DomůFórumKasinaCryptoCasino.com - všeobecná diskuze

CryptoCasino.com - všeobecná diskuze (strana 2)

 od CryptoCasino.com
|
4 461 zobrazení 67 odpovědí |
|
1 2 34

Co odpovědět? Tady se zastavím. 24 hodin čekání? Enjoy čekala předtím mnohem víc jako klient.

Připomenu pro všechny. Vydělal pár 10 tisíc USD, ztratil 7+ k. Týdenní bonus ~25 USD. Lichotivý.

Díky, bez komentáře. Je to, co to je.

Užijte si všichni, hrajte na cryptocasino.com

Automaticky přeloženo:

filefile Takže měsíc skončil. Jak tvrdil livechat, cashback je první v měsíci při čistých ztrátách přes 10 USD.


Nic přidáno. Livechat nepomohl na přátelskou žádost a sám chat zavřel.


Odeslaný mail adminovi a VIP manažerovi Max. Cryptocasino admin, takže nakonec všechna moje slova a doibts jsou pravdivé.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
blaumanisj

Myslím, že zástupce kasina bude ve vysvětlování mnohem efektivnější než já. No, myslím, že z celé situace nejsi moc nadšený. A také si představuji, že by bylo užitečné, kdyby vám ten chlap řekl, kolik jste ztratili podle jejich systému. Počítali jste čisté ztráty na základě svých vlastních výpočtů, nebo máte přístup k úplné historii kasina, perhpas?

Automaticky přeloženo:

Tady to opravdu není drama....

Poskytovatel platformy uvedl, že závada v jejich systému zabránila všem hráčům, kteří v prosinci postoupili na vyšší úroveň, v tom, aby byli automaticky připsáni 1.

Ve všech jejich kasinech. Teď to opravili. Takže to byla jen otázka trochy trpělivosti!

Automaticky přeloženo:
CryptoCasino.com

Chápu, nic moc.

No, příště by bylo laskavé použít tlačítko odpovědět. Protože tato informace je důležitá především pro hráče, který se ptal, řekl bych. Děkuji za vysvětlení, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:

Ahoj R

Hráč dostane upozornění, když je něco zveřejněno ve vlákně ne?

Nedostává upozornění všichni ve vláknu?


Automaticky přeloženo:

Děkuji vám po troše boje a frustrace, cashback přijat. Bylo to trochu méně, než se očekávalo, ale připsáno. Díky správci Cryptocasina

Automaticky přeloženo:
blaumanisj

Jsem rád, že se to vyřešilo

Automaticky přeloženo:

Ahoj R

Hráč dostane upozornění, když je něco zveřejněno ve vlákně ne?

Nedostává upozornění všichni ve vláknu?


Automaticky přeloženo:

Ano, ale to v případě, že na svou odpověď dostane „odpověď". Když někdo píše bez toho, nemusí to být tak, že dostane upozornění, proto tento tip.🙂

Automaticky přeloženo:
CryptoCasino.com

proč nejste spokojeni s mými bankovními výpisy, účtem za vodu, účtem za energie, dejte mi můj vklad 300 $ a vezměte si svých 15 $, nechci procházet ověřováním výher 15 $, nehrajte v tomto kasinu, oni prostě vyzvedněte si u vás všechny doklady, v dopise píšou, že s dokladem nejsou spokojeni, bez vysvětlení

Automaticky přeloženo:
unukogijecu256

Ahoj unu....

Tak jsem se zeptal týmu - zdá se, že existuje mnoho důvodů, proč máte problémy...

1 - snaží se hrát sázkový systém

2 - poskytování podezřelých dokumentů

3 – pozastavení poskytování platných dokumentů na více než 2 týdny

4 - registrační adresa odlišná od registrační IP adresy


Jsem si docela jistý, že to můžete snadno opravit, pokud pošlete autentické informace (pokud je máte)


Upraveno
Automaticky přeloženo:
CryptoCasino.com

poslouchejte, všechny dokumenty jsou pravé a píšu vám, abyste mi jednoduše vrátili můj vklad, kvůli 15 dolarům nemám sílu vám nic vysvětlovat, další dokumenty nedostanete

Automaticky přeloženo:
unukogijecu256

"Nemám sílu ti něco vysvětlovat" - OK. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
CryptoCasino.com

hodně štěstí? to myslíš vážně? vrátíte mi vklad a po takových slovech zavřete své nehratelné kasino, nikdo s vámi hrát nebude, ani neumíte odpovědět, co je s mými doklady? mám tě citovat? "Váš dokument byl zamítnut, protože náš tým jej nepovažuje za přijatelný." ani neumíš odpovědět, co je špatně, jen požaduješ pokaždé něco nového, sbíráš dokumenty

Automaticky přeloženo:
unukogijecu256

Ahoj Unu..rád tě zase slyším.

Jsem si jistý, že dokážete ocenit, že boj proti praní špinavých peněz bere kasino průmysl velmi vážně a musí se zodpovídat poskytovatelům licencí. Takže když mají hráče z jedné země, který předstírá, že je z jiné země, zvedne to pár obočí. Jsem si jistý, že když jim řeknete pravdu o situaci (kterou zde nemohu veřejně sdílet), budou vám schopni pomoci.

S pozdravem


Automaticky přeloženo:
CryptoCasino.com

Mluvíte o tom, že při registraci nemůžete změnit zemi, pokud máte zapnutou VPN? Jsem z Ruska, co dál? Jaké další praní špinavých peněz? Žádají tě, abys vrátil 300 dolarů a žádají tě, abys se udusil svými 15 dolary, proto jsi ode mě začal sbírat složku dokumentů, idiocie

Automaticky přeloženo:
CryptoCasino.com

máte čas tu odpovídat každou hodinu, když na poště sotva čekám jednorázovou odpověď za den, bojíte se o své recenze? Stejně je zničí, stejně jako předchozí stránka vašeho uncasina

Automaticky přeloženo:

Ahoj Unu.....

Zdá se, že jste si mě spletli s oddělením podvodů. Také nejsem zákaznický servis. Neděláme si starosti ani s recenzemi.

Recenze jsou obvykle od lidí, jako jste vy, kteří mají problémy, které si sami způsobili (nebo jsou netrpěliví). A vždy začnou tím, že řeknou: „Nehrajte v tomto kasinu". Myslíš, že to pomáhá? Pokud jste chtěli pomoc, měli byste začít běžnou otázkou nebo žádostí o pomoc. Ty jsi to neudělal a teď mám svázané ruce. Myslíte si, že chceme, aby naši členové měli problémy? Samozřejmě že ne. Ale je to obousměrná ulice.

Každopádně to vypadá, že jste pochopili problém Moldavsko vs Rusko. Stačí to vysvětlit týmu AML a nechat je, aby vám pomohli.

Jsem si jistý, že dostanete své peníze zpět. Ve skutečnosti jsem si 100% jistý, protože nikdy nikomu nenecháváme peníze. Ale buď budete muset proskočit jejich obručemi, nebo být trpěliví. Nikdy nevíte... možná se vzdají jako první!

Mějte krásný víkend.

Automaticky přeloženo:
CryptoCasino.com

problém byl způsoben pouze vámi, nepřijetím dokumentů k potvrzení adresy, neuvádím důvody pro odmítnutí, jste na vině pouze vy, s kasinem, jako jste vy, musíte podat stížnost, již jsem podal je vám jasné, že si svých 15 dolarů můžete vzít, protože nemám čím potvrdit adresu, protože jsem vám poslal vše, co jsem mohl, tak mi prosím vraťte mé peníze, protože tenhle nesmysl s vámi už trvá už 3 týdny. Už se s tebou nechci zabývat

Automaticky přeloženo:

3 týdny. Úplně chápu, odkud pocházíš. Zabývám se tím jen pár hodin a nudím se.

ALE.....je to mimo moje ruce, jak jsem řekl!

Až si budete příště stěžovat na kasino, začněte s něčím jemnějším

"Ahoj XXXX zástupce kasina, můžeš mi s něčím pomoct. Miluju tvoje kasino, ale mám malý problém"

Myslím, že to bude působit kouzlo.

Krásný víkend...ještě jednou. Potřebuji se napít.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky