Pokusím se odpovědět na všechny vaše otázky v jednom příspěvku. Bohužel v některých kasinech musíte na výběry čekat déle. Může to být taktika, jak přimět hráče, aby přišli o peníze, což nevylučuji. Vždy je však dobré, aby hráči nespěchali, nehráli a vytrvali. Věřím, že stížnosti mohou v některých případech pomoci.
Co se týče recenzí, ne, nepředstavují index bezpečnosti kasina, ale myslím si, že jsou rozhodujícím faktorem v tom, zda se rozhodnu v kasinu hrát. Pokud je zpětná vazba od hráčů převážně negativní, pravděpodobně pro to existuje důvod. Na druhou stranu, lidé si spíše stěžují, když je něco špatně, než aby napsali recenzi, když mají dobrou zkušenost. Není moc běžné, že přijdou a kasino chválí. Neříkám, že se to neděje, ale hráči pravděpodobně berou jako samozřejmost, že všechno bude v pořádku.
Ohledně vašeho výběru, obdrželi jste po prvním zrušení něco na svůj hráčský účet? Podle toho, co zmiňují, jste si, jakmile jste požádali o další výběr, přišli o nějaké peníze. Chcete tím říct, že to není pravda? Pokud ne, pak by nejlepším řešením byla stížnost.
I will try to answer all your questions in one post. Unfortunately, at some casinos, you have to wait longer for withdrawals. This may be a tactic to make players lose their money, which I do not rule out. However, it is always good for players not to rush, not to play, and to persevere. I believe that complaints can help in some cases.
As for reviews, no, they do not constitute a casino safety index, but I think they are a decisive factor in whether I would decide to play at a casino. If the feedback from players is mostly negative, there is probably a reason for it. On the other hand, people are more likely to complain when something is wrong than to write a review when they have a good experience. It is not very common for them to come and praise the casino. I'm not saying it doesn't happen, but players probably take it for granted that everything will be fine.
Regarding your withdrawal, did you receive anything in your player account after the first cancellation? According to what they mention, they say that you requested another withdrawal and lost some money. Are you saying that this is not true? If not, then a complaint would be the best course of action.
Automaticky přeloženo: