před 5 měsíci
Udělejte to prosím kdykoli a doufejme, že se najde řešení.
Zde je odkaz pro vás.
Please do so at any time, and hopefully there will be a solution to this.
Here's the link for you.
Udělejte to prosím kdykoli a doufejme, že se najde řešení.
Zde je odkaz pro vás.
Please do so at any time, and hopefully there will be a solution to this.
Here's the link for you.
Takže jsem si vytvořil účet na EGB.com, bez blokování IP adresy, mohl jsem si vybrat zemi a hrát. Vložil jsem asi 1000 € a během měsíců hraní jsem si vydělal nějaké peníze. Nikdy jsem se při hraní, s přerušením i mimo něj, nesetkal s žádnými problémy. Také jsem nikdy nepoužíval VPN k maskování své polohy, ale všechno fungovalo dobře.
V květnu jsem si chtěl vybrat peníze a najednou mě přivítalo „výběry zablokovány, kontaktujte podporu na e-mailu". Bylo to docela divné, tak jsem to udělal. Na tento e-mail vždycky trvá věky, než odpoví, ale když už to udělali, požádali mě o zaslání dokumentů KYC, což jsem udělal, a pak po mně požadovali ještě otravnější věci, jako třeba selfie s písemným vzkazem, který jsem jim poskytl. Pak mi řekli, že to poslali na bezpečnost a že mám počkat. Ale netušil jsem, že budu muset čekat dlouho.
Téměř měsíc poté, co jsem je několikrát kontaktoval, mi odpověděli, že můj účet byl pozastaven (už se teď nemůžu přihlásit), protože pochází ze zakázané oblasti (Německo), a také mě obvinili z automatizovaných vzorců (??), což je čistě výmysl.
Nikdy jsem se nesnažil skrýt svou polohu, dokonce i tady na Casinoguru je napsáno, že hráči z Německa jsou povoleni. Dovolí mi registrovat se, vkládat peníze a hrát, ale tyto skryté informace ve svých podmínkách služby používají jako ospravedlnění pro podvod. A dokážu si představit, že to, že nepovolují německé zákazníky, je novinka, protože si obvykle před hraním prověřím podmínky služby. Bez ohledu na pochybné praktiky a jen metodu, jak hráče podvést.
Poté, co jsem obdržel tuto informaci, jsem byl ochoten spolupracovat a opustit web, ale už jsem nikdy nedostal žádnou další odpověď. Ignorují mě měsíc a pravděpodobně mi ani nedovolí získat zpět můj vklad, natož zůstatek. Online podpora (chat) je k ničemu a vždycky mi řeknou, abych jim napsal e-mail (podporě), ale oni nikdy neodpovídají. Také přímé odpovědi na e-mail od bezpečnostní služby zůstávají bez odpovědi. Jen nekonečné dohadování.
Myslím, že je nehorázné, že kasina dovolují lidem registrovat se (a nemaskovat svou IP adresu ani nic podobného) z údajně „zakázaných zemí" a hrát jen proto, aby si udrželi peníze, pokud vyhrají, nebo pokud prohrají, nic neudělají.
Dal jsem jim všechen čas na světě, aby mi odpověděli a našli řešení, ale nic...
Nikdy tam nehrajte!!! Pokud si chtějí nechat vaše peníze, najdou si k tomu důvod. A nemají tušení, co sakra myslí tou automatizací, je to jen čirá vymyšlená LEŽ, abych vypadal jako nějaký podvodník. Kecy!!!
So I created an account at EGB.com, no IP block, could select my country & play. I deposited about 1000€ and made some money over months playing there. Never did I encounter any issues when playing on and off. I also never used a VPN to mask my location, yet all worked fine.
In May I wanted to withdraw and I was greeted with "withdrawals locked, contact support email" Kinda weird so I did that. This e-mail always takes ages to reply, but when they did they asked me to send KYC documents, which I did, then they asked for even more annoying stuff like a selfie with a written note, which I all provided. Then they told me they sent it to security and I should wait. But little did I know I was going to be in for a long wait.
Almost a month later after reaching out multiple times they replied to me telling me my account was suspended (I can not log in anymore now) because it's from a prohibited region (Germany) and also accused me of automated patterns (??) which is just purely a fabrication.
I never tried to hide my location, even here on Casinoguru it says players from Germany are allowed. They let me sign up, deposit and play but use this hidden information in their TOS as a justification to scam. And I can imagine that them not allowing German customers is new, because usually I check ToS before I play. Regardless shady practices and just a method to scam players.
After receiving this information I was willing to cooperate & leave the site but never did I receive another reply ever again. They ignore me for a month and probably wont even let me recoup my deposit let alone my balance. Online support (chat) is useless and always tell me to email them (support) but they never reply. Also direct replies to the mail from security stay unanswered. Just an endless back and forth.
