před 3 měsíci
S jinými kasiny, kde hraji, jsem měl dobrou zkušenost... doufám, že se vám podaří dostat své výhry co nejdříve.
i had a good experience to other casinos here i'm playing.. hoping you guys can get your payouts in the nearest time
S jinými kasiny, kde hraji, jsem měl dobrou zkušenost... doufám, že se vám podaří dostat své výhry co nejdříve.
i had a good experience to other casinos here i'm playing.. hoping you guys can get your payouts in the nearest time
S kterým kasinem jste měli dobrou zkušenost? Čekám na výběry, ale excitewin mi ztěžuje získání výher.
Which casino did you have a good experience with? I'm waiting for the withdrawals, but excitewin is making it difficult for me to receive my winnings.
Qual Casino teve boa experiência? Estou aguardando os saques, mas o excitewin está difícil eu receber meus ganhos.
Je to 13 dní, co jsem obdržel výběr 1 500 BRL. Upřímně řečeno, je čím dál těžší hrát v kasinech, je těžké od nich peníze dostat. Tomás mi stále neodpověděl na mou veřejnou stížnost, přeposlal jsem mu všechny e-maily z kasina.
It's been 13 days since I received my withdrawal of 1,500 BRL, honestly it's getting harder and harder to play in casinos, it's hard to receive from them, my public complaint Tomás still hasn't replied to me, I've forwarded all the emails from the Casino to him.
Hoje fez 13 dias que não recebi meu saque de 1.500 BRL, sinceramente está cada vez mais difícil jogar nos casinos, está difícil receber deles, minha reclamação pública Tomás ainda não me respondeu, encaminhei todos e mail do Casino para ele.
V pravém horním rohu stížnosti je časovač, na který musí Tomáš reagovat.
Co se týče kasin, chápu, že někdy je nejlepší zůstat u kasina, kde jste téměř nikdy neměli žádné problémy. Někdy je to těžké, řekl bych, ale musíte myslet pozitivně.
To je asi vše, co nám zbývá.
At the top right of the complaint, there is a timer that Tomas has to respond to.
As for casinos, I understand that sometimes it's best to stick with a casino where you've almost never had any problems. It's difficult sometimes, I would say, but you have to think positively.
That's probably all we have left.
Ano, viděl jsem časovač, zbývá 1 den a 13 hodin. Víte, že v kasinu není snadné vyhrát na automatech. Když výhry získáme logaritmem štěstí v náš prospěch, přijde kasino, které si vezme vaše peníze, a když vyhrajete, kasino vám nevyplatí. Tato kasina odrazují hráče. Zůstaňte 13 dní na zaplacení a pak zjistíte, jestli zaplatí. To je naprostá nečestnost. Kasino si nezaslouží vysoké hodnocení, které jste jim dali. Zneužívají své hodnocení k tomu, aby oklamali některé hráče a získali větší zisky tím, že některým hráčům nevyplatí. To je hrozné.
Yes I saw the timer there is 1 day and 13 hours left, you know that Casino is not easy to get winnings in slots, when we get winnings by luck logarithm in our favor, then comes a Casino that is there to take your money and when you win the Casino does not pay, these casinos are discouraging players, stay 13 days to pay and will know if they will pay this is total dishonesty, a Casino that does not deserve the high rating you have given them, they are using their rating to deceive some players to get more profits by not paying some players, this is terrible.
Sim vi o cronômetro faltam 1 dia e 13 horas, você sabe que Casino não é fácil obter ganhos nos slots, quando obtemos ganhos por sorte logaritmo a nosso favor, depois vem um Casino que está lá para receber seu dinheiro e quando você ganha o Casino não paga, esses casinos vão desanimando os jogadores, ficar 13 dias para pagar e vai saber se irão pagar isso é uma desonestidade total, um Casino que não merece a nota alta que vocês atribuíram a eles, eles estão usando a nota deles para enganar alguns jogadores para obter mais lucros através do não pagamento de alguns jogadores, isso é terrível.
Chápu vaši frustraci. Někdy kasinům trvá zbytečně dlouho, než vám pošlou peníze, a nepřekvapuje mě, že někteří hráči jsou z toho nespokojení. Ale počkejme si, až se celý případ vyřeší, protože to je asi jediná věc, která nás posune dál.
I understand your frustration. Sometimes it takes casinos an unnecessarily long time to send you your money, and I'm not surprised that some players are unhappy about this. But let's wait for the whole case to be sorted out, because that's probably the only thing that will move us forward.
Jaro, 15. září jsem obdržel(a) výhru 1 500 brazilských realů. Označil(a) jsem svou stížnost jako vyřešenou a děkuji za vaši pomoc. 
Jaro I received my winnings of 1,500 BRL on 15/09 I have marked my complaint as resolved and thank you for your help.
Jaro recebi meus ganhos de 1.500 BRL em 15/09 marquei minha reclamação como resolvida e agradeço a ajuda de vocês.
Není zač, od toho jsou naši členové týmu, aby vám pomohli.
Myslíš, že tu budeš ještě hrát po tom všem čekání?🤔
You're welcome, that's what our team players are here for, to help.
Do you think you'll still be playing here after all this waiting?🤔
Ne, toto kasino jsem si vyškrtl ze seznamu, už si ho nikdy nezahraju.
No, I've taken this casino off my list, I'll never play it again.
Não já tirei esse Casino da minha lista, nunca mais vou jogar nele.
Díky, v jiných kasinech mám štěstí a pokud nezaplatí, vždycky podám veřejnou stížnost.
Thanks, I'm having luck in other casinos and if they don't pay I always open a public complaint.
Obrigado estou tendo sorte em outros casinos e se não pagarem sempre abro uma reclamação pública.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.