před 7 měsíci
Někdy ano, ale nevěřím, že jsem to udělal pro tuhle, co jsem možná udělal. Miluji je a zároveň je nenávidím, víš, lol
I do sometimes,I don't believe I did for this one I might have. I love and hate them ya know lol
Někdy ano, ale nevěřím, že jsem to udělal pro tuhle, co jsem možná udělal. Miluji je a zároveň je nenávidím, víš, lol
I do sometimes,I don't believe I did for this one I might have. I love and hate them ya know lol
Prosím, pomozte někdo!
Kasino Fatpiratr nevyplácí výhry a myslím si, že je to ztráta času.
05.11. Vložil jsem 15 000 HUF. Dostal jsem bonus, hodně jsem s ním roztočil a pak jsem na automatu Rotten vyhrál 649 000. Spustil jsem výběry. Nedovolilo mi vybrat 150 tisíc najednou, v chatu psali, že se jedná o denní limit. Zeptal jsem se, jak dlouho to bude trvat, jestli musím něco dělat, řekli, že je vše v pořádku, nic není potřeba, asi 3 dny a dostanu to. O 24 hodin později jsem přidal dalších 150 a pak po 24 hodinách dalších 150, takže 450 000 HUF, na které čekám. Čas plynul, na konci týdne, po 5 pracovních dnech jsem se na to zeptal. Dostal jsem stejnou odpověď: buďte trpěliví, je mnoho výběrů, mnoho žádostí, trochu se propadly. Pak o 7 dní později stejná odpověď. O 9 dní později jsme se dostali do bodu, kdy po mně požadovali dokumenty. Nahrál jsem je, ale nic, nepřijali selfie, hodili ho zpět i s prohlášeními. Nic se neděje. Myslím, že jen ztrácejí čas. Je to pořád ta samá šablona! Prosím, pomozte! Chci dostat své peníze!!
Please, someone help!
Fatpiratr casino does not pay out and I think it is wasting time.
05.11. I deposited 15,000 HUF. I got a bonus, I spun it a lot and then won 649,000 on the Rotten slot machine. I started the withdrawals. It did not allow me to withdraw 150 thousand at once, the chat wrote that this was the daily limit. I asked how long it would take, do I need to do anything, they said everything is fine, nothing is needed, about 3 days and I will receive it. 24 hours later I added another 150 and then another 150 after 24 hours, so 450,000 HUF that I am waiting for. Time passed, at the end of the week, after 5 working days I asked about it. I got the same answer: be patient, there are many withdrawals, many requests, they slipped a little. then 7 days later the same answer. 9 days later we got to the point where they asked for my documents. I uploaded them but nothing, they didn't accept the selfie, they threw it back and the statements too. Nothing happens. I think they're wasting time. It's always the same template thing! Please help! I want to get my money!!
Zdravím, vidím, že to nebyl zrovna nejpříjemnější zážitek.
Zkusme se ale prozatím zaměřit na fakt, že abyste peníze dostali, musíte projít ověřením. Kasino si samozřejmě mohlo dokumenty vyžádat dříve a ne až po 9 dnech, takže naprosto chápu vaši frustraci.
Každopádně, řekli ti, proč tvé selfie nebylo přijato? Je to jediná věc, která neprošla a ostatní dokumenty byly v pořádku?
Greetings, not the most pleasant experience, I see.
However, let's try to focus for the moment on the fact that you have to go through verification to get the money. Obviously the casino could have asked for the documents sooner and not after 9 days, so I totally understand your frustration.
Anyway, did they tell you why your selfie wasn't accepted? Is that the only thing that didn't go through and the other documents were fine?
Ahoj, četl jsem stížnost ohledně uzavření jejího účtu a tlustého piráta, který nic nedělá.
Mám stejný problém. Napsal jsem jim tři e-maily, tohle je na zadní straně živého chatu, kde mi říkali, abych jim napsal e-mail, než jsem je kontaktoval v březnu, že mi zrušili účet. To se nikdy nestalo a já si mohl zahrát. Napsal jsem jim v křehkém stavu, že jsem přišel o peníze přes živý chat a prosil je, aby mi zrušili účet kvůli mé závislosti a duševnímu stavu. Řekli mi, abych jim napsal e-mail.
Nevím, kolik e-mailů jsem už poslal/a a pořád dostávám stejnou odpověď, že můj e-mail je ten špatný, se kterým jsem ho otevřel/a. Myslím, že jsem se spletl/a v jednom písmenu, ale na to mi nikdo neodpověděl, když jsem požádal/a o uzavření účtu v těchto třech případech. Zblázním se z té špatné komunikace, kterou od nich dostávám.
Hi I have read a complaint regarding closing her account and fat pirate not actionong
i I am having the same trouble I emailed them three times this is on the back of live chat telling me to email than I had contact in March of this saying they had closed my account this never happened and I have been able to gamble I messaged them in a frail state of losing my money through live chat begging them to close my account due to my addiction and mental state was told to co tact by email sgain
i I don’t know how many emails I have sent and keep getting the same response that my email is the wrong one I opened with I think I did make a mistake by one letter but this was never replied to when I asked to close my account on the theee occasions I am going out of my mind by the poor communication I am getting form them
Dobrý den, je mi líto, že se nacházíte v této situaci. Myslím, že kasino by v takových případech mělo reagovat co nejdříve a pomoci hráči uzavřít účet.
Každopádně, uzavření účtu a sebevyloučení nejsou totéž, a proto pokud chcete účet zavřít, je často relativně snadné ho znovu otevřít.
Pokud byste ale napsali e-mail a snažili se udělat vše, co bylo ve vašich silách, a kasino by vás nadále ignorovalo, podal bych stížnost, stejně jako vy. Momentálně je to ve stavu kontroly, ale náš tým se k tomu brzy dostane.
Doufáme, že to společně vyřešíme a váš účet bude uzavřen.
Hello, I'm sorry you're in this situation. I think the casino should react as soon as possible in such cases and help the player to close the account.
Anyway, closing an account and self-exclusion are not the same thing and therefore if you want to close an account it is often relatively easy to reopen it.
But if you wrote email and tried to do everything you could and the casino continues to ignore you, I would proceed to file a complaint as you did. It's in review status for now but our team will get to it soon.
Hopefully we can resolve this together and you will have your account closed.
Dobrý den, děkuji za vaši odpověď. Nyní jsem si na vás ohledně toho stěžoval. Ano, mám e-maily a obdržel jsem e-mail, že mi zrušili účet.
Hi thank you for your reply I have now raised a complaint with yourselves regarding this yes I have emails and I received an email saying that they had closed my account
Mohu ještě zmínit jednu věc? Na samotném webu není nic, co by vás mohlo vyloučit, musíte projít živým chatem a i když řeknete, že máte problém s hazardem, ignorují vás a řeknou vám, abyste napsali e-mail?
Can I raise one more point there is nothing on the actual site to self exclude you have to go through live chat and even when you say you have a gambling problem they ignore you and tell you to email
To je něco velmi smutného.
Takhle by to fungovat nemělo. Zvlášť když hráč mluví o závislosti nebo problémech s hazardem.
Doufám, že to s vámi vyřešíme a váš účet bude nadobro uzavřen.
That is something very sad.
It shouldn't work like this. Especially, when player talking about addiction or gambling problem.
I hope we can solve it with you and your account will be closed for good.
Ahoj!
To snad ne.. žádné informace, ani o tom, že mě nepřijali, viděl jsem to až při přihlášení. žádný důvod proč.. chtěli selfie, se zařízením, na kterém je otevřená stránka. Z nějakého důvodu se mě ptají znovu a taky můj výpis z bankovního účtu.. totální vtip. Celé to trvá už 3 týdny..
Hi!
No way.. no info, not even about not being accepted, I just saw it when I logged in. no reason why.. they asked for a selfie, with a device that has the site open. For some reason they are asking again and my bank statement too.. total joke. The whole thing has been going on for 3 weeks..
No, v tomto případě byla stížnost, řekl bych, dobrým krokem.
Pokud jste se nedozvěděli nic víc, není to nejlepší, a proto bych očekával nějaké vysvětlení. V těchto případech se často stává, že je fotografie rozmazaná nebo na ní není nic jasného, co by kasino mělo vidět. Teď už nemám tušení, co by to mohlo být.
Výpis z bankovního účtu je také běžným dokumentem, který kasino požaduje, takže pokud se vám nepodaří projít tímto procesem a nebudete vědět, co dělat dál, náš tým se to pokusí zjistit a pomoci vám.
Well then, the complaint was a good move in this case I would say.
When you have not learned anything more it is not the best and therefore I would expect some explanation. Often in these cases it happens that the photo is blurry or there is not something clear that the casino needs to see. I have no idea what it could be now.
The bank statement is also a common document that the casino asks for, so if you fail to go through the process and don't know what to do next, our team will try to find out and help you.
Ahoj
Snažím se ti poslat e-maily, které byly odeslány na Far Pirate.
Hi
i a trying to send the emails to you that was sent to far pirate
Dobře, předpokládám, že ve vaší stížnosti je to pro Petronelu, můžete mi prosím říct, jestli máte problém, když zmiňujete ty e-maily? Nemůžete něco odeslat, nebo se to nedostane k příjemci?
Vložil jsi ten e-mail správně?
Okay, I suppose this is for Petronela in your complaint, can you please tell me if you have a problem when you mention the emails? Are you unable to send something or is it not reaching the recipient?
You pasted the email correctly?
Není zač, pokud se objeví něco nového, klidně se podělte. 🙂
Doufám, že všechno dobře dopadne.
You are welcome, if something new comes up, feel free to share. 🙂
I hope everything turns out well.
Dobrý den, mohli byste nám to laskavě v pondělí připomenout? Jeden z nás se na to s Petronelou podívá. Děkuji. 🙏
Hello, can you kindly remind us on Monday? One of us will check that out with Petronela. Thank you. 🙏
Děkuji, udělám.
Jen pro vaši informaci, dnes mi přišla odpověď od tlustého piráta, který se omlouval za dohodu a tvrdil, že nemají někoho, kdo by uměl anglicky.
naprosto ignoroval mou stížnost a žádost a z potvrzení, že je můj účet uzavřen, se mi točí hlava.
Thank you will do
gjust for your information I had a reply from fat pirate today apologising for dealt saying that they did not have an English apeaker
titally ignored my complaint and request and to confirm my account is now closed my head is spinning
Dnes ráno jsem dostal další odpověď od Fat PIrate. Vypadá to, že procházejí e-maily, které jsem jim poslal minulou noc, a znovu se omlouvají, že nemají někoho, kdo mluví anglicky, a mohou potvrdit, že můj účet je nyní uzavřen, ALE pokud bych si ho chtěl znovu otevřít, mohl bych je kontaktovat...
Had another response from Fat PIrate this morning it looks like they are going through my emails I sent them last wokend they are apologizing again that they do not have an English speaker and can confirm that my account is now closed d BUT if I would like to reopen my account to contact them
Nemůžeš je tedy kontaktovat emailem? Nemyslím si, že je to nejlepší nápad, pokud chceš účet jednou zavřít a pak ho znovu otevřít atd. Pak, když ho budeš chtít znovu zavřít a uvidíš, jak dlouho to trvalo, může nastat problém. Myslím, že když už něco chceš, měl bys si za tím stát.
Can't you contact them by email then? I don't think that's the best idea if you want to close the account once and then open it again, etc. Then when you want to close it again and see how long it took, there might be a problem. I think once you want one thing you should stand behind it.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.