DomůFórumKasinaCryptoCasino.com - všeobecná diskuze

CryptoCasino.com - všeobecná diskuze

před 2 týdny od CryptoCasino.com
|
841 zobrazení 18 odpovědí |
|
před 2 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CryptoCasino.com, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 týdny

Ty Daniel

A ahoj všichni! Jsme rádi, že jsme uvedeni zde na Guru!

Pokud má někdo nějaké obecné dotazy nebo návrhy týkající se webu, zeptejte se zde!

Pokud hledáte zákaznický servis, mohu vám doporučit, abyste začali pomocí živého chatu na místě nebo je přímo kontaktovali na . Poskytovatel softwaru má nepřetržitou podporu na chatu nebo e-mailu. Kdybych mohl zůstat vzhůru 24 hodin denně, abych ti pomohl, udělal bych to! Ale já nemůžu! Takže tým CS je vaše nejlepší sázka na rychlou odpověď.

Kromě toho doufáme, že se vám naše kasino a sportovní sázka bude líbit buď v prohlížeči, nebo v našem telegramovém kasinu zde https://t.me/CryptoCasinoOfficialBot

Hodně štěstí!

CC

Upravil Romi před týdnem
Důvod: Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo:
CryptoCasino.com
před týdnem

Ahoj Crypto Casino.

Děkuji za všechny informace a vítám vás.

Dovolte mi začít zde zveřejněním našich pravidel pro zástupce kasina zde , abyste o nich byli dobře informováni a měli skvělý začátek na našem fóru.

Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

S přáním krásného dne.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Není možné dosáhnout podpory žádného z jejich zmíněných kanálů. Cítil se ve stínu

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
blaumanisj
před týdnem

Ahoj Blaumanisi – je to divné slyšet, protože live chat je 24/7 – nebo e-mail


Ale žádný problém! Možná váš e-mail neprošel nebo jste nedostali odpověď z důvodů spamu/nevyžádané pošty.


V každém případě jsem vám hned poslal e-mail.


I když, prosím, můžete každému, kdo čte, vysvětlit, proč nazýváte kasino stinným? Nevadí nám, že jsou lidé kritičtí, pokud to dokážou vysvětlit.

Pokud je to proto, že přišli o peníze jako vy, tak to se opravdu nepočítá.


"Shady" si zaslouží patřičné vysvětlení. Zpochybňujete hry? Nejsou to kasina. Ale dejte nám a všem ostatním vědět, prosím.


TY


CC

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Odpoví vám jako na soukromou e-mailovou zprávu.


Různé rezony,


Poprvé jsem musel čekat na živý chat 1 hodinu, abych získal podporu. Napsal jsem několik dopisů na pomoc. Nemáte tu nejrušnější službu


Dostal jsem týdenní oznámení o bonusech na stránce a e-mailu, nic nepsalo o tom, co, kolik.

A text "jak oceňujeme Maxi úroveň (v zásadě vám dáváme speciální bonus do dnů až do maxima". Když nic neobdrželi, pokusili se o živý chat. Nic jsem se nezlobil na službu a celkový zážitek. Mnoho her se neotevíralo. Hry se za chvíli obnovily .


Ne, proč můžete zjistit, co je dáno a co ne. Ztratil jsem 7+ k v LTC, unavený dostat podporu, chatovat celou dobu od začátku s 50 lidmi quene, takže frustrující.


Hraní o skutečné peníze jako bonusy obdrželo arašídy. Na sázce za svou ztrátu bych dostal 300+ týdně, měsíčně.


Vaše kasino není příjemné místo pro hazardní hry a se vším všudy vám připadalo stinné. Pokud jako vaši klienti řešíte výběry, věřím, že budete mít plno špatných recenzí na všech platformách.


Jsem naštvaný - ano, byl jsem frustrovaný ano, cítíš se stinný - rozhodně ano.

Pro mě nejhorší XP z mých hazardních her a dělám to hodně, také hodně ztrácím. Nic nového


BR


Automaticky přeloženo:
blaumanisj
před týdnem

OK diky za odpoved. Myslím, že jazyk zde bude překážkou.

Ale zaměřme se na hlavní body. Chcete cashback. Naprostý souhlas. Říkáte, že konkurent by vám za vaše ztráty vrátil 300 dolarů. A souhlasím, že byste měli dostat cashback. A budete.

Ale zaregistrovali jste se teprve před 2 dny, 7. prosince. Cashback tedy není okamžitý. V systému jste dosáhli VIP úrovně Maxi. Vypadá to na 4 % měsíčně a zvýšený bonus. Cashback tedy přijde na konci měsíce a bude udělen i extra bonus.

Žádná z odměn není okamžitá. Pokud jste na Live chat museli čekat o něco déle, omlouvám se. Existuje 30/40 operátorů, kteří sdílejí stejnou službu. Časem budeme mít vlastní CS, ale zatím ne.

Znovu říkáte, že kasino se "cítilo stinné", ale co to znamená? Platby probíhají neuvěřitelně hladce

Nejsou žádné stížnosti. Všechny hry fungují. Špatně jsi utekl. rozumím. Je mi líto, že se to stalo. Sám jsem tam byl. Ale zkontroloval jsem všechny vaše velké ztráty a není na nich nic špatného. Všichni byli umístěni a popraveni v dobré víře. Ale to, že prohrajete, to nezneklidní. Znamená to jen, že jste měli smůlu a jste naštvaní.

Cashback dostanete na konci měsíce podle podmínek, se kterými jste souhlasili. Uvažujeme o týdenním cashbacku, ale to se brzy nestane, protože to bude vyžadovat spoustu vývojářské práce od tehdejšího poskytovatele platformy.

S pozdravem

CC

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Chápu vaše názory, ale zkušenost nebyla dobrá. Shady věc je pocit založený na mých XP a cítil jsem se tak.

Věci, které jste zmínil, by se měly vyřešit. Nemůžete očekávat dobré hodnocení, pokud jste ukázali problémy při obsluze hráčů. Jsem dole na jiných platformách s 5místnými čísly, nenapsal jsem ani jednu recenzi, pokud jde pouze o ztrátu

Pokud jsou výběry obsluhovány jako podpora zákazníků, přijde mnohem více frustrovaných lidí.



Konečně někdo odpověděl z vaší strany, až po zveřejnění. Nyní se cítí mnohem méně stinné

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj všichni, jste způsob, jak cyptocasino je nejlepší platforma pro investice a partnerství, pojďte společně na Měsíc🚀🚀

Automaticky přeloženo:
peteredet4luv
před týdnem

Děkujeme, že jste si našli čas na zveřejnění peteredet4luv!

Měsíc je místo, kde bychom v budoucnu rozhodně rádi byli... obrazně řečeno, samozřejmě, protože nedostatek atmosféry a dobrého baru není příliš vzrušující!

😉

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Jen vyjádřím, jak jsem opravdu ohromen. 😂 😂😂 Neuvěřitelná fanouškovská základna.


Upraveno autorem před 6 dny
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj všichni, jste způsob, jak cyptocasino je nejlepší platforma pro investice a partnerství, pojďte společně na Měsíc🚀🚀

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Dobrý den.

Vlastně to zní docela zajímavě.

Víte, skuteční hráči mají tendenci zmiňovat funkce související s hraním. Místo toho se zdá, že velmi milujete nějaký druh partnerství. 🙂

Víme prosím víc? Jak jste se například dostal k tomuto velmi čerstvému ​​vláknu, pokud vám nevadí, že se ptám? Mohli byste nám poslat snímek obrazovky vaší poslední aktivity v kasinu? To by Měsíci opravdu lichotilo, vsadím se.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 dny

Radko jsi vtipná!

🙂


Podívejte se prosím na emaily Romaně!


Automaticky přeloženo:
CryptoCasino.com
před 5 dny

Podle mého názoru není vytváření fiktivních účtů pro generování fiktivních chvály souvisejících s kasinem na tomto fóru nijak zvlášť vtipné. Ale děkuji za upozornění.

Nevíme, kde se tento populární nápad vzal, ale začíná být docela běžné ho zkoušet. V každém případě plánujeme zachovat integritu fóra a zakázat tyto podvodné uživatele – v tomto případě na základě podrobností o účtu pocházejících z Nigérie 🙂.

Mějte se fajn!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 dny

Přesně! Toto je jeden z nejsměšnějších způsobů, jak zaplavit docela negativní kasinové diskuze přetloukavými příspěvky.

Tak smutné, že jsem tam udělal vklady! 🙁

Automaticky přeloženo:
blaumanisj
před 2 dny

Janis – Vlastně jsme to byli my, kdo upozornil Guru na všechny příspěvky!

Kromě toho jsme vedli diskusi a náš odpovědný herní tým si myslí, že bude nejlepší, abychom váš účet uzavřeli ve vašem vlastním zájmu.

Říkáte, že si přejete, abyste nikdy neuložili peníze. Není to poprvé, co jste vyjádřil lítost a doporučil ostatním, aby si s námi nehráli.

Máme povinnost se o hráče postarat a rozhodli jsme se, že je to nejlepší.

Zmrazíme váš účet a jakmile vám bude v lednu udělen jakýkoli cashback, budete jej moci vybrat.

Přejeme vše nejlepší do budoucna.

Automaticky přeloženo:
včera

Takže uzavíráte účet klientům, kteří vyjadřují negativní zpětnou vazbu? Pěkná cesta. Nevidím žádný jiný důvod, protože jsem se nehnal za ztrátami nebo nevyjádřil vůli účet uzavřít.

Jen pro doplnění, že VIP manažer neodpovídá, nic z toho, co jsem mluvil směrem k mé cestě, nebylo provedeno. Takže v podstatě vaše neexistující podpora tam nikdy není.

Jednostranná míčová hra


Automaticky přeloženo:
blaumanisj
před 18 hodinami

Nemá to nic společného s negativní zpětnou vazbou o CS a bonusech. To byly první problémy a my jsme vysvětlili, proč se to děje. Jsme velmi rádi za konstruktivní kritiku.


Uzavření účtu je proto, že radíte lidem, aby zde nehráli, označujete to za pochybné a podvodné a říkáte, že si přejete, abyste nikdy neprováděli vklad. To jsou pro mě 4 VELMI legitimní důvody k uzavření účtu. Další takový příspěvek už nedovolíme.


Zodpověděli jsme vaše dotazy a osobně jsme vám poslali zprávu. Podle mého názoru jste se svými příspěvky byli neuvěřitelně nespravedliví.


VIP manažer každopádně řekl, že se vás pokusí znovu kontaktovat. Takže máte odklad exekuce.


Uvidíme, jestli to dokážeme zachránit!?

Upraveno autorem před 18 hodinami
Automaticky přeloženo:
před 11 hodinami

Myslím, že celá tato obranná kampaň je o tom, co jsem řekl.

Žádný z vás nepřišel z toho, že by mě někdo z vás "VIP manažer" kontaktoval. Všechno prázdné...


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky