Radka děkuji za zpětnou vazbu,
Stručně řečeno, existuje pouze jeden dokument, který nemůžete poslat přes web kasina. Je to prosím správně?
Odpověď: Mohu to poslat, ale vždy se znovu zeptají.
Pokud ano, o jaký dokument se jedná? Moje sázka by byla bankovní historie jako důkaz o vkladu.
Odpověď: tato bankovní historie, odeslaná z příkazu požadovaného kasinem.
Také bych chtěl, abyste mi pomohli pochopit, jaké odpovědi od kasina dostáváte.
Odpověď: v chatu říkají, že dostanu e-mail s informacemi, ale nikdy jsem je nedostal, říkají, že finanční společnost analyzuje dokumenty, říkají, že je to v procesu ověřování, říkají počkat, říkají poslali to, aby věnovali zvláštní pozornost mému případu, říkají několik věcí....
Bylo vám řečeno, co se zdá být na tomto konkrétním dokumentu špatně, nebo byl vždy důsledně odmítán?
Odpověď: neřekli mi nic, co by mohlo být v dokumentu špatně, protože tam není nic špatného, jsou to bankovní záznamy ukazující vklady, které jsem provedl v tomto kasinu.
Vzhledem k tomu, že nárok bude pravděpodobně pozastaven na další tři dny, pokusím se prozkoumat, co jste se zatím dozvěděli. Čas na to určitě máme.
Odpověď: ano mám otevřenou stížnost, ano počkám ty tři dny, děkuji!
Radka thanks for the feedback,
In short, there is only one document that you cannot send through the casino website. Is this correct please?
Answer: I can send it but they always ask again.
If yes, which document is it? My bet would be the banking history as proof of deposit.
Answer: this banking history, sent from the order requested by the Casino.
Also, I would like your help in understanding what responses you are receiving from the casino, please.
Answer: in the chat they say that I will receive an email with the information, but I never received it, they say that the finance company is analyzing the documents, they say it is in the verification process, they say to wait, they say they sent it to give special attention to my case , they say several things....
Have you been told what appears to be wrong with this particular document, or has it always been consistently rejected?
Answer: they didn't tell me anything that could be wrong in the document, because there is nothing wrong, they are the bank records showing the deposits I made at this Casino.
Since the claim will likely be on hold for the next three days, I'll try to investigate what you've learned so far. We definitely have time for that.
Answer: yes I have an open complaint, yes I will wait the three days, thank you!
Radka obrigado pelo retorno,
Resumindo, há apenas um documento que você não consegue enviar através do site do cassino. Isso está correto, por favor?
Resposta: eu consigo enviar mas sempre pedem novamente.
Se sim, qual documento é? Minha aposta seria o histórico bancário como comprovante de depósito.
Resposta: isso histórico bancário, enviado do pedido solicitado pelo Casino.
Além disso, gostaria de sua ajuda para entender quais respostas você está recebendo do cassino, por favor.
Resposta: no chat informam que receberei um e mail com as informações, mas nunca recebi, dizem que o financeiro está analisando os documentos, dizem que está em processo de verificação, dizem para aguardar, dizem que enviaram para dar uma especial atenção ao meu caso, dizem várias coisas....
Já lhe disseram o que parece estar errado com este documento específico, ou ele sempre foi rejeitado constantemente?
Resposta: não me disseram nada o que pode estar errado no documento, porque não temnada de errado, sao os históricos bancários mostrando os depósitos que fiz nesse Casino.
Como a reclamação provavelmente ficará em espera pelos próximos três dias, tentarei investigar o que você aprendeu até agora. Definitivamente temos tempo para isso.
Resposta: sim tenho uma reclamação em aberto, sim aguardo os três dias, obrigado!
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