FórumKasinaBruce Bet Casino - všeobecná diskuze

Bruce Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 11 měsíci od Gambit123
|
16211 zobrazení 148 odpovědí |
|
1...6 7 8
před 6 měsíci

Někde musí být jasné, v jakém okamžiku jsem s jakým bonusem hrál, kolik jsem vsadil, z jaké částky byly splněny požadavky na bonus, jak vysoký byl zůstatek reálných peněz atd.


Automaticky přeloženo:
mietz88
před 6 měsíci

Přichází tedy série otázek pro zástupce kasina.

"Navíc, jakmile hráč splnil sázkové požadavky na bonus za roztočení zdarma a výhry byly přidány k jejich skutečnému zůstatku, jak měl hráč vědět, že maximální výherní limit bonusu stále platí pro další hru? Vaše vysvětlení k tomu záležitost by byla oceněna."

S trochou štěstí vám kasino vysvětlí.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bruce se vsadil poté, co vyhrál 1000 eur, žádají mě o tisíc dokumentů, které nejsou nikdy dobré ... jste jen zloději

Automaticky přeloženo:
desantisangela80
před 2 měsíci

Dobrý den.

Také si myslíte, že by toto tvrzení mělo obsahovat hlubší vysvětlení?

Co takhle začít seznamem poskytnutých dokumentů a námitkami kasina? Myslím, že by to bylo opravdu alespoň něco pro začátek a také by to stálo za další diskusi.

Neváhejte popsat vše, čím jste si dosud prošli.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Další odmítnutí ověření mého profilu. Zvláštní, že musím inkasovat. Dokumenty odeslané jakýmkoli způsobem app web mail PEC nic dělat. Dokumenty jsou v pořádku, už nevím, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
dfivizzoli
před 2 měsíci

Ahoj,

Mohu vědět, jak dlouho se snažíte ověřit účet? Jaká byla poslední odpověď, kterou jste od kasina dostali? Snažím se zjistit, jestli něco nenaznačovalo problém. To by jistě pomohlo vyhnout se stejnému problému. Poskytněte laskavě další podrobnosti; možná existuje cesta ven.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Dobrý den, 2 celé týdny 8 odeslání dokumentů. Dorazili jsme s žádostí o selfie s kartou nákladního listu a bankovními doklady iban. Odesláno přes webovou aplikaci, ale prý nedorazilo. Mám obrazovky s nápisem doc odeslán.

Automaticky přeloženo:
dfivizzoli
před 2 měsíci

Ach, to je vlastně dlouhá doba!

Zkoušel jsi to také všechno poslat standardním emailem?


Věříme, že takové situace vyžadují bližší pohled. Naším cílem je podpořit hráče, kteří se tak dlouho trápili.

Neváhejte a přečtěte si o postupech v této příručce. 👈 Nemusíte se však moc bát, nejdůležitější je spolupráce.

Pokud máte zájem reklamaci vyzkoušet, použijte tento zelený odkaz 👈

Zeptejte se nás na cokoli, co byste chtěli vědět, zítra se vám ozveme. je to v pořádku?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zpoždění stahování tématu a identifikace

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Hraji v kasinu bruce bet

Požádal jsem o výběr Dodal jsem potřebné doklady k identifikaci.....uběhlo pět dní a peníze jsem dosud neobdržel

Automaticky přeloženo:
vickyanastasiou50
před 3 týdny

Ahoj, tak když jsi odeslal své dokumenty k ověření, byly již schváleny a byli jste úspěšně ověřeni nebo ještě ne a čekáte, až je kasino zkontroluje? Je důležité, abyste nejprve prošli tímto procesem a poté byste měli být schopni vybrat peníze.

Tak dej vědět jak to je a uvidíme co bude dál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Ahoj! Požádali mě o doklady totožnosti. Nahrál jsem první dokument....další dva potřebné jsem je nemohl nahrát, protože toto pole zavřeli, jakmile jsem nahrál pouze první dokument....všechny dokumenty jsem však poslal e-mailem

Automaticky přeloženo:
vickyanastasiou50
před 3 týdny

To by mě asi moc neutěšilo, protože bych měl pocit, že vždy musí nejdřív schválit jednu, abych mohl poslat další. Udělali jste správnou věc, že ​​jste jim poslali e-mail, ale uvidíme, zda to berou v úvahu. Jak dlouho čekáte, až ověří váš první dokument? Kasinům na to dáváme 14 dní, a pokud ne, pokusíme se vám pomoci, pokud podáte stížnost.

Můžeme ale počkat a uvidíme, co se stane a jak se to vyvine.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Odpověď trvá asi 72 hodin....ale protože požadují tři dokumenty, proč pole zavřeli, jakmile jsem nahrál pouze první? To se v jiných kasinech nestává.

Na email zatím nemám odpověď, jestli je takto přijmou

Můžete s tím něco udělat?

Automaticky přeloženo:
vickyanastasiou50
před 3 týdny

Takové informace by se Kristině jistě hodilo napsat do vámi podané stížnosti. Řeší váš případ a pokud chcete, abychom se vám pokusili pomoci, budete jí muset situaci více popsat, aby mohla lépe porozumět a prošetřit.

Nevím, proč to kasino dělá tímto způsobem a zavírá ostatní pole v procesu ověřování, napadá mě jen to, co jsem napsal, tedy že pokud se podívají na první a je v pořádku, můžete nahrát další. Ale to je pro mě zbytečné prodlužování procesu.

Škoda, že ještě neodpověděli, ale až budete mít odpověď, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Určitě vám dám vědět.

Tento proces je časově náročný a není vůbec příjemný. Pokud budu mít něco nového, dám vám vědět....Ale dám vědět i paní Christině


Automaticky přeloženo:
vickyanastasiou50
před 3 týdny

Ano věřím, ale uvidíme, co kasino vymyslí, možná se vám podaří nahrát více dokumentů současně. Ale taky se mi to zdá zbytečně dlouhé. Jsem rád, že jsi Kristinu aktualizoval a budu čekat na novinky.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Bohužel se výběr nezpracovává.....Poslal jsem jim e-mail s dokumenty, žádná odpověď od nich.....kontrola dokumentů trvá příliš dlouho

Automaticky přeloženo:
vickyanastasiou50
před 3 týdny

Také vám chci dát vědět, že jsem dnes mluvil se zákaznickým servisem bruce bet, protože zrušili můj výběr, zatímco to vypadalo, že čeká na vyřízení, a také žádný pokrok v identifikačních dokumentech.....Nedostal jsem v této záležitosti žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
vickyanastasiou50
před 3 týdny

Ó. Zajistěte, aby byla vaše stížnost aktuální. Pro každý případ – věnujte pozornost zejména následujícím dotazům ve stížnosti:

Kdy jste požádali o platbu a kdy jste poskytli dokumenty k ověření účtu?

Vaši stížnost můžete aktualizovat zde 👈👈

Je to důležité! Děkuju.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky