Dobré odpoledne, slíbil jsem, že vám odpovím. 01.08.2024 14. den poté, co omezili můj účet, jsem šel na jejich live chat a zeptal se, zda bude odpověď další den, protože další den bude 15. Jejich agent mi řekl, že potřebují 15 pracovních dní, zeptal jsem se ho, kolik dní zbývá do konce kontroly, řekl mi 3-4 dny. Pak jsem se zeptal, co to znamená, že mi určitě napíšou do 13. ledna 2024 a jejich agent odpověděl, že ano, odepíšou. Dnes je 12. ledna 2024, nic nebylo odepsáno, šel jsem na live chat a zeptal se, zda bude odpověď do zítřka, jiný agent odpověděl, že by to mohlo být příští týden. Pak jsem jí ukázal screenshot své předchozí korespondence s jiným agentem a zeptal se, proč mi napsal špatnou zprávu, řekla mi, že nelhal, ale poskytl pouze informace, které mohl, pak jsem se zeptal, proč potřebovali více než 15 dní v tomto případě, na což jejich agent odpověděl, že už napsala vše, co mohla, a opustila live chat. Pokud tomu rozumím, tak se mi jen zdržují a lžou a nehodlají mi zaplatit. Mám screenshoty téměř veškeré korespondence. Již jsem podal stížnost na coins.game casino na vašem webu
Good afternoon, I promised to answer you. 01/08/2024 on the 14th day after they restricted my account, I went to their live chat and asked if there would be an answer the next day, because the next day would be the 15th. Their agent told me that they needed 15 business days, I I asked him then how many days were left until the end of the inspection, he told me 3-4 days. I then asked what it means that they will definitely write to me by January 13, 2024, and their agent answered that yes, they will write back. Today is January 12, 2024, nothing has been written back, I went to the live chat and asked if there would be an answer by tomorrow, another agent replied that it might be next week. I then showed her a screenshot of my previous correspondence with another agent and asked why he wrote me the wrong message, she told me that he did not lie, but only provided the information he could, then I asked why they needed more than 15 days in this case , to which their agent replied that she had already written everything she could and left the live chat. As I understand it, they are just stalling and lying to me and not going to pay me. I have screenshots of almost all correspondence. I have already filed a complaint against coins.game casino on your site
Добрий день, я обіцяв вам відповісти. 08.01.2024 на 14 день після того як вони обмежили мій рахунок, я зайшов в їхній лайв чат і запитав, чи буде на наступний день відповідь, бо наступний день вже буде 15. Їхній агент віжповів, що їм потрібно було 15 робочих днів, я запитав його, тоді скільки днів ще залишилося до кінця перевірки, він мені відповів 3-4 дні. Я тоді запитав, що значить до 13.01.2024 вони мені точно відпишуть, і їх агент відповів, що так, відпишуть. Сьогодні 12.01.2024, нічого не відписали, зайшов у лайв чат і запитав чи до завтра буде відповідь, інший агент відповів, що можливо наступного тижня. Я тоді їй скинув скріншот моєї попередньої переписки з іншим агентом і запитав чому він написав мені не правду, вона мені відповіла, що він не брехав, а лише надав інформацію, яку міг, тоді я поцікавився, чому в такому разі їм треба більше 15 днів, на що їх агент відповіла, що вона написала вже все, що могла і вийшла з лайв чату. Як я розумію, вони просто тягнуть час і брешуть мені і не збираються мені платити. Я маю сріншоти майже всіх переписок. Я вже заповнив скаргу на coins.game casino на вашому сайті
Automaticky přeloženo: