Nemyslím si, že by země měla problém. Zkuste tedy počkat a uvidíte, co se bude dít v příštích dnech a zda získáte nějaké nové informace. Pak uvidíme, jaký bude další rozumný postup.🙂
I don't think the country would be a problem. So try to wait and see what happens in the next few days and if you get any new information. Then we will see what the sensible next step is.🙂
poplatky jsou různé pokaždé, když si myslím, že to souvisí s měnou, zdá se, že používají různé měny, pokud jsou to libry bez poplatku, ale nás euro Dal jsem si 50 £, když mi z banky naposledy strhli 53 £ Vzal jsem si 300 z minulého týdne Mám v bance 297 a moje banka mi účtovala 4 £ směnný poplatek
the fees are different every time I think it’s to do with the currency they seem to use different currencies if it’s pounds no charge but us euro I put 50£ on last time they took 53£ out of my bank I took 300 of last week I got 297 in my bank and my bank charged me 4£ exchange fee
Z toho, co potřebujete pomoci?ja pierdolę co za tepe debile tu piszą
From what you need help ?ja pierdolę co za tepe debile tu piszą
Ahoj,
Cítím nedorozumění – tak mi dovolte pomoci!
Za prvé, píšete ve vláknu o FatPirate Casino 👈, takže to není v podstatě hra, ale spíše kasino. Potřebujete prosím nějakou formu konkrétní pomoci ohledně kasina? pokud ano, popište podrobnosti. Pokud ne, mluvíte místo toho o nějaké konkrétní hře?
Počkám na pokračování. 🙏
Hello,
I sense misunderstanding—so, let me help out!
First of all, you're posting in a thread about the FatPirate Casino 👈 thus, it is not pretty much a game but rather a casino. Do you need any form of specific assistance regarding the casino issue, please? if so, please describe specifics. If not, are you talking about any specific game instead?
I'll wait for the follow-up. 🙏
Soucítím s vaší situací a skutečností, že zde nebudete vkládat více.
Nicméně, proč si myslíte, že by země měla být ve vašem případě problém?
I sympathize with your situation and the fact you won't deposit here more.
Nevertheless, why you think country should be a problem in your case?
poplatky jsou různé pokaždé, když si myslím, že to souvisí s měnou, zdá se, že používají různé měny, pokud jsou to libry bez poplatku, ale nás euro Dal jsem si 50 £, když mi z banky naposledy strhli 53 £ Vzal jsem si 300 z minulého týdne Mám v bance 297 a moje banka mi účtovala 4 £ směnný poplatek
the fees are different every time I think it’s to do with the currency they seem to use different currencies if it’s pounds no charge but us euro I put 50£ on last time they took 53£ out of my bank I took 300 of last week I got 297 in my bank and my bank charged me 4£ exchange fee
Chápu, ptal jsem se, protože třeba u nás to funguje tak, že kasino takové poplatky mít nemusí, ale banka ano. Když jdu hrát hazardní hry, mají také nějaké poplatky a dostanu peníze navíc, ale nejdou do kasina.
Každopádně děkuji za upřesnění a přeji hodně štěstí ve hře.🙂
I understand, I asked because, for example, in our country it works in such a way that the casino doesn't have to have such fees, but the bank does. When I go gambling, they also have some fees and I get charged extra money, but it doesn't go to the casino.
Anyway, thank you for the clarification and I wish you the best of luck in the game.🙂
Dobře, chápu váš názor na kasino a vaše zkušenosti.
Ale můžete mi prosím odpovědět a více upřesnit můj dotaz?
Alright I understand your opinion on the casino and your experience.
But can you please answer me and elaborate more on my question?
Vážený uživateli, pokud hledáte jakoukoli formu pomoci, navrhuji, abyste se zdrželi zneužívání a začali více přemýšlet o svých slovech. Pokud se budete takto chovat i nadále, nebudeme vám na fóru věnovat žádnou pozornost a urážlivé příspěvky budou místo toho přímo mazány.
Zatím si prosím uvědomte, že jste ještě ani nepodali oficiální stížnost; tak Jaro právě probíral vaši situaci.
Buď v klidu, prosím.
Dear user, if you seek any forms of help, I suggest you refrain from abusing and start thinking more about your words. If you keep behaving like this, we will pay you no attention on the forum, and abusive posts will be directly deleted instead.
For now, kindly mind that you have not yet even submitted an official complaint for example; thus, Jaro has been just discussing your situation.
Be calm, please.
Myslím, že se vám to nebude líbit, ale přímá spolupráce je vždy lepší než boj s kasinem. Pokuste se poskytnout to, co chtějí, a buďte s tím hotovi co nejdříve. Každý může začít křičet, jakmile dostane peníze z webu, nemyslíte?
I imagine you are not going to like that, but direct cooperation is always better than fighting the casino. Try to provide what they want and be done with that as soon as you can. Anyone may start yelling once they get the money out from the site, don't you think?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.