FórumKasinaEmirBet Casino - všeobecná diskuze

EmirBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Barneygumble1337
|
7314 zobrazení 62 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Úplně to chápu. Jaké výplaty a kolik jste již obdrželi?

Odteď budu jen čekat. Jinak to nedává smysl. Mějte aktuální informace. Vždyť už mají vyplaceno. Proč by to teď neměli udělat znovu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zveřejnil jsem zde na důkaz toho, jak dlouho čekám a nepřišel mi email od Emirbet, ačkoliv jsem na jejich podporu několikrát psal a ani "chat" mi nepomáhá...

file

Těším se, až to koncem měsíce uvidím na svém účtu. Mluvím jen o frustraci a zklamání!!

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No jo, už jsem obdržel výplaty v hodnotě 4 000 €, ale nikdy to netrvalo tak dlouho jako tentokrát. Takže Emirbet je pro mě na prvním místě mezi „nejpomalejšími výplatními kasiny". Myslím, že 10 dní je zatraceně úžasných, nemyslíte?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To je samozřejmě šílené, ale řekl jsi, že jsi na výplatu čekal skoro měsíc. Na rovinu, zatím uplynulo „jen" 9 dní. Tuto zkušenost s čekáním 30 dní na výplatu jste již zažili.

Automaticky přeloženo:
Tonibello1
před 10 měsíci

ano, samozřejmě, ale nepředpokládal jsem, že to bude stejné i tentokrát. Po výběru, pokud někdy dorazí, svůj účet u Emirbet zavřu. To je prostě hovno.

Přeji hezký večer 🙂

Automaticky přeloženo:
Barneygumble1337
před 10 měsíci

Vlastně mám poslední otázku. Sázíte tam, nebo si občas zahrajete kasino?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne, už nebudu nic sázet a už nikdy neprovedu vklad. Chystám se najmout právníka. SHIT CASINO EMIRBET "EMIRDRECK"

Automaticky přeloženo:
Barneygumble1337
před 10 měsíci

To vůbec nebyla moje otázka. Napíšu to zase jinak. Hráli jste v minulosti kasinové hry nebo sázeli POUZE na sport? Chápu, že momentálně nic neděláte. Jaké to ale bylo, než jste vyhráli? Co jste na webu použili?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

1. listopadu jsem měl € 1261,00. Přihlášeno a na můj účet 4. listopadu.

Nyní jsem znovu požádal o 3736,00 a čekalo se na to 3 dny. Dnes jsem to zrušil, protože jsem byl naštvaný, a znovu požádal o výběr. Tentokrát je nevyřízeno 3738,00 EUR. Už to nebudu rušit a čekat na platbu...

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Rád bych do toho vstoupil a poznamenal, že pokud zrušíte výběr a znovu jej zadáte, nijak to neurychlí proces. přesně naopak. Určitě bych to neudělal, pokud vám kasino nedoporučí použít například jinou metodu. Máte však stížnost a vidím, že Kristina dělá vše, co může, aby se pokusila pomoci. Doufám, že uspěje.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zveřejnil jsem zde na důkaz toho, jak dlouho čekám a nepřišel mi email od Emirbet, ačkoliv jsem na jejich podporu několikrát psal a ani "chat" mi nepomáhá...

file

Těším se, až to koncem měsíce uvidím na svém účtu. Mluvím jen o frustraci a zklamání!!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Několikrát jste zmínil, že podpora není užitečná a neodpovídá. Jak však již uvedl hráč, kterému píšete, podobnou zkušenost s tímto kasinem již máte a čekáte měsíc. Chápu, že jsi asi nečekal, že se to bude opakovat, ale já bych byl opačného názoru. Pevně však věřím, že vše dobře dopadne a své peníze nakonec dostanete a jak jste již zmínil, pravděpodobně s tímto kasinem nadobro skončíte a už si zde nezahrajete. Jak se říká "nevstoupíš dvakrát do stejné řeky", myslím, že to bude platit i pro tebe.

Dejte nám však vědět, jak váš případ pokračuje. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vše ostatní zde nahlásím a otevřu další reklamaci, protože nyní uplynulo 10 dní. To považuji za nehorázné. Nyní píšu, abych naposledy podpořil stejný text znovu a znovu. Nyní podávám stížnost zde, dokud nepřijdou peníze. Je mi špatně.

