Ahoj, dobrý postřeh. Dejte jim vědět kontaktováním podpory. 👍
Jakou kryptoměnovou možnost aktuálně máte, pokud se ptám, nevadí vám?
Hey there, good point. Let them know by contacting their support. 👍
What crypto option do you currently have, if you don't mind me asking?
Já taky! Těším se na další místní kasinové akce/turnaje od egb!
Me too! Waiting for more local casino events/tournaments from egb!
Viděl jsem vaši stížnost . Snažíme se vám stále pomoci, ale kasino nespolupracuje. Michal jim napsal, ale nic víc od nich nedostal. Takže nevím, co bude dál, ale nejsem s tím spokojený.
Pořád doufám, že se věci změní a budou poskytovat více, ale pokud ne, dostanou černé body, které ovlivní index bezpečnosti.
I've seen your complaint. We keep trying to help, but the casino isn't cooperating. Michal wrote to them but got nothing more from them. So I don't know what's going to happen next, but I'm not happy about it.
I keep hoping that things will change and they will provide more but if not, they will get black points which will affect the safety index.
Pravděpodobně jste porušili nějaké pravidlo nebo selhalo ověření.
Most likely you broke some rule or failed verification.
Скорее всего ты нарушил какое то правило либо не прошел верификацию.
Ověření jsem prošel ihned po registraci nahráním všech dokumentů a v budoucnu jsem neměl žádné problémy, ani s výběrem, ani s doplněním účtu.
I passed the verification immediately after registering by uploading all the documents, and in the future I did not have any problems, neither with withdrawal nor with replenishment of the account.
Я прошел проверку сразу же как только зарегистрировался загрузив все документы, и в будущем у меня не возникло никаких проблем, не с выводом не с пополнением счета.
Jsem zvědavý/á, napsal/a jsem recenzi, čekal/a 4 dny a oni ji prostě odmítli zveřejnit. Prosím, řekněte mi, proč jste proboha moji recenzi nepřijali?
I'm curious, I wrote a review, waited 4 days and they simply refused to post it. Please tell me why on earth you didn't accept my review?
Ověření jsem prošel ihned po registraci nahráním všech dokumentů a v budoucnu jsem neměl žádné problémy, ani s výběrem, ani s doplněním účtu.
I passed the verification immediately after registering by uploading all the documents, and in the future I did not have any problems, neither with withdrawal nor with replenishment of the account.
Я прошел проверку сразу же как только зарегистрировался загрузив все документы, и в будущем у меня не возникло никаких проблем, не с выводом не с пополнением счета.
Zkusme nepředbíhat, když neznáme žádné informace. Je škoda, že hráč neodpověděl na mou zprávu, což by asi trochu objasnilo, co se stalo.
Nicméně vidím, že máte s kasinem dobrou zkušenost. Bylo tedy možné provést ověření po registraci? Jak rychle dostanete výběr po zadání účtu?
Let's try not to get ahead of ourselves when we don't know any information. It's a pity that the player didn't reply to my message, which would probably make it a bit clearer what happened.
Nevertheless, I see that you have a good experience with the casino. So was it possible for you to verify after you registered? How quickly do you get a withdrawal when you enter it?
Jsem zvědavý/á, napsal/a jsem recenzi, čekal/a 4 dny a oni ji prostě odmítli zveřejnit. Prosím, řekněte mi, proč jste proboha moji recenzi nepřijali?
I'm curious, I wrote a review, waited 4 days and they simply refused to post it. Please tell me why on earth you didn't accept my review?
Dobrý den, důvod Vám byl zaslán.
Na jeden účet máte povoleno jedno použití recenze v kasinu.
Vyskytly se podobnosti, kvůli kterým vaše uživatelská recenze nebyla přijata.
Hi, the reason has been sent to you.
You are allowed one use review on casino per account.
There were similarities for which your user review was not accepted.
Jakmile jsem prošel ověřením, okamžitě jsem měl přístup ke krypto peněžence. Do 24 hodin byl výběr schválen a já jsem si vybral svou výhru 400 dolarů.
As soon as I passed verification, I immediately had access to a crypto wallet. Within 24 hours, the withdrawal was approved and I withdrew my winnings of $400.
Как только я прошел верификацию, мне сразу стал доступен вывод на криптокошелек. В течение 24 часов вывод одобрили и я вывел свой выигрыш в 400$.
Takže to je docela dobrá věc, řekl bych. Kryptoměny jsou docela rychlé, takže mít už teď peníze není vůbec špatné.
Které herní poskytovatele zde nejčastěji používáte?🙂
So that's a pretty good thing I'd say. Crypto is pretty fast, so having money by now is not bad at all.
Which game providers do you use most often here?🙂
Proč byla moje recenze nejprve zveřejněna a poté smazána?
Why was my review first published and then deleted?
Почему мой отзыв сначала опубликовали а потом удалили?
Vaše recenze byla také bezdůvodně smazána? Lol... Proč dávat možnost zanechat recenze a pak je smazat?
Your review was also deleted for no reason? Lol... Why give the opportunity to leave reviews and then delete them?
Твой отзыв тоже удалили без причины? Лол... Зачем давать возможность оставлять отзывы и потом их удалять?
Protože máme pravidlo, které povoluje jednu uživatelskou recenzi na kasino a účet. Podle toho, co jsem viděl, vám byl také zaslán důvod, takže to nebylo bez něj.
Because we have a rule that allows one user review per casino per account. According to what I saw you were also sent a reason, so it was not without it.
Tihle kluci jsou naprostí podvodníci. Férový kurz je 1,0. Po dvou měsících čekání na ověření mi zablokovali účet, na chatu s nápovědou je nula a řekli mi, ať čekám na odpověď na e-mail, který nikdy nepřišel.
This guys are pure scammers. Fair rate is 1.0. after two months waiting to be verified they locked my account, on chat help is zero, saying to wait response on mail that never comes.
Přemýšlel/a jsi o podání stížnosti?
Náš tým se vám jistě pokusí pomoci.
Ale nakonec ti ověřili účet?
Have you thought about filing a complaint?
Our team will surely try to help you out.
Did they verified your account at the end, though?
Stejně tak u mě, nikdy neodpovídají e-mailem. Tvrdí, že používám automatizovaný software, což je ale nesmysl, že jen normálně hraju. Takové náhodné tvrzení! A hráče z vaší země někde schované v podmínkách služby nepovolují, ale neblokují IP adresu, nechají vás se zaregistrovat, vybrat si zemi, vložit peníze a hrát, ale pak vám zamknou účet, když trochu vyhrajete, a nechají si VŠECHNO, jako by ani nereagovali alespoň na vrácení vkladu. Nikdy jsem nepoužil ani VPN, abych je oklamal, chtějí jen, abyste hráli, aby si mohli nechat vaše peníze! A vymýšlejí si kraviny o automatizaci, jen aby to znělo hůř! Podvodníci. Podpora je k ničemu. Na e-mail se neodpovídá týdny.
same here, they never reply via mail. They claim I use automated software which is just bs I just play normally. Such a random claim! And they dont allow players from ur countrie somewhere hidden in ToS but dont block IP let u sign up and pick ur country and deposit and play but then lock your account if you win a little bit and keep EVERYTHING like they dont even respond to at least refund deposit. Never used VPN either to deceive them they just want u to play so they can keep ur money! And make up shit about automation just so it sounds worse! Scammers. Support useless. email does not reply for weeks.
Ahoj,
Pravděpodobně je už pozdě, ale chtěl jsem, abyste věděli, že si můžete stěžovat, kdykoli budete cítit potřebu. Je docela škoda nechat takovou zkušenost bez povšimnutí; moji kolegové z týmu pro vyřizování stížností by s tím jistě souhlasili. Pokud budete někdy mít potíže, zkuste nás znovu.
Hi,
It's probably too late, but I wanted you to know that you are welcome to complain anytime you feel you need to. Quite a shame to let such experience go unnoticed; my colleagues in the complaint team would certainly agree. If you ever struggle, try us once more.
Ahoj,
Zítra podám stížnost. Opravdu jsem tak dlouho čekal, než jim dají šanci odpovědět, ale ignorují každý pokus. Podvodníci.
Hi,
I'll file a complaint tomorrow. I really waited so long to give them a chance to reply, but they are ignoring every single attempt. Scammers
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.