Ahoj, máte nějaké zkušenosti s kasinem nebo byste se chtěli na něco zeptat? Jaký je účel někoho označit a pozdravit? Pokud nebudete mít nic smysluplného, další příspěvek bude smazán. 🙂
Hi, do you have any experience with the casino or would you like to ask something ? What is the purpose of tagging someone and saying hello ? If you don't have anything meaningful, the next post will be deleted. 🙂
Taková věc by mohla být dobrá pro hráče, kteří jsou závislí, samozřejmě, že se to pravděpodobně dá stáhnout znovu, takže jsem zvědavý, jestli by to něco změnilo. Pokud by se ale podařilo zablokovat přístup ke stažení aplikace na mobilu, mohlo by to mít docela dobrý efekt. Nevěděl jsem, že tu možnost 2FA máte i v kasinech. 🤷♂️
Such a thing might be good for players who are addicted, of course it can probably be downloaded again so I'm wondering if it would make a difference. But if it could be made to block access to downloading the app on the mobile, it could have a pretty good effect. I didn't know that you also have that 2FA option in casinos. 🤷♂️
nedávno jsem začal daytrading
dnes jsem prohrál 30 $ v jiném kasinu
ale dnes jsem vyhrál 300 $ na trhu
Problém s hazardem se pro mě teď zhoršuje lol
recently i started daytrading
i lost 30$ today at another casino
but i won 300$ at martket today
gambling problem is getting worse for me now lol
No, gratuluji, pokud jste byli úspěšní. Vždy říkám, že v kasinech se nevyplatí hrát, protože většinou, i když hráč vyhraje, nakonec vše vrátí. 🤷♂️
Well, congratulations if you were successful. I always say that casinos are not worth playing in, because most of the time, even if a player wins, he eventually pays it all back. 🤷♂️
Milý Jaro a Avirex,
Ve skutečnosti existuje argument, že v kasinech můžete vydělat více peněz než denním obchodováním. Denní obchodování je stejně, ne-li mnohem volatilnější než kasino. Viděli jsme na vlastní oči lidi, kteří během jediného mrknutí oka přišli o 20 000 dolarů na obchodování s opcemi.
Jaro, máme mnoho hráčů, kteří v našem kasinu vyhrávají spoustu peněz a nadále mají pouze výherní zůstatek, zatímco s námi hrají již měsíce. Máme mnoho tisíc členů a bylo to zasloužené.
Řekl bych, že kasina, pokud hrajete v rámci svých možností, by měla být zdrojem zábavy po dlouhém dni v práci nebo s přáteli, což vám dává šanci vyhrát velké částky.
Existují lidé, kteří utrácejí tisíce týdně za nákup losu, šance na trefit losy je 1 ku miliardě, ale stále je kupuje tolik lidí. Průměrný slot se vám hypoteticky vrátí na 96 %, je to mnohem lepší alternativa než kupovat losy.
Také, Avirex, pošlete nám zprávu o živé podpoře nebo nám pošlete e-mail na adresu support@delorocasino.com a podívejme se na váš účet a jestli můžeme udělat něco, abychom vám pomohli.
Přejeme vše nejlepší a hezkou středu 🙂
S přátelským pozdravem,
Kasino Del Oro
Dear Jaro and Avirex,
Actually, there is an argument to be had that you can make more money in casinos than from day trading. Day trading is just as, if not way more volatile than a casino. We have seen people with our own eyes that have lost $20,000 in a blink of an eye day trading options.
Jaro, we have many players that win a lot of money in our casino and they have continued to have only winning balance while still playing with us for months. We have members up many thousands and it was well deserved.
I would say that casinos, if you play within your means, should be a source of entertainment after a long day of work or with your friends, giving you the chance to win big.
There are people that spends thousands a week to buy a lottery ticket, lottery tickets are 1 in a billion chance to hit but so many people still buy them. The average slot returns to you hypothetically at 96%, this is a way better alternative than buying lottery tickets.
Also, Avirex, send us a message on live support or email us at support@delorocasino.com and let's see your account and if we can do something to help you out.
Wishing you all the best and happy wendesday 🙂
Kind regards,
Del Oro Casino
Děkuji.
Pokud mohu, bylo by nejlepší rozdělit informace mezi hráče a Jaro pomocí, zejména v případě hráče, tlačítka opakování. 😉
Berte to jako laskavý tip, prosím.
Thank you.
If I may, it would be best to split the information among the players and Jaro, using, especially in the player's case the repy button. 😉
Take it as a kind tip, please.
dnes, než začnu obchodovat, vložil jsem sem 10 $ a je pryč za pár minut
tak jsem smazal generátor kódu uvnitř authenticationApp
jak tu můžu znovu hrát?
today before i start trading i deposited here 10$ and its gone in minutes
so i deleted the code generator inside authenticationApp
how can i play here again?
Není možné nějak vrátit generátor kódu zpět? Asi bych si nejdřív hledal informace o aplikaci a jejích možnostech na internetu a pokud to nepůjde, tak zkusil kontaktovat podporu a ta vám může něco doporučit.
Pak mi dejte vědět, zda je situace vyřešena nebo ne. 😉
Isn't it possible to bring the code generator back somehow ? I would probably first look for information about the application and its possibilities on the Internet and if that is not possible, then try to contact support and they can recommend you something.
Then let me know if the situation is resolved or not. 😉
Jsem s tím naprosto spokojený, ale pokud máte věci jen o obchodování, tak to sem asi nepatří. Klidně si založte vlastní vlákno, kde se s tím můžete občas pochlubit, třeba někoho oslovíte.
I'm perfectly happy with it, but if you only have things about trading, it probably doesn't belong here. Feel free to start your own thread where you can brag about it from time to time, maybe you'll reach someone.
No, pokud se vám daří lépe jinde, pak nemá smysl utrácet peníze jinde.
Hodně štěstí. ☘️
Well, if you're doing better elsewhere then there's no point in spending money in another place.
Good luck. ☘️
Jednou jste řekl, že navrhnete pozitivnější stránku pro stížnosti pro bookmakery. ráda bych je měla prosím..
You once said you'd suggest a more positive complaint site for bookies. Id love to have them please..
Ahoj, pokud máte na mysli odkazy na stránky, které řeší stížnosti na sportovní sázení, najdete je zde:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Souvisí to nějak s vaší poslední stížností, která byla z tohoto důvodu uzavřena?
Hi, if you mean links to sites that solve complaints about sports betting, you can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Is this somehow related to your last complaint which was closed for this reason ?
Tak doufám, že na těchto stránkách najdete pomoc. Pokud ano, klidně mi řekněte, jaký byl výsledek. ☘️🤞
Well then, I hope you can find help on these pages. If you do, feel free to tell me what the result was. ☘️🤞
Je normální napsat stížnost na Delorocasino a tu a tam se přihlásit a zeptat se na živé podpoře, jestli dostali můj e-mail (násobky! Mnoho e-mailů!) a jejich odpověď je, že mají velké pracovní vytížení. To je odpověď, kterou dostávám už 1,5 měsíce 😅. 0 odpovědí na mé e-maily.
Toto kasino bych nedoporučoval kvůli nedostatečné podpoře.
Is it normal to write a complaint mail to Delorocasino and check in now and then and ask on live support if they recieved my email ( multiples! Many emails! ) and their answer is they have a large workload. This is the answer I get for 1.5 month now 😅. 0 reply on my emails.
I would not recommend this casino because of the lack of support.
Dobrý den!
pokud si vzpomínám, tak zejména kasino DelOro je zaměřeno na pokročilejší, osobní podporu. Mohu prosím vědět, co bylo předmětem této jednostranné výměny? Vsadím se, že to nakonec nebyla pozitivní stížnost. co se stalo?
Hi there!
as far as I recall, especially DelOro casino is focused on more advanced, personal support. May I know what was the subject of this one-sided exchange, please? I bet it was not a positive complaint after all. What has happened?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.