Automaticky přeloženo:
Barneygumble1337
před 10 měsíci

Chápu, že v tomto případě to jinak nejde. Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, ale vy se blížíte k tomuto termínu a jelikož kasino stále dokola opakuje to samé, pravděpodobně nikam jinam nepůjdete, takže podání stížnosti by bylo správné co dělat. Doufám, že se po této zkušenosti poučíte a najdete si jiné kasino.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ano, naučil jsem se lekci!

NIKDY NIKDY NIKDY NIKDY v životě už tam nebudu hrát!!!

Děkuji vám všem z Casino Guru, že jste tu pro nás v takové situaci!!

To se musí zmínit, děláš to úžasně!!

Přeji celému týmu Casino Guru krásný pohodový víkend 🙂


Pozdravy,


Barney

Automaticky přeloženo:
Barneygumble1337
před 10 měsíci

Dejte mi prosím vědět, zda jste také hráli v kasinu nebo jen sázeli na sport? Použili jste tam kasino? Předem děkuji za zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:
Lux388
před 10 měsíci

Aby dostal peníze?

Je to vaše první výplata tam?

Hráli jste v minulosti v oblasti kasina nebo jen sázeli na sport? Nebo oboje?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Tonibello1 byl odstraněn
před 10 měsíci

Ano, naučil jsem se lekci!

NIKDY NIKDY NIKDY NIKDY v životě už tam nebudu hrát!!!

Děkuji vám všem z Casino Guru, že jste tu pro nás v takové situaci!!

To se musí zmínit, děláš to úžasně!!

Přeji celému týmu Casino Guru krásný pohodový víkend 🙂


Pozdravy,


Barney

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemáte zač, rádi pomůžeme, pokud to bude v našich silách, protože kvůli tomu jsme tu částečně. Tak doufám, že to tak bude i ve vašem případě.

Užij si víkend. 😊

Automaticky přeloženo:
Tonibello1
před 10 měsíci

Ne, tohle je můj třetí a poslední. Myslím, že kasino má problémy s penězi, protože včera jeden z lidí ze zákaznického servisu řekl něco o tom, že výplata se "trochu" zpozdila, protože částka byla tak vysoká. Toto kasino je prostě PATETICKÉ!!!


PENÍZE PŘIJÍMÁTE BEZ POCHYBNOSTÍ!!!! Ale druhá věc je, že podpora tvrdí, alespoň pro mě, že nemá kontakt na „odpovědné oddělení", které výplaty zpracovává.


Naposledy to bylo asi 4000 €, ale už jsem se vzdal své víry ve výplatu. Tentokrát je to jen ubohé, jak se EMIRBET daří. Chci říct, jednou řekli, že musím tak dlouho čekat, protože mnoho výherců právě dostávalo výplaty, aha a co jsem pak já?

Pak jiná paní, Eva nebo tak něco, řekla, že naši zaměstnanci tak tvrdě pracují a že bych měl být trpělivý a pak ta žena řekla: Chtěla bych vám poděkovat, že vám nevadí být tak dlouho trpělivý ....

Jen sem napíšu vše, co mi odečetli KVŮLI 5000 €. Také se domnívám, že emailová adresa podpory: support@emirbet.com je mrtvá, napsal jsem jim již 3 emaily, první byl 4. listopadu, druhý 6. listopadu, poslední včera nebo předevčírem nyní je mi to taky jedno.

Zákaznický servis bez sraček JE ÚPLNĚ BEZMYSLNÝ + NEUMÍ NIC UDĚLAT + NEMŮŽE UDĚLAT NIC DO POŘÁDKU + JEN VÁS DRŽÍ A vlastně by se toho měli zbavit.

K čemu je zákaznický servis, který mi píše, ale nezpracovává mé vstupenky?

Mohu také spočítat tečky na dece, pokud jsem pracoval jako oni.

PROTI HRANÍ TAM mohu POUZE PORADIT. Už jsem se s cenou rozloučil.

Možná máš větší štěstí než já, já už taky nemám sílu, Toni.

Cítím se úplně Zrezivělý.


S ohledem na to vám všem přeji krásný víkend!

Automaticky přeloženo:
Barneygumble1337
před 10 měsíci

Toto je potřetí, co se ptám. Hráli jste v oblasti kasina nebo jste tam v minulosti sázeli? Nebo oboje?


Odpovězte mi prosím na tuto otázku.


Už dávno jsem pochopil, že jsi naštvaný. Stále čekám na výplatu.

Automaticky přeloženo:
Tonibello1
před 10 měsíci

Omlouvám se, používal jsem pouze hrací automaty, takže žádné sportovní sázení ani živé hry. Jaký je rozdíl?

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky