Stále mi neplatí. Dal jsem jim 3 různé ibany a oni nic. V e-mailech mi každý den nějaký Rick dává různé výmluvy a zlobí se, že žádám o své peníze. Skoro mi nadávat. Vzdal jsem se jich. Před pár dny jsem u vás otevřel stížnost. Jsi moje poslední naděje, jak dostat moje peníze! !
They keep not paying me. I gave them 3 different iban and they did nothing. In the emails some Rick every day gives me different excuses and gets angry that I ask for my money. Almost swearing at me. I have given up on them. A few days ago I opened a complaint with you. You are my last hope to get my money! !
Συνεχίζουν να μην με πληρώνουν. Τους έδωσα 3 διαφορετικά iban και δεν έκαναν τίποτα. Στα email κάποιος Rick κάθε μέρα μου δίνει διαφορετικές δικαιολογίες και θυμώνει που ζητώ τα λεφτά μου. Σχεδόν να με βρίζει. Έχω απελπιστεί μαζί τους. Πριν λίγες μέρες άνοιξα παράπονο κοντά σας. Είσαστε η τελευταία μου ελπίδα να πάρω τα λεφτά μου ! !
Udělal jsi dobře, když jsi se nikam nedostal a snažil se situaci řešit ze své strany. Co vám kasino řeklo, když jste jim dali různé IBANy? Jaké výmluvy nabízí kasino?
Doufám, že vám budeme moci pomoci a že své peníze nakonec dostanete.
You did well if you didn't get anywhere and tried to solve the situation from your side. What did the casino tell you when you gave them different IBANs? What excuses does the casino give?
I hope that we will be able to help you and that you will get your money in the end.
Dobrý den, vytvořil jsem si účet v Infinity Casino a mluvil jsem s nimi přes chat a podle nich je hra povolena pro španělské hráče s bydlištěm ve Španělsku. To mi řekli přes chat. Podařilo se mi vyhrát částku 18 000 EUR vložením 800 EUR z mého bankovního účtu. Vidím, že tady v Casino Guru se píše, že španělští hráči nejsou přijímáni, ale Infinity Casino říká ano. Ve skutečnosti vám slouží ve španělštině a při vytváření účtu vám umožní vybrat Španělsko jako vaši zemi. Mohl byste mi s tím prosím pomoci? předem děkuji.
Všechno nejlepší
Hello, I have created an account at Infinity Casino and I have spoken to them via chat and according to them, the game is allowed for Spanish players residing in Spain. That is what they told me via chat. I have managed to win a sum of €18,000 by depositing €800 from my bank account. I see that here at Casino Guru it says that Spanish players are not accepted, but Infinity Casino says yes. In fact, they serve you in Spanish and let you select Spain as your country when you create your account. Could you help me with this please? Thanks in advance.
All the best
Hola he creado una cuenta en el casino Infinity y he hablado con ellos por el chat y según ellos está permitido el juego para jugadores españoles residentes en España eso me han dicho por el chat he conseguido ganar una suma de 18.000€ ingresando de mi cuenta bancaria 800€ , veo que aquí en casino guru pone wue no se aceptan jugadores españoles pero Infinity casino dice que si , de echo te atienden en español y te dejs seleccionar españa como pais cuando creeas tu cuenta me podrias ayudar con esto porfavor ? Gracias de antemano
Un saludo
Ahoj, když ti kasino řeklo, že zde mohou hrát hráči ze Španělska, máš nějaký důkaz? Díval jsem se do podmínek a neviděl jsem, že Španělsko byla omezená země, takže je možné, že je to v pořádku a na našem webu to už nemáme. Nechám náš tým, aby to prověřil.
Kasino vám řeklo, že nemůžete vybrat nebo něco podobného, proč byste chtěli pomoc?
Hi, when the casino told you that players from Spain are allowed to play here, do you have any proof? I looked at the terms and I didn't see that Spain was a restricted country, so it's possible that it's fine and we don't have it right on our website anymore. I'll let our team check it out.
The casino told you that you can't withdraw or something similar, why would you want help?
Bylo mi řečeno, že revolut odmítá výběry. Všechny mé dosavadní vklady byly od revolutu. Dal jsem jim iban dalších 2 bank. Zatím odmítají výběry a vymlouvají se, jen aby získali čas, protože si myslí, že se rozzlobím a prohraju své výhry. Před 6 měsíci mi to udělali znovu, nezaplatili mi a nakonec jsem uhrál výhru. V kasinu si myslí, že budu hrát znovu výhry, a proto mi nevyplatí.
Zbytečné kasino. Hanba jim!
I am told that revolut rejects withdrawals. All my deposits so far have been from revolut. I gave them iban of other 2 banks. So far they are rejecting withdrawals and making excuses just to buy time because they think I will get angry and gamble away my winnings. They did it to me again 6 months ago, they didn't pay me and in the end I played the winnings. In the casino they think I will play the winnings again and that is why they don't pay me.
Useless casino. Shame on them!
Μου λένε ότι η revolut απορρίπτει τις αναλήψεις. Όλες μου οι καταθέσεις μέχρι τώρα ήταν από την revolut. Τους έδωσα iban άλλων 2 τραπεζών. Μέχρι στιγμής απορρίπτουν τις αναλήψεις και βρίσκουν δικαιολογίες απλά για να κερδίσουν χρόνο γιατί πιστεύουν ότι θα θυμώσω και θα παίξω τα κέρδη μου. Μου το ξανά έκαναν πρίν 6 μήνες, δεν με πλήρωναν και στο τέλος έπαιξα τα κέρδη. Στο καζίνο πιστεύουν ότι θα παίξω ξανά τα κέρδη και για αυτό τον λόγο δεν με πληρώνουν.
Άχρηστο καζίνο. Ντροπή τους !
Dobře, kontaktovali jste tedy Revolut, jestli opravdu odmítají vaše výběry nebo ne? Možná by bylo dobré to zkontrolovat.
Co se týče ztráty peněz, rozhodně to nedělejte teď. Máte otevřenou stížnost a uvidíme, kam se případ dostane, a doufejme, že vám budeme moci pomoci, pokud vám kasino nezaplatí. Po této zkušenosti tomuto kasinu už asi nedáte šanci. 😥
Okay, so have you contacted Revolut if they really reject your withdrawals or not? It might be a good idea to check.
As for losing money, definitely don't do it now. You have an open complaint and we'll see where the case goes and hopefully we'll be able to help you if the casino doesn't pay you back. After this experience, you probably won't give this casino another chance. 😥
Výběry 1462 eur mi nakonec neudělali. Můj účet je ověřený, vyhrál jsem před měsícem a byl jsem ujištěn VIP manažerem, že výběry byly dokončeny. Nakonec se peníze ztratily. Smazali mi i výhru z účtu, ale nikdy jsem nedostal žádné peníze. Přikládám e-mail od vip managera, ať vidíte, jací jsou lháři!
In the end, they didn't make the withdrawals of 1462 euros for me. My account is verified, I won a month ago and was assured by the vip manager that the withdrawals were completed. Eventually the money was lost. They also deleted the winnings from my account, but I never got any money. I am attaching an e-mail from the vip manager, so you can see how liars they are!
Εμένα τελικά δεν μου έκαναν τις αναλήψεις των 1462 ευρώ. Ο λογαριασμός μου είναι ταυτοποιημενος, κέρδισα πρίν ένα μήνα και με διαβεβαίωσε ο vip manager ότι ολοκληρώθηκαν οι αναλήψεις. Τελικά τα λεφτά χάθηκαν. Τα έσβησαν τα κέρδη και από το λογαριασμό μου, όμως λεφτά δεν πήρα ποτέ. Σας επισυνάπτω ηλεκτρονικό μήνυμα του vip manager, για να δείτε πόσο ψεύτες είναι !
Dobrý den.
Jaro měl výbornou otázku a zdá se, že ji možná přejdete. Mohl byste také přidat informace týkající se Revolutu, prosím?
"kontaktovali jste Revolut, jestli opravdu odmítají vaše výběry nebo ne?"
Možná je to důležité, řekl bych.
Hi there.
Jaro had an excellent question, and it seems you might pass it by. Could you also add the information regarding Revolut, please?
"have you contacted Revolut if they really reject your withdrawals or not?"
Might be the important, I'd say.
Samozřejmě jsem mluvil s bankou. Žádné peníze se k nim nikdy nedostaly.
Of course I talked to the bank. No money ever reached them.
Βέβαια και μίλησα με την τράπεζα. Δεν έφθασαν ποτέ κοντά τους χρήματα .
V případě potřeby vám mohu zaslat podrobné prohlášení o revolutu, abyste viděli, že nebyl proveden žádný vklad.
If necessary, I can send you a detailed statement of revolut so that you can see that no deposit was made.
Εάν χρειαστεί μπορώ να σας στείλω αναλυτική κατάσταση της revolut για να δείτε ότι δεν έγινε καμία κατάθεση .
děkuji za odpověď.
Domnívám se, že nejlepší by bylo nyní počkat, až se vaše stížnost posune vpřed, a poté, pokud to bude nutné, budete požádáni o zaslání jakéhokoli důkazu.
co říkáš? Bylo by to pro vás možné?
Thank you for your answer.
I believe the best would be to now wait for your complaint to move forward, and then if neccessary, you will be asked to send any kind of proof.
What do you say? Would it be possible for you?
Děkuji mnohokrát, Nick by vám měl brzy odpovědět a případ se znovu pohne kupředu.
Doufám ve spravedlivý výsledek 🙂
Thank you very much, Nick should answer you soon and the case will move forward again.
I hope for a fair outcome.🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.