DomůFórumKasinaCashed Casino - všeobecná diskuze

Cashed Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

 od leonardocaragua100
|
10 934 zobrazení 95 odpovědí |
|
1...3 4 5
Marialin

Ahoj, gratuluji k výhře. Řekl bych, že je to otázka pro kasino samotné a tedy zda by vám dokázalo nějak navýšit limit. Kolik peněz vám dávají a jak často peníze dostáváte?

Automaticky přeloženo:

12500 na jeden vyber a vychazi to tak na dva vybery tydne, to mi budou vyplacet nekolik let...

Marialin

Tomu rozumím, ale ptal jste se jich, zda lze limit nějak zvýšit? Samozřejmě, pokud je tak mají a dodrží to, co mají napsané v podmínkách, tak se asi nedá moc dělat. Důležité pro mě by asi bylo, že kasino peníze skutečně vyplácí a nezastavuje to.

Automaticky přeloženo:

limitjde navýšit jen zvýšenim vip levelu, ale vzhledem k ratiu protože jsem výhrál 300 násobek vložené častky prostě vip level nejde zvýšit...

Marialin

Aha jasné, to je škoda pretože ak sa s kasínom nedohodneš na nejakom individuálnom limite alebo vyplácaní, tak s tým asi nebude veľa čo robiť. Viem, že asi veľké čiastky by ti nechceli vyplácať ale zase keby sa to aspoňo niečo zvýšilo by to nebolo zlé. Máš prideleného aj nejakého VIP manaž´éra ak si VIP ? Možno s niekým takým by sa to mohlo dať vyriešíť.

Ahoj, ale nakonec tato stránka platí nebo ne?

Automaticky přeloženo:
antozero94

ano platí, je vidět že to zdržuji abych to prohrál, ale průbežně peníze posílají. Bohužel pro ně jsem zase neco vyhrál takže uz tam mam 5 milionů 🙂

ano platí, je vidět že to zdržuji abych to prohrál, ale průbežně peníze posílají. Bohužel pro ně jsem zase neco vyhrál takže uz tam mam 5 milionů 🙂

To je dosť veľa ale pokiaľ ťa postupne vyplácajú tak je to stále fajn. Problém by nastal keby prestali tak dúfajme, že takýto scenár nenastane. Určite môžeš postupne zdieľať ako to ide. 🙂

Jaro

tak zatim posilaj docela pravidelne, vyplaty se i zrychlili kdyz jsem dal vyplacet na skrill, takze zatim jsem spokojenej

Marialin

VŠetko je teda zatiaľ ako m´á byť. To je tiež základ, aby kasíno dodržalo, čo sľúbilo.

Keď by sa situácia zmenila, daj mi vedieť. 🙂

Ahoj

Mám potíže s identifikací a odstoupením od tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
thanosttt89

Ahoj a mohl bys prosím tyto problémy trochu více popsat? S čím konkrétně máš problém? Kasino nepřijímá žádné dokumenty nebo je v tom něco jiného?

Zkuste mi říct víc.

Automaticky přeloženo:

Zpočátku mi říkají, že to nemusím ověřovat. Pouze v případě potřeby a žádají mě o doklady. Provedl jsem výběr a při výběru nedošlo k žádnému pokroku. Myslím, že později záměrně ze zřejmých důvodů...

Automaticky přeloženo:
thanosttt89

Dobře, takže je to nutné a požádali o nějaké dokumenty. Posunulo se to dál nebo jejich kasino stále jen kontroluje dokumenty?

Jak jsem vám již řekl, nemůžete odstoupit, aniž byste prošli normálním nebo doplňkovým ověřením, takže se na tento proces musíte nejprve připravit.

Automaticky přeloženo:

Nic mi neodpověděli, ani ohledně převzetí ani zda chtějí doklady.

Automaticky přeloženo:
thanosttt89

No, šel jsem na to, co jsi napsal na začátku, že máš problém s identifikací a odstoupením, takže jsem asi trochu zmatený.

Vzhledem k tomu, že kasino nepožádalo o žádné dokumenty, předpokládám, že je zatím nepotřebují.

Jak dlouho čekáte na stažení?

Automaticky přeloženo:

4 dny

Automaticky přeloženo:
thanosttt89

No ještě není extrémní doba, tak se snaž být trpělivý, informujte se o svém odstoupení od smlouvy a pokud se nic nestane, pokusíme se pomoci.

Je ale důležité říci, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby si vyřešily vše, co je potřeba udělat.

Snad to nebude trvat dva týdny.

Automaticky přeloženo:
anilesa111 příspěvek smazal/a

Ahoj,

Jeden bod, pokud mohu: v takové situaci bych se okamžitě začal ptát na chatu nebo je kontaktovat prostřednictvím sociálních sítí nebo jakýmkoli jiným způsobem.

Posílejte e-maily několik měsíců bez odpovědi a očekávejte jiné výsledky; je to divný pocit, pokud opravdu očekáváte, že bude váš účet uzavřen. Dle obchodních podmínek email mělo by to fungovat, ale pokud ne, začal bych se ptát. Podle mě je zodpovědnost na obou stranách.

Děkujeme, že jste tuto záležitost přinesli na fórum. Můžete zkusit chat, prosím?


Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky