Stále mi neplatí. Dal jsem jim 3 různé ibany a oni nic. V e-mailech mi každý den nějaký Rick dává různé výmluvy a zlobí se, že žádám o své peníze. Skoro mi nadávat. Vzdal jsem se jich. Před pár dny jsem u vás otevřel stížnost. Jsi moje poslední naděje, jak dostat moje peníze! !
They keep not paying me. I gave them 3 different iban and they did nothing. In the emails some Rick every day gives me different excuses and gets angry that I ask for my money. Almost swearing at me. I have given up on them. A few days ago I opened a complaint with you. You are my last hope to get my money! !
Συνεχίζουν να μην με πληρώνουν. Τους έδωσα 3 διαφορετικά iban και δεν έκαναν τίποτα. Στα email κάποιος Rick κάθε μέρα μου δίνει διαφορετικές δικαιολογίες και θυμώνει που ζητώ τα λεφτά μου. Σχεδόν να με βρίζει. Έχω απελπιστεί μαζί τους. Πριν λίγες μέρες άνοιξα παράπονο κοντά σας. Είσαστε η τελευταία μου ελπίδα να πάρω τα λεφτά μου ! !
Udělal jsi dobře, když jsi se nikam nedostal a snažil se situaci řešit ze své strany. Co vám kasino řeklo, když jste jim dali různé IBANy? Jaké výmluvy nabízí kasino?
Doufám, že vám budeme moci pomoci a že své peníze nakonec dostanete.
You did well if you didn't get anywhere and tried to solve the situation from your side. What did the casino tell you when you gave them different IBANs? What excuses does the casino give?
I hope that we will be able to help you and that you will get your money in the end.
Dobrý den, vytvořil jsem si účet v Infinity Casino a mluvil jsem s nimi přes chat a podle nich je hra povolena pro španělské hráče s bydlištěm ve Španělsku. To mi řekli přes chat. Podařilo se mi vyhrát částku 18 000 EUR vložením 800 EUR z mého bankovního účtu. Vidím, že tady v Casino Guru se píše, že španělští hráči nejsou přijímáni, ale Infinity Casino říká ano. Ve skutečnosti vám slouží ve španělštině a při vytváření účtu vám umožní vybrat Španělsko jako vaši zemi. Mohl byste mi s tím prosím pomoci? předem děkuji.
Všechno nejlepší
Hello, I have created an account at Infinity Casino and I have spoken to them via chat and according to them, the game is allowed for Spanish players residing in Spain. That is what they told me via chat. I have managed to win a sum of €18,000 by depositing €800 from my bank account. I see that here at Casino Guru it says that Spanish players are not accepted, but Infinity Casino says yes. In fact, they serve you in Spanish and let you select Spain as your country when you create your account. Could you help me with this please? Thanks in advance.
All the best
Hola he creado una cuenta en el casino Infinity y he hablado con ellos por el chat y según ellos está permitido el juego para jugadores españoles residentes en España eso me han dicho por el chat he conseguido ganar una suma de 18.000€ ingresando de mi cuenta bancaria 800€ , veo que aquí en casino guru pone wue no se aceptan jugadores españoles pero Infinity casino dice que si , de echo te atienden en español y te dejs seleccionar españa como pais cuando creeas tu cuenta me podrias ayudar con esto porfavor ? Gracias de antemano
Un saludo
Ahoj, když ti kasino řeklo, že zde mohou hrát hráči ze Španělska, máš nějaký důkaz? Díval jsem se do podmínek a neviděl jsem, že Španělsko byla omezená země, takže je možné, že je to v pořádku a na našem webu to už nemáme. Nechám náš tým, aby to prověřil.
Kasino vám řeklo, že nemůžete vybrat nebo něco podobného, proč byste chtěli pomoc?
Hi, when the casino told you that players from Spain are allowed to play here, do you have any proof? I looked at the terms and I didn't see that Spain was a restricted country, so it's possible that it's fine and we don't have it right on our website anymore. I'll let our team check it out.
The casino told you that you can't withdraw or something similar, why would you want help?
Bylo mi řečeno, že revolut odmítá výběry. Všechny mé dosavadní vklady byly od revolutu. Dal jsem jim iban dalších 2 bank. Zatím odmítají výběry a vymlouvají se, jen aby získali čas, protože si myslí, že se rozzlobím a prohraju své výhry. Před 6 měsíci mi to udělali znovu, nezaplatili mi a nakonec jsem uhrál výhru. V kasinu si myslí, že budu hrát znovu výhry, a proto mi nevyplatí.
Zbytečné kasino. Hanba jim!
I am told that revolut rejects withdrawals. All my deposits so far have been from revolut. I gave them iban of other 2 banks. So far they are rejecting withdrawals and making excuses just to buy time because they think I will get angry and gamble away my winnings. They did it to me again 6 months ago, they didn't pay me and in the end I played the winnings. In the casino they think I will play the winnings again and that is why they don't pay me.
Useless casino. Shame on them!
Μου λένε ότι η revolut απορρίπτει τις αναλήψεις. Όλες μου οι καταθέσεις μέχρι τώρα ήταν από την revolut. Τους έδωσα iban άλλων 2 τραπεζών. Μέχρι στιγμής απορρίπτουν τις αναλήψεις και βρίσκουν δικαιολογίες απλά για να κερδίσουν χρόνο γιατί πιστεύουν ότι θα θυμώσω και θα παίξω τα κέρδη μου. Μου το ξανά έκαναν πρίν 6 μήνες, δεν με πλήρωναν και στο τέλος έπαιξα τα κέρδη. Στο καζίνο πιστεύουν ότι θα παίξω ξανά τα κέρδη και για αυτό τον λόγο δεν με πληρώνουν.
Άχρηστο καζίνο. Ντροπή τους !
Dobře, kontaktovali jste tedy Revolut, jestli opravdu odmítají vaše výběry nebo ne? Možná by bylo dobré to zkontrolovat.
Co se týče ztráty peněz, rozhodně to nedělejte teď. Máte otevřenou stížnost a uvidíme, kam se případ dostane, a doufejme, že vám budeme moci pomoci, pokud vám kasino nezaplatí. Po této zkušenosti tomuto kasinu už asi nedáte šanci. 😥
Okay, so have you contacted Revolut if they really reject your withdrawals or not? It might be a good idea to check.
As for losing money, definitely don't do it now. You have an open complaint and we'll see where the case goes and hopefully we'll be able to help you if the casino doesn't pay you back. After this experience, you probably won't give this casino another chance. 😥
Výběry 1462 eur mi nakonec neudělali. Můj účet je ověřený, vyhrál jsem před měsícem a byl jsem ujištěn VIP manažerem, že výběry byly dokončeny. Nakonec se peníze ztratily. Smazali mi i výhru z účtu, ale nikdy jsem nedostal žádné peníze. Přikládám e-mail od vip managera, ať vidíte, jací jsou lháři!
In the end, they didn't make the withdrawals of 1462 euros for me. My account is verified, I won a month ago and was assured by the vip manager that the withdrawals were completed. Eventually the money was lost. They also deleted the winnings from my account, but I never got any money. I am attaching an e-mail from the vip manager, so you can see how liars they are!
Εμένα τελικά δεν μου έκαναν τις αναλήψεις των 1462 ευρώ. Ο λογαριασμός μου είναι ταυτοποιημενος, κέρδισα πρίν ένα μήνα και με διαβεβαίωσε ο vip manager ότι ολοκληρώθηκαν οι αναλήψεις. Τελικά τα λεφτά χάθηκαν. Τα έσβησαν τα κέρδη και από το λογαριασμό μου, όμως λεφτά δεν πήρα ποτέ. Σας επισυνάπτω ηλεκτρονικό μήνυμα του vip manager, για να δείτε πόσο ψεύτες είναι !
Dobrý den.
Jaro měl výbornou otázku a zdá se, že ji možná přejdete. Mohl byste také přidat informace týkající se Revolutu, prosím?
"kontaktovali jste Revolut, jestli opravdu odmítají vaše výběry nebo ne?"
Možná je to důležité, řekl bych.
Hi there.
Jaro had an excellent question, and it seems you might pass it by. Could you also add the information regarding Revolut, please?
"have you contacted Revolut if they really reject your withdrawals or not?"
Might be the important, I'd say.
Samozřejmě jsem mluvil s bankou. Žádné peníze se k nim nikdy nedostaly.
Of course I talked to the bank. No money ever reached them.
Βέβαια και μίλησα με την τράπεζα. Δεν έφθασαν ποτέ κοντά τους χρήματα .
V případě potřeby vám mohu zaslat podrobné prohlášení o revolutu, abyste viděli, že nebyl proveden žádný vklad.
If necessary, I can send you a detailed statement of revolut so that you can see that no deposit was made.
Εάν χρειαστεί μπορώ να σας στείλω αναλυτική κατάσταση της revolut για να δείτε ότι δεν έγινε καμία κατάθεση .
děkuji za odpověď.
Domnívám se, že nejlepší by bylo nyní počkat, až se vaše stížnost posune vpřed, a poté, pokud to bude nutné, budete požádáni o zaslání jakéhokoli důkazu.
co říkáš? Bylo by to pro vás možné?
Thank you for your answer.
I believe the best would be to now wait for your complaint to move forward, and then if neccessary, you will be asked to send any kind of proof.
What do you say? Would it be possible for you?
Děkuji mnohokrát, Nick by vám měl brzy odpovědět a případ se znovu pohne kupředu.
Doufám ve spravedlivý výsledek 🙂
Thank you very much, Nick should answer you soon and the case will move forward again.
I hope for a fair outcome.🙂
Ty vole co se nakonec stalo..?? Dostal jsi od nich zaplaceno?? Ptám se vás, protože jsem se s nimi náhodou zapletl a bojím se, že mi udělají totéž. A zisky jsme víceméně stejné. Odpovězte, pokud můžete. O takových věcech nežertuji vole, dokonce je nahlásím poskytovatelům her na Maltě za podvod. Pojďme se podívat, jak a co budou jejich zákazníci hrát dál. Nechte je přijít a hrát šachy. Dokonce budu žalovat stránky, které je inzerují, protože kvůli Betarades jsem se přidal a přihlásil se k nim. Jen chci mít u sebe v takovém případě další podvedené lidi.
Dude what happened in the end..?? Did you get paid by them?? I'm asking you because I accidentally got involved with them and I'm afraid they'll do the same to me. And we're more or less in the same profits. Answer if you can. I don't joke about such matters dude, I'll even report them to the game providers in Malta for fraud. Let's see how and what their customers will play next. Let them come in and play chess then. I'll even sue the pages that advertise them, because because of the Betarades I joined and signed up with them. I just want to have other cheated people with me in such a case.
Φίλε τι έγινε τελικά..?? Πληρώθηκες απ αυτούς?? Σε ρωτάω γιατί κατά λάθος έμπλεξα κι εγώ με αυτούς και φοβάμαι ότι θα μου κάνουν κι εμένα τα ίδια. Και είμαστε πάνω κάτω και στα ίδια κέρδη. Απάντησε αν μπορείς να ξέρω. Εγώ δεν αστειεύομαι σε τέτοια θέματα φίλε μέχρι τους παρόχους παιχνιδιών στη Μάλτα θα τους πάω αναφορά για απάτη. Να δούμε πως και τι θα παίζουν μετά οι πελάτες τους. Ας μπαίνουν μετά να παίζουν σκάκι. Ως και τις σελίδες που τους διαφημίζουν θα μηνύσω, γιατί εξαιτίας των Μπεταράδων μπήκα και γράφτηκα σε αυτούς. Απλά θέλω σε μια τέτοια περίπτωση να έχω μαζί μου κι άλλους εξαπατημένους.
Kámo, dostal jsem své peníze přes Skrill dvakrát během 24 hodin!
Dude, I got my money through Skrill twice within 24 hours!
Φίλε μέσω skrill δύο φορές εντός 24 ωρών πήρα τα χρήματα μου !
Ahoj Romy...stále nic...!!! Ale pokud narazím na problém a oni udělají to samé se mnou, upozorním vás a nahlásím to...už sbírám důkazy a data. Děkuji za váš zájem, moji milí, šťastný nový rok vám všem. Očekávejte mou odpověď ohledně toho, co se nakonec stalo.
Hi Romy...still nothing...!!! But if I encounter a problem and they do the same to me, I will notify you and report it...I am already collecting evidence and data. Thank you for your interest, my dear, a happy new year to all of you. Expect my answer regarding what finally happened.
Γεια σου ρόμι ...ακόμη τίποτα...!!! Αν όμως αντιμετωπίσω πρόβλημα και μου κάνουν κι εμένα τα ίδια, θα σας ειδοποιήσω και θα το καταγγείλω...ήδη μαζεύω αποδείξεις και στοιχεία. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου γλυκιά μου καλή χρονιά να έχουμε όλοι. Αναμένετε απάντησή μου σχετικά με το τι έγινε τελικά.
Oh oh oh oh, co s nimi musím prožít...Pomoz mi Bůh.
Oh oh oh oh what do I have to go through with them...God help me.
Ωχ ωχ ωχ τι έχω να περάσω κι εγώ μ' αυτούς...Θεέ μου βοήθησε με.
Ahoj Romy...stále nic...!!! Ale pokud narazím na problém a oni udělají to samé se mnou, upozorním vás a nahlásím to...už sbírám důkazy a data. Děkuji za váš zájem, moji milí, šťastný nový rok vám všem. Očekávejte mou odpověď ohledně toho, co se nakonec stalo.
Hi Romy...still nothing...!!! But if I encounter a problem and they do the same to me, I will notify you and report it...I am already collecting evidence and data. Thank you for your interest, my dear, a happy new year to all of you. Expect my answer regarding what finally happened.
Γεια σου ρόμι ...ακόμη τίποτα...!!! Αν όμως αντιμετωπίσω πρόβλημα και μου κάνουν κι εμένα τα ίδια, θα σας ειδοποιήσω και θα το καταγγείλω...ήδη μαζεύω αποδείξεις και στοιχεία. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου γλυκιά μου καλή χρονιά να έχουμε όλοι. Αναμένετε απάντησή μου σχετικά με το τι έγινε τελικά.
Na první jsem čekal pouhé 3 dny a dostal jsem je dnes...ale to nejsou všechny moje peníze. Mám jich asi přes 1000 a pokračuji v hraní, dokud nedosáhnu dalších zisků. Pokud ve hře vše půjde dobře, udělám velké výběry a tam se uvidí, jestli nastane problém. Dnes a přesně po třech dnech mi však 100 eur odešlo přímo do banky a aniž bych si ještě ověřil účet v kasinu. Ale je to jen 100 eur...kdo ví, co mě čeká při velkých výběrech. Čekáme.....!!! Pokud jsou však tak nespravedliví ve financích a tak mazaní vůči zákazníkům jako nějaký komentář....je to fakt škoda. Protože společnost jako stránka za to stojí....je velmi krásná a velmi silná s mnoha hrami v živém kasinu a vždy velmi dobrým spojením. Tak dobře, že by záviděly i ty největší a nejznámější firmy. Klidně by mohla konkurovat společnostem v Řecku, kdyby se nedostala na černou listinu příslušné herní komise. Nezaplacením nebo pozdními platbami zákazníkům. Jako firma přicházejí o peníze a já se divím... oni to nechápou..?? 😕
I waited for the first ones for only 3 days and I got them today...but that's not all my money. I have about over 1000 and I continue playing until I make some more profits. If everything goes well in the game then I will make the big withdrawals and that's where it will be seen if there is a problem. Today, however, and after exactly three days, 100 euros went straight into my bank and without me having verified the account at the casino yet. But it's only 100 euros...who knows what I will face in the big withdrawals. We are waiting.....!!! However, if they are so unfair in finances and so cunning with customers as some comment....it's a real shame. Because the company as a page is worth it....it is very beautiful and very strong with many games in the live casino and a very good connection always. So good that even the biggest and most well-known companies would be jealous. It could easily compete with companies in Greece if it hadn't been blacklisted by the relevant gaming commission. By not paying or by making late payments to customers. They are losing money as a company and I wonder... don't they understand it..?? 😕
Τα πρώτα τα περίμενα 3 μόνο ημέρες και τα πήρα σήμερα...αλλά δεν είναι αυτά τα λεφτά μου όλα. Έχω περίπου πάνω από 1000 και συνεχίζω το παιχνίδι μου μέχρι κάποια κέρδη ακόμα. Αν όλα πάνε καλά στο παιχνίδι τότε θα κάνω τις μεγάλες αναλήψεις και εκεί θα φανεί αν υπάρξει πρόβλημα. Σήμερα πάντως και μετά από τρεις ημέρες ακριβώς μπήκαν 100 ευρώ κατευθείαν στη τράπεζά μου και χωρίς να έχω επαληθεύσει ακόμα το λογαριασμό στο καζίνο. Αλλά είναι μ΄όνο 100 ευρώ...ποιος ξέρει τι θα αντιμετωπίσω στις μεγάλες αναλήψεις. Αναμένουμε.....!!! Πάντως αν είναι τόσο άδικοι στα οικονομικά και τόσο πονηροί με τους πελάτες όπως σχολιάζουν κάποιοι....είναι πολύ κρίμα. Γιατί η εταιρία σαν σελίδα αξίζει....είναι πολύ όμορφη και πολύ δυνατή με πολλά παιχνίδια στο ζωντανό καζίνο και πολύ καλή σύνδεση πάντα. Τόσο καλή που ακόμα και οι πιο μεγάλες και γνωστές εταιρίες θα ζήλευαν. Θα μπορούσε εύκολα να συναγωνιστεί τις εταιρίες στην Ελλάδα αν δεν είχε τεθεί στη μαύρη λίστα από την αρμόδια επιτροπή παιγνίων. Με το να μην πληρώνουν ή με το να αργούν πληρωμές στους πελάτες. Χάνουν λεφτά σαν εταιρία και απορώ...δεν το καταλαβαίνουν..??¨ 😕
Georgi, dovol, abych se tě zeptal, příteli....jaké doklady po tobě nakonec požádali a v jaké podobě...protože jsem se toho, co jsem viděl, tak trochu vyděsil..!!
George, let me ask you, friend....what documents did they finally ask you for and in what form...because I was kind of scared by what I saw..!!
Γιώργο να σε ρωτήσω ρε φίλε....τι έγγραφα τελικά σου ζήτησαν και σε τι μορφή...γιατί κάπου τρόμαξα με αυτά που είδα..!!
Můj průkaz totožnosti s fotografií, karta, kterou používám k provádění vkladů, a doklad o adrese. První dva jsou schváleni ihned, zahodili mi doklad o adrese. Protože jsou na černé listině a vědí, že je v Řecku nahlásit nemůžeme, dělají si, co chtějí. Dokumenty jsou v pdf
My photo ID, the card I use to make deposits and a proof of address. The first two are approved immediately, they threw away my proof of address. Because they are on the blacklist and they know that we can't report them in Greece, they do whatever they want. The documents are in pdf
Ταυτότητα με φωτογραφίες μου, την κάρτα που κάνω καταθέσεις και ενα αποδεικτικό διεύθυνσης. Τα δύο πρώτα τα εγκρίνουν αμέσως , το αποδεικτικό διεύθυνσης μου έβγαλαν το λάδι. Επειδή είναι στην μαύρη λίστα και γνωρίζουν ότι δεν μπορούμε Ελλάδα να τους καταγγέλλουμε, κάνουν ότι θέλουν. Τα έγγραφα σε pdf
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.