Stránka Coins.game je podvod
Na stránku jsem vložil 423 XRP a vyhrál jsem asi 300 XRP ve stovkách her. Požádal jsem o stažení, abych ukončil denní hru, ale byla zastavena z bezpečnostních důvodů a porušovala zásady. Odeslal jsem všechny požadované informace a ID, ale je zastaven bez ohledu na důvod. Jedná se o velmi nespravedlivé a nečestné stránky, proto je prosím nepoužívejte.
Coins.game site is fraud
I deposited 423 XRP on the site and won about 300 XRP through hundreds of games. I requested a withdrawal to end the day's game, but it was stopped for security reasons and that it violated policy. I have submitted all requested information and ID, but it is stopped regardless of the reason. This is a very unfair and vicious site, so please do not use it.
Dobrý den!
I když si myslím, že to musel být hrozný zážitek, a opravdu oceňuji snahu, kterou jsi právě ukázal. Ještě mám otázku, jestli ti to nevadí.
Jaké zásady kasino tvrdilo, že byly porušeny?
Skoro to zní, jako byste z nějakého důvodu neprošli ověřením KYC.
Můžete být prosím konkrétnější? Můžeme vám pomoci, jakmile bude problém zjevnější.
Hi there!
Though I imagine it must have been a terrible experience, and I truly appreciate the effort you just showed. I still have a question, if you don't mind.
What policy the casino claimed was violated?
It almost sounds like you did not pass the KYC verification for some reason.
Can you please be more specific? We might be able to assist once the problem is more obvious.
Ahoj, tohle kasino je blbost. Má zvládnuté všechny hry. Hraju už dlouho a nevím, jak vyhrát. Jsou to podvodníci.
Hi, this casino is rubbish. It has all the games managed. I've been playing for a long time and I don't know how to win. They are scammers.
Hola es una basura este casino tiene todos los juegos manejados estoy jugando dé un montón de tiempo y no sé puede ganar nunca son unos estafadores
Ahoj, chceš říct, že se hry zdají být falešné nebo že RTP není vysoké nebo není tak vysoké, jak kasino u her uvádí? Můžeš to někde vidět nebo ne?
Hi, do you mean that the games seem to be fake or that the RTP is not high or not as high as the casino indicates for the games? Are you able to see it somewhere or not?
Ano, je to velká hromada svinstva plná zlodějů. Slibuji vám coins.game Nebudu odpočívat, dokud neztratíte licenci, protože jste mi ukradli život měnící částku. Snažíš se šukat na špatného barbara (nemyslím si, že mohu použít slovo, které se obvykle používá) a teď tě ošukám... pamatuj, že nepřijde žádný lubrikant
Yes it is a big pile of crap filled with thiefs. I promise to you coins.game I will not rest until you'll loose your license since you stole a life changing amount from me. You trying to f.ck wrong barbarian ( I don't think I can use the word that usually is used ) and now I'll f..k you... remember no lube no diner is coming
Viděl jsem, že je to komplikovaná situace a také že stížnost byla znovu otevřena . Doufám, že se tato situace dá nějak vyřešit a dobře to dopadne.
Nyní si každopádně budeme muset počkat na další vývoj.
I have seen that it is a complicated situation and also that the complaint has been reopened. I hope that this situation can be resolved somehow and it will turn out well.
Anyway, now we will have to wait for further developments.
Nemyslím si, že je to vůbec složité, věřím, že je to velmi snadný případ, protože mám všechny důkazy potřebné k potvrzení mých prohlášení a oni nemají nic. Před odesláním mého "špatného dokladu o adrese" jsem se zeptal, zda to bude stačit, jinak si můžu jít pro něco jiného a protože jsem nedostal negativní odpověď, pokračoval jsem s tím, co jsem měl. Nechci je házet do koše a nadávat, protože se mi to pořád líbí bez ohledu na tuhle nepříjemnou situaci, ale někdy člověk musí dělat, co dělat musí.
I don't think it is complicated at all I believe it is very easy case since I have all of the evidence required to confirm my statements and they have nothing. Before sending my "bad proof of address" I asked if it will suffice otherwise I can go get something different and since I didn't get negative answer I did proceed with what I had. I don't want to trash them and call names since I still like it irregardless this unpleasant situation but sometimes one has to do what one has to do.
Chápu, o čem mluvíte. Necháme tedy náš tým, aby se na to všechno podíval znovu a snad se to dá nějak opravit.
I understand what you are talking about. So we'll let our team take a look at it all again and hopefully it can be fixed somehow.
V tomto kasinu se nedá hrát, jsou to zloději, každý den se to kasino zhoršuje, nedávno jsem provedl 2 převody po 30 EUR a teď nevědí, kde jsou peníze, nikdy nemůžete vyhrát, mají všechny hry spravované, nikdo nikdy neodpovídá, když něco řeknete v kočce, zablokují vás, je to posrané kasino
You can't play in this casino, they are thieves, every day this casino gets worse, the other day I made 2 transfers of €30 each and now they don't know where the money is, you can never win, they have all the games managed, no one ever answers, if you say something in the cat they block you, it's a shitty casino
Qué no se puede jugar en este casino qué son unos ladrones cada día va peor este casino en otro día e hecho 2 transferencia de 30€ cada una y ahora no saben dónde están el dinero dé ganar no se puede ganar nunca qué tiene todos los juegos manejados No contestan nadie nunca si dices algo en el cat té bloquea es un casino de mierda
Jsou to podvodníci a nikdo nic nedělá. Nikdy jsem nehrál v mnoha kasinech, ale tohle je podvod. Vzhledem k tomu, že mají licenci, je to velmi vzácné.
They are scammers and nobody does anything. I have never played in a lot of casinos but this is a scam. Since they have a license, it is very rare.
Son unos estafadores y nadie no hace nada nunca e jugado en un montón de Casinos pero éste es un estafa como tienen licencia es muy raro
Dobrý den, mrzí mě vaše špatná zkušenost s kasinem.
Když mluvíme o převodech, myslíte tím, že jste se pokusili vybrat nebo vložit? Když jim napíšete, co se stalo s penězi, nenapíšou vám vůbec nic?
Zkuste mi říct trochu víc, prosím.
Hi, I'm sorry to hear about your bad casino experience.
When we talk about transfers, do you mean that you tried to withdraw or deposit? When you write them what happened to the money, they don't write you anything at all?
Try to tell me a little more, please.
Podvodné kasino nevyplácí výhry, hráči v tomto kasinu nehrají. Své výhry neobdržíte. Hrajte na jakémkoli jiném místě, kde jsou dobré recenze nebo statusy. To jsou podvodníci, víte, nevyplácí ani malou částku.
Fraudulent casino does not pay out winnings, players do not play in this casino. You will not receive your winnings. Play in any other place where there are good reviews or statuses. These are scammers, you know, they do not pay out even a small amount.
Шахрайське казино не виплачують виграш , гравці не грайте в це казино. Свій виграш ви не отримаєте. Грайте в любе інше там де хороші відгуки чи статуси . Це шахраї знайте вони навіть малу суму не виплачують.
Jedná se o podvodné kasino, které nevyplácí výhry, existuje potvrzení banky. Podpůrný chat je hrozný, nereaguje, ale stav je hotový, když na zůstatku nejsou žádné prostředky, nevydává výhry. Hráči toto kasino nehrají!!!!
This is a fraudulent casino that does not pay out winnings, there is a bank confirmation. The support chat is terrible, does not respond, but the status is done, when there are no funds on the balance, does not give out winnings. Players do not play this casino !!!!
Це шахрайське казино , яке не виплачує виграш є підтвердження банку . Чат підтримки жахливий не реагує, зато статус робить виконано , коли навіть коштів нема на балансі , не видає виграш. Гравці не грайте в це казино !!!!
Ahoj,
Představuji si, že se cítíte velmi frustrovaný. Doufám, že vám nebude vadit, když pomůžu ostatním s několika podrobnostmi, které jsem našel ve stížnosti: "Hráč z Ukrajiny se pokusil vybrat 10 000 UAH, ale prostředky byly zaslány na účet někoho jiného. Zákaznická podpora nereaguje a hráč neobdržel žádné prostředky na svém herním zůstatku ani na bankovní kartě, protože má podezření na podvod s falešnou účtenkou."
( celá stížnost zde 👈)
Za prvé vás mohu ujistit, že Natalia je skvělá řešitelka a nepřestane v případu sledovat každou nesrovnalost. Proto se prosím uvolněte; bude se zástupcem kasina pilně pracovat na tom, aby případ pokročila. Naštěstí ten člověk reaguje.
Hello,
I imagine you feel very frustrated. I hope you don't mind if I help others with a few details I found in the complaint: "The player from Ukraine attempted to withdraw 10,000 UAH, but the funds were sent to someone else's account. Customer support is unresponsive, and the player has not received any funds in their gaming balance or bank card, suspecting deception with a fake receipt."
First of all, I can assure you Natalia is a great resolver and she won't stop pursuing every inconsistency in the case. Therefore, please relax; she will diligently work to advance the case with the casino representative. Luckily, the person is responsive.
Děkuji za pomoc, doufám, že můj dotaz bude vyřešen. Chci, aby hráči věděli, jak kasino podvádí a nerozdává výhry, pouze v kasinu vkládají, a pokud vyhrajete nějakou malou část vkladu, ani vám ji nedají. Nesetkal jsem se s takovým podvodem, nevydávání výher déle než měsíc, podvádí se s těmi neplatnými účtenkami, služba podpory ani nereaguje.
Thank you for your help, I hope my question will be resolved. I want players to know how the casino cheats and does not give out winnings, only in the casino to make deposits, and if you win some small part of the deposit, they do not even give it to you. I have not encountered such fraud, not giving out winnings for more than a month, they cheat with those invalid receipts, the support service does not even respond.
дякую Вам за допомогу, я надіюсь , що моє питання вирішиться. Я хочу щоб гравці знали як казино обманюючи не видає виграш, тільки в казино щоб робили депозити , а виграв якусь малу частину з депозиту , вони тобі навіть його не дають. Ще такого шахрайства я не зустрічала щоб не віддавати виграш більше місяця , обманюють з тими не дійсними квитанціями, служба підтримки навіть не реагує .
Děkujeme, že jste tento problém přinesli do fóra. Je to už tak dlouhá doba a přesto se problém nevyřešil, což je vážné a ostatní budou díky vám informováni.
Právě teď bych na podporu kasina moc nespoléhal. Pokud je to jen trochu možné, šetřete si nervy a nechte Natalii, aby to zvládla.
Thank you for bringing this issue up to the forum. It has been such a long time, and yet the problem has not been resolved, which is serious, and others will be informed thanks to you.
Right now, I would not rely on casino support very much. If at all possible, spare your nerves and let Natalia handle that.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.