořádku?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, četl jsem stížnost ohledně uzavření jejího účtu a tlustého piráta, který nic nedělá.

Mám stejný problém. Napsal jsem jim tři e-maily, tohle je na zadní straně živého chatu, kde mi říkali, abych jim napsal e-mail, než jsem je kontaktoval v březnu, že mi zrušili účet. To se nikdy nestalo a já si mohl zahrát. Napsal jsem jim v křehkém stavu, že jsem přišel o peníze přes živý chat a prosil je, aby mi zrušili účet kvůli mé závislosti a duševnímu stavu. Řekli mi, abych jim napsal e-mail.

Nevím, kolik e-mailů jsem už poslal/a a pořád dostávám stejnou odpověď, že můj e-mail je ten špatný, se kterým jsem ho otevřel/a. Myslím, že jsem se spletl/a v jednom písmenu, ale na to mi nikdo neodpověděl, když jsem požádal/a o uzavření účtu v těchto třech případech. Zblázním se z té špatné komunikace, kterou od nich dostávám.

Automaticky přeloženo:
Barney01
před 6 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že se nacházíte v této situaci. Myslím, že kasino by v takových případech mělo reagovat co nejdříve a pomoci hráči uzavřít účet.

Každopádně, uzavření účtu a sebevyloučení nejsou totéž, a proto pokud chcete účet zavřít, je často relativně snadné ho znovu otevřít.

Pokud byste ale napsali e-mail a snažili se udělat vše, co bylo ve vašich silách, a kasino by vás nadále ignorovalo, podal bych stížnost, stejně jako vy. Momentálně je to ve stavu kontroly, ale náš tým se k tomu brzy dostane.

Doufáme, že to společně vyřešíme a váš účet bude uzavřen.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dobrý den, děkuji za vaši odpověď. Nyní jsem si na vás ohledně toho stěžoval. Ano, mám e-maily a obdržel jsem e-mail, že mi zrušili účet.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mohu ještě zmínit jednu věc? Na samotném webu není nic, co by vás mohlo vyloučit, musíte projít živým chatem a i když řeknete, že máte problém s hazardem, ignorují vás a řeknou vám, abyste napsali e-mail?

Automaticky přeloženo:
Barney01
před 6 měsíci

To je něco velmi smutného.

Takhle by to fungovat nemělo. Zvlášť když hráč mluví o závislosti nebo problémech s hazardem.

Doufám, že to s vámi vyřešíme a váš účet bude nadobro uzavřen.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj!


To snad ne.. žádné informace, ani o tom, že mě nepřijali, viděl jsem to až při přihlášení. žádný důvod proč.. chtěli selfie, se zařízením, na kterém je otevřená stránka. Z nějakého důvodu se mě ptají znovu a taky můj výpis z bankovního účtu.. totální vtip. Celé to trvá už 3 týdny..

Automaticky přeloženo:
juhp9
před 6 měsíci

No, v tomto případě byla stížnost, řekl bych, dobrým krokem.

Pokud jste se nedozvěděli nic víc, není to nejlepší, a proto bych očekával nějaké vysvětlení. V těchto případech se často stává, že je fotografie rozmazaná nebo na ní není nic jasného, ​​co by kasino mělo vidět. Teď už nemám tušení, co by to mohlo být.

Výpis z bankovního účtu je také běžným dokumentem, který kasino požaduje, takže pokud se vám nepodaří projít tímto procesem a nebudete vědět, co dělat dál, náš tým se to pokusí zjistit a pomoci vám.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj

Snažím se ti poslat e-maily, které byly odeslány na Far Pirate.

Automaticky přeloženo:
Barney01
před 6 měsíci

Dobře, předpokládám, že ve vaší stížnosti je to pro Petronelu, můžete mi prosím říct, jestli máte problém, když zmiňujete ty e-maily? Nemůžete něco odeslat, nebo se to nedostane k příjemci?

Vložil jsi ten e-mail správně?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zlobil jsem se na ně a oni se nevrátili jako selhání, takže děkuji

Automaticky přeloženo:
Barney01
před 6 měsíci

Není zač, pokud se objeví něco nového, klidně se podělte. 🙂

Doufám, že všechno dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji i mně


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, můžete se prosím podívat, jestli byly mé e-maily odeslány? Rád bych jich poslal více.

Automaticky přeloženo:
Barney01
před 6 měsíci

Dobrý den, mohli byste nám to laskavě v pondělí připomenout? Jeden z nás se na to s Petronelou podívá. Děkuji. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Děkuji, udělám.

Jen pro vaši informaci, dnes mi přišla odpověď od tlustého piráta, který se omlouval za dohodu a tvrdil, že nemají někoho, kdo by uměl anglicky.

naprosto ignoroval mou stížnost a žádost a z potvrzení, že je můj účet uzavřen, se mi točí hlava.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dnes ráno jsem dostal další odpověď od Fat PIrate. Vypadá to, že procházejí e-maily, které jsem jim poslal minulou noc, a znovu se omlouvají, že nemají někoho, kdo mluví anglicky, a mohou potvrdit, že můj účet je nyní uzavřen, ALE pokud bych si ho chtěl znovu otevřít, mohl bych je kontaktovat...

Automaticky přeloženo:
Barney01
před 6 měsíci

Nemůžeš je tedy kontaktovat emailem? Nemyslím si, že je to nejlepší nápad, pokud chceš účet jednou zavřít a pak ho znovu otevřít atd. Pak, když ho budeš chtít znovu zavřít a uvidíš, jak dlouho to trvalo, může nastat problém. Myslím, že když už něco chceš, měl bys si za tím stát.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 89
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.