DomůFórumKasinaCashed Casino - všeobecná diskuze

Cashed Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

 od leonardocaragua100
|
10 937 zobrazení 95 odpovědí |
|
1...4 5
Radka

Dobrý den ,

Samozřejmě jsem nejprve zkusil live chat, ale dali mi pouze e-mail a nemohli mi pomoci.


Chybu vidím jednoznačně u poskytovatele a pokud to vidíte jinak, jste prostě hloupí.

Také doufám, že prohrajete všechny své peníze.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
anilesa111

Možná by bylo dobré váš příspěvek nesmazat, protože jsem si tak nemohl přečíst, co se vám v kasinu stalo.

Ale podle toho, co jsi napsal, jsi o peníze nakonec přišel, ne? Čekali jste na stažení? Proč vám kasino nemohlo pomoci?

Automaticky přeloženo:
castellogianmichele

Hej

Chci se jen ujistit o tomto kasinu.

Vyhrál jsem nějaké peníze a doufám, že se od nich vrátím. Dostanete od nich své peníze na 100%.??

Automaticky přeloženo:
Dino999

Ahoj,

jen jsem vám chtěl dát vědět, že jsme tu, pokud budete něco potřebovat nebo máte obavy.

Automaticky přeloženo:
leonardocaragua100

Mám stejný problém s Cased Casino....žádosti o výběr zamítnuty....spousta potíží v procesu kyc....nepřijímají žádosti o dokumenty. (Zajímalo by mě, jestli má Casinoguru aktuální recenzi tohoto kasina. Sám jsem na stránky šel kvůli dobré recenzi Guru. Spousta negativních ohlasů od uživatelů a všichni mají stejné problémy....kyc/výběry....jediné plus je, že vklady fungují dobře)

Automaticky přeloženo:
Koppari

Dobrý den, jaký je problém s vašimi doklady a KYC. Domnívám se, že víte, že bez něj se s odstoupením nepohnete a odstoupit je možné až po úspěšném dokončení procesu. Bylo by tedy užitečné vědět, zda kasino něco nepřijímá nebo co konkrétně vám brání projít tímto procesem.

Zkusme se od toho odrazit.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Kasino říká, že vyžaduje účet za plyn, telefon, vodu pro potvrzení adresy....plyn se nepoužívá, účet za telefon a účet za pojištění domácnosti byly zamítnuty. Všechny informace o účtu a transakce po dobu 1 měsíce jsou vyžadovány pro vklady do kasina. Bezprecedentní kyc proces. Dokumenty posílám již 10 dní a probíhá jejich "ověření". Žádost o výběr nelze podat.

Automaticky přeloženo:
Koppari

Ano, je normální, že nebudete moci vybrat, dokud neprovedete KYC. Ale co se týče účtu za plyn, telefon, vodu, musíte je poslat všechny nebo stačí jeden z nich? Řekl jsem, že pokud máte problém s ověřením, můžete kontaktovat náš tým, protože některé věci by měly stačit, když je můžete poskytnout. Samozřejmě, pokud vám kasino doporučí něco poslat, je lepší, když to uděláte, ale pokud problém přetrvává, nevidím jinou cestu, než si stěžovat.

Automaticky přeloženo:
leonardocaragua100

Jak ti to šlo, prošel jsi kyc, dostal jsi peníze? Mám úplně to samé....adresa, selfie, občanský průkaz akceptován.....doklady zaslané ze stránek banky nejsou akceptovány....frustrující! Žádný z e-mailů nebyl zodpovězen a v chatu nejsou žádné pokyny.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Odeslal jsem...selfie, občanský průkaz, doklady s adresou byly akceptovány.....vložil jsem zálohy ze 2 různých bank a zasílal samostatné potvrzení o vkladech, nestačily, měsíc si vyžádaly výpisy z účtu....také jsem je poslal přímo z webu banky.....jeden schválen, druhý zamítnut. Nejsou žádné další dokumenty, které mohu odeslat. Požádal jsem v chatu a poslal e-maily, abych dostal pokyny ..... chat nevede a na e-maily se neodpovídá.

Automaticky přeloženo:
Koppari

Podle mého názoru, pokud byl z nějakého důvodu jakýkoli dokument zamítnut, může to způsobit několik problémů. Víte prosím, proč byla zamítnuta, aniž byste se zeptali kasina? Samozřejmě by bylo skvělé dostat přímou odpověď z kasina, ale myslím, že nějakou nedostaneme, dokud spolu znovu nezačnou komunikovat...

Automaticky přeloženo:

Nevím, proč to bylo zamítnuto...teď jsem byl požádán o zaslání stejného dokumentu znovu...který jsem poslal včera a nyní probíhá "kontrola"

(Mám silný pocit, že se proces kyc zpožďuje, protože trvá déle než 10 dní...a nemohu provést výběr)


Automaticky přeloženo:
Koppari

Pomalu bych asi uvažoval o reklamaci, protože 10 dní bez relevantní odpovědi je docela hodně. Zvláště pokud žádají stále stejný dokument a stále je to jen recenze.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dnes jsem potřetí poslal stejný bankovní výpis na žádost kasina. Také jsem podal stížnost, protože chat neuvedl důvod zamítnutí. Není však k dispozici žádný jiný dokument/bankovní výpis. Uvidíme, jestli by odpověděli casinoguru...? Podobných problémů je na fóru mnoho.

Automaticky přeloženo:
Dino999

Obdrželi jste peníze z vyplaceného kasina?

Automaticky přeloženo:

Dnes jsem potřetí poslal stejný bankovní výpis na žádost kasina. Také jsem podal stížnost, protože chat neuvedl důvod zamítnutí. Není však k dispozici žádný jiný dokument/bankovní výpis. Uvidíme, jestli by odpověděli casinoguru...? Podobných problémů je na fóru mnoho.

Automaticky přeloženo:

Myslím, že je to správný krok, uvidíme co řekne kasino a jestli se bude reklamací zabývat. Myslím, že by se tato situace dala vyřešit i bez toho a nepřipadá mi to tak složité. Pokud ale kasino pro schválení dokumentu nic neudělá nebo alespoň řekne, že něco není v pořádku a vy stále nic nevíte, hádám, že to společně zjistíme.

Budu netrpělivě čekat na pokrok.

Automaticky přeloženo:
leonardocaragua100

Ahoj, dostal jsi peníze z kasina s hotovostí? Mám stejný problém, neberou dokumenty, neříkejte mi, co je s nimi a zablokují žádost o výběr.

Hodnocení guru tohoto kasina je vysoké!

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky