Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Bohužel, jak vidím ve vaší stížnosti , s dokumentem, který jste poskytli, bylo něco špatně, a proto vás kasino nemohlo ověřit. 🤔
Není to tak?
Unfortunately, as I can see in your complaint, there was something wrong with the document you provided, and that is why the casino couldn't verify you. 🤔
Isn't that so?
tito podvodníci nechtěli přijmout mé bankovní výpisy a obvinili mě, že si tisknu vlastní účty za vodu bez důkazu, zaměstnanci vašeho webu se jich zastali, aniž by se jich zeptali, proč by nepřijímali bankovní výpisy, je jen smutné, že pomáháte kasinům krást vklady hráčů
these scammers wouldnt accept my bank statements and accused me of printing my own water bills without proof, your site staff stood up for them without asking them why they wouldnt accept the bank statements, its just sad that you are helping casinos steal player deposits
Náš tým pro stížnosti vždy tyto druhy záležitostí důkladně prošetří a teprve poté činí rozhodnutí.
Mohu vás tedy ujistit, že bychom si z kasina nebrali žádné dokumenty a schvalovali bychom pouze ty, které nevypadají legitimně.
Our complaint team always investigates these kinds of matters thoroughly and only then makes decisions.
So, I can assure you, we wouldn't take any kind of documents from the casino, and only approve those that don't look legit.
Co? Schválit dokumenty, které nevypadají legitimně? Pak je jasné, proč byste se nepodívali na mé bankovní výpisy a nevybrali si můj legitimní příjem, proč se rozhodli nedat mi můj vklad? Vadí vám, že mi ukradli zálohu 300 $? jak budete krýt své podvodné kasino? říkám, že jsem něco porušil? nemůžete nic dokázat, všechny dokumenty jsou legální a rozhodli jste se ukrást můj vklad.
What? Approve documents that don't look legit? Then it's clear why you wouldn't look at my bank statements and pick on my legitimate receipt, why they decided not to give me my deposit in the first place? Does it bother you that they stole my $300 deposit? how will you cover your scammer casino? say I violated something? you can't prove anything, all documents are legal, and you decided to steal my deposit.
Bohužel jsi mě špatně pochopil.
Nic bychom neschvalovali, nebo lépe řečeno, nic bychom si z kasina nevzali, pokud bychom důkladně neprošetřili všechny dokumenty poskytnuté z kasina.
Náš tým kontroluje všechny poskytnuté dokumenty a pouze v případě, že skutečně vidíme, že některý dokument není legitimní, že je falešný nebo byl nějak zmanipulován, stížnost zamítneme a souhlasíme s kasinem.
Nejen proto, že to tvrdí kasino.
Doufám, že tomu rozumíte lépe, a pokud s rozhodnutím nebudete v pořádku, vždy máte samozřejmě možnost promluvit si s právníkem. Právo?
Doufám, že příště budete moci odevzdat dokumenty bez problémů a vyhnete se tak případným problémům.
Unfortunately, you misunderstood me.
We wouldn't approve anything, or better said, we wouldn't take anything from the casino if we didn't thoroughly investigate all the documents provided from the casino.
Our team reviews all the documents provided, and only if we can really see that some document is not legit, that it is fake, or it's been manipulated somehow, we reject the complaint and agree with the casino.
Not just because the casino says so.
I hope you understand that better, and if you are not okay with the decision, there is always the choice to talk to the lawyer, of course. Right?
I hope next time you will be able to submit documents without any issues and this way avoid any problems.
jaký právník? není to licencované kasino v zemi, o čem to mluvíš. tihle kreténi mi ukradli zálohu a ty se se mnou snažíš hádat o zatracený kus papíru, nemáš ponětí, co má moje země za vodu a elektřinu. jak vůbec víš, že je to fake? radši mi vrať mých 300 dolarů, které ukradli.
what lawyer? it's not a licensed casino in the country, what are you talking about. these assholes stole my deposit and you're trying to argue with me about a goddamn piece of paper, you have no idea what my country's water, electricity bills are. how do you even know it's fake? you better return my $300 they stole.
Bohužel, jak již bylo řečeno, zde již nemůžeme pomoci.
Unfortunately, as said before, we are unable to help any further here.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.