Ahoj.
Jestli můžu....
Možná také potřebujete pomoc? co se děje?
Neváhejte a dejte nám vědět; moji kolegové z týmu pro stížnosti jsou připraveni se na to v případě potřeby podívat.
Hello.
If I may....
Do you perhaps need help too? What's going on?
Feel free to let us know; my colleagues from the Complaint Team are ready to give it a look if necessary.
Moje poslední 2 výplaty ve výši 800/300 byly vyplaceny následující den na mou kartu, kterou jsem použil k uložení mých prvních 3 výplat, trvalo 3 celé pracovní dny plus byly státní svátky a víkendy, takže to trvalo 6/7 dnů
My last 2payouts of 800/300 were payed on the next day on my card I used to deposit my first 3 payouts took 3 full working days plus there was bank holidays and weekends so it took 6/7days
Jménem ostatních moc děkuji za podrobnosti.
On behalf of others, thank you very much for the details.
Dobrý den, v tomto vlákně si můžete přečíst, co říkají hráči. Myslím, že je to mix, někomu to trvalo déle a jinému kratší dobu.
Každopádně bych řekla, že by to rozhodně nemělo trvat tak dlouho jako teď, měsíc. Co vám kasino řeklo a jaký důvod uvedlo tak dlouhé čekání? Jste již ověřeni v kasinu nebo to ještě nebylo nutné?
Přesto bych asi uvažoval o podání stížnosti a náš tým by se vám pokusil nějak pomoci.
Ale ještě předtím potřebuji znát odpověď na tyto otázky, takže jsem si jistý, že se můžeme alespoň pokusit pomoci.
Dejte mi vědět, zda byste o takové možnosti uvažovali. 🙂
Hello, you can read what players say in this thread. I think it's a mix, some took longer and others shorter.
Anyway, I would say that it definitely shouldn't take as long as it is now, a month. What did the casino say to you and what reason did they give for waiting so long? Are you already verified with the casino or was it not necessary yet?
Still, I would probably think about lodging a complaint and our team would try to help you somehow.
But before that I need to know answer to these questions so I'm sure we can at least try to help.
Let me know if you would consider such an option. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.