DomůFórumKasinaExciteWin Casino - všeobecná diskuze

ExciteWin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

8 294 zobrazení 50 odpovědí |
před 3 roky
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Jaro
před 3 měsíci

file Už jsem poslal e-mail na oddělení podpory KYC, o výběr jsem požádal 26. srpna a nyní výběr čeká na vyřízení už 7 dní. 3 dny nejsou špatné, ale 7 dní je špatné. Už jsem na tomto webu jednou vybral, je to dávno.

Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Dobře, takže musíte projít ověřením a to ještě není hotové?

Možná by to mohl být problém. Podle snímku obrazovky se zdá, že mají jen zpoždění a finanční oddělení se s ním zabývá.

Zkuste ještě chvíli počkat, to bych doporučil, a pokud se nic nestane, pokusíme se vám pomoci.

Jednat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Přesně tak, Jaroslave, děkuji za pozornost.

Vždycky jsou to tyhle zpoždění při výběru.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Odpovědi jsou stejné v živém chatu i v e-mailové podpoře, používají tuto praxi odkládání výběrů, dokud hráč výběr nezruší, ale já jsem v jiném kasinu s bankrollem 6 000 BRL, myslím, že vyplatí pouze do 14 dnů, je dobře, že jsem podal veřejnou stížnost, radost, když vyhrajeme, a frustrace ze zpoždění výběru, v tomto kasinu už nehraji.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

V kasinu Amunra jsem požádal o výběr ve stejný den a oni mi již vyplatili. file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

V recenzích jsem viděl, že je jich 12, 10 negativních a 2 pozitivní. Chtěl bych se zeptat, jestli recenze ovlivňují skóre kasina?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

POZOR A POZOR, toto kasino zmizí s vaším výběrem, tvrdí, že mění platební společnost, a dokonce mi říká, že výběr byl zrušen a že jsem použil celý zůstatek, na účtu se již nezobrazuje žádná historie, kradou a lžou vám, kradou váš vklad i vaše výhry, všichni v chatu a na podpoře se vás snaží oklamat náhodnými informacemi, aby vás jen oklamali, jak může mít takové kasino takové hodnocení. filefile

Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Pokusím se odpovědět na všechny vaše otázky v jednom příspěvku. Bohužel v některých kasinech musíte na výběry čekat déle. Může to být taktika, jak přimět hráče, aby přišli o peníze, což nevylučuji. Vždy je však dobré, aby hráči nespěchali, nehráli a vytrvali. Věřím, že stížnosti mohou v některých případech pomoci.

Co se týče recenzí, ne, nepředstavují index bezpečnosti kasina, ale myslím si, že jsou rozhodujícím faktorem v tom, zda se rozhodnu v kasinu hrát. Pokud je zpětná vazba od hráčů převážně negativní, pravděpodobně pro to existuje důvod. Na druhou stranu, lidé si spíše stěžují, když je něco špatně, než aby napsali recenzi, když mají dobrou zkušenost. Není moc běžné, že přijdou a kasino chválí. Neříkám, že se to neděje, ale hráči pravděpodobně berou jako samozřejmost, že všechno bude v pořádku.

Ohledně vašeho výběru, obdrželi jste po prvním zrušení něco na svůj hráčský účet? Podle toho, co zmiňují, jste si, jakmile jste požádali o další výběr, přišli o nějaké peníze. Chcete tím říct, že to není pravda? Pokud ne, pak by nejlepším řešením byla stížnost.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Už mám otevřenou veřejnou stížnost, na účet jsem neobdržel žádné peníze ani z důvodu zrušení, které údajně provedli, a ani jsem je neobdržel v bance. Vždycky, když požádám o veřejnou stížnost, nikdy výběr nestornuji, natož abych všechno vyhodil. Nemá smysl otevírat veřejnou stížnost, a to máme několik stížností, které můžete vidět v mé historii, a vždycky s vaší pomocí obdržím požadované částky. No, veřejnou stížnost jsem už podal, děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aktuální informace o poctivých kasinech, ve kterých jsem hrál a vyplácel výhry: POZITIVNÍ


- Spellwin;


- novajackpot;


- kouř;


- trino;


- Amunra;


- hrdinské spinování;


- CAZIMBO;


- vyhrát legendy;


- SUPABET;


-Vraní hraní;


- šťastné sny;


- lukki;


- ať máme štěstí;


Aktualizace ohledně nepoctivých kasin, ve kterých jsem hrál a která mi nevyplatila výhry a zabavila mi zůstatek na účtu; NEGATIVNÍ


- EXCITEWIN;


- AMERIOBET;


- PARAMIGO;


- CRABSLOT;


- PONORĚNÍ;


- SPINSALA;


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kasina jsou velmi nečestná. Vyhrál jsem 1 500 brazilských realů na stránkách kasina EXCITEWIN s vysokým skóre, nejenže zmizeli i s mým zůstatkem, ale také řekli, že výběr byl stornován a přehrán. Podal jsem veřejnou stížnost a požádal o historii her. file

Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Rozhodně jste udělali správně, že jste podali stížnost . Doufám, že vám budeme moci pomoci a objasnit, co se s penězi stalo.

Abych byl upřímný, nechápu, jak se něco takového mohlo stát, a myslel jsem si, že kasino tomu bude věnovat větší pozornost.

Uvidíme, co se stane.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

file Poslali e-mail, že zaplatí, ale zatím nic, jejich podpůrný personál je matoucí, každý říká něco jiného, ​​jejich podpora je trochu ztracená, což je pro kasino s hodnocením 9,1 velmi zvláštní, že se ocitlo v takovém zmatku.

Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Taky mi to přijde divné. Nejdřív jsem viděl, že ti Chat psal, že sis vybral nějaké peníze a o některé přišel. Teď ty peníze nejsou ztracené, ale na finančním oddělení. Taky mi to přijde divné a nevím, co si s tím mám myslet.

Ale musíme počkat, co se stane dál, a pak se pravděpodobně dozvíme víc.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ano, asistentka v chatu říkala, že jsem si vybral peníze a prohrál, což je lež. Musela být vyhozena, nebo možná změnili názor poté, co jsem si stěžoval a napsal sem, protože jsem požádal o historii vkladů a výběrů z her a oni mi ji neposlali, počkáme, díky.

Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Možná to zatím nemůžeme potvrdit.

Jak říkáte, počkáme na další vývoj případu, který nám napoví více.

Držím palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ano, počkáme. Už 10 dní jsem neobdržel/a svůj výběr.

Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Začíná toho být docela dost, myslím, že náš tým brzy taky půjde dál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

K 7. 9. jsem stále neobdržel/a výběr 1 500 BRL, čeká se na něj už 12 dní.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Dobře, Tomáš na tom pořád pracuje a věřím, že s něčím relevantním přijde.

Bez toho musíme počkat na další vývoj.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.