FórumKasinaCoins.Game Casino - všeobecná diskuze

Coins.Game Casino - všeobecná diskuze

před rokem od drksux
|
11736 zobrazení 102 odpovědí |
|
1 2...6
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Coins.Game Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Zrušili mi bonus s tím, že mám 2 účty.. bude to 48 hodin bez roztočení jejich zmanipulovaného kola štěstí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
drksux
před rokem

Ahoj, po pravdě řečeno ti tvoji situaci nezávidím. Pokud jde o více účtů, nebylo by možné, aby si někdo z vaší rodiny nebo sousedů otevřel účet ve stejném kasinu ze stejné IP adresy?

Všiml jsem si však, že jste již stihli podat stížnost , takže se náš tým pokusí udělat vše pro to, aby vám pomohl.

Každopádně, vzalo vám kasino právě váš bonus? Neuzavřeli ti účet?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den...děkuji za pozornost..

U mě doma opravdu nehraje nikdo jiný, kdo by tuto situaci ospravedlnil, ale coins.game Casino již omezení na mém účtu odstranilo. Věřím, že to byla jen chyba.


Ještě jednou děkuji a problém vyřešen.

Automaticky přeloženo:
drksux
před rokem

Skvělé, takže to vypadá, že to byla jen rychlá kontrola vašeho účtu a pokud se kasinu zdálo něco podezřelého, podniklo potřebné kroky.

Jsem však rád, že se situace poměrně rychle a hladce vyřešila.

Každopádně, mohl bych vás požádat, abyste aktualizovali stížnost a řekli Petronele, že je vše v pořádku? To by bylo jistě přátelské a vhodné.

Kromě toho, podařilo se vám nakonec získat zmíněný bonus?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni, chci udělat recenzi na stránku Coins.game casino Velmi rychlá registrace bez vyplňování osobních údajů, vše je v pořádku, dokud nevyhrajete významnou částku. První týden nebo i dva bylo vše v pořádku, i finanční prostředky byly vybrány bez ověření a pak to začalo... Požádali mě o ověření, na webu mají program, který automaticky ověřuje, program mě ověřil a jejich zaměstnanci přes live chat napsali, že jim to trvá až 48 hodin a na mail odpoví. Po 60 hodinách jsem nedostal odpověď a znovu jsem kontaktoval live chat a tentokrát mi napsali, že potřebují dalších 15 dní na ověření a kontrolu mého účtu, to znamená, že mě program ověřil za pár minut, a potřebují více než půl měsíce !!! Nikomu bych nedoporučoval hrát v tomto kasinu, pokud doufáte, že si své výhry vyberete, kdybych si před registrací přečetl recenze lidí, neměl bych takové problémy, buďte ostražití, dejte si pozor na podvodníky

Automaticky přeloženo:
havilei
před 11 měsíci

Ta samá věc. Řekli, že musím počkat 15 pracovních dnů

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni, chci udělat recenzi na stránku Coins.game casino Velmi rychlá registrace bez vyplňování osobních údajů, vše je v pořádku, dokud nevyhrajete významnou částku. První týden nebo i dva bylo vše v pořádku, i finanční prostředky byly vybrány bez ověření a pak to začalo... Požádali mě o ověření, na webu mají program, který automaticky ověřuje, program mě ověřil a jejich zaměstnanci přes live chat napsali, že jim to trvá až 48 hodin a na mail odpoví. Po 60 hodinách jsem nedostal odpověď a znovu jsem kontaktoval live chat a tentokrát mi napsali, že potřebují dalších 15 dní na ověření a kontrolu mého účtu, to znamená, že mě program ověřil za pár minut, a potřebují více než půl měsíce !!! Nikomu bych nedoporučoval hrát v tomto kasinu, pokud doufáte, že si své výhry vyberete, kdybych si před registrací přečetl recenze lidí, neměl bych takové problémy, buďte ostražití, dejte si pozor na podvodníky

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj. Vidím, že s ověřením jsou nějaké problémy. Určitě chápu, že není hezké, když už jste ověřeni a najednou vám kasino řekne, že potřebuje více času na to, abyste udělali něco, co jste již úspěšně absolvovali. Na vyřešení KYC však dáváme kasinům 14 dní, takže pokud to bude trvat déle, neváhejte nás kontaktovat a pokusíme se pomoci.

Každopádně také vím, že kasina jsou na tento proces velmi opatrná a možná ve vašem případě existují v rámci ověřování nějaká fakta, která kasino ještě musí prověřit. Takže bych nebyl hned skeptický, protože jsi řekl, že zatím vše funguje dobře a ještě nějakou dobu počkat, jak se to vyvine. Možná budete o ověření informováni dříve a vše dobře dopadne.

Kromě toho, zadali jste také výběr a ten nyní čeká na ověření?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ta samá věc. Řekli, že musím počkat 15 pracovních dnů

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, jak jsem psal ve svém předchozím příspěvku, dáváme kasinům 14 dní na dokončení procesu KYC. Takže pokud budete mít problémy i nadále a nic se nevyřeší, dejte mi vědět.

Každopádně je problém pouze s ověřením nebo jste podali i výběr?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobré odpoledne, předtím, než mě coins.game casino požádalo o ověření svého účtu, objednal jsem peníze k výběru, vrátili mi tyto peníze na můj herní účet a dokud ověření probíhá, nemohu je vybrat

Automaticky přeloženo:
havilei
před 11 měsíci

Ahoj!

To je docela obvyklé, obávám se. Nárok na výběr máte až po schválení vašeho účtu, her a historie plateb, což znamená, že ověření KYC je plně dokončeno. Technicky zahájí postup počáteční žádost o výběr.

Dává vám to prosím smysl?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ahoj, mě nevadí, že během ověřovacího procesu nelze vybrat peníze, ale v pohodě, že po ověření programem na jejich webu za pár minut chtějí kontrolujte můj účet ještě půl měsíce. Zajímá mě, co budou 15 dní kontrolovat a z jakého důvodu?

Automaticky přeloženo:
havilei
před 11 měsíci

Není třeba se obávat, myslím, že kasino zkontroluje, co je potřeba, a dostane se k vám možná dříve, než v jakém časovém rámci. Pokud se vyskytne nějaký problém, myslím, že vás budou informovat a také pokud jej úspěšně projdete, měli byste o něm získat nějaké informace. Uvědomme si, že po ověření není příjemné absolvovat totéž znovu, ale pro spolupráci v tomto případě bude nutné to mít co nejdříve a snad úspěšně za sebou.

Tak nám určitě dej vědět, jak to jde. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
havilei
před 11 měsíci

Ahoj!

Jak jsem pochopil předchozí komunikaci, jde o to, abyste dále kontrolovali svůj účet nebo transakce. Věřím, že to je něco, co aplikace neumí. K tomu potřebujete zaměstnance kasina.

Může to být také náhodná kontrola nebo systém vyvěsil nějaké příznaky, které mohou vyřešit pouze zaměstnanci kasina.

Důvod také není předem sdělen, protože kasino se s největší pravděpodobností chce vyhnout vašim případným otázkám.

Přístup obvykle vypadá takto: nejprve prozkoumejte, uzavřete závěr a poté dejte hráči do souladu výsledky.

Tohle jsem se naučil. 🤷‍♀️

No, pokud jste přesvědčeni, že se děje něco ošklivého, klidně podejte stížnost.

Když už jsme u toho, znáte tuto bezplatnou funkci ?


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Určitě vám dám vědět, jestli to skončí dřív

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ano, vím, že na své stránky můžete napsat stížnost na kasino, ale prozatím jsem se rozhodl zanechat pouze recenzi, takže jsem o své prostředky nepřišel a můj účet ještě nebyl zablokován. Uvidíme, co se stane za pár dní

Automaticky přeloženo:
havilei
před 11 měsíci

Nemyslím si, že pokud byste podal stížnost, něco takového by se stalo. Chci říct, že i pro kasino je to něco, co by se mohlo v budoucnu zlepšit. Pokud však KYC trvá nepřiměřeně dlouho, dáváme kasinům na to 14 dní, víte, že nás můžete kontaktovat.

Držím palce, ať to máš co nejdříve úspěšně za sebou.

Až budete mít aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobré odpoledne, slíbil jsem, že vám odpovím. 01.08.2024 14. den poté, co omezili můj účet, jsem šel na jejich live chat a zeptal se, zda bude odpověď další den, protože další den bude 15. Jejich agent mi řekl, že potřebují 15 pracovních dní, zeptal jsem se ho, kolik dní zbývá do konce kontroly, řekl mi 3-4 dny. Pak jsem se zeptal, co to znamená, že mi určitě napíšou do 13. ledna 2024 a jejich agent odpověděl, že ano, odepíšou. Dnes je 12. ledna 2024, nic nebylo odepsáno, šel jsem na live chat a zeptal se, zda bude odpověď do zítřka, jiný agent odpověděl, že by to mohlo být příští týden. Pak jsem jí ukázal screenshot své předchozí korespondence s jiným agentem a zeptal se, proč mi napsal špatnou zprávu, řekla mi, že nelhal, ale poskytl pouze informace, které mohl, pak jsem se zeptal, proč potřebovali více než 15 dní v tomto případě, na což jejich agent odpověděl, že už napsala vše, co mohla, a opustila live chat. Pokud tomu rozumím, tak se mi jen zdržují a lžou a nehodlají mi zaplatit. Mám screenshoty téměř veškeré korespondence. Již jsem podal stížnost na coins.game casino na vašem webu

Automaticky přeloženo:
havilei
před 10 měsíci

Ahoj, mám pocit, že je to běhání z kasina a pořád jsi se nic relevantního nedozvěděl. Takže z mého pohledu je dobrý tah, že jste podal stížnost . Pokud nevíte, co očekávat, zde je návod , který vám poskytne přehled o tom, co můžete při reklamaci očekávat.

Každopádně by bylo určitě dobré vědět nebo mít vysvětlení od kasina, abychom byli moudřejší.

Pojďme se tedy podívat, kam se náš tým dostane, a snad vám pomůžeme. Pokud od kasina dostanete odpověď ohledně vaší situace, rozhodně mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

uzavřeli mi účet a ukradli mi peníze. Jsem šokován file

Automaticky přeloženo:
1 2...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky