DomůFórumKasinaCashed Casino - všeobecná diskuze

Cashed Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 5 měsíci od leonardocaragua100
|
5 666 zobrazení 69 odpovědí |
|
1 2 34
před 5 měsíci

Děkuji mnohokrát, doufám, že Casinoguru mi také pomůže!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nazdárek!

Opravdu nerad znovu vracím vaši pozornost zpět k hazardu, ale Tomáš stále čeká na vaši odpověď.

Pokud máte pocit, že chcete v procesu pokračovat, laskavě brzy odpovězte. Můžete tak učinit jednoduše kliknutím nebo klepnutím na tento zelený odkaz 👈

Ve skutečnosti si musíme být jisti, že jste o své situaci plně informovali podporu kasina.

Říci, že si přejete zavřít svůj účet, nestačí, protože osoba na druhé straně obrazovky si není vědoma vašeho problému s hazardními hrami, což může místo okamžitého uzavření účtu vést k další bonusové nabídce. Upřímně řečeno, takové komplikace vznikají poměrně často.

Doufám, že nám dáte vědět o podrobnostech. Vědět, jak se účinně sebevylučovat, zní jako nezbytné znalosti. Co myslíš?


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Foceno v úterý 29. července.. Ještě dnes takhle.. Zdá se vám to normální? file

Automaticky přeloženo:
mbruzzi38
před 4 měsíci

Dobrý den, vidím, že na výběr čekáte přes týden. Kontaktovali jste kasino a zeptali se, zda je něco špatně? Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše, co je potřeba udělat a poslali peníze hráči a vy se k tomuto datu pomalu blížíte.

Je to také váš první výběr a byl jste ověřen kasinem nebo to nebylo nutné?

Dejte mi prosím vědět a uvidíme, co se dá dělat. 🙂

Automaticky přeloženo:
mbruzzi38
před 4 měsíci

Můj výběr trval 30 dní a dostal jsem ho, výběr nevracejte a čekejte, zpracování výběru trvá dlouho, abyste výběr zvrátili, pokud kasino proplacené trvá, než zaplatí Casinoguro, zasáhne, peníze jsem obdržel s pomocí of Casinoguro, budete muset být trpěliví, po obdržení výhry jsem už v tomto kasinu nehrál, obejmite se!

Automaticky přeloženo:
leonardocaragua100
před 4 měsíci

Vážím si toho, že podporujete hráče. Jaké máme štěstí, že tu máme tak skvělé lidi!

Doufám, že máte skvělý den!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, mám obavy ohledně výplaty. Před několika dny jsem do tohoto kasina vložil 400 PLN a podařilo se mi vyhrát celkem 45 000 PLN na ruletě a šíleném čase. Čeká se na tři výběry po 2000 PLN, protože není možné vybrat více. Je nějaká šance, že mi to všechno vyplatí? Netajím se, že tyto peníze by mi ušetřily rozpočet. Pokud se vyskytnou problémy, mohu se na někoho obrátit s žádostí o pomoc s platbou těchto peněz? Ještě dodám, že jsem pro začátek nepoužil žádné bonusy. Omlouvám se za svou angličtinu, ale není na nejvyšší úrovni.

Automaticky přeloženo:
mateuszows
před 3 měsíci

Ahoj, v první řadě gratuluji k výhře. Koukám, že jsi zadal výběry jaký by měl být limit podle toho, co říkáš. Jak dlouho čekáte na peníze? Kasinům dáváme 14 dní, takže pokud to nedostanete, můžete nás kontaktovat. Samozřejmě to vypadá, že pokud se musíte vejít do limitu výběru, nebudete moci vybrat vše najednou, ale budete to muset dělat po krocích jako nyní. Ale nebyl bych hned skeptický a snažil se spolupracovat s kasinem, aby se vaše peníze dostaly co nejrychleji ven.

Bylo potřeba to ověřit nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj účet ještě nebyl ověřen, protože mě o to ještě nepožádali. Nebral jsem v úvahu, že víkend se nepočítá s čekací dobou na výběr, takže dnes uplynul třetí pracovní den. Budu trpělivě čekat na výsledek. Výplaty mě však děsí z recenzí, které jsem četl o tomto kasinu a kasinech s ním souvisejících. Za pár dní vám dám vědět, co se děje. Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj účet zatím nebyl ověřen

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj účet ještě nebyl ověřen, protože mě o to ještě nepožádali. Nebral jsem v úvahu, že víkend se nepočítá s čekací dobou na výběr, takže dnes uplynul třetí pracovní den. Budu trpělivě čekat na výsledek. Výplaty mě však děsí z recenzí, které jsem četl o tomto kasinu a kasinech s ním souvisejících. Za pár dní vám dám vědět, co se děje. Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře, je tedy možné, že pokud jste vyhráli tak velkou výhru, kasino se k tomu přikloní a ověření provedete, ale počkáme a uvidíme, co bude dál. Pokud kasino nereaguje nebo jste nedostali žádné peníze, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám ve vaší situaci pomoci. Vím, že to není nejpříjemnější pozice a nevědět, co se bude dít dál, ale zatím bych nebyl skeptický.

Přeji vám hodně štěstí a doufám, že dostanete všechny své peníze. ☘️

Pokud se něco změní, budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj účet zatím nebyl ověřen

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, odpověděl jsi mi nebo co? Máte zde také aktivní výběr? Můžete říct trochu víc, jak dlouho čekáte, pokud je to tak?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, bohužel jsem také propadl tomuto podvodnému kasinu. Do sportovního sázení jsem investoval několik set eur a několikrát jsem vyhrál. Nyní mám ziskový obrat 1500 EUR (z toho 500 EUR se zpracovává k platbě 5 pracovních dnů, probíhá kontrola stavu účtu). Kasino stanovilo časový rámec 2-3 pracovních dnů, stejně jako je tomu u všech ostatních zde. Nyní jsem přestal hrát na této stránce, protože si chci vybrat svých 1500 EUR a poté co nejrychleji smazat svůj účet. Ověření zatím nebylo vyžadováno a mohl jsem ho bez problémů poskytnout. Doufám, že mi pomůžete.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
sgdynamite
před 3 měsíci

Tuto společnost vlastní Rabid NV, udělali další společnost s novými kasiny, jsou komplikovaná, někteří mají štěstí, že dostanou zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 3 měsíci

Proč má ale toto kasino tak vysoké hodnocení, pokud je tvořeno podvodníky, kteří systematicky zadržují peníze a nikde nejsou k zastižení?

Automaticky přeloženo:
sgdynamite
před 3 měsíci

A nejhorší je, že všichni z Rabid a Adonio, jakmile se spustí guru Casino, už dávají vysoké hodnocení, nechápu proč. několik známých již ztratilo několik výběrů, které nezaplatili.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Obdržel někdy někdo správnou výplatu z tohoto kasina, aniž by vyvíjel nátlak nebo podnikl právní kroky?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, bohužel jsem také propadl tomuto podvodnému kasinu. Do sportovního sázení jsem investoval několik set eur a několikrát jsem vyhrál. Nyní mám ziskový obrat 1500 EUR (z toho 500 EUR se zpracovává k platbě 5 pracovních dnů, probíhá kontrola stavu účtu). Kasino stanovilo časový rámec 2-3 pracovních dnů, stejně jako je tomu u všech ostatních zde. Nyní jsem přestal hrát na této stránce, protože si chci vybrat svých 1500 EUR a poté co nejrychleji smazat svůj účet. Ověření zatím nebylo vyžadováno a mohl jsem ho bez problémů poskytnout. Doufám, že mi pomůžete.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj.

Doufám, že si peníze budete moci vybrat co nejdříve. Kasinům obvykle dáváme 14 celých dní na provedení výběru, takže zkuste být trochu trpěliví a dejte nám vědět, jak to jde.

Doufám, že k tomu nedojde, ale pokud k odstoupení nedojde ani po této lhůtě, mohli bychom navrhnout nějaké webové stránky, které se zabývají stížnostmi na sport, protože zde pro to nemáme žádné oddělení.

Budeme čekat na každou vaši aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Myslíte si ale, že je normální, že kasino (kasino s hotovostí) po otevření účtu nepožaduje dokumenty pro ověření? Otevřel jsem to 9. srpna a nedostal jsem žádný ověřovací e-mail a ani nepožadovali dokumenty, včera jsem získal značnou výhru a provedl jsem první výběr 500 EUR, protože je to maximální denní částka výběru, jak říkají , teď čekám 3 až 5 pracovních dní, protože včera a dnes jsou svátky. Nicméně, když jsem četl výše, viděl jsem, že mnoho lidí mělo problémy s výběry z kasina v hotovosti a mám trochu obavy, protože jsem vyhrál sumu peněz, která není přehnaná, ale stále je to pěkná částka.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
castellogianmichele
před 3 měsíci

Dobrý den, nebyl bych hned skeptický. Pro začátek bych řekl, že kasina nemusí, respektive není úplně běžné, že provádějí ověření, jakmile si hráč založí účet. Většinou je to tehdy, když poprvé provedete výběr, když musíte projít procesem nebo když vyhrajete větší částku. Takže si myslím, že je to v pořádku.

Pokud jde o vaše výběry, zkuste být trpěliví. Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše, co je potřeba vyřešit, a poslali hráči peníze. Zkuste tedy zůstat trpěliví a určitě nám dejte vědět, jak se věci mají. Pokud se nic nezmění, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Děkuji vám za pozornost, kterou jste mi věnovali, nejsem skeptický, ale je to pouze moje starost, protože jsem četl několik negativních recenzí nad ničím jiným. Každopádně čekáme na správný čas a já vás budu o všem informovat

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky