DomůFórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

84 940 zobrazení 451 odpovědí |
před 3 roky
|
1...16 17 18...24
Přidat příspěvek
simoneau703
před 11 měsíci

Jsem moc rád, že jsem ti mohl trochu pomoci. Představuji si, že to musí být náročná situace, takže pokud s něčím kolem nástrojů bojujete nebo si chcete promluvit, mohu vás následovat do odpovědné sekce. Nebo tam můžete najít další lidi. Nebojte se.

Pokud jde o vrácení peněz, a zde se budu trochu opakovat, pokud kasino nereaguje na žádost o sebevyloučení a také pokud hráč uvedl důvod vyloučení jasně a pojmenoval závislost nebo nutkání, očekávat pozitivní výsledek. To je ale velmi obecné.

Stížnost bude naopak zaměřena na vysvětlení i podrobností.

Tento proces však obvykle vyžaduje nějaký čas, takže nebude žádný spěch. 🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Můj oblíbený automat právě vyplatil obrovskou částku! Nikdy jsem neměl takové štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nemohu se rozhodnout mezi hracími automaty nebo živými hrami pro lepší výplaty. Jaké máte zkušenosti s oběma?


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, 30. prosince 2024 jsem vyhrál jackpot v Casinia, následující dny jsem provedl 3 výběry po 500 € (maximálně možné podle nich) zbývá mi vybrat více než 20 000 €, ale mám špatný pocit, k dnešnímu dni 13.01.25 mi stále nic nepřipsali... a posílají mi jen předpokládané zprávy.

Obdržel někdo výběr dobře?

Automaticky přeloženo:
Thiel35
před 11 měsíci

ahoj!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, 30. prosince 2024 jsem vyhrál jackpot v Casinia, následující dny jsem provedl 3 výběry po 500 € (maximálně možné podle nich) zbývá mi vybrat více než 20 000 €, ale mám špatný pocit, k dnešnímu dni 13.01.25 mi stále nic nepřipsali... a posílají mi jen předpokládané zprávy.

Obdržel někdo výběr dobře?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

A je tam váš účet plně ověřen?

Určitě bych vám doporučil podat stížnost zde, aby náš tým mohl prošetřit, co se děje. Určitě je to dlouho bez jakýchkoli informací.

co myslíš? Zde je odkaz , kde tak můžete učinit.

Doufám, že se vše brzy vysvětlí.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Plně ověřeno.

Ale posílají mi jen automatické zprávy a nic za mě neřeší.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Živá podpora




Živá podpora

Služby zákazníkům



Ahoj

Chat začal


Můžete zkontrolovat mé výběry? Stále se objevují pod kontrolou...

Alexandra se připojila k chatu

Alexandra

Ahoj! Jsem Alexandra a vítám vás v našem zákaznickém servisu. Dnes vám pomůžu já! Zobrazit originál

Vezměte prosím na vědomí, že jste aktuálně připojeni k našemu italskému zákaznickému servisu.

Náš chat však používá režim automatického překladu, takže můžete svůj jazyk používat i nadále!

Vezměte prosím na vědomí, že se mohou vyskytnout některé chyby v překladu, ale doufáme, že nám tato funkce umožní pomoci vám co nejlépe. Zobrazit originál

Čekejte na mě online, než zkontroluji váš účet, děkuji. Zobrazit originál

Díky za čekání.


Omlouváme se za zpoždění.


Rádi bychom vám připomněli, že působíme v různých zemích v reálném čase a v různých časových pásmech po celém světě, díky čemuž jsou naše oddělení, včetně finančního, velmi vytížená 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.


Působíme v mezinárodních, nikoli národních platebních okruzích a bankovních systémech, což může prodloužit dobu převodu peněz.


V každém případě, jak jsem vám vysvětloval, vaše žádost o výběr byla řádně zpracována oddělením následující den po vaší žádosti a do vašeho spisu jsem zaslal upomínku.


Mohu pro ni udělat něco jiného? Ukaž originál

Protože jsme od něj nedostali žádnou další odpověď, rozhovor jsme ukončili. Ale nebojte se, pokud potřebujete naši pomoc, neváhejte nás znovu kontaktovat prostřednictvím chatu nebo e-mailu. Přejeme vám hodně zábavy a krásný večer. Show original

Ohodnoťte tento chat

Alexandra opustila chat

Chat skončil




Upraveno
Automaticky přeloženo:
juancpb
před 11 měsíci

Pochopit.

Proto jste podáním stížnosti udělali správně. Aktualizujte ji, kdykoli je to možné, prosím, aby mohlo začít správné vyšetřování.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

No, zatím už mám peníze ze tří refundací (1500 €).

Zdá se, že reklamace proběhla v pořádku, děkuji. Uvidíme, jestli budeme mít více štěstí.

Automaticky přeloženo:
juancpb
před 11 měsíci

To je skutečně skvělá zpráva. Doufám, že v tom budou pokračovat.

Budeme tu pro jakékoli aktualizace od vás.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Včera kolem 8:00 jsem obdržel e-mail s informací, že můj výběr 300 eur byl dokončen. Na můj účet to však nedorazilo. Dnes jsem obdržel stejný e-mail ohledně následného výběru 100 eur, který byl okamžitě připsán na můj bankovní účet. Kontaktoval jsem podporu, která mi poskytla automatické odpovědi a neodpovídají ani e-mailem. Žádám o pomoc při řešení této situace, protože mi chybí 300 eur, které nebyly vyhrány bonusovými penězi nebo zatočeními zdarma.

Automaticky přeloženo:
Ccfhe
před 10 měsíci

Dobrý den, i když je to dost zvláštní, určitě bych zkusila být trpělivá a počkat. Pokud byl výběr úspěšný, peníze pravděpodobně dostanete, takže bych se hned nebál. Někdy stačí počkat a nemyslet na nejhorší. Vím, že automatické odpovědi vám nedají klid, ale doufám, že vše bude fungovat.

Pokud ne, pak máte otevřenou stížnost a my se vám pokusíme pomoci.

Tak. Počkám, jestli se něco změní. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj všichni,

Před pár měsíci jsem na toto fórum napsal, že moje výběry z Casinia nebyly převedeny. Pár dní po napsání na toto fórum se vklady objevily na mém účtu.

Před týdnem jsem se vrátil, abych si s nimi zahrál a provedl další výběr. Následující den mě kontaktoval prodejce Casinia, aby mi nabídl propagační akce, bonusy a další věci. Také mi řekl, že se ho mohu zeptat na cokoliv, co se týká výběrů. No o výběr 270€ jsem požádal ve čtvrtek 6. a dnes, v pondělí 10., už to mám na účtu.

Nevím, zda ostatní uživatelé zde měli kontakt na obchodního zástupce Casinia.


Automaticky přeloženo:
jolgelsgarcia
před 10 měsíci

Ahoj, zajímavá situace, mohu-li to tak říct.

Podívejme se, zda někdo jiný měl kontakt na obchodního zástupce. Připadá mi to jako určitý druh zákaznického manažera.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Přesně! Od té doby, co mě kontaktoval, byly všechny výběry velmi rychlé. Nevím, jestli si klienty vybírají náhodně, ale zřejmě jsem měl štěstí.

Automaticky přeloženo:
jolgelsgarcia
před 10 měsíci

Oh, jen wow, myslím. 😀

Mít jeho číslo by mělo cenu zlata. Děkuji za přidání pozitivního impulsu do tohoto vlákna. Těším se, jestli někdo bude mít takové štěstí.

Jsem rád, že jsi byl, samozřejmě!


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Včera jsem vyhrál velkou sumu peněz, 40 000 € s 500 € za den, bude to dlouhý výběr... doufám, že to brzy dostanu.

Automaticky přeloženo:
Anonymized796
před 10 měsíci

Gratuluji.

Jo, vidím, že limit je 7000€ měsíčně, takže by se určitě měla obrnit trpělivostí.

Je tam již váš účet ověřen?

Prosím, informujte nás o tom, jak to probíhá.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Ne, můj účet ještě nebyl ověřen, doufám, že to není problém! Momentálně se čeká 2*500 Euro

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...24
Jít na stránkuz 24 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.