DomůFórumKasinaCasino Infinity - všeobecná diskuze

Casino Infinity - všeobecná diskuze (strana 3)

 od sotiriskarasas21
|
7 931 zobrazení 78 odpovědí |
|
12 3 4

Stále mi neplatí. Dal jsem jim 3 různé ibany a oni nic. V e-mailech mi každý den nějaký Rick dává různé výmluvy a zlobí se, že žádám o své peníze. Skoro mi nadávat. Vzdal jsem se jich. Před pár dny jsem u vás otevřel stížnost. Jsi moje poslední naděje, jak dostat moje peníze! !

Automaticky přeloženo:

Udělal jsi dobře, když jsi se nikam nedostal a snažil se situaci řešit ze své strany. Co vám kasino řeklo, když jste jim dali různé IBANy? Jaké výmluvy nabízí kasino?

Doufám, že vám budeme moci pomoci a že své peníze nakonec dostanete.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, vytvořil jsem si účet v Infinity Casino a mluvil jsem s nimi přes chat a podle nich je hra povolena pro španělské hráče s bydlištěm ve Španělsku. To mi řekli přes chat. Podařilo se mi vyhrát částku 18 000 EUR vložením 800 EUR z mého bankovního účtu. Vidím, že tady v Casino Guru se píše, že španělští hráči nejsou přijímáni, ale Infinity Casino říká ano. Ve skutečnosti vám slouží ve španělštině a při vytváření účtu vám umožní vybrat Španělsko jako vaši zemi. Mohl byste mi s tím prosím pomoci? předem děkuji.

Všechno nejlepší

Automaticky přeloženo:

Ahoj, když ti kasino řeklo, že zde mohou hrát hráči ze Španělska, máš nějaký důkaz? Díval jsem se do podmínek a neviděl jsem, že Španělsko byla omezená země, takže je možné, že je to v pořádku a na našem webu to už nemáme. Nechám náš tým, aby to prověřil.

Kasino vám řeklo, že nemůžete vybrat nebo něco podobného, ​​proč byste chtěli pomoc?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Bylo mi řečeno, že revolut odmítá výběry. Všechny mé dosavadní vklady byly od revolutu. Dal jsem jim iban dalších 2 bank. Zatím odmítají výběry a vymlouvají se, jen aby získali čas, protože si myslí, že se rozzlobím a prohraju své výhry. Před 6 měsíci mi to udělali znovu, nezaplatili mi a nakonec jsem uhrál výhru. V kasinu si myslí, že budu hrát znovu výhry, a proto mi nevyplatí.

Zbytečné kasino. Hanba jim!

Automaticky přeloženo:
ngeorgiou690

Dobře, kontaktovali jste tedy Revolut, jestli opravdu odmítají vaše výběry nebo ne? Možná by bylo dobré to zkontrolovat.

Co se týče ztráty peněz, rozhodně to nedělejte teď. Máte otevřenou stížnost a uvidíme, kam se případ dostane, a doufejme, že vám budeme moci pomoci, pokud vám kasino nezaplatí. Po této zkušenosti tomuto kasinu už asi nedáte šanci. 😥

Automaticky přeloženo:

Výběry 1462 eur mi nakonec neudělali. Můj účet je ověřený, vyhrál jsem před měsícem a byl jsem ujištěn VIP manažerem, že výběry byly dokončeny. Nakonec se peníze ztratily. Smazali mi i výhru z účtu, ale nikdy jsem nedostal žádné peníze. Přikládám e-mail od vip managera, ať vidíte, jací jsou lháři!

file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
ngeorgiou690

Dobrý den.

Jaro měl výbornou otázku a zdá se, že ji možná přejdete. Mohl byste také přidat informace týkající se Revolutu, prosím?

"kontaktovali jste Revolut, jestli opravdu odmítají vaše výběry nebo ne?"

Možná je to důležité, řekl bych.


Automaticky přeloženo:
Radka

Samozřejmě jsem mluvil s bankou. Žádné peníze se k nim nikdy nedostaly.

Automaticky přeloženo:

V případě potřeby vám mohu zaslat podrobné prohlášení o revolutu, abyste viděli, že nebyl proveden žádný vklad.

Automaticky přeloženo:
ngeorgiou690

děkuji za odpověď.

Domnívám se, že nejlepší by bylo nyní počkat, až se vaše stížnost posune vpřed, a poté, pokud to bude nutné, budete požádáni o zaslání jakéhokoli důkazu.

co říkáš? Bylo by to pro vás možné?

Automaticky přeloženo:

Samozřejmě počkám na vyřízení reklamace.

Automaticky přeloženo:
ngeorgiou690

Děkuji mnohokrát, Nick by vám měl brzy odpovědět a případ se znovu pohne kupředu.

Doufám ve spravedlivý výsledek 🙂

Automaticky přeloženo:
ngeorgiou690

Ty vole co se nakonec stalo..?? Dostal jsi od nich zaplaceno?? Ptám se vás, protože jsem se s nimi náhodou zapletl a bojím se, že mi udělají totéž. A zisky jsme víceméně stejné. Odpovězte, pokud můžete. O takových věcech nežertuji vole, dokonce je nahlásím poskytovatelům her na Maltě za podvod. Pojďme se podívat, jak a co budou jejich zákazníci hrát dál. Nechte je přijít a hrát šachy. Dokonce budu žalovat stránky, které je inzerují, protože kvůli Betarades jsem se přidal a přihlásil se k nim. Jen chci mít u sebe v takovém případě další podvedené lidi.

Automaticky přeloženo:
thanosvista066

Hráč dostal zaplaceno, jak vidíte v jeho stížnosti .

Můžu se ale zeptat, co přesně máš za problém?

Automaticky přeloženo:
thanosvista066

Kámo, dostal jsem své peníze přes Skrill dvakrát během 24 hodin!

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj Romy...stále nic...!!! Ale pokud narazím na problém a oni udělají to samé se mnou, upozorním vás a nahlásím to...už sbírám důkazy a data. Děkuji za váš zájem, moji milí, šťastný nový rok vám všem. Očekávejte mou odpověď ohledně toho, co se nakonec stalo.

Automaticky přeloženo:
ngeorgiou690

Oh oh oh oh, co s nimi musím prožít...Pomoz mi Bůh.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Romy...stále nic...!!! Ale pokud narazím na problém a oni udělají to samé se mnou, upozorním vás a nahlásím to...už sbírám důkazy a data. Děkuji za váš zájem, moji milí, šťastný nový rok vám všem. Očekávejte mou odpověď ohledně toho, co se nakonec stalo.

Automaticky přeloženo:

Budeme tady, určitě.

Jak dlouho čekáte na svůj výběr?

Automaticky přeloženo:
Romi

Na první jsem čekal pouhé 3 dny a dostal jsem je dnes...ale to nejsou všechny moje peníze. Mám jich asi přes 1000 a pokračuji v hraní, dokud nedosáhnu dalších zisků. Pokud ve hře vše půjde dobře, udělám velké výběry a tam se uvidí, jestli nastane problém. Dnes a přesně po třech dnech mi však 100 eur odešlo přímo do banky a aniž bych si ještě ověřil účet v kasinu. Ale je to jen 100 eur...kdo ví, co mě čeká při velkých výběrech. Čekáme.....!!! Pokud jsou však tak nespravedliví ve financích a tak mazaní vůči zákazníkům jako nějaký komentář....je to fakt škoda. Protože společnost jako stránka za to stojí....je velmi krásná a velmi silná s mnoha hrami v živém kasinu a vždy velmi dobrým spojením. Tak dobře, že by záviděly i ty největší a nejznámější firmy. Klidně by mohla konkurovat společnostem v Řecku, kdyby se nedostala na černou listinu příslušné herní komise. Nezaplacením nebo pozdními platbami zákazníkům. Jako firma přicházejí o peníze a já se divím... oni to nechápou..?? 😕

Automaticky přeloženo:
ngeorgiou690

Georgi, dovol, abych se tě zeptal, příteli....jaké doklady po tobě nakonec požádali a v jaké podobě...protože jsem se toho, co jsem viděl, tak trochu vyděsil..!!

Automaticky přeloženo:
thanosvista066

Můj průkaz totožnosti s fotografií, karta, kterou používám k provádění vkladů, a doklad o adrese. První dva jsou schváleni ihned, zahodili mi doklad o adrese. Protože jsou na černé listině a vědí, že je v Řecku nahlásit nemůžeme, dělají si, co chtějí. Dokumenty jsou v pdf

Upraveno
Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky