Pěkné od vás, děkuji.
Takže jestli tomu dobře rozumím, až po pár úspěšných odběrech si všimli, že jsi zadal špatné datum narození. Že jo? Byla to ale velká chyba, nebo se tam změnilo jen nějaké číslo?
Nice of you, thank you.
So, if I understand correctly, only after a few successful withdrawals did they notice that you had entered the wrong date of birth. Right? Was it a big mistake, though, or just some number was changed there?
Velmi skvělé kasino, mohu jen doporučit. Nejprve jsem měl problémy s výplatou, ale kasino to opravilo, abych mohl vyplatit své výhry. Velmi skvělá platforma, spousta her, opravdu zábava, jen tak dál
A very great casino, I can only recommend it. I had problems with the payout at first but the casino fixed it so I could pay out my winnings. Very great platform, lots of games, really fun, keep it up
Ein sehr tolles Casino kann ich nur empfehlen ich hatte zwar erst Probleme mit der Auszahlung die wurde aber vom Casino behoben somit konnte ich meinen Gewinn auszahlen sehr tolle Plattform viele Spiele macht echt Spaß weiter so
Dobrý den! Pozitivní zkušenost, to je super. Právě jsem viděl vaši uživatelskou recenzi a schválil jsem ji, takže ostatní uživatelé zaměřující se na zpětnou vazbu od uživatelů mají novou „aktualizaci".
Pokud jsou údaje profilu správné, žijete v Německu. Pokud mohu, rád bych se dozvěděl více o problému s počáteční výplatou. Pokud se domnívám, poměrně mnoho poskytovatelů plateb má v určitých zemích čas od času různé problémy. Nějaké vztahy s mezinárodními transfery, možná?
Hi there! A positive experience, that's cool. I just saw your user review and got it approved, so other users focusing on user feedback have the fresh "update".
If the profile details are correct, you live in Germany. If I may, I would like to learn more about the initial payout problem. As far as I believe, quite many payment providers are experiencing various issues in certain countries from time to time. Any relations with international transfers, perhaps?
Měl jsem problémy, protože kasino vyplácí pouze Skrill, což mi nefunguje. Po kontaktování podpory byly mé peníze, které byly v eurech, vyměněny za bitcoiny, abych mohl zaplatit, a peníze byly poté k dispozici v mé peněžence ve stejný den.
I had problems because the casino only pays out with Skrill, which doesn't work for me. After contacting support, my money which was in euros was exchanged for Bitcoin so that I could pay out and the money was then available in my wallet on the same day.
Ich hatte Probleme da das Casino nur mit skrill auszahlt was bei mir nicht geht nach dem Kontakt mit dem Support wurde mein Geld was in Euro war in Bitcoin getauscht so das ich auszahlen konnte das Geld war dann auch auf meinem Wallet am gleichen Tag verfügbar
To zní docela dobře. Jdete obvykle po kryptoměnách nebo ne tolik?
That sounds pretty good. Do you usually go for crypto or not that much?
Je nám opravdu líto, že se nám to vymklo z rukou, protože problémy se sportovním sázením neřešíme.
Vyzkoušeli jste webové stránky, které vám byly doporučeny ve vaší stížnosti ?
Pro jistotu je sem dám znovu. Teď víme o dalších, tak nám prosím dejte vědět, jestli budete mít štěstí.🙏
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Truly sorry that it is out of our hands, as we don't handle sports betting issues.
Have you tried the websites recommended to you in your complaint?
I will post them again here, just in case. There are some more we know of now, so please let us know if you'll have any luck.🙏
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
a co askgamblers.com? Viděl jsem tuto společnost na vašich stránkách
what about askgamblers.com? I saw this company on your site
Nejsem si jimi jistý, ale můžete zkusit cokoliv, abyste získali potřebnou pomoc. Právo?
I am not sure about them, but you can try whatever to get the help you need. Right?
Máte pro nás nějaké aktualizace týkající se KYC?
Do you have any updates regarding the KYC for us, perhaps?
ne, teď požádali o dalších 15 dní na provedení KYC
no, now they've asked for another 15 days to do the KYC
nao, agora pediram mais 15 dias para fazer o KYC
Řekli až 15 dní, nebo řekli, že to bude trvat 15 dní?🤔
Každopádně doufám, že budete moci projít ověřením co nejdříve a poté si své výhry vybrat.
Prosím, informujte nás a dejte nám vědět, pokud po uplynutí stanoveného časového rámce bude muset náš tým pro stížnosti zasáhnout.
Did they say up to 15 days, or they said that it'll take 15 days?🤔
Anyhow, I hope that you will be able to pass the verification as soon as possible and then withdraw your winnings.
Please keep us updated and let us know if, after the time frame stated, our complaints team needs to intervene.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.