DomůFórumKasinaEmirBet Casino - všeobecná diskuze

EmirBet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

20 048 zobrazení 78 odpovědí |
před 2 roky
|
1...3 4
Přidat příspěvek
valystella17
před rokem

Já tomu rozumím. Proto to obvykle musí někdo ověřit, protože to není v angličtině. Neříkám, že je to váš případ; Jen se snažím pochopit důvod, samozřejmě.

Každé kasino má jiný přístup, řekl bych, takže není vždy zaručeno, že pokud se necháte ověřit v jednom z kasin a použijete stejné dokumenty v jiném, budete automaticky ověřeni.

Vždy doporučujeme hráčům plně spolupracovat s každým kasinem, aby získali peníze. Tak to prosím vyzkoušejte a dejte nám vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Romi chápu, ale za ověření dokumentu chce notář tady v Itálii skoro 1000 eur a já je nemám!

Automaticky přeloženo:
valystella17
před rokem

Je to opravdu tak drahé? Pamatuji si, že jsem zaplatil něco kolem 20 eur.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na e-maily od Emirbet jsem čekal více než 2 týdny!

Moje platba byla dvakrát zamítnuta a v chatu mi byl přidělen pouze FOB

Mělo by se jednat o 8% poplatky, ale mám svázané ruce, protože jsem dostal pouze e-maily z kasina

co můžu dělat? Prosím, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
8hbs9rfwxg
před rokem

Hej, podle bezpečnostního indexu, který jsem viděl, jste přesně nevybrali to nejlepší kasino, ve kterém se dá hrát.

Bez ohledu na to, také čekáte na peníze déle než dva týdny? Ptám se, protože to je přesně čas, kdy dáváme kasinům, aby vše vyřešila a poslala hráči peníze. Dali vám také důvod k odmítnutí stažení? Za výběr se má účtovat 8% poplatek?

Dejte mi vědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Vyplatil jsem 25. října! Zatím ne úplně 2 týdny!

Ve srovnání s jinými kasiny mi v chatu nebylo nic řečeno, ale bylo mi řečeno, abych si přečetl e-mail, který nikdy nedorazil

Těch 8 procent je i v podmínkách, pokud bych vyplácel vícekrát do měsíce

Podle Emirbet musím potvrdit e-mail a nechat odečíst 8 procent, než budu moci vybrat! Ale pokud žádný e-mail nepřijde, nemohu to opravdu potvrdit!

Automaticky přeloženo:
8hbs9rfwxg
před rokem

Zkusili jste však kontaktovat podporu e-mailem?

Živý chat není vždy informován o výběrech, a proto nemůže poskytnout žádné informace, víte.

Na jejich webu jsem našel tento email:

Mohl byste to zkusit, prosím, a dejte nám vědět, pokud máte nějakou odpověď?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jsem trochu hardcore hráč a narazil jsem na tuto stránku, na které jsem musel utrpět vážné morální a ekonomické škody za to, že jsem byl takto podveden!!! Slibujete dárky zdarma, které mě mají povzbudit k utrácení dalších peněz, a pak jste mi ani nereagovali!! Ještě závažnější je problém, že musím uplatnit právo na uzavření svého účtu z důvodu legálního hazardu a že po odeslání několika e-mailů s žádostí o uzavření jsem nikdy nedostal žádnou odpověď!! Jsem obětí řady následků a nemohu se domáhat svých práv! Emirbet musí být nahlášen a bude muset uhradit veškeré způsobené škody. Žádám o informace, abych mohl podniknout právní kroky.

Automaticky přeloženo:
Pupettaone
před 6 měsíci

Mohu se zeptat, zda jste jasně uvedl/a důvod uzavření účtu?

Pokud je jasné, že chcete účet zrušit kvůli problémům s hazardními hrami, měli by tak učinit okamžitě.

Měl by se náš tým pro vyřizování stížností pokusit zasáhnout?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno, 20. srpna jsem provedl výběr z Emirbetu, který byl nejprve přijat a poté znovu pozastaven. Zkusil jsem provést schválený výběr znovu, ale je to přesně sedm dní a stále jsem nic neviděl. Zkusil jsem kontaktovat zákaznický servis, ale neobdržel jsem odpověď v živém chatu. Vzhledem k nesčetným vkladům, které jsem provedl, a vzhledem k tomu, že se nejedná o malou částku, jsem byl dokonce zablokován. Ptám se, jak mohu získat zpět dlužnou částku. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Fabriziov
před 3 měsíci

Hmm, nejlepší by bylo, kdybychom se jich zeptali, proč jsi stále neobdržel peníze. Ale pokud tě zablokovali v chatu, pravděpodobně se toho moc nedozvíme. Máš tušení, proč to udělali? Je výběr na tvém hráčském účtu stále čeká na vyřízení?

Kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráčů, ale pokud zůstanete zablokováni a stále o svých penězích nic nevíte, doporučuji podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Odkaz na formulář pro podání stížnosti najdete zde ⬅️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Upřímně nemám tušení, ale už s nikým nemůžu mluvit, dokonce jsem se pokusil poslat e-mail, ale nedostal jsem odpověď.

Výběr byl schválen před dvěma dny, ale žádný převod na můj účet nepřišel.

Počítám.

Automaticky přeloženo:
Fabriziov
před 3 měsíci

Pokud tedy kasino peníze poslalo, pak možná budete muset ještě chvíli počkat. Jakou platební metodu jste použili?

Zachovejte klid a pokud se nic nestane, budeme tu, abychom vám pomohli. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Použil jsem rychlý převod, obvykle mi peníze připíší okamžitě, tentokrát to tak nebylo a jelikož od 20. 8. hrají hru na schvalování a pozdržení, začínám si myslet, že je to způsob, jak se vyhnout placení.

Už to udělali tím, že výběry vždy pozastavili.

Řekl bych, že jsem byl trpělivý 8 dní, ale teď si začínám myslet, že jsou to způsoby, jak se vyhnout placení.

Automaticky přeloženo:
Fabriziov
před 3 měsíci

Pokud je to váš případ a kasino se i po 14 dnech vyhýbá platbě, budeme tu pro vás.

Pokud ale tvrdíte, že výběr zpracovalo kasino, pak si nejsem úplně jistý, zda je to chyba kasina, nebo zda používají platebního poskytovatele třetí strany, přes kterého jsou peníze převáděny. Protože jakmile kasino vaše peníze odešle, nemělo by to být již jeho odpovědností.

V každém případě, jak jsem říkal, pokud potřebujete pomoc, jsme tu pro vás.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kontaktoval jsem banku a zdá se, že je vše v pořádku, zatímco zákaznický servis mi řekl, že problém má banka.

Myslím, že je to prostě způsob, jak se vyhnout placení.

Automaticky přeloženo:
Fabriziov
před 3 měsíci

Tak počkáme, jestli peníze dostaneš, nebo ne.

Můžeme spekulovat o tom, co se děje.

Máte otevřenou stížnost , takže pokud se nic nestane, pokusíme se kontaktovat kasino.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Počkejme a uvidíme, budu vás průběžně informovat.

Automaticky přeloženo:
Fabriziov
před 3 měsíci

Bylo by to skvělé, budu se těšit na novinky. 🙂

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.