FórumKasinaEmirBet Casino - všeobecná diskuze

EmirBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Barneygumble1337
|
9276 zobrazení 66 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před rokem

Toni, myslím, že jsme jediní, kdo má problémy s kasinem, kasino je na jiných stránkách hodnoceno jako nejlepší, proč nám to dělají...

Automaticky přeloženo:
Barneygumble1337
před rokem

file

DNES DOBRÉ ZPRÁVY V MÉ SCHRÁNCE!!!

Automaticky přeloženo:
Barneygumble1337
před rokem

Jsem rád, že jsi šťastný!

Osobně bych místo toho ocenil "vaše odstoupení bylo zkontrolováno a schváleno" 😀.

Dejte nám vědět, jak pokračuje honba za stažením. 🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré zprávy !


Peníze byly konečně převedeny!!! Jsem tak šťastný !! Můžete můj případ uzavřít!

Automaticky přeloženo:
Barneygumble1337
před rokem

To rád slyším! Děkujeme za tuto dobrou zprávu!

Pamatujte, že když hrajete v kasinu s nižším bezpečnostním indexem, vždy existuje určité riziko, kterému se možná budete chtít vyhnout . Je to jen myšlenka.

Užijte si výhry. Před Štědrým dnem se to hodí, ne? 😉

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Odmítají jakýkoli výběr, buďte opatrní! SCAM

Automaticky přeloženo:
pedropires18
před 10 měsíci

Z jakého důvodu, prosím? To je také důležité, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, můžete mi pomoci? EmirBet mě opravdu ošidil..Vsadil jsem bonus a oni mi jednoduše zrušili sázky..včetně 2 poznámek, kde každá chyběla 1 hra a jedna přišla za 1350

Nikdy jsem nic podobného nezažil

Automaticky přeloženo:
Momo1987
před 8 měsíci

Ahoj, tak chápu, že jsi nesplnil vsazení bonusu, když kasino dle tvých slov ruší sázky ? Zkusili jste se zeptat kasina, co se stalo a jaký je problém? Také nevidíte sázky v herní historii? Vzalo si od vás kasino nějaké peníze?

Dejte mi vědět, abych měl lepší přehled o situaci.

Automaticky přeloženo:
Momo1987
před 8 měsíci

Ahoj

ale měl jsem otevřené průběžné sázky...jedna z nich byla o jednu hru kratší, jen to bylo 1350

a když jsem implementoval bonus, všechny vstupenky byly okamžitě zrušeny

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Napsal jsem do kasina a vždy řekli, že jste bonus splnili, takže vše bylo automaticky zrušeno...i když jsem mohl snadno vyhrát 3-4000 se svými současnými sázkami

Automaticky přeloženo:
Momo1987
před 8 měsíci

Než se pustím do ostatních, dovolte mi ještě jednu důležitou otázku, protože je zásadní. Týká se vaše situace sportovního sázení, když mluvíte o sázkách a tiketech? Ptám se hlavně proto, že my v Casino Guru se touto oblastí nezabýváme, jelikož nemáme odborníky ani dostatečný přehled, abychom takové případy řešili.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, recenze mě trochu znepokojují. Toto je poprvé, co jsem na této stránce zaplatil 5 000 EUR. Doufám, že dostanu peníze...

Automaticky přeloženo:
CalenOvel
před 6 měsíci

Ahoj.

Pokusme se nebýt příliš nervózní bez konkrétního důvodu. 🙂 Řekl byste, že jste na tomto procesu zahlédli něco neobvyklého? Neváhejte se zde podělit o další podrobnosti, možná vám pomůžeme uklidnit se.

Nebojte se, žádný tlak.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Platba požadována 16. května, zatím nic. Ani e-mail, ani zpráva. S živým chatem pouze pošlete zprávu, ale neobdržíte žádnou odpověď. Live chat není možný.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer všem. Píši sem o pomoc s tím. Přihlásil jsem se na herní platformu Emirbet, viděl jsem to jako jedno z doporučených kasin. Zkrátka jsem vložil a hrál automaty na jejich platformě. Sečteno a podtrženo, také jsem vyhrál spoustu peněz, trochu jsem hrál, pak jsem to vyhrál, prohrál jsem to atd atd... Nakonec se rozhodnu, že si výhru nechám a 30. 6. 2024 provedu výběr. Než budete moci stisknout tlačítko pro výběr, musíte ověřit svůj účet pomocí dokladu totožnosti. Po odeslání dokumentu jsem oprávněn odstoupit od smlouvy. Po dvou dnech jsem obdržel e-mail z oddělení KYC, kde mě žádali o dokumenty potřebné pro různé kontroly. Pojištění auta zasílám na své jméno, výpis z účtu ze dne 03/2024, kde je můj IBAN a různé operace prováděné s mým bankomatem, který také funguje jako Visa (a který používám pro vklady), přední a zadní fotografii mého debetní/kartou a nakonec mě požádají o svou fotografii s dokladem totožnosti v ruce. Pro jistotu a správnost jsem poslal dvě fotografie, jednu s dokladem na přední straně a jednu s dokladem na zadní straně. Pak všichni zmizeli. Kontaktoval jsem podporu živého chatu a laskavý asistent mě ujistil, že na mém odstoupení od smlouvy pracují a že budu mít jistotu. Rozumím všemu, co se týká zabezpečení správných údajů a kontrol, na těchto platformách hraji roky, ale k dnešnímu dni po 7 dnech stále čeká na výběr. Můžete mi pomoci odblokovat situaci? Nikdy jsem nepoužil žádný bonus, který přidám. Děkuji

Automaticky přeloženo:
valystella17
před 4 měsíci

Ahoj. Věřím, že jste udělali vše správně, pokud jde o absolvování ověření. Nyní musíte počkat, až kasino vše schválí, a doufejme, že brzy budete moci obdržet své peníze.

Viděl jsem, že jste stížnost podali zde s naším týmem, kde Tomáš potřebuje další informace, takže je prosím aktualizujte, kdykoli to bude možné. Pokud chcete, použijte k tomu tento odkaz .

Máte už nějaké novinky z kasina? Určitě bychom rádi věděli, jak to probíhá.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobré ráno Romi, promiň, že odpovídám až teď, ale netušíš, jak těžké je pro mě se sem dostat. Poslal jsem Tomášovi všechny e-maily, které jsem poslal sám sobě s Emirbetem. Mezitím jsem přepsal žádost o výběr na 5000 eur. Doufám, že mi pomůžete. Zlobím se, protože jsem opravdu poslal všechny možné a představitelné dokumenty a zlobí mě, že když se má poprvé vybírat, musí se nahrát doklad totožnosti a karta použitá k vkladu. Pokud souhlasí, můžete stisknout tlačítko pro výběr. Přijali to za mě a pak po celém procesu přes e-mail a zaslané dokumenty odpoví, že můj dokument musí být ověřen notářem nebo někým ze státu? Chápete, že jde o protimluv? Zkontrolujete mě, abych odstoupil, dáte mi souhlas s vaším dokladem totožnosti a poté mi zaplatíte, ale nestačí vám to? Přísahám, že něco takového se nikdy v žádném kasinu nestalo. A dokladem, který používám, je vždy můj občanský průkaz. Je 9 let stará, musím počkat do roku 2026, kdy vyprší, aby byla zase nová a budu mít tu elektronickou.

Automaticky přeloženo:
valystella17
před 4 měsíci

Dobrý den. Nebojte se vůbec. děkuji za odpověď.

Chápu vaši frustraci, ale je to zásada KYC, kterou má kasino co do činění s každým hráčem. Domnívám se, že důvodem pro validovaný dokument je to, že není v angličtině. Může být, nebo se mýlím? To se mi stalo mnohokrát, když jsem žil v zahraničí. Tak to potřebují, a my s tím bohužel nemůžeme nic dělat. Vždy je nejlepší plně spolupracovat s kasinem, abyste dostali peníze.

Je tedy váš účet nyní plně ověřen? Doufám, že se vám brzy podaří získat peníze.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobré ráno Romy, bohužel nemohu mít dokument v angličtině. Pokud jsem Ital, jak to mohu mít v angličtině? Mám čekající výběr a oddělení mě ještě nekontaktovalo. Nevím, jestli mám svůj profil ověřený, chtěl jsem vám sdělit, že na Emirbet, abyste mohli stisknout tlačítko výběru, musíte nejprve přiložit doklad totožnosti a fotografii kreditní karty použité k vkladu. Pokud budou přijaty, můžete odstoupit. Poslal jsem je a oni je přijali. Pak na výběr 5000 eur můj doklad totožnosti již nestačí? Chápete, že to není normální a je to protimluv? Hrál jsem v jiných kasinech, například Ninecasino Stellar Casino vždy mělo mé výhry a vždy bylo bez problémů ověřeno.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky