Ahoj Janice.
Viděl jsem vaši čerstvě podanou stížnost, což byl ten nejlepší krok, který jste mohli udělat. Náš tým odborníků udělá vše pro to, aby záležitost prošetřil. Věříme, že jakmile jakýkoli hráč požádá o sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách, kasino by mělo okamžitě zasáhnout a účet bez zbytečných prodlev uzavřít. To bude jistě nejpalčivější záležitost ve stížnosti a je skvělé, že máte důkazy po ruce.
V takové situaci byste možná rádi použili naši odpovědnou sekci; byl vytvořen pro hráče, kteří mohou potřebovat firewall z kasin nebo hledat pomoc: https://casino.guru/problem-gambling
Navíc si nejste jisti, zda máte nějaké zkušenosti s vylučovacími nástroji; mohlo by pomoci toto:
V rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) a o BetBlockeru zde (https://betblocker.org/).
BetBlocker se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 200 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.
Dalším užitečným nástrojem je pomocný nástroj pro sebevyloučení
jen v případě, že byste také chtěli probrat některá témata o problémovém hazardu a raději se vyhýbat kasinům, může vás zajímat i tato část fóra: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
V každém případě opravdu doufám, že vám naši zprostředkovatelé budou schopni pomoci.
Hello Janice.
I saw your freshly submitted complaint, which was the best step you could take. Our team of experts will do their best to investigate the matter. We believe that once any player asks for self-exclusion due to gambling addiction, the casino should take immediate action and close the account without unnecessary delays. This will surely be the most pressing matter in the complaint, and it's great you have evidence at hand.
In such a situation, perhaps you would like to put our responsible section to use; it has been created for players who may need a firewall from casinos or seek help: https://casino.guru/problem-gambling
Additionally, not sure whether you have any experiences with exclusion tools; this could help:
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
The other handy tools is the Self-Exclusion Assistance Tool
just in case you would also like to discuss some topics about problem gambling and prefer to stay out of casinos, this part of the forum may catch your interest too: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
In any case, I truly hope our mediators will be able to help you.
Automaticky přeloženo: