Nazdárek!
Opravdu nerad znovu vracím vaši pozornost zpět k hazardu, ale Tomáš stále čeká na vaši odpověď.
Pokud máte pocit, že chcete v procesu pokračovat, laskavě brzy odpovězte. Můžete tak učinit jednoduše kliknutím nebo klepnutím na tento zelený odkaz 👈
Ve skutečnosti si musíme být jisti, že jste o své situaci plně informovali podporu kasina.
Říci, že si přejete zavřít svůj účet, nestačí, protože osoba na druhé straně obrazovky si není vědoma vašeho problému s hazardními hrami, což může místo okamžitého uzavření účtu vést k další bonusové nabídce. Upřímně řečeno, takové komplikace vznikají poměrně často.
Doufám, že nám dáte vědět o podrobnostech. Vědět, jak se účinně sebevylučovat, zní jako nezbytné znalosti. Co myslíš?
Hey there!
I truly hate to bring your attention back to gambling again, yet Tomas is still waiting for your response.
If you feel like you want to continue with the process, kindly respond soon. You may do so simply by clicking or tapping this green link 👈
As a matter of fact, we just need to be sure you have informed the casino support fully about your situation.
Saying you wish to close your account is just not enough because the person on the other side of the screen is not aware of your gambling issue, which may result in an additional bonus offer instead of immediate account closure. Frankly, such complications arise quite often.
I hope you'll let us know about the details. Knowing how to self-exclude effectively sounds like necessary knowledge to possess. What do you think?