FórumKasinaCasinoin - všeobecná diskuze

Casinoin - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od Lampros
|
29042 zobrazení 218 odpovědí |
|
1...9 10 11
Přidat příspěvek
Tolis12
před rokem

Ahoj,

musí být velmi nepohodlné. Dokonce jste podal stížnost .

Zdá se mi, že nějaký globální problém s platbami nyní ovlivňuje hráče z Řecka. Několik kasin má zpoždění s platbami a některá z nich přiznala problémy s poskytovateli plateb nebo platebními metodami. 🤔

Váš problém bohužel odpovídá popisu. Předpokládám, že musíte počkat jako ostatní. Jak jste uznali, umožňujeme kasinům 14 celých dní na to, aby pokračovali ve výběru.

Pokud obdržíte podrobnější vysvětlení nebo zjistíte něco důležitého, dejte nám laskavě vědět. Doufám, že se situace brzy zlepší.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud vím, předali můj problém příslušnému oddělení a stále čekám.

Jsem v každodenním kontaktu s kasinem, ale zatím nic nevychází.

mým hlavním problémem je, že pokaždé, když požádám o výběr, stejný problém, i když je můj účet ověřen.


doufejme, že se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Tolis12
před rokem

Chápu, zůstaňte v kontaktu s kasinem, nikdy nevíte, kdy dostanete nějakou důležitou aktualizaci. Teď musíme doufat, že je to jen dočasný problém, souhlasím s tím, že je to něco, čím už si nikdy nebudete chtít projít. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemohu se dostat do kasina

Automaticky přeloženo:
1970mar
před rokem

Ahoj,

Mohl bys prosím vysvětlit víc? Nemůžete se třeba přihlásit nebo zaregistrovat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přihlásit se, když se odhlásím

Automaticky přeloženo:
1970mar
před rokem

No, ještě potřebuji nápovědu. Chcete celou situaci popsat podrobněji?

Můžete se přihlásit? je to tento případ?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hnusné kasino!!!


Nikdy v životě jsem to v žádném kasinu neviděl.

Založil jsem si účet... Provedl jsem vklad bankovním převodem. Když jsem si ke svému úžasu šel vybrat část svého zisku, nebyl k dispozici žádný způsob výběru!!

Mluvil jsem s chatem, kde mi řekli, že musím provést výběr stejným způsobem vkladu, ale bohužel nemají bankovní převod. Abyste mohli vybrat jakoukoli výhru, museli byste provést vklad jiným způsobem. Zatím je to tzv. normální situace, i když už si myslím, že to není přijatelné!! pokud mají k dispozici způsob vkladu, měli by ho mít i pro výběr!!!


Provedl jsem nový vklad přes JETON, abych si mohl konečně vybrat část svých zisků. Co se stalo pak? Cokoliv!!! Stále jsem neměl k dispozici jediný způsob výběru!!! 1 singl!! nic nebylo možné provést žádnou metodou žádný průzkum, protože stále nebyla možnost volby!!

V chatu mi řekli, že odpovědné oddělení bude prověřovat možnost otevření tohoto způsobu výběru, do té doby budu muset počkat!!


Kasino, které vám nedovolí vybírat zisky, i když čeká na ověření??? nemá k dispozici žádný způsob výběru. co je to za vtip????


Bídný! Přišel jsem o všechny peníze a samozřejmě jsem zrušil účet! Poznámka nula!!!

Automaticky přeloženo:
Miidelgado
před 10 měsíci

Ahoj.

Dovolte mi říci, že je naprosto normální žádat hráče, aby použili stejnou metodu výběru. Pokud to z nějakého důvodu není možné, je opět normální ověřit novou platební metodu provedením „ověřovacího vkladu". Slouží k jedinému účelu – umožnit kasinu zaregistrovat a spárovat novou platební možnost v jejich systému.

Za normálních okolností jste byli požádáni o použití nedostupné platební metody dvakrát? - To by se nemělo stávat. Zbytek, no! Zdá se, že kasino musí řešit spoustu problémů!

Aktualizovali byste nás, jakmile kasino přijde s dalším návrhem? Chci se ujistit, že problém bude vyřešen!

Díky předem.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne, stalo se, že na obrazovce stále nebyl žádný způsob výběru!

Neexistoval způsob, jak požádat o zpracování, nebyla k dispozici žádná metoda! Obrazovka byla prázdná, bez možnosti klikání.

Automaticky přeloženo:
Miidelgado
před 10 měsíci

To je přinejlepším strašně otravné. Normálně bych řekl, že by to mohla být technická chyba, ale z toho, co jsi již popsal,... no, teď už tak přesvědčený nejsem.

Protože řešení by bylo docela snadné, říkám. Operátor chatu vám měl říct: "Jenom sekundu. Zkontroluji dostupné možnosti platby, protože nějaké musí být, a pak zjistíme zbytek. To by zachránilo slovo."


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je to zábavné kasino jako všechna ostatní se sídlem v Curacau. Jsem tam 3 týdny a jeho hry vůbec nehrají, neudělal jsem ani jeden výběr.

Bonusy jsou podvod, vždy vám samozřejmě dají s vkladem a dávají vám ke hraní konkrétní hry, které nikdy nehrají. Pokud vyhrajete, dají vám pouze částku obratu. To znamená, že pokud je obrat 25 eur a vy vyhrajete 1000, odeberou vám 975 a vy dostanete 25.. Hahahahaha

Mluvte o šíleném podvodu.

Obecně o prokletí nevím, jestli dělají rychlé výběry, protože já to nikdy nedělal. Ale jak jsem je ostříhal, podle mých zkušeností jsou to podvodníci.

Zablokoval jsem to. Směšné a podvodníci. Zajímalo by mě, kdo jim dává dobré hodnocení.

Automaticky přeloženo:
Miidelgado
před 8 měsíci

Zažívám stejný scénář.

Možnost výběru je zcela prázdná

Automaticky přeloženo:
Audreyechene
před 8 měsíci

To mě moc mrzí. Řeklo vám kasino, zda se jedná pouze o technickou závadu nebo kdy by měl být tento problém vyřešen?

Každopádně, pokud máte nějaké nové informace od kasina ohledně možností výběru, neváhejte nám dát vědět. Počkám na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Stránka mi řekla, že dnes budu mít aktualizaci, abych měl možnost odstoupení od smlouvy, takže stále čekám

Automaticky přeloženo:
Audreyechene
před 8 měsíci

Pak nám prosím dejte vědět, jestli se vám to podaří zjistit. Zkřížené prsty!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Záloha nebyla zaúčtována. Peníze byly odepsány z účtu. Nepořádek‼️‼️‼️‼️

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 8 měsíci

Neuvěřitelné, už jsem nevěřil.

Právě jsem obdržel svou platbu

Automaticky přeloženo:
Audreyechene
před 8 měsíci

Opravdu skvělá zpráva! Moc děkujeme za sdílení. Kéž se s takovým problémem už nikdy nesetkáte.

(Pokud to však uděláte, budeme tu 🙂)

Co teď plánuješ - zůstat u Casinoin? 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ne, to si nemyslím, nechci riskovat. Myslím, že bych tam vsadil méně

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky