FórumKasinaCasinoin - všeobecná diskuze

Casinoin - všeobecná diskuze (strana 9)

před 2 roky od Lampros
|
28370 zobrazení 218 odpovědí |
|
1...8 9 1011
Přidat příspěvek
SotirisR21
před rokem

Ahoj,

o jaké černé listině to mluvíš, prosím? Toto kasino však získalo spravedlivý odznak.

https://casino.guru/casinoin-review Chci se jen ujistit, že jsou informace správné.

Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni!

V tomto kasinu jsem hrál docela dlouho. Řeknu vám svou zkušenost.

Za prvé, kdykoli vyhrajete, stažení bude nemožná mise.

Od srpna 2022 jsem se připojil k webu, první týden vše funguje dobře. V polovině srpna má stránka velkou přestávku ohledně jeho výběrů. Pozastaví výběry všech s tím, že jde o problém MasterCard a Visa. Nejběžnějším řešením, které poskytovali, bylo vložit alternativními způsoby, aby tam mohli převést peníze. Třeba Skrill nebo Jeton. Dále měli možnost zvanou SEPA pro rychlý bankovní převod. Možnost, která nikdy nefungovala nejvíce, protože jste museli projít KYC. KYC trvalo asi 15 dní, pak výběr dalších 15, představte si tu dobu. Nemohl jsem čekat tak dlouho, tak jsem vložil přes Jeton a po 10 dnech jsem dostal nějaké peníze. Poté, co jsem vyhrál nějaké další peníze, mi řekli, že musím jít na další KYC pro výběry Jetonů, smál jsem se, dalších 5 dní čekání. Nakonec byly výběry opraveny a já jsem vybíral s Jetonem. Do 9. 10. (září) jsem hrál podle jejich pravidel výběru, kdy mi řekli, že problém s kartou vyřešili. Udělal jsem malý výběr 50 eur, abych to zkontroloval, a bylo to v pořádku. Takže další den jsem hrál s větší hotovostí a a a SURPRISE. Najednou jsem provedl 3 výběry, které byly všechny 3 bezdůvodně zrušeny. Jejich systém byl okamžitý a neměl by mít takový problém, jak říkali. Znovu jsem prošel centrum nápovědy a řekl, že čekejte a čekejte a čekejte na finanční tým. Říkají jim specialisté, jako by to byl druh vědy. Čekal jsem 5 dní, než jsem jim dal, co chtěli. Co chtěli? Přišel jsem o velkou částku, protože jsem nemohl nic vybrat.

Toto kasino je nespolehlivé, vždy budou volat po pacientovi hazardních her, který neexistuje.

Navíc „specialisté" pracují pouze od pondělí do pátku. Problémy začínají vždy v pátek, víte proč.

Mějte na paměti, že jsem měl plně KYC účet na 2 typy výběrů a oni je rušili s tím, že neznají důvod.

Mít maximální výhru na Sugar Rush, z mála, kteří existují a nikdy nedostali peníze, nesmyslná stránka.


Tak to je ode mě! Měj se!


Zdravím Guru!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni!

V tomto kasinu jsem hrál docela dlouho. Řeknu vám svou zkušenost.

Za prvé, kdykoli vyhrajete, stažení bude nemožná mise.

Od srpna 2022 jsem se připojil k webu, první týden vše funguje dobře. V polovině srpna má stránka velkou přestávku ohledně jeho výběrů. Pozastaví výběry všech s tím, že jde o problém MasterCard a Visa. Nejběžnějším řešením, které poskytovali, bylo vložit alternativními způsoby, aby tam mohli převést peníze. Třeba Skrill nebo Jeton. Dále měli možnost zvanou SEPA pro rychlý bankovní převod. Možnost, která nikdy nefungovala nejvíce, protože jste museli projít KYC. KYC trvalo asi 15 dní, pak výběr dalších 15, představte si tu dobu. Nemohl jsem čekat tak dlouho, tak jsem vložil přes Jeton a po 10 dnech jsem dostal nějaké peníze. Poté, co jsem vyhrál nějaké další peníze, mi řekli, že musím jít na další KYC pro výběry Jetonů, smál jsem se, dalších 5 dní čekání. Nakonec byly výběry opraveny a já jsem vybíral s Jetonem. Do 9. 10. (září) jsem hrál podle jejich pravidel výběru, kdy mi řekli, že problém s kartou vyřešili. Udělal jsem malý výběr 50 eur, abych to zkontroloval, a bylo to v pořádku. Takže další den jsem hrál s větší hotovostí a a a SURPRISE. Najednou jsem provedl 3 výběry, které byly všechny 3 bezdůvodně zrušeny. Jejich systém byl okamžitý a neměl by mít takový problém, jak říkali. Znovu jsem prošel centrum nápovědy a řekl, že čekejte a čekejte a čekejte na finanční tým. Říkají jim specialisté, jako by to byl druh vědy. Čekal jsem 5 dní, než jsem jim dal, co chtěli. Co chtěli? Přišel jsem o velkou částku, protože jsem nemohl nic vybrat.

Toto kasino je nespolehlivé, vždy budou volat po pacientovi hazardních her, který neexistuje.

Navíc „specialisté" pracují pouze od pondělí do pátku. Problémy začínají vždy v pátek, víte proč.

Mějte na paměti, že jsem měl plně KYC účet na 2 typy výběrů a oni je rušili s tím, že neznají důvod.

Mít maximální výhru na Sugar Rush, z mála, kteří existují a nikdy nedostali peníze, nesmyslná stránka.


Tak to je ode mě! Měj se!


Zdravím Guru!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhněte se této stránce jako já, představte si, že někdo1 v tomto příspěvku říká, že se objevily peníze a vzali je zpět z banky, zrušili převod, ale peníze se objevily, ode mě trvale smazány pro tyto podvodníky

Automaticky přeloženo:
andrew_15
před rokem

Ahoj,

V jedné z nedávných stížností jsem viděl kasino říkat, že mělo nějaké problémy s poskytovatelem plateb, je to vždy vážný problém, protože hráči jsou v pokušení hrát a ztratit důvěru v kasino.

Pochopil jsem správně, že jste si stále nemohli vybrat své výhry? Pokud ano, mohu doporučit podat i reklamaci .


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zkoušet odpovídat za někoho jiného není tak správné. Řekl jsem vám celý svůj příběh, pokud si ho pozorně přečtete, pochopíte. Problém je problém, když k němu dojde jednou, ne více než 3 za 30 dní. Legrační, že nikdy nemají problém s vklady 😉 Toto kasino má stížnosti nejen na tento případ, ne v nedávném, v každém.

Když odpovídám na vaši otázku, neposílám zde žádnou stížnost, protože je propagujete, proto odpovídáte takto. Podal jsem stížnost na herní licenci Curacao.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jednou jsem hrál v tomto kasinu. Vyhrál jsem téměř 500 eur a chtěl jsem si je vybrat. Ověřování trvalo více než týden a znovu jsem prohrál peníze na slotech

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkoušet odpovídat za někoho jiného není tak správné. Řekl jsem vám celý svůj příběh, pokud si ho pozorně přečtete, pochopíte. Problém je problém, když k němu dojde jednou, ne více než 3 za 30 dní. Legrační, že nikdy nemají problém s vklady 😉 Toto kasino má stížnosti nejen na tento případ, ne v nedávném, v každém.

Když odpovídám na vaši otázku, neposílám zde žádnou stížnost, protože je propagujete, proto odpovídáte takto. Podal jsem stížnost na herní licenci Curacao.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Chci vás jen informovat o věcech, které najdete ve stížnostech, nic víc. Také jsem vám nabídl pomoc prostřednictvím stížnosti, protože mám pocit, že byste ji mohli využít. Stížnost nabízím pokaždé, když nabudu dojmu, že z toho může hráč těžit.

Nechápu, proč máte pocit, že propaguji kasino, nejsem.

Upřímně doufám, že vám licenční úřad pomůže.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo whitdraw z tohoto kasina bez problému, je to možné

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poslal jsem ověření na e-mail, bude nějaký jiný problém s čerpáním 300 euro???

Automaticky přeloženo:
Joanna22
před rokem

Ne to není. Přečtěte si můj příběh výše a pochopíte.

Automaticky přeloženo:
andrew_15
před rokem

Ano, četl jsem 🙁 včera jsem udělal whitdraw a požádají o další ověření a já to posílám a všichni byli dnes velmi rychle schváleni, jak na straně kasina, tak na e-mailu, nyní čekám pouze na vylosování peněz od včerejška.. ..vklad mifinity a také whitdraw mifinity myslíš, že dostanu peníze? ověření provedeno schváleno

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co se teď může pokazit

Automaticky přeloženo:
Joanna22
před rokem


Buďte prosím trpělivější, kasinům poskytujeme 14 celých dní na ověření a výběr.

Pokud si myslíte, že potřebujete pomoc, můžete vždy podat stížnost, ale počkáme do 14. dne.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Hraji dva roky a obvykle jsem neměl žádné problémy, toto je podruhé, co jsem čelil problému s výběrem. Spolu se srpnem, jak jsem četl, měli ostatní stejný problém s výsledkem, že jsem přišel o více než 2000 eur, které jsem měl v sobě, ale nemohl jsem vybrat kvůli jejich vlastním problémům. To samé se tady děje už 3 dny. Zruší stahování bez důvodu a říkají, že mě upozorní, aniž by se to stalo! Určitě je hrát a znovu je prohrát...

Automaticky přeloženo:
euamil70
před rokem

Ahoj,

pokud máte pocit, že potřebujete pomoc s kasinem, dejte nám vědět. Doufám, že se problém brzy vyřeší, jen se nevyrovnávejte.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky. To je to, co mám v úmyslu udělat. Počkám, jak to půjde, a dám vám vědět!

Automaticky přeloženo:
euamil70
před rokem

Jasně, budeme tu čekat. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno. Moje výhry byly v dogecoinech a nakonec je dnes převedli na eura a řekli mi, abych pokračoval ve výběru. Doufám, že zase nebude problém. dík


Automaticky přeloženo:
euamil70
před rokem

Zdravím,

takže to nakonec trvalo jen pár dní.

Nyní je potřeba pěkné rychlé stažení. 👍🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snažím se nyní stáhnout 1 týden, ale bez důvodu je ruší.

můj účet je ověřený a v minulosti jsem provedl výběry!

Jediná věc, kterou zmiňují v Helpdesku, je, že „specialisté" na tomto problému pracují!!


stále čekám

Automaticky přeloženo:
1...8 9 1011
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky