Jsem zde od 30. března a dnes je 18. dubna a stejně jako vy jsem v jednom z jejich sesterských obchodů VIPERWIN, aniž bych stahoval své přihlášky. 
I have been here since March 30th and today is April 18th and like you I am in one of their sister stores VIPERWIN without withdrawing my applications. 
Yo llevo desde el dia 30 de marzo y hoy es 18 de abril y al iguál que tú estoy en una de sus casas hermanas VIPERWIN sin retirar mis solicitudes
I still believe and hope that the money will come to us.
Stále věřím a doufám že nám peníze přijdou
Ano...špatné a pozdě a kousek po kousku a každý den prosit, to není to, co nabízejí a ještě méně jsem očekával, když jsem utratil spoustu svých peněz, abych jim věřil, a teď v mém případě Viperwin nevrátil jediné euro od 30. března, procházím špatným ekonomickým obdobím a musím si půjčovat peníze ze dne na den a tito lidé peníze nevracejí a mohou dělat, co jim důvěřují a kdy jim dají čas, aby s jejich penězi vydělali finančních prostředků.
Yes...bad and late and little by little and begging every day, that is not what they offer and even less I expected when I have spent a lot of my money trusting them, and now in my case Viperwin has not reimbursed a single euro since March 30, I am going through a bad economic time and I have to borrow money for day to day and these people do not reimburse the money and they can do whatever they please, they make people who trust them with their money sick and do this to them when it comes time to withdraw funds.
Si...mal y tarde y poco a poco y suplicando cada día,eso no es lo que ofrecen y menos yo esperaba cuando he gastado confiando mucho de mi dinero,y ahora en mi caso viperwin no reintegre un solo euro desde el 30 de marzo,que estoy pasando un momento malo economico y tenga que pedir dinero prestado para el día a dia y esta gente no reintegre el dinero y puedan hacer lo que les plazca,enferman a las personas que confian su dinero y les hacen esto a la hora de retirar fondos.
Bonusy jsou v pořádku, ale kasino vyžaduje, abyste si před registrací vybrali bonus. To se mi nelíbí. Existuje možnost ji neaktivovat, ale co se stane, když si to rozmyslím? Připadá mi trochu hloupé to udělat před provedením vkladu. Proto jsem se ještě ani nezaregistroval. Budu dál hledat dobré kasino.
The bonuses are okay, but the casino requires you to select a bonus before registering. I don't like that. There's the option to not activate it, but what happens if I change my mind? I find it a bit silly to do it before I make a deposit. That's why I haven't even registered yet. I'll just keep looking for a good casino.
Bonuses sind oke aber der casino verlangt vor der registrierung einen bonus auszuwählen. Das gefällt mir nicht. Da ist die möglichkeit ihn nicht zu aktivieren aber wenn ich meine meinung ändere was passiert dann?Bevor ich eine einzahlung tätige, finde ich das etwas blöd. deshalb habe ich mich nicht einmal registriert ich werde einfach weiter nach einem guten casino suchen.
Konečně nějaká dobrá zpráva. ☘️
Jak dlouho to nakonec trvalo?
Finally some good news. ☘️
How long did it take in the end?
Konečne nejaké dobré správy. ☘️
Ako dlho to nakoniec trvalo?
To není úplně špatné, řekl bych, i když dnes hráči očekávají peníze mnohem dříve.
Co myslíte, je to hodně? Budete stále hrát v tomto kasinu? 🙂
That's not entirely bad, I would say, even though today players expect money much sooner.
What do you think, is that a lot? Will you still play at this casino? 🙂
To nie je úplne zlé by som povedal aj keď dnes hráči očakávajú peniaze omnoho skôr.
Čo na to hovoríš ty, je to veľa? Budeš ešte v tomto kasíne hrať? 🙂
Pokud je to stejné jako moje zkušenost, dostali byste výplatu následující den, první platba trvala věky Měl jsem několik výplat, protože všechny byly vyplaceny následující den, dokonce i v sobotu
If it’s the same as my experience you would get paid the next day first payment took ages I have had several payouts since they have all been paid the next day even on a Saturday
I'm used to winnings being paid out within the next day at the most. I'm trying to cancel my Fatpirate account but it's not working.
Jsem zvyklí na vyplacení výher maximálně do dalšího dne pokouším se u Fatpirate zrušit účet ale nejde to
Pokud je to stejné jako moje zkušenost, dostali byste výplatu následující den, první platba trvala věky Měl jsem několik výplat, protože všechny byly vyplaceny následující den, dokonce i v sobotu
If it’s the same as my experience you would get paid the next day first payment took ages I have had several payouts since they have all been paid the next day even on a Saturday
To je dobré, ne? 🙂
Někteří hráči mohou mít problém, když je první výběr zpožděn a dělají z toho závěr. Většinou to znamená, že v takovém kasinu nechtějí hrát.
Když to překonáte (v některých kasinech, jako je toto), uvidíte, že rychlost je mnohem lepší.😀
That is good, isn't it? 🙂
Well, some players can have a problem when first withdrawal is delayed and they make a conclusion out of that. Most of the times it means they do not want to play in such casino.
When you overcome this (in some casinos like this) you can see the speed is much better.😀
Oh, dobře, a můžeš mi říct, proč to nefunguje? Kontaktovali jste podporu, abyste zjistili, zda vám mohou pomoci?
Oh, okay, and can you tell me why it doesn't work? Have you contacted support to see if they can help you?
Aha, dobre a vieš mi povedať aj prečo to nejde? Kontaktoval si podporu, či by ti vedeli pomôcť?
Požádal jsem o uzavření mého účtu FP a moje banka mě upozornila na nějaké podezřelé transakce
Zdá se, že jsem byl hacknut. Požádal jsem o to prostřednictvím e-mailu i na živém chatu (nepomohla) a zdá se, že s Velkou Británií nejednají, ale stejně si vezmou peníze.
Je to zavádějící, protože na webu mají tlačítko v angličtině.
I've asked for my FP account to be closed and my bank have alerted me to some suspicious transactions
It appears that I was hacked.I have asked for the via both email and on live chat( she was not helpful) and it appears that they dont deal with the UK, but they'll take the money anyway.
It's misleading as they have an Engish button on the site.
To je jistě nešťastná situace, ale abych pravdu řekl, moc nechápu, jak je do toho kasino zapleteno.
Chápu správně, že váš bankovní účet byl napaden? Nebo jsi měl na mysli svůj účet v kasinu, prosím?
Doufám, že jste byli schopni udržet své peníze v bezpečí. 🙏
Z recenze kasina skutečně vidím, že podle našich informací toto kasino nepřijímá hráče z Velké Británie.
Podařilo se vám tam otevřít účet? 🤔
That is an unfortunate situation for sure, but I don't really understand how the casino is involved in all this, to tell you the truth.
Do I understand correctly that your bank account was hacked? Or did you mean your account in the casino, please?
I hope that you were able to keep your money safe. 🙏
From the review of the casino, I can actually see that, according to our information, this casino doesn't accept players from the UK.
Were you able to open an account there? 🤔
Musím říct, že mě mile překvapili, v pátek požádali o výběr a v pondělí už to bylo na mém účtu. Žádné potíže, žádné problémy, podpora je velmi skriptovaná, ale všichni jsou. Měli jsme mnohem horší dobu výběru z jiných míst. V mé situaci dávám 5 hvězdiček.
I have to come to say they pleasently surprised me, requested withdraw Friday and by Monday it was in my bank. No hassle no issues,support it very scripted but they all are. Delt with MUCH worse withdraw times from other places. In my situation I give 5 stars
Ahoj, jsem rád za tvou dobrou zkušenost. Jak dlouho jsi musel čekat na výběry v jiných kasinech? Byl tam nějaký problém, nebo ne? Jakou platební metodu jsi použil?
Hey, I'm glad for your good experience. So how long did you have to wait in other casinos for your withdrawals? Was there any problem or not? What payment method did you use?
Myslím, že Sunrise Slots trvalo pár měsíců, a tak jsem se seznámil s Casino Meister. Jakmile se zapojili, dostal jsem zaplaceno. Myslím, že i moje místní bclc (vládní loterie) trvá několik pracovních dnů... Brango, Hell Spin a Rocket Lay, všechny vyplatí během pár hodin. Vždycky použiji elektronický převod prostředků, abych zaplatil a dostal zaplaceno.
I think sunrise slots took a few months,which is how I came to know casino meister. As soon as they got involved I got paid. I mean even my local bclc (government run lottery) takes a few business days....brango,hell spin and rocket lay all pay in a few hours .I always do e-transfer fund to pay and get paid
Díky za odpověď, hezky jste to popsal/a.
Co se týče Sunrise Slot, vím, že toto kasino dříve vyplácelo hráče poměrně pozdě a už dlouho jsem o nich neslyšel.
Každopádně, využíváš i nějaké bonusy, nebo nejsi fanoušek? 🙂
Thanks for the reply, you described it nicely.
As for Sunrise Slot, I know that this casino used to pay out players quite late and I haven't heard from them for a long time.
Anyway, do you also use any bonuses or are you not a fan? 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.