I think it's outrageous casinos let people sign up (that don't mask their IP or anything) from allegedly "prohibited countries" and let them play just to keep their money if they win or not do anything is they lose.
I gave them all the time in the world to reply to me to find a solution but nothing...
Never play there!!! If they want to keep your money they will find a reason to. And no clue what the hell they mean with automation, just a pure made up LIE to make me come across as some scammer. Bullsh*t!!!
Vždycky jsme přesvědčeni, že pokud kasino umožňuje hráčům vkládat a hrát, mělo by jim to také platit. A to zejména v případě, že hráč nic neskrývá a nepoužívá VPN, jak jste řekl.
Náš tým tedy udělá vše pro to, aby byla vaše stížnost vyřešena co nejlépe. 🤞
Můžu se prosím zeptat, jak dlouho už hrajete v tomto kasinu?
We always believe that if a casino lets players deposit and play, they should pay them as well. And especially if a player is not hiding anything and does not use a VPN, as you said.
So, our team will do everything possible to get your complaint solved in the best way. 🤞
May I ask how long you have been playing at this casino, please?
Plně souhlasím. Hraji tam od dubna, dokud se neobjevily problémy.
Agree fully. Been playing there since april until the issues arose
Zavřeli mi účet, nemůžu se přihlásit, podpora mi řekla, ať počkám na odpověď na e-mail, který zkrátka nikdy nepřijde, stejně jako e-maily s KYC. Není pochyb o tom, že kasino je podvod.
They close my account, I can’t log in, support said to wait answer on mail that never comes ofc, same as mails for kyc. No doubt that casino is scam.
Zatím jsi s ničím neměl problém, že ne? Za tu dobu se ti nepodařilo vybrat žádné peníze, že ne?
Jak řekl Romi, pevně věřím, že vám budeme schopni pomoci a najít s kasinem rozumné řešení.
Pokud budete mít něco nového, určitě nám dejte vědět.
So far, you haven't had a problem with anything, have you? You haven't managed to withdraw any money in that time, have you?
As Romi said, I firmly believe that we will be able to help you and find a reasonable solution with the casino.
If you have anything new, be sure to let us know.
Zavřeli mi účet, nemůžu se přihlásit, podpora mi řekla, ať počkám na odpověď na e-mail, který zkrátka nikdy nepřijde, stejně jako e-maily s KYC. Není pochyb o tom, že kasino je podvod.
They close my account, I can’t log in, support said to wait answer on mail that never comes ofc, same as mails for kyc. No doubt that casino is scam.
Ahoj, takže stále nevíš, na základě čeho ti kasino uzavřelo účet, že? Kdy k této situaci došlo a řekli ti, kdy by ti měl e-mail dorazit?
Když zmiňujete KYC, prošli jste si jím?
Hi, so you still don't know on what basis the casino closed your account, yes? When did it happen that this situation occurred and did they tell you when the email should arrive?
When you mention KYC, did you go through it?
Ahoj,
Neřekli mi žádný důvod, protože řekli, že mi dají odpověď e-mailem, a od té doby, co už je to přes 20 dní, to určitě nepošlou. Také když jsem poslal všechny požadované dokumenty pro KYC, nikdy neodpověděli, jen když jsem se zeptal na nové dokumenty a já jsem poslal všechny požadované dokumenty, a poté žádná odpověď ohledně Koreje po dobu jednoho měsíce a jednoho dne, kdy jsem se chtěl přihlásit, byl účet uzavřen.
Nebudu si stěžovat, protože jsem nehrál v kasinu, jen jsem vsadil 1-2 zápasy na sportovní sázení.
Hi,
didnt tell me any reason, cause said that will give me answer hia mail and since then past 20+ days, they won’t send it for sure, cause also when I sent all rewuested documents for kyc they never answered, only when asked new documents and I sent all that requested and after that no answer for kore than one month and one day when wanted to log in account was closed.
i wont make complaint cause there I didn’t play casino, only bet 1-2 games on sports betting.
Jasně, to je škoda, chtěl jsem navrhnout tento postup, protože kdyby to kasino nevyřešilo, dostalo by černé body. Pokud se ale jedná o sportovní sázení, nemůžeme nic dělat.
Pokud jste od nich tak dlouho neslyšeli ani kvůli ověření, nevidím to zrovna růžově. Pak vám bez udání důvodu zrušili účet, takže můžeme jen spekulovat, co za tím bylo.
Z tohoto pohledu bych rozhodně řekl, že by kasino mělo zapracovat na komunikaci s hráči a můžu vám jen popřát, aby se to už nestávalo.
Je mi to líto. 😕
Sure, that's too bad, I was going to suggest this process because if the casino didn't solve it, then they would get black points. However if it is about sports betting we can't do nothing.
If you haven't heard back from them in so long even for verification, I don't see it rosy. Then they closed your account without giving you a reason, so we can only speculate what was behind it.
From this point of view, I would definitely say that the casino should work on the communication with the players and I can only wish you that I hope this will not happen anymore.
I'm sorry.😕
Dobrý den, obvykle to vyžaduje několik dalších pokusů nebo čistý prohlížeč bez uložených souborů cookie/hashů. Omlouvám se za nepříjemnosti. Jsem rád, že jste to zvládli.
Hello, usually it takes a few more attempts or a clean browser without any stored cookies/hashes. Sorry for the inconveniences, though. Glad you made it.
Moje stížnost zůstala nevyřešena. EGB tvrdila mnoho lží a neposkytla žádné důkazy. Takže nikdy nehrajte/nevkládejte zde. Jsou ochotni vás bezostyšně podvést!!!
https://casinoguru-de.com/egb-casino-das-spielerkonto-wurde-aufgrund-eines-auszahlungsproblems
my complaint remained unresolved. EGB claimed many lies and failed to provide any evidence. So never play/deposit here. They are willing to scam you shamelessly!!!
https://casinoguru-de.com/egb-casino-das-spielerkonto-wurde-aufgrund-eines-auszahlungsproblems
Ach, je mi líto, že to takhle dopadlo.
Škoda, že se to nedalo vyřešit, myslel jsem, že to není tak složité.
Bohužel se v životě stávají i takové situace a kasino bude mít nižší index bezpečnosti, což je alespoň určitá útěcha v tom, že ostatní hráči budou pravděpodobně opatrnější.
Oh, I'm sorry it turned out that way.
It's a shame it couldn't be resolved, I thought it wasn't that complicated.
Unfortunately, situations like this happen in life, and the casino will have a lower safety index, which is at least some consolation in that other players will probably be more careful.
Ptáte se v tomto kasinu na limit pro výběry? Nebo jsem to nějak špatně pochopil? 🙂
Do you ask for a limit on withdrawals for this casino? Or somehow I misunderstood? 🙂
Zde uveďte úspěšné výběry za tento rok, s výjimkou P2P. Tímto způsobem ověříme, zda tato stránka skutečně vyplácí vítězným sázkařům, nebo jen přijímá vklady v naději, že prohrajeme.
Post here successful withdrawals for this year, excluding P2P. This is to check whether this site is really paying winning bettors or just accepting deposits, hoping we lose.
Viděl jsem, že jsi na toto téma založil/a vlastní vlákno. Doufám, že najdeš někoho, kdo ti s touto situací pomůže.
I saw that you started your own thread on this topic. I hope you find someone who can help you in this situation.
Mohu se zeptat na váš názor, kdy je nejlepší podat stížnost? Snažím se dát kasinu dostatek času na zpracování mých výběrů, protože se jedná o značné částky.
Mám dva čekající výběry:
Byl jsem informován, že doba zpracování kryptoměn je 1–5 pracovních dnů. Vybírám prostřednictvím kryptoměn, což je stejná metoda, jakou jsem použil k vkladu 1 600 dolarů 4. prosince.
Chci dát kasinu čas na zpracování, než podám stížnost. S tímto kasinem mám dobrou zkušenost a jsem jeho členem již více než deset let. Už jsem si úspěšně vybral tisíce peněz, ale tohle je moje největší výhra. Jen mám trochu obavy, protože to předtím tak dlouho netrvalo a také proto, že jsem viděl spoustu hororových historek, pokud jde o výběry.
Can I get your opinion on when it's best to file a complaint? I'm trying to give the casino enough time to process my withdrawals since they're substantial amounts.
I have two pending withdrawals:
I was informed that the processing time for crypto is 1-5 business days. I'm withdrawing via crypto, which is the same method I used to deposit $1,600 on December 4th.
I want to give the casino time to process it before filing a complaint. I've had a good experience with this casino and have been a member for more than a decade. I've had success withdrawing in the thousands before, but this one is my biggest win. I am just a little bit worried since it did not take this long before and also because I've been seeing a lot of horror stories when it comes to cashing out.
Řekl bych, že hráčům dáme 14 dní na vyřešení procesu výběru a poté se jim pokusíme pomoci, pokud podají stížnost.
Na druhou stranu, kryptoměny jako platební metoda by měly být nejrychlejší, ale nevím, co může trvat tak dlouho.
Říkáte, že váš výběr byl přijat, znamená to, že vám kasino již peníze poslalo a všechny kroky byly úspěšné?
I would say that we give players 14 days to resolve the withdrawal process, then we would try to help you if you opened a complaint.
On the other hand, crypto as a payment method should be the fastest, but I don't know what could be taking so long.
You say that your withdrawal was accepted, does that mean that the casino has already sent you the money and all the steps have been successful?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.