DomůFórumKasinaCoins.Game Casino - všeobecná diskuze

Coins.Game Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

 od drksux
|
18 203 zobrazení 116 odpovědí |
|
1...5 6

bez rychlého vyplňování osobních údajů, máte vše v hlavě?

Automaticky přeloženo:

Omlouvám se - co to má prosím znamenat? 🙂

Automaticky přeloženo:

Stránka Coins.game je podvod

Na stránku jsem vložil 423 XRP a vyhrál jsem asi 300 XRP ve stovkách her. Požádal jsem o stažení, abych ukončil denní hru, ale byla zastavena z bezpečnostních důvodů a porušovala zásady. Odeslal jsem všechny požadované informace a ID, ale je zastaven bez ohledu na důvod. Jedná se o velmi nespravedlivé a nečestné stránky, proto je prosím nepoužívejte.

Automaticky přeloženo:
swpark3135

Dobrý den!

I když si myslím, že to musel být hrozný zážitek, a opravdu oceňuji snahu, kterou jsi právě ukázal. Ještě mám otázku, jestli ti to nevadí.

Jaké zásady kasino tvrdilo, že byly porušeny?

Skoro to zní, jako byste z nějakého důvodu neprošli ověřením KYC.

Můžete být prosím konkrétnější? Můžeme vám pomoci, jakmile bude problém zjevnější.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, tohle kasino je blbost. Má zvládnuté všechny hry. Hraju už dlouho a nevím, jak vyhrát. Jsou to podvodníci.

Automaticky přeloženo:
popbobi82

Ahoj, chceš říct, že se hry zdají být falešné nebo že RTP není vysoké nebo není tak vysoké, jak kasino u her uvádí? Můžeš to někde vidět nebo ne?

Automaticky přeloženo:

Ano, je to velká hromada svinstva plná zlodějů. Slibuji vám coins.game Nebudu odpočívat, dokud neztratíte licenci, protože jste mi ukradli život měnící částku. Snažíš se šukat na špatného barbara (nemyslím si, že mohu použít slovo, které se obvykle používá) a teď tě ošukám... pamatuj, že nepřijde žádný lubrikant

Automaticky přeloženo:
kestutisnarbutas11

Viděl jsem, že je to komplikovaná situace a také že stížnost byla znovu otevřena . Doufám, že se tato situace dá nějak vyřešit a dobře to dopadne.

Nyní si každopádně budeme muset počkat na další vývoj.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Nemyslím si, že je to vůbec složité, věřím, že je to velmi snadný případ, protože mám všechny důkazy potřebné k potvrzení mých prohlášení a oni nemají nic. Před odesláním mého "špatného dokladu o adrese" jsem se zeptal, zda to bude stačit, jinak si můžu jít pro něco jiného a protože jsem nedostal negativní odpověď, pokračoval jsem s tím, co jsem měl. Nechci je házet do koše a nadávat, protože se mi to pořád líbí bez ohledu na tuhle nepříjemnou situaci, ale někdy člověk musí dělat, co dělat musí.

Automaticky přeloženo:
kestutisnarbutas11

Chápu, o čem mluvíte. Necháme tedy náš tým, aby se na to všechno podíval znovu a snad se to dá nějak opravit.

Automaticky přeloženo:

V tomto kasinu se nedá hrát, jsou to zloději, každý den se to kasino zhoršuje, nedávno jsem provedl 2 převody po 30 EUR a teď nevědí, kde jsou peníze, nikdy nemůžete vyhrát, mají všechny hry spravované, nikdo nikdy neodpovídá, když něco řeknete v kočce, zablokují vás, je to posrané kasino

Automaticky přeloženo:

Jsou to podvodníci a nikdo nic nedělá. Nikdy jsem nehrál v mnoha kasinech, ale tohle je podvod. Vzhledem k tomu, že mají licenci, je to velmi vzácné.

Automaticky přeloženo:
popbobi82

Dobrý den, mrzí mě vaše špatná zkušenost s kasinem.

Když mluvíme o převodech, myslíte tím, že jste se pokusili vybrat nebo vložit? Když jim napíšete, co se stalo s penězi, nenapíšou vám vůbec nic?

Zkuste mi říct trochu víc, prosím.

Automaticky přeloženo:

Podvodné kasino nevyplácí výhry, hráči v tomto kasinu nehrají. Své výhry neobdržíte. Hrajte na jakémkoli jiném místě, kde jsou dobré recenze nebo statusy. To jsou podvodníci, víte, nevyplácí ani malou částku.

Automaticky přeloženo:

Jedná se o podvodné kasino, které nevyplácí výhry, existuje potvrzení banky. Podpůrný chat je hrozný, nereaguje, ale stav je hotový, když na zůstatku nejsou žádné prostředky, nevydává výhry. Hráči toto kasino nehrají!!!!

Automaticky přeloženo:
Alina69

Ahoj,

Představuji si, že se cítíte velmi frustrovaný. Doufám, že vám nebude vadit, když pomůžu ostatním s několika podrobnostmi, které jsem našel ve stížnosti: "Hráč z Ukrajiny se pokusil vybrat 10 000 UAH, ale prostředky byly zaslány na účet někoho jiného. Zákaznická podpora nereaguje a hráč neobdržel žádné prostředky na svém herním zůstatku ani na bankovní kartě, protože má podezření na podvod s falešnou účtenkou."

( celá stížnost zde 👈)

Za prvé vás mohu ujistit, že Natalia je skvělá řešitelka a nepřestane v případu sledovat každou nesrovnalost. Proto se prosím uvolněte; bude se zástupcem kasina pilně pracovat na tom, aby případ pokročila. Naštěstí ten člověk reaguje.


Automaticky přeloženo:
Radka

Děkuji za pomoc, doufám, že můj dotaz bude vyřešen. Chci, aby hráči věděli, jak kasino podvádí a nerozdává výhry, pouze v kasinu vkládají, a pokud vyhrajete nějakou malou část vkladu, ani vám ji nedají. Nesetkal jsem se s takovým podvodem, nevydávání výher déle než měsíc, podvádí se s těmi neplatnými účtenkami, služba podpory ani nereaguje.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Alina69

Děkujeme, že jste tento problém přinesli do fóra. Je to už tak dlouhá doba a přesto se problém nevyřešil, což je vážné a ostatní budou díky vám informováni.

Právě teď bych na podporu kasina moc nespoléhal. Pokud je to jen trochu možné, šetřete si nervy a nechte Natalii, aby to zvládla.

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky