Ahoj.
Jestli můžu....
Možná také potřebujete pomoc? co se děje?
Neváhejte a dejte nám vědět; moji kolegové z týmu pro stížnosti jsou připraveni se na to v případě potřeby podívat.
Hello.
If I may....
Do you perhaps need help too? What's going on?
Feel free to let us know; my colleagues from the Complaint Team are ready to give it a look if necessary.
Moje poslední 2 výplaty ve výši 800/300 byly vyplaceny následující den na mou kartu, kterou jsem použil k uložení mých prvních 3 výplat, trvalo 3 celé pracovní dny plus byly státní svátky a víkendy, takže to trvalo 6/7 dnů
My last 2payouts of 800/300 were payed on the next day on my card I used to deposit my first 3 payouts took 3 full working days plus there was bank holidays and weekends so it took 6/7days
Jménem ostatních moc děkuji za podrobnosti.
On behalf of others, thank you very much for the details.
Dobrý den, v tomto vlákně si můžete přečíst, co říkají hráči. Myslím, že je to mix, někomu to trvalo déle a jinému kratší dobu.
Každopádně bych řekla, že by to rozhodně nemělo trvat tak dlouho jako teď, měsíc. Co vám kasino řeklo a jaký důvod uvedlo tak dlouhé čekání? Jste již ověřeni v kasinu nebo to ještě nebylo nutné?
Přesto bych asi uvažoval o podání stížnosti a náš tým by se vám pokusil nějak pomoci.
Ale ještě předtím potřebuji znát odpověď na tyto otázky, takže jsem si jistý, že se můžeme alespoň pokusit pomoci.
Dejte mi vědět, zda byste o takové možnosti uvažovali. 🙂
Hello, you can read what players say in this thread. I think it's a mix, some took longer and others shorter.
Anyway, I would say that it definitely shouldn't take as long as it is now, a month. What did the casino say to you and what reason did they give for waiting so long? Are you already verified with the casino or was it not necessary yet?
Still, I would probably think about lodging a complaint and our team would try to help you somehow.
But before that I need to know answer to these questions so I'm sure we can at least try to help.
Let me know if you would consider such an option. 🙂
Ahoj
Čekám téměř 5 dní na svůj výběr. Můžete mi pomoci?
Hi
I have been waiting nearly 5 days for my withdrwal ..Can You help me?
Dobrý den, bylo by nejlepší začít tím, že znáte důvod čekání? Je to váš první výběr nebo ne? Bylo pro vás nutné ověření v kasinu?
Dejte mi prosím vědět.
Hello, would it be best to start by saying if you know the reason for the wait? Is this your first withdrawal or not? Was it necessary for you to verify at the casino?
Please let me know.
Ano, je to můj první výběr, ale neptají se na žádné ověření jako každé kasino z této skupiny, všude jsem čekal dlouho, ale max 5 dní, tady je skoro 7 dní ...
Yes is It my first withdrwal but They don ask about any verication like every casinos from this group, everywhere I have been waitng long time but max 5 days,here is nearly 7 days ...
Žádám jejich podporu e-mailem a obdržel jsem informaci ''na straně vašeho poskytovatele plateb došlo k mírnému zpoždění při zpracování transakce.'' Stále moji žádost nepřijali, tak jak je to možné???
I ask Their support by email and I received info ''there is a slight delay on your payment provider's side in processing the transaction.'' They still not accepted my request so how is IT possible???
Děkuji za odpověď, pokud říkají, že došlo ke zpoždění, zkusil bych počkat. Je důležité si pamatovat, že víkendy často nezahrnují výběry, a i když jste obvykle vždy dostávali peníze ze sesterských kasin, nebál bych se, že je zde nedostanu. Klidně se občas mrkněte, jak se věci mají, nechte peníze a nehazardujte s nimi, a pokud to bude trvat moc dlouho a nebudete mít peníze do konce tohoto týdne, otevřel bych reklamaci.
Myslíš, že to vydržíš?
Thanks for the reply, if they say there is a delay I would try to wait. It's important to remember that weekends don't often involve withdrawals, and while you've usually always gotten money from sister casinos, I wouldn't worry about not getting it here. Feel free to check in from time to time to see how things are going, leave the money and don't gamble with it, and if it goes on too long and you don't have the money by the end of this week, I would open a complaint.
Do you think you can hold out?
Začal jsem na tomto webu před několika měsíci a měl jsem od nich mnoho výplat, první platba trvala týden, bylo to přes období svátků, od té doby jsem měl několik výplat od 800 £ do 100 £ a zaplatili další den, dokonce i o víkendech mezi 6:00 a 9:00 uk čas mám je vrátit na svou kartu používám k vkladu nebral jsem tam víc bankovního převodu jsem zkoušel více než bankovní limit je tam 3 dny tak nevím, jestli to ovlivní čas, doufám, že vám to půjde dobře. Jeffe
I started on this site a few months ago ago and have had many payouts from them the first payment took over a week it was over the festive period since then I have had several payouts from 800£ to 100£ and they have paid the next day even weekends tbetween 6am and9am uk time I have them pay back onto my card I use to deposit I tried a bank transfer it took 3 days there is a daily withdrawal limit I have not tried to take more than that of so I don’t know if that effects the time hope it goes well for you. Jeff
Z vaší strany docela dobrá zkušenost, řekl bych. Čekací doby na výběr nebyly ve vašem případě dlouhé a tak nevím, zda to bylo kvůli částce nebo způsobu platby.
Každopádně, hraješ tam ještě nebo už tolik ne?
Pretty good experience on your part then I'd say. Waiting times for withdrawal were not long in your case and so I don't know if it was because of the amount or the payment method.
Anyway, are you still playing there or not so much anymore?
Hraji pravidelně na tlustém pirátovi Rád hraji bouřlivé hry, od první jsem neměl problém s výběry neomezují vklady žádné upozornění každou hodinu při hraní jediné stížnosti, které bych měl, jsou poplatky za směnné kurzy a platby neustálé smsky odtamtud sesterské stránky
i play regularly on fat pirate I like playing the thunderstruck games not had a problem with withdrawals since the first one they don’t restrict deposits no time warning every hour when playing the only complaints I would have is the fees for exchange rates and payments the constant texts from there sister sites
Hraji pravidelně na tlustém pirátovi Rád hraji bouřlivé hry, od první jsem neměl problém s výběry neomezují vklady žádné upozornění každou hodinu při hraní jediné stížnosti, které bych měl, jsou poplatky za směnné kurzy a platby neustálé smsky odtamtud sesterské stránky
i play regularly on fat pirate I like playing the thunderstruck games not had a problem with withdrawals since the first one they don’t restrict deposits no time warning every hour when playing the only complaints I would have is the fees for exchange rates and payments the constant texts from there sister sites
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.