FórumKasinaCashed Casino - všeobecná diskuze

Cashed Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od leonardocaragua100
|
3260 zobrazení 67 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Cashed Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Vzhledem k tomu, že hodnocení tohoto kasina by mohlo být 8,3, měli byste toto hodnocení změnit, protože jsem viděl výše, že na kasino je mnoho stížností, nevyplácejí výhry, trvá dlouho, než se ověřují, vždy mají stejné odpovědi za nevyplacení vašich výher, viděl jsem výše, že Existuje mnoho stížností, hodnocení tohoto kasina by již mělo klesnout pod průměr.

Snažím se přijímat platby z tohoto kasina více než 20 dní.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
leonardocaragua100
před 3 měsíci

Ahoj!

Vážíme si vašeho zájmu, je vždy příjemné, že hráči dbají na bezpečnost. Z mého pohledu, ačkoli jsem našel pouze šest podaných stížností, dvě byly zamítnuty, takže pouze čtyři probíhají.

Možná bych měl zmínit, že nemůžeme upravit "rating" žádného kasina kvůli otevřené stížnosti. Jak bychom mohli určit, nebo lépe řečeno spočítat hodnotu otevřené stížnosti?

Místo toho zůstaňme u našeho Fair Gambling Codex:

„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo, pokud kasino bude chtít pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže existuje šance, že vaše stížnost bude vyřešena později."

Kromě toho se omlouvám, že to zmiňuji, ale rychlost výběru mezi související aspekty nepočítáme. Je to proto, že každý výběr není pro každého stejný, i když souhlasím, že pro hráče je to nejnaléhavější záležitost. Na druhou stranu, na základě Safety indexu máte docela dobrou šanci určit, zda kasino vyplácí nebo ne.

Však máš pravdu! Kasina by měla s výběry zacházet opatrně a bez zbytečných prodlev.

Abychom pokryli mezeru mezi vypočteným hodnocením – nazývaným index bezpečnosti, a přímými zkušenostmi hráče, umožňujeme každému odeslat uživatelskou recenzi.

Chcete odeslat svůj?

Zkontroloval jsem vaši stížnost a možná nám pomůžete pochopit, proč kasino stále odmítá vaše dokumenty.

Zkoušel jste se jich zeptat? Řekl bych, že opakovaným odesláním stejných dokumentů se dál nedostanete.

Pokud chcete, dejte nám vědět podrobnosti. Naším cílem je pomoci a pochopit problém.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Toto zařazení jsem pochopil tak, jak mi bylo vysvětleno, vyžádali si výpisy z objednávky od 16. května do 20. června, odeslal jsem všechny výpisy z požadované objednávky, ptám se jich, prý to rozebírají, nebo odpověděli, přeposílám na příslušné oddělení, ale vždy udělám UP zátěž a vždy se to vrátí k odeslání znovu, vždy jdu do chatu a odpoví mi to samé, dokumenty jsem už posílal asi 11x, nic se neděje, protože Poslal jsem jimi vyžádanou žádost, schválili adresu, selfie a můj občanský průkaz, byla tam pouze tato nevyřízená, kterou nepřijímají. Byl bych rád, kdybyste mi pomohli v tomto případě, když si myslíte, že termín platby překročil termín.

Zůstanu až do konce tohoto sporu. Pokud peníze nedostanu, alespoň upozorním ostatní hráče, hrát bez možnosti vybrat je totéž jako hrát v ukázkovém režimu, takže jelikož nemohu vybrat výběr vrátím a budu hrát, takže zachovat stížnost. a pokusím se získat 1 000 BRL.

dík


Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
leonardocaragua100
před 3 měsíci

To je dobré. Děkuji.

Abych to shrnul, existuje pouze jeden dokument, který nemůžete nahrát prostřednictvím webové stránky kasina. Je to prosím správně?

Pokud ano, o jaký dokument se jedná? Moje sázka by byla bankovní historie jako důkaz o vkladu.

Kromě toho bych mohl využít vaši pomoc, abych pochopil, jaké odpovědi od kasina dostáváte, prosím.

Bylo vám někdy řečeno, co se zdá být na tomto konkrétním dokumentu špatně, nebo byl vždy jen neustále odmítán?

Vzhledem k tomu, že stížnost bude s největší pravděpodobností ve fázi čekání na další tři dny, pokusím se prošetřit, co jste se zatím dozvěděli. Čas na to určitě máme.



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Radka děkuji za zpětnou vazbu,

Stručně řečeno, existuje pouze jeden dokument, který nemůžete poslat přes web kasina. Je to prosím správně?

Odpověď: Mohu to poslat, ale vždy se znovu zeptají.

Pokud ano, o jaký dokument se jedná? Moje sázka by byla bankovní historie jako důkaz o vkladu.

Odpověď: tato bankovní historie, odeslaná z příkazu požadovaného kasinem.

Také bych chtěl, abyste mi pomohli pochopit, jaké odpovědi od kasina dostáváte.

Odpověď: v chatu říkají, že dostanu e-mail s informacemi, ale nikdy jsem je nedostal, říkají, že finanční společnost analyzuje dokumenty, říkají, že je to v procesu ověřování, říkají počkat, říkají poslali to, aby věnovali zvláštní pozornost mému případu, říkají několik věcí....

Bylo vám řečeno, co se zdá být na tomto konkrétním dokumentu špatně, nebo byl vždy důsledně odmítán?

Odpověď: neřekli mi nic, co by mohlo být v dokumentu špatně, protože tam není nic špatného, jsou to bankovní záznamy ukazující vklady, které jsem provedl v tomto kasinu.

Vzhledem k tomu, že nárok bude pravděpodobně pozastaven na další tři dny, pokusím se prozkoumat, co jste se zatím dozvěděli. Čas na to určitě máme.

Odpověď: ano mám otevřenou stížnost, ano počkám ty tři dny, děkuji!


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Taky mám problém s placením! Vždy se to zruší

Automaticky přeloženo:
leonardocaragua100
před 3 měsíci

Ahoj,

Nejlepší shrnutí, které jsem za dlouhou dobu viděl, je toto. Musím přiznat, že i přes tuto velmi rozumnou odpověď považuji jednání kasina za nelogické. Ačkoli si uvědomuji, že to bude znít velmi hloupě, mluvím z velmi nedávné osobní zkušenosti: Kromě toho jste dvakrát zkontrolovali složku se spamem nebo košem pro případ, že složka propagace Gmailu - ve vaší poštovní schránce?

Pokud tam byl e-mail, na který jste tak dlouho čekali, mohli byste konečně pokračovat. To by bylo fantastické.

Ale mám pocit, že je to jen slepé přání.

Protože se zdá, že bychom všichni potřebovali radu od zástupce kasina, budu vaši stížnost bedlivě sledovat. Doufejme, že brzy dojde k významnému vývoji směrem ke šťastnému konci!

V každém případě tu budeme pro vás.




Automaticky přeloženo:
muraroberta02
před 3 měsíci

Dobrý den, už jste reklamovali? Podejte stížnost na snížení hodnocení tohoto kasina, aby tam nikdo nevkládal peníze.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Už jsem koukal do spamboxu, koukám každý den a žádný email mi nepřišel, děkuji Radko.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Taky mám problém s placením! Vždy se to zruší

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, je nám líto, že nemůžete získat své prostředky. Zkusili jste napsat na podporu, proč tomu tak je a co se stane, když bude váš výběr stále zrušen? Prošli jste ověřovacím procesem v kasinu nebo to nebylo nutné?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už jsem koukal do spamboxu, koukám každý den a žádný email mi nepřišel, děkuji Radko.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To je velká škoda, občas se stane, že emaily podobného charakteru zůstanou právě tam.

Viděl jsem, že stížnost byla převedena na Katarinu a ta se obrátí na kasino, snad se to podaří a bude to vyřešeno.

Držíme palce 🤞

Automaticky přeloženo:
leonardocaragua100
před 3 měsíci

Toto kasino je ze skupiny zběsilých, musíte mít štěstí, že přijmete nějaké lidi, které platí, podívejte se sem na množství stížností, které tato skupina má, nyní otevřeli tuto společnost Adonio, protože ostatní vzteklí jsou spáleni.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 3 měsíci

Vycházel jsem z hodnocení, které Casinoguro ohodnotilo 8,0, pokud je toto kasino špatné a má tolik stížností, proč je jejich hodnocení vysoké? Doposud jsem neobdržel své výhry, je to 1 měsíc, myslím, že by poskytovatelé her měli z těchto kasin odstranit hry, které neplatí. Jaká jsou další kasina v této skupině?

Automaticky přeloženo:
leonardocaragua100
před 3 měsíci

Nomini, 5gringos, mají obrovský seznam, provádějí v tomto ohledu několik podvodů, platí některé lidi.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nomini jsem už hrál naštěstí zaplatil, 5 cizinců, se kterými jsem také hrál, chvíli trvalo zaplatit, ale zaplatil jsem, takže jsem měl štěstí, že jsem dostal.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj ,

Už delší dobu mám problém s hazardem a všude mě kvůli tomu zablokovali. Už se nemohu dostat do žádného slušného kasina, když jsem ve slabé chvíli. Jen to s tím kasinem nějak nefunguje. Nebyla zpracována ani první žádost o uzavření účtu, ani mé vlastní vyloučení z herního webu. Výsledkem bylo, že jsem ve slabé chvíli přišel o zhruba 1300 eur, celý svůj plat. K čemu jsou tyto prostředky, když nefungují? Jako závislý se cítím vydán na milost a nemilost těchto kasin. Bohužel se v těchto chvílích nedokážu ochránit, proto jsem rád, že se můžete vyloučit. Ale tady se hrubě omlouvají, ale říkají, že se nedá nic dělat. Nevím, jak ten měsíc přežiju. Můžete mi prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
txxsp2crcw
před 2 měsíci

Dobrý den, velmi mě mrzí situace, do které jste se dostal. Z toho, co říkáte, vidím, že jste kasinu informovali, že jste závislý na hazardních hrách, je to tak? V tomto případě, když jste chtěli zrušit svůj účet, myslím, že by měli jednat a nedělat nic. Očekával bych, že seriózní kasino váš účet uzavře co nejdříve. 😥

Chystal jsem se tedy doporučit reklamaci, ale koukám, že jste již podali žádost, což je podle mě dobrý krok a náš tým se vám pokusí pomoci. Tak uvidíme, jak to dopadne a doufám, že spravedlivě.

Pokud máte něco nového, dejte mi prosím vědět.

Budu držet palce.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Děkuji mnohokrát, doufám, že Casinoguru mi také pomůže!

Automaticky přeloženo:
txxsp2crcw
před 2 měsíci

V této záležitosti Tomáš ve vaší stížnosti zveřejnil některé důležité informace, takže si je prosím přečtěte, kdykoli je to možné.

Budeme čekat na každou novou informaci od vás.